IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

5 Pages V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> E12 518 1978-model '76
eugene12
post Nov 12 2008, 08:43 PM
Post #1


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



Sa va prezint si E 12-le meu.Stiu ca o sa aveti multe de obiectat in privinta modificarilor asa ca va rog sa fiti indulgenti.In viitorul apropiat o sa-i montez un 2.0 in 6 pistoane injectie si cutie in 5.Momentan masina e la garaj pentru monta inapoi cutia in 4 tr pentru ca cea in 5 s-a spart cand mi-a sarit cardanul.Va las cu pozele.......
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Nov 12 2008, 09:04 PM
Post #2


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



bine ai revenit jane. atat timp cat nu primesti sugestii..n are dc sa ti reproseze nimeni nimic.
pacat ca n ai postat aici tot procesul prin care ai facut masina


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Nov 13 2008, 07:19 AM
Post #3


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44





QUOTE (edutxu @ Nov 12 2008, 09:04 PM) *
bine ai revenit jane. atat timp cat nu primesti sugestii..n are dc sa ti reproseze nimeni nimic.
pacat ca n ai postat aici tot procesul prin care ai facut masina

poate o sa pun si cateva poze de cand am luat masina pana la sfarsit-trebuie sa le caut...oricum masina nu e terminata si nu stiu daca o sa o termin vreodata ca tot timpul imi mai vine cate o idee...asa ca o sa fac poze la toate modificarile pe cere o s le mai fac.Apropos ma ajuta cineva cu un solex dublu?

This post has been edited by eugene12: Nov 13 2008, 07:24 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 13 2008, 10:16 AM
Post #4


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (eugene12 @ Nov 13 2008, 07:19 AM) *
solex dublu?

Daca vorbesti de 40PHH iti sfatuiesc sa ta orientez la alceva. Numai daca le refaci sau gasesti un set in stare foarte bune. Toate sun veche, si majoritate au uzura la lagere de clapete de acceleratie. Trag aer fals si nu mai merge rotund motor pe relanti si pe sarcina mica. In plus sunt greu de reglat si nu pot fi adaptat la motorul tau ca nu gasest alt venturi etc.
Mai bine weber DCOE 40, eventul mikuni sau dellorto.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Nov 13 2008, 11:45 AM
Post #5


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



spor la treaba...
neaparat sa vopsesti in negru mat plasa de pe capota sa fie in contrast cu grilele de la far si succes in continuare


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Nov 13 2008, 09:24 PM
Post #6


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44





QUOTE (INTERCEPTOR @ Nov 13 2008, 11:45 AM) *
spor la treaba...
neaparat sa vopsesti in negru mat plasa de pe capota sa fie in contrast cu grilele de la far si succes in continuare

O sa incerc sa vad cum iese....ms

QUOTE (bartro @ Nov 13 2008, 10:16 AM) *
Daca vorbesti de 40PHH iti sfatuiesc sa ta orientez la alceva. Numai daca le refaci sau gasesti un set in stare foarte bune. Toate sun veche, si majoritate au uzura la lagere de clapete de acceleratie. Trag aer fals si nu mai merge rotund motor pe relanti si pe sarcina mica. In plus sunt greu de reglat si nu pot fi adaptat la motorul tau ca nu gasest alt venturi etc.
Mai bine weber DCOE 40, eventul mikuni sau dellorto.

Ms ptr sfat...am gasit galerie dinaia cu doua carb webber dar proprietaruk spune ca ii consuma 20 in oras.Asa consuma si cu solexul meu si merge ca un rahat.Mai bine merge cu carb de dacie.Am inteles ca se potriveste carbu' de Lada 1500.O s o incerc si pe asta ca de bmw nu gasesc care sa si mearga.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
edutxu
post Nov 13 2008, 09:41 PM
Post #7


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 733
Joined: 13-May 08
From: iasi
Member No.: 1,647
Car: E12
Engine: M30B25 150CP



solex 4a1 daca vrei.....te pot ajuta.....


