![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#101
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Pai site-ul de mai sus pare sa fie al lui.
Nu cred ca i-am explicat prea clar, nu ne incanta reclama aruncata prin topice asa ... "intamplator". -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#102
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#103
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp ![]() |
eu cred ca dacian lucreaza la metabond ![]() ![]() Bai si eu zic ca are ceva cu firma asta , prea o tzine una si buna...Ce jeg e in BMW ???? Am desfacut d-alea din '70 si nu era mare lucru.Nu zic ca nu e bine sa-l cureti.Imi amintesc motoare de Dacia pe vreme lui Ceashka cand eram copil scoteai capacul de la culbutori si nu-i vedeai, era asha o MAZGA groasa depusa peste tot....bleah! Nu mai este cazul acum cu uleiurile actuale. Daca are legatura cu ei ![]() |
|
|
![]()
Post
#104
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
pai daca are legatura cu ei sa isi faca topic la talcioc vand ulei pentru stricat motor bmw etc .............
![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#105
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
sconx eu n am lucrat nici ins ervice, nici nu s d alta nationalitate mnah...asta e...
cu uleiul sa o lasam balta...poate s a incapatanat omul. dar d acu m am aprisn eu cu bujiile. da i un telefon interceptorului si vezi ce zice d ele. si eu eram cu bosh pana m am intalnit cu el, si s a uitat la mine ca la un criminal. drept urmate il pot si cita "ce bosch?, ce s cu chinezariile alea. pune i nkg sau champion, dar champion sigur nu gaasesti" ![]() daca un motor nou supota un produs prost, asta nu isneaman ca e si bun....parerea mea. si ca sa fiu iar OFF TOPIC...ce rol au discutile astea? inclin sa cred ca acest posty a ajuns un fel de chat. prin care in loc sa dam sfaturi invatam noii veniti cu ironii. eu cand am intrat p forumul asta eram ciuperca, nici nu stiam sa schimb un bec. dar nu s a luat nimeni asa d tare d mine. omul ati vazut ca e insurat, poate nu are timp sa se documenteze mai mult pe net, sau poate ca e super incapatanat. dar hai totusi sa respectam regulile acestui forum si sa l folosim ca atare sa postam doar daca e necesar si sa ne rezolvam problemele la masini. si daca se poate sa spunem si cum am rezolvat problemele. poate vad eu aiurea si ma amestec...tot aiurea....dar acest topic a ajuns atractia principala. fiecare il sustine p cel dinaitne in loc sa dea sfaturi. sper sa nu gresesc...dar d cand a aparut topicul asta @til e singurul care a dat niste explicatii pe care sa le inteleagta si un copil. de acu daca avem o oarecare experienta fata de noii veniti nu inseamna ca trebuie sa i strivim de la inceput si sa le taiem tot elanul. deocamdata ma bucur ca n am fazut chestii de genul...."arata bine daciane, cumperi alta si e ca noua". de mult nu sunt pe aici, dar am aflat , si nu vreau sa fac vre o comparatie si doamne fereste sa ajungem acolo....ca pe forumul vecin, unde toti userii sunt plini de aere... acum nu stiu ce sa mai scriu....dar daca imi mai amintesc ceva am sa mai postez.... P.S. eu m am apucat de masina si abia am timp sa dorm si sa mananc....nu stiu cum de voi aveti atata timp la dispozite pentru taclale, si sunt sigur ca nu aveti masinile impecabile...sigur mai aveti ceva d bibilit a nu se intelege ca am ceva cu sconx....am inceput cu el din cauza bujiilor ![]() This post has been edited by edutxu: Nov 13 2008, 05:06 PM -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#106
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp ![]() |
dar d acu m am aprisn eu cu bujiile. da i un telefon interceptorului si vezi ce zice d ele.
