![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 1 Joined: 20-November 08 From: Galati Member No.: 2,346 Car: E36 Engine: M43 1.6 102 CP ![]() |
Am urmatoarea problema/nelamurire:
Am un E36 316i din decembrie 1993. Am cumparat masina cu un furtun rupt de la rezervorul de vacuum(poza 3). Traseul furtunului l-am marcat cu rosu in pozele 1 si 2, pe acesta fiind interpusa valva de aerisire a rezervorului dupa cum vad pe realoem: http://www.realoem.com/bmw/showparts...72&...hg=13&fg=15 Acum am lipit furtunul la locul lui, dar nu observ nici o modificare in comportamentul motorului si nici inainte de a-l lipi, nu a existat vre-o problema cu functionarea motorului sau cu consumul (de cand a venit frigul, consum urban cu drumuri scurte 12%). Avand in vedere aceasta, intrebarea este: stie cineva care este utilitatea acelui furtun/rezervor de vacuum ? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Din cat vad eu e de la sistem evaporative purge valve, asta are ca functie ca vapori de benzina din rezervor nu ajung in atmosfera dar sunt arsa in motor. Deci sa zicem ca nu neaparat motorul merge mai bine, dar e mai bine pentru mediu asa
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 08:35 AM |