IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> PROBLEME CU CALDURA
calle 13
post Dec 14 2008, 03:14 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12-December 08
From: Cluj-Napoca
Member No.: 2,394
Car: E 39
Engine: 2.0 136CP



Salutare.O problema ciudata la incalzire.Acul urca peste normal si vine numai aer rece.In momentul in care turez motorul acul revine la normal si incepe sa dea caldura.Poate cineva sa ma ajute sau sa-mi recomande un mecanic bun in Cluj?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 14 2008, 03:24 PM
Post #2


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (calle 13 @ Dec 14 2008, 03:14 PM) *
Salutare.O problema ciudata la incalzire.Acul urca peste normal si vine numai aer rece.In momentul in care turez motorul acul revine la normal si incepe sa dea caldura.Poate cineva sa ma ajute sau sa-mi recomande un mecanic bun in Cluj?

Sau nu ai destul de lichid de rachire, sau nu e aerisit bine, sau ai o problema cu pompa de apa. A fost umblat recent la sistemul de racire?


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
calle 13
post Dec 14 2008, 05:38 PM
Post #3


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12-December 08
From: Cluj-Napoca
Member No.: 2,394
Car: E 39
Engine: 2.0 136CP





Am schimbat radiatorul(din cauza ca era spart),am schimbat termostatul,antigel este suficient,dar el se comporta tot asa.In momentul in care turez motorul acul revine la normal si incepe sa dea caldura.Poate ma sfatuiesti cum trebuie aerisit sistemul de racire.Din cate am auzit la urs se aeriseste el singur,in sensul ca completezi cu lichid pana la nivelul normal.Poate am spus o prostie,nu stiu.Imediat ce motorul nu mai este turat,acul se duce peste limita si vine aer rece.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 14 2008, 08:28 PM
Post #4


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (calle 13 @ Dec 14 2008, 05:38 PM) *
Am schimbat radiatorul(din cauza ca era spart),am schimbat termostatul,antigel este suficient,dar el se comporta tot asa.In momentul in care turez motorul acul revine la normal si incepe sa dea caldura.Poate ma sfatuiesti cum trebuie aerisit sistemul de racire.Din cate am auzit la urs se aeriseste el singur,in sensul ca completezi cu lichid pana la nivelul normal.Poate am spus o prostie,nu stiu.Imediat ce motorul nu mai este turat,acul se duce peste limita si vine aer rece.

Nu stiu cum e la masina ta, la al meu la seria 7 exista un surub pantru aerisire pe carcasa de termostat. La 2002 nu era asa ceva, nici nu avea vas de expansiune si atunci ar trebui sa se aeriseste singur intradevar.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
calle 13
post Dec 18 2008, 11:23 AM
Post #5


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12-December 08
From: Cluj-Napoca
Member No.: 2,394
Car: E 39
Engine: 2.0 136CP



Am schimbat garnitura de chiulasă şi acum totul este OK. biggrin.gif biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Dec 18 2008, 02:28 PM
Post #6


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





deci te ai distrat..si eu care am in casa 4 garnituri de chiulasa de m 10:( nu le cumpara nimeni.
bine ca ai rezolvat.ai schimbat si tu semeringurile la supapa ai facut scaunele???? daca tot era desfacut? patinele cum erau ??


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
calle 13
post Dec 18 2008, 06:38 PM
Post #7


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12-December 08
From: Cluj-Napoca
Member No.: 2,394
Car: E 39
Engine: 2.0 136CP



Motorul l-am refăcut complet īn urmă cu........50000km.Adică pistoane,segmenți etc. așa că īn rest nu am și nu am avut probleme.Totuși după ce mecanicul mi-a pus altă garnitură de chiulasă motorul nu mai trage așa de bine.Ce să fie oare? mad.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Dec 18 2008, 09:38 PM
Post #8


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



of doamne .....ce mecanici.............azi am umblat la alt urs venit de la alt mecanic


innebunesc sa lucrez dupa toti cretini



in fine.vezi daca ti a pus o bine la punct .distributia.vezi avansul la delco...........si altceva daca a pus totul la loc nu prea avea ce sa strice


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
calle 13
post Dec 21 2008, 06:22 PM
Post #9


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12-December 08
From: Cluj-Napoca
Member No.: 2,394
Car: E 39
Engine: 2.0 136CP



Mulțumesc mult INTERCEPTOR.Am umblat puțin la delco și acum motorul merge ca și īnainte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Dec 26 2008, 11:43 AM
Post #10


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP





Ziceai ca esti din cluj?


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
calle 13
post Dec 27 2008, 03:03 PM
Post #11


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 18
Joined: 12-December 08
From: Cluj-Napoca
Member No.: 2,394
Car: E 39
Engine: 2.0 136CP



Şi dacă īntrebarea este ironică şi dacă nu,răspunsul este acelaşi : DA sunt din Cluj.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
xox
post Dec 27 2008, 03:17 PM
Post #12


Beer Powered
*****

Group: Members
Posts: 2,699
Joined: 9-October 06
Member No.: 460
Car: E36
Engine: M43B16



Nu cred ca a fost ironic, Adrian e tot din cluj, tot posesor de E30 smile.gif


--------------------
Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Jan 2 2009, 03:14 AM
Post #13


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



Nu era ironie, dar pe viitor cand mai facem intalniri ar fii mai fain sa fim mai multi, macar cei de pe acest forum sa vina daca pot...


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dautopor
post Jan 24 2009, 10:34 AM
Post #14


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 78
Joined: 10-May 08
From: Cluj
Member No.: 1,644
Car: e30
Engine: 2.0 129cp





hehe..si io am patit la fel...acul aproape pe roshu si nu venea aer cald..mi se umfla furtunu,era themostatul blocat,pana am cumparat alt thermostat am facut o improvizatie si mi am belit si chiuloasa biggrin.gif, si da la 1,8 m10 cel putin se aeriseste singur.


--------------------
☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺
http://www.GinCreativeArt.com
☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺☻☺
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 24th June 2025 - 03:53 PM