De ce l-as deranja inutil ? si eu eram cu bosh pana m am intalnit cu el, si s a uitat la mine ca la un criminal. drept urmate il pot si cita EU la varsta ta eram foarte prost, dar ma ajutau altzii sa surclasez handicapul. si ca sa fiu iar OFF TOPIC...ce rol au discutile astea? Hotzulee, esti puritan ma , tu in viatza esti ontopic/offtopic nu traversezi ,mergi doar pe un trotuar sa fii ontopic inclin sa cred ca acest posty a ajuns un fel de chat. prin care in loc sa dam sfaturi invatam noii veniti cu ironii. eu cand am intrat p forumul asta eram ciuperca, nici nu stiam sa schimb un bec. dar nu s a luat nimeni asa d tare d mine. omul ati vazut ca e insurat, poate nu are timp sa se documenteze mai mult pe net, sau poate ca e super incapatanat. dar hai totusi sa respectam regulile acestui forum si sa l folosim ca atare sa postam doar daca e necesar si sa ne rezolvam problemele la masini. si daca se poate sa spunem si cum am rezolvat problemele. poate vad eu aiurea si ma amestec...tot aiurea....dar acest topic a ajuns atractia principala. fiecare il sustine p cel dinaitne in loc sa dea sfaturi. DECI daca e atractiv e misto.Daca era rau era inchis.Logic "arata bine daciane, cumperi alta si e ca noua". Daciane ia uite ce zice de masina ta! El a inceput primu' nenea de mult nu sunt pe aici, dar am aflat , si nu vreau sa fac vre o comparatie si doamne fereste sa ajungem acolo....ca pe forumul vecin, unde toti userii sunt plini de aere... aere degeaba sau partzuri cum le zice la tzara acum nu stiu ce sa mai scriu....dar daca imi mai amintesc ceva am sa mai postez.... si sunt sigur ca nu aveti masinile impecabile...sigur mai aveti ceva d bibilit si marmota segmenta E 36-le a nu se intelege ca am ceva cu sconx....am inceput cu el din cauza bujiilor ![]() Don't worry, there is no sugar This post has been edited by sconx: Nov 13 2008, 05:38 PM |
|
|
![]()
Post
#107
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
sconx, nu ma laud ca sunt din olanda si nu am folosit asta ca sa spun ca am dreptate la o chestie tehnica cu o masina sau ceva de gen. Am spus decat cum ar fi traducere de lichid de frana. atat. Legatura de la acolo pana ce spui acuma tu, mi se pare ca necisita multe fantazie. Cea ce nu e un lucru rau, dar nu incurca pe mine. Mai mult te ai laudat tu. In rest tot ce am spus am spus din experienta mea, unde am explicat si in ce situatia. Mi se pare corect. Daca nu te intereseaza, nu citeste. Works for me
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#108
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE Daca nu te intereseaza, nu citeste. Multumim Bart, pentru exprimarea care l-a convins pe Sconx ca nu esti de la rumania ![]() No offence, ma distrez si eu. Topicul asta a ajuns de tot rasul, dar o cam merita, pentru ca Dacian a inceput cu mesaje subliminale din primele posturi. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#109
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
sconx se pare ca ai luat-o personal.....dar abtine te de la jigniri....
eu cel putin nu ti am vorbit urat......si nici nu intentionez... nu din cauza ca nu asi fi cunoscator al limbii romane, ci din putinul meu bun simt. mai usor cu irnoniile ca nu ca nu entuziasmezi pe nimeni. nu s eu in nici o masura sa spun ce se face pe acest forum. doar ca nu mai e ce era cand am itnrat eu. si iarasi ma abtin de la comentarii ca sa nu dau apa la moara....nu vreau sa dau motive sa fiu asuprit. am sa merg pe trotuar pe aici p la mine p la tzara ca sa nu mai deranjez pe nimeni atunci...si sa fiu on topic ![]() las pe cei mai priceputi ca sa si expuna parerile -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta până la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#110
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
Salutare,
EDUTXU considera ca fac reclama la ulei. Cine vrea si daca il intereseaza sa afle detalii despre caracteristici sa caute pe google. Ca sa nu supar pe nimeni am trimis catre moderator sa scoata linkurile respective. Pentru a clarifica situatia intradevar asa cum i-am spus si lui edutxu pe msn da sunt inscris in metabond doar ca sa beneficiez de preturi mai mici. Nu fac reclama, nu vand, nu propun. A fost decizia mea sa cumpar astfel de produse cu riscul ca masina o sa sara in aer. Daca ne gandim bine pe ulei am dat 180, iar un castrol pe autokarma e pana in 120 ron. Deci, nu ar fi vorba de bani, doar ca prea m-a provocat lumea ( forum, si prieteni) sa nu bag ulei din acesta... si chiar vrea sa ma conving. Edu zicea ca sunt nebun sa risc 4000 euro pentru 600 ron. Corect, trebuie sa fi putin curajos, iar mie imi place foarte mult sa risc. Pana la urma nu cred ca aveti niciunul un caz concret in care cineva a stricat masina cu aceste produse. Daca asa v-a fi atunci fiecarui om care zice ca isi baga produsul ii da-ti nr meu sa ii spun sa stea linistit. Va apreciez ca imi oferiti sfaturi bune, si chiar le-am urmat pe toate .... mai putin cu produsele. Si cine stie poate masina nu o sa sara in aer si atunci putem sa spunem ca am descoperit un produs bun care merita folosit. Chiar o sa fac un test la masina, pana, si dupa ... sa vedem diferenta.... si inca ceva... Ca sa concluzionez, postul cu produsele au fost doar ca sa vedeti caracteristicile si eventual sa facem comparatie cu altele. Ieri am trimis si mail la bmw romanai si global in care am cerut sa ne confirme daca sunt ok produsele. In total m-a costat 600 RON Multumesc, Dacian P.S. - Astazi mi-am facut cont si am vorbit la autokarma pentru a-mi comanda filtre, placute de frana, saboti. Revin la voi cu preturile. Baietii sunt foarte disponibile in oferirea informatiilor necesare achizitionari pieselor. This post has been edited by Dacian: Nov 13 2008, 07:41 PM |
|
|
![]()
Post
#111
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
Cum ne alegem lubrifiantii !