--------------------
Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 14 2008, 12:04 AM
Post #8


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (eugene12 @ Nov 13 2008, 09:24 PM) *
O sa incerc sa vad cum iese....ms


Ms ptr sfat...am gasit galerie dinaia cu doua carb webber dar proprietaruk spune ca ii consuma 20 in oras.Asa consuma si cu solexul meu si merge ca un rahat.Mai bine merge cu carb de dacie.Am inteles ca se potriveste carbu' de Lada 1500.O s o incerc si pe asta ca de bmw nu gasesc care sa si mearga.

ia-ti webere astea si nu o sa-ti pare rau. 20 se consuma (desi nu cred daca sunt reglate bine) dar simti unde se duce bani.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Nov 16 2008, 12:30 AM
Post #9


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



QUOTE (bartro @ Nov 14 2008, 12:04 AM) *
ia-ti webere astea si nu o sa-ti pare rau. 20 se consuma (desi nu cred daca sunt reglate bine) dar simti unde se duce bani.

Daca iau galeria asta si carburatoarele se gaseste cineva sa ma ajute si pe mine cu un reglaj?Binenteles nu moca...Vreau sa simt si eu odata pentru totdeauna cum trage motorul asta ...cateodata am impresia ca ma face si un logan diesel dry.gif si ma dispera chestia asta....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Nov 16 2008, 12:46 AM
Post #10


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Cateodata si eu am impresia asta si am 2.5. Pentru ca uneori nu am chef sa-i dau peste 2500 rpm, iar masina fiind greoaie pleaca mai greu. Al tau are doi cilindri in minus cat poti sa-i ceri?


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Nov 16 2008, 02:59 AM
Post #11


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (eugene12 @ Nov 16 2008, 12:30 AM) *
Daca iau galeria asta si carburatoarele se gaseste cineva sa ma ajute si pe mine cu un reglaj?Binenteles nu moca...Vreau sa simt si eu odata pentru totdeauna cum trage motorul asta ...cateodata am impresia ca ma face si un logan diesel dry.gif si ma dispera chestia asta....

daca iei solex ul vezi ca matei (Asta e si username ul ) a mai reglat/ reconitionat asa ceva.el se pricepe ..are si el u e12 525 carburator . dai un p.m. vezi cum si cand t poate ajuta smile.gif

LE: ca sa dai de el mai usor. uite link cu masina lui : http://bmwzone.ro/forums/e12-curs-de-resta...20&start=20

This post has been edited by ionusunt: Nov 16 2008, 03:00 AM


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post Nov 16 2008, 08:28 AM
Post #12


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(eugene12 @ Nov 16 2008, 12:30 AM) *
Daca iau galeria asta si carburatoarele se gaseste cineva sa ma ajute si pe mine cu un reglaj?Binenteles nu moca...Vreau sa simt si eu odata pentru totdeauna cum trage motorul asta ...cateodata am impresia ca ma face si un logan diesel dry.gif si ma dispera chestia asta....

eu am avut inainte pe 1.8 carb cu o camera,ca la dacie,era solex.
nu prea aveai ce regla la el,si micile reglaje care puteau fi facute le faceam eu era f simplu carbu si nu am avut pr cu el niciodata
ti-am zis lam dat unuia cu e12 care nu la mai montat ca a vandut masina
daca nu gasesti altu dai pe la mine sal iei,eventual adu si galeria de 1.8 pt carb cu o camera sa o montam


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Nov 16 2008, 08:51 AM
Post #13


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



QUOTE (db85amd @ Nov 16 2008, 08:28 AM) *
eu am avut inainte pe 1.8 carb cu o camera,ca la dacie,era solex.
nu prea aveai ce regla la el,si micile reglaje care puteau fi facute le faceam eu era f simplu carbu si nu am avut pr cu el niciodata
ti-am zis lam dat unuia cu e12 care nu la mai montat ca a vandut masina
daca nu gasesti altu dai pe la mine sal iei,eventual adu si galeria de 1.8 pt carb cu o camera sa o montam

Am vorbit cu Bartro si cred ca saptamana viitoare imi da galeria asa ca o sa trec si pe la tine.Acum trebuie sa schimb si bobina de inductie pentru ca aseara cand am fost plecat intrerupea putin si cand m-am uitat dadea scantei din centru -la plus si la minu sul de la bobina....in sfarsit asta o rezolv azi...MS ptr implicare mihai.. rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Nov 16 2008, 10:35 AM
Post #14


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (db85amd @ Nov 16 2008, 08:28 AM) *
eu am avut inainte pe 1.8 carb cu o camera,ca la dacie,era solex.
nu prea aveai ce regla la el,si micile reglaje care puteau fi facute le faceam eu era f simplu carbu si nu am avut pr cu el niciodata

Asa e si la 2002. Are un surub de amestec pentru relanti/sarcina mica, un surub de turatie la relanti, si un reglaj la poma de acceleratie. Cam atat. Dar in schimb jiglerele si venturi trebuie sa fie potrivit. Daca faci rost de un carb de la 1.8, e perfect.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Nov 17 2008, 01:38 PM
Post #15


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



Alte probleme au aparut la masinuta....i-am facut aeroterna deoarece la treapta 3 se invartea mai incet ca la treapta 1 si pentru o afurisita de siguranta am edsfacut jumatate de bord...aseara am iesit in oras si am ramas fara ambreiaj...mia intrat in carcasa de la cutie pistonasul de la pompa de ambreiaj si s-a blocat acolo si a ramas ambreiajul cum ar veni calcat.Cu ea patinand si fara ambreiaj am ajuns acasa .Acum am reparat dar pe viitor trebuie sa -mi iau alta pompa sau alt pistonas.O sa descarc pozele cu flansa si cu rulmentul sa vedeti ce a mai ramas din ele....Ce sa fac masina veche......ca sa mearga trebuie schimbat absolut tot fara exceptii....dar trebuiesc bani multi ptr asta biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Nov 17 2008, 01:51 PM
Post #16


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



pistonasul poti sa il cumperi nou. nu e ft scump


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Nov 17 2008, 08:46 PM
Post #17


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



si eu trebuie sa rezolv cu pistonasul ala, cilidru de ambreiaj pe numele lui...nu stiu cat costa insa sad.gif


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
evildeath
post Nov 17 2008, 10:41 PM
Post #18


pull the rag of the three five
****

Group: Members
Posts: 842
Joined: 25-June 07
From: Bucuresti
Member No.: 996
Car: E23
Engine: M30 3.5





QUOTE (MeHigh @ Nov 17 2008, 08:46 PM) *
si eu trebuie sa rezolv cu pistonasul ala, cilidru de ambreiaj pe numele lui...nu stiu cat costa insa sad.gif

eu am dat pe cilindru de ambreiaj nou ... 1 mil parca...
iar pe carniturile de la cilindrul de la pedala de ambreiaj 300 de mii:D si merg perfect ambele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Nov 18 2008, 08:35 AM
Post #19


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



amu, am cilindrul de pe masina donatoare de motor, diseara merg sa vad daca functioneaza la mine.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
eugene12
post Nov 30 2008, 08:11 PM
Post #20


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 637
Joined: 30-January 08
From: bucuresti
Member No.: 1,439
Car: EX E12/E36
Engine: 1.8 /318is m44



Am fost cu E12 le pana la Predeal so pot spune ca a mers ca uns cu o mica exceptie(din vina mea).Deoarece am ramas noaptea acolo si a fost frig uleiul din motor s-a ingrosat si mi-a aruncat garnitura de la filtrul de ulei afara .Pana sa-mi dau seama au curs cam 2.5 litri din motor.Asta s-a intamplat numai din cauza ca nu am avut cheie de filtru si l-am strans la mana.Asa ca sa-mi fie invatatura de minte si cei ce citesc poate nu vor face aceeasi greseala.
In schimb am mers la intoarcere numai 140-150 si asta m-a bucurat foarte mult k nu m-a lasat in pana(in afara de faptul ca am ramas impotmolit ...am plecat la munte ca orbii...fara caucioace...dar s-a rezolvat in sfarsit)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

5 Pages V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 03:52 PM