![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
am facut topicul asta ca sa nu mai scriem pe unde apucam..
![]() dupa ultima intalnire pe ilioara, cand am mers si cu masina lui da_joint am niste mari semne de intrebare.. desi trag toate rotile la ambele masini (in poze se pot vedea urmele de noroi aruncate de rotile din fata), masinile se comporta total diferit.. a mea parca fuge mai repede de spate in ciuda faptului ca am cauciucuri de iarna si face cercuri, iar a lui da_joint (cu cauciucuri de vara) pare mai stabila, merge mai mult pe lat, dar nu face cercuri.. ![]() pot sa confirme si ceilalti care le-au condus pe ambele (alex si gabita parca).. parca sunt masini complet diferite. eu puneam faptul asta pe seama: -cutiei de transfer, poate e mai uzata la mine, dar daca ar fii uzata nu ar trage in halul ala rotile din fata si nu as face cercuri.. -diferentialului spate.. eu am verificat daca am lsd cand aveam masina suspendata si se invarteau ambele roti, ceea ce inseamna ca n-am., dar cand plec tare, lasa urme pe asfalt de la ambele roti de pe spate. si ma mai gandesc ca daca n-as avea lsd nu ar face cercuri asa bine.. pt mine e un mister.. :retard: |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Ca sa fie LSD trebuie sa se invarta ambele roti in acelasi sens.
Si eu cand plec tare las urme cu ambele roti si nu am LSD(deocamdata). ![]() Poate te-am mai lamurit cu ceva. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
la tine lasa 2 urme pentru ca nu are putere sa rupa aderenta, daca i-ai da foarte tare incat o roata sa piarad aderenta s-ar invarti doar ea in gol eu am mers cu ambele, a lu florin face cercuri in jurul axei dar nu merge pe lat asa de mult, a lu da joint nu face cerculete dar merge fix pe lat super mult ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
repet...pe zapada si a mea se comporta altfel...adica pe zapada am reusit sa fac cerculete in jurul axei....acolo era numai gheata si cred ca si asta spune ceva in comportamentul ambelor masini...+diferenta de cauciucuri intre a mea si a lui Florin este destul de mare....
-------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Pe a ta Jointule parca trage mai bine fata la a lui Florin trage fata dar parca intr-o proportie mai mica ca la tine,posibil ca la el cutia de transfer sa nu functioneze prea bine
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (Gabi_323i) eu am mers cu ambele, a lu florin face cercuri in jurul axei dar nu merge pe lat asa de mult, a lu da joint nu face cerculete dar merge fix pe lat super mult
![]() mie mi se pare mai controlabila a lui da_joint.. :dis: QUOTE (alex230ro) Pe a ta Jointule parca trage mai bine fata la a lui Florin trage fata dar parca intr-o proportie mai mica ca la tine,posibil ca la el cutia de transfer sa nu functioneze prea bine
de tras eu zic ca trage la fel de tare fata si la mine (se poate observa si dupa urmele de noroi), dar poate ca nu trage atunci cand trebuie.. eu am stat cu geamu deschis si cu capu afara sa vad daca trage si cand trage.. cand o invarti prima data nu-mi dau seama daca trage fata, dar dupa aia trage ca dracu de tare.. daca n-ar trage n-as face cercuri.. :paranoid: QUOTE (jaffar) desi nu prea inteleg ce tot comparati voi acolo. ginditi-va numai ca unul are roti de iarna si altul de vara, si deja comportamentul masinii de schimba COMPLET.
normal, dar se simt parca de parca ar avea siteme total diferite.. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Ati incercat pe zapada sa plecati de pe loc astfel incat sa plece ambele punti in derapaj?Rotile din fatza ar trebui sa se invarta la fel de tare ca cele din spate.Urmele nu sunt relevante.Daca a lui Florin se invarte in jurul axei, mai precis a axei frontale sunt mari sanse ca fatza sa nu cupleze si sa fiti inselati de rotirea lor in inertia masinii. Daca una dintre punti derapeaza mai mult decat cealalta clar este o problema de cuplaj, caseta reactioneaza ca un diferential open si puntea care pleaca prima in gol primeste toata puterea. Testul cel mai bun este sa puneti masina pe loc , pe zapada si in treapta intai sa debraieze brusc si s-o tureze la 5500 - 6000 pana incepe sa se miste si sa va uitati daca rotile se misca la fel. Daca ambele punti se invart cu aceeasi viteza 4x4 functioneaza cum trebuie, daca doar spatele sau fatza dau in gol cu viteza mai mare atunci ambreiajul din caseta de transfer este dus. A mea, acum 4-5 ani cand era AWD-ul in mintile lui pe zapada se invartea pe loc pur si simplu, pe o straduta dintre blocuri spre exemplu unde era loc doar pt o masina se invartea fara probleme, in plus de asta se invartea f violent si pot sa spun ca la un moment dat, intr-o seara, cu un amic, am constatat ca dupa 30-40 de secunde de cercuri pe loc ne luase ametzeala. IN timp a inceput sa dea cercurile din ce in ce mai largi si mai greu de controlat.Asta a fost semnul ca AWD-ul incepe sa se duca.IN plus de asta , pe zapada , daca plecam de pe loc cu derapaj masina accelera f greu fatza de inainte cand chiar si pe zapada pleca cu un demaraj incredibil. Faceti niste filmari data viitoare, cu rotile de la masina sau cu cercurile care le dau sa dezbatem problema mai amplu.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
deci rotile din fata trag grav.. ca nu trag cand trebuie asta e alta chestie, dar de tras trag.. cand stateam cu capu afara din masina o si vedeam si o auzeam cum face ca toti dracii..
repet, uita-te cat noroi e aruncat pe usile din fata, mai mult decat pe e pe spate. cercurile nu prea imi dau seama cum le face, daca in jurul botului sau in jurul axei centrale. asta poate sa spuna unul care era afara. ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Parca in jurul axei centrale face la tine ,la Jointu parca facea in jurul botului mai mult
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Eu tot zic sa filmati, am o vaga banuiala ca daca Florinel nu a completat uleiul la caseta de transfer niciodata....s-ar putea sa aiba o surpriza;)Cand functioneaza 4x4 masina practic nu mai da cercuri, ti-o arunca din stanga in dreapta pur si simplu. Urmele de noroi n-au relevanta, filmati rotile la o plecare de pe loc in linie dreapta pe zapada sau gheatza unde masina sta mult pe loc si se vede clar care roata trage si care nu. In privinta diferentialului spate, garantat este blocant, asa au venit toate ix-urile din fabrica si ma indoiesc ca ar fi fost schimbat pe traseu pentru ca ar fi trebuit sa schimbe si diferentialul fatza si cam greu sa le potrivesti la raport pe amandoua. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
bai, eu nu zic ca e in mintile lui, doar ca trag toate rotile..
si cum adica nu face cercuri daca merge 4x4 calumea??? :eek: :eek: orice masina 4x4 face.. incerc sa pun un film si nu vrea ![]() ![]() filmul are 2.4mb si e mpg. se incadreaza in limitare care e de 6mb. ![]() am incercat sa-l fac si zip si rar si tot nu vrea.. zice: Tried to upload empty file |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
QUOTE (alex230ro) Parca in jurul axei centrale face la tine ,la Jointu parca facea in jurul botului mai mult :) .
daca e asa inseamna ca la florin trage mai mult fata decat la joint -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
repet.. la mine trage grav fata, cel putin roata din interiorul virajului (normal de altfel ca n-are lsd pe fata)
later edit: filmuletul pe care vroiam sa-l pun mai sus: www.florin83.uv.ro/e30.mpg copiati linkul in browser. nu vrea direct ![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
cam asa face ix-ul pe praf, pe zapada se comporta diferit; pune un film cu al tau! -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
nu am
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
adica? :eek:
ala nu cred ca are suspensie ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
mie mi se pare ca are suspensiile praf..
eu pusesem filmul sa se vada cum da cercuri un ix.. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 191 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 58 ![]() |
Ar fi chiar interesant sa vedem cum se comporta doua masini identice, a ta si a lui da joint. Data viitoare cand faceti ceva filmati ambele masini. Este posibil ca masinile sa aiba un comportament diferit si datorita suspensiilor, din cate stiu da joint are sport tu ai stock. Adevarul e ca se apasa rau de tot de spate ursul ala, este evident ca pune toata puterea jos si ca acceleratiile sunt f puternice. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ix bi-turbo :ninja:
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,341 Joined: 24-November 05 From: IASHIngton- bacau Member No.: 103 Car: e30 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
parca mai mult imi place un motor cu o turbina MAREEEEEEEE. :drool:
parerea mea :finger: |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 07:15 PM |