Tehnologia actuala în domeniul auto pastreaza aproape neschimbat principiul functionarii motoarelor cu combustie interna. Oricine, nu neaparat pasionat, cunoaste motorul, piesele, subansamblele, caracteristicile tehnice si performantele, cu care atâtia se mândresc si care, cu fiecare model nou aparut, cresc, cresc, cresc... Ceea ce scapa din vedere este însa ... exact ceea ce nu se vede. Daca apreciem un design agresiv al unui spoiler, niste jante full-chrome, eleronul futurist sau esapamentul cu functie combinata – estetica si fonica, nu mai conteaza ce se gaseste sub capota, în afara de herghelie. Înauntru, ascuns (ca daca se vede, curge sau este scuipat afara e o mare problema!) dar vital pentru motor este lubrifiantul, cu o prezenta atât de necesara între partile mobile ale motorului. Lubrifiantii de motor au rolul de a unge, etansa si raci motorul (pe astea doua din urma nu le banuiati, asa-i?) pe timpul functionarii acestuia. Cum functioneaza ? Adunati în baia de ulei, cei câtiva litri asteapta: contact, aprindere, motorul a pornit. Angrenata de rotatia motorului, pompa de ulei începe sa-si faca datoria. Esentiala este durata de timp în care uleiul parcurge întregul circuit: de la 7 la 20 de secunde, în functie de tipul de ulei si temperatura la care se gaseste. Aici apare prima diferentiere: pornirea la rece si pornirea la cald. În cazul din urma, pornirea se face usor, motorul se afla deja în temperatura, uleiul este cald si fluid. Pentru pornirea la rece trebuie sa stiti ca uleiul are caracteristica principala vâscozitatea, definita ca "gradul de curgere" a uleiului, invers proportionala cu temperatura – la temperatura joasa este foarte vâscos, gros, ca mierea, iar la temperatura înalta devine foarte fluid, subtire, ajungând sa-si piarda proprietatile de ungere. Pentru a face o diferentiere clara a tipurilor de ulei, în anii `50 ai secolului trecut Institutul American al Petrolului (API) a introdus ca obligativitate marcarea gradului de vâscozitate a uleiului. Cum în zilele noastre uleiurile monograd nu se mai folosesc, iata o scurta explicatie cu privire la cele multigard: gradul de iarna (winter) W si gradul la temperatura de lucru. De ex: 10W-40. Asta înseamna ca uleiul respectiv are gradul de iarna 10W, corespunzator a 97,2 centistokes (cSt) la 40°C (standard de temperatura pentru testari) si care înca mai curge la -25°C si poate fi pompat de motor la -30°C. Practic, la o temperatura mai joasa de -30°C uleiul are aspectul si consistenta unei bucati de unt! Motorul nu va porni, sau, în cazul fericit ca da, se va gripa! În continuare: gradul 40 pentru temperatura de lucru (100°C) înseamna o vâscozitate de 14,1 cSt. Observati cum scade vâscozitatea, invers proportional cu cresterea temperaturii. Acest tip de ulei se va transforma în gudron si se va autoaprinde la temperatura de 220°C. Un sfat: În sezonul rece, motorul trebuie ajutat cu un ulei mai subtire (un grad de iarna mai mic), tinând cont ca acesta va fi mai fluid si se va pompa mai repede în motor, scazând cu mult perioada de timp în care motorul functioneaza "uscat" în clipele ulterioare pornirii. De ex: 0W este pompabil pâna la -54°C; 5W pâna la -45°C; 10W pâna la -30°C; 15W pâna la -20°C; 20W pâna la -15°C. Tot API a introdus si normele calitative ale lubrifiantilor, separat pentru motoare cu aprindere prin scânteie (S si înca o litera, începând de la A si pâna la M, în zilele noastre, un lubrifiant cu caracteristicile API SM fiind mai performant decât unul clasificat SJ) si pentru motoare cu aprindere prin compresie (C si idem, de la A la I, curent, un ulei clasificat API CH/CI fiind mai performant decât unul clasificat CF). În secolul trecut, Asociata Europeana a Constructorilor de Autovehicule (ACEA) a introdus norme proprii în ceea ce priveste clasificarea lubrifiantilor pentru motoare, dupa cum urmeaza: clasa A pentru motoare pe benzina, începând de la 1 si mergând în continuare pâna la cela mai înalt nivel de performanta, în prezent A5; clasa B, pentru motoare Diesel usoare (turisme), începând de la 1 si ajungând în prezent la B5. Pentru motoare Diesel grele – autoutilitare, uleiul este încadrat la categoria "E". În principal, trebuie urmarit ca uleiul pe care îl alegem pentru motor sa apartina unui producator care si-a încredintat produsul spre testare acestor institutii si ca flaconul are marcat pe eticheta gradul de vâscozitate si indicele de performanta API si/sau ACEA. Desigur, indicatorii de performanta vor faca diferenta între un tip de ulei si altul, încât pe viitor veti sti sa alegeti (la aceleasi caracteristici generale) un lubrifiant mai performant pentru motorul Dvs. Un alt aspect se vizeaza uzura motorului. Cu cât motorul este mai vechi si mai uzat, performantele vor scadea, va începe sa consume ulei si sa scoata fum. Trebuie spus ca fumul provocat de arderea uleiului în motor are o paleta de culori începând de la gri si pâna la albastru închis. Daca motorul scoate fum negru, acesta este datorat arderii incomplete a combustibilului si apare în general la Diesel. Asadar, daca motorul scoate fumul gri-albastrui, trebuie sa stiti ca acesta se datoreaza arderii uleiului împreuna cu combustibilul si indica o problema de uzura excesiva a motorului. Articol preluat de aici |
|
|
![]()
Post
#112
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp ![]() |
sconx, nu ma laud ca sunt din olanda si nu am folosit asta ca sa spun ca am dreptate la o chestie tehnica cu o masina sau ceva de gen. Am spus decat cum ar fi traducere de lichid de frana. atat. Legatura de la acolo pana ce spui acuma tu, mi se pare ca necisita multe fantazie. Cea ce nu e un lucru rau, dar nu incurca pe mine. Mai mult te ai laudat tu. In rest tot ce am spus am spus din experienta mea, unde am explicat si in ce situatia. Mi se pare corect. Daca nu te intereseaza, nu citeste. Works for me ![]() 1. I-am raspuns lui TIL.Nu tzie! Baga ochiu aici "QUOTE (TiL @ Nov 13 2008, 01:33 PM) * Sconx, Bart vine din Olanda, asa ca ar trebui sa stie ce spune." 2.Nici eu nu m-am laudat, si am expus experientza mea vis-a-vis de marca BMW.Oricine vine din Olanda gata? De ce sa stie ce spune? Poate te-ai ocupat cu lenjerie de dama..de unde draq sa stiu ce ai facut tu acolo? 3."Daca nu te intereseaza, nu citeste" sau varianta locala "nu stie , nu scrie" dar nu e panica. ![]() Ce iarba buna mama....aveatzi acolo "legal shit" bale curg... Hai Meri Xmas! ![]() ![]() ![]() Dacian vezi ca daca mai postezi asa mult se buleshte serverul , mi-a zis baiatul cu IT-ul , sa nu mai postam asa mult, ramanem fara forum.No shit.Radem glumim dar dup-aia o ardem aiurea... This post has been edited by sconx: Nov 13 2008, 10:54 PM |
|
|
![]()
Post
#113
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Priceless.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#114
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
1. I-am raspuns lui TIL.Nu tzie! Baga ochiu aici "QUOTE (TiL @ Nov 13 2008, 01:33 PM) * Sconx, Bart vine din Olanda, asa ca ar trebui sa stie ce spune." 2.Nici eu nu m-am laudat, si am expus experientza mea vis-a-vis de marca BMW.Oricine vine din Olanda gata? De ce sa stie ce spune? Poate te-ai ocupat cu lenjerie de dama..de unde draq sa stiu ce ai facut tu acolo? 3."Daca nu te intereseaza, nu citeste" sau varianta locala "nu stie , nu scrie" dar nu e panica. ![]() Ce iarba buna mama....aveatzi acolo "legal shit" bale curg... Hai Meri Xmas! ![]() ![]() ![]() Dacian vezi ca daca mai postezi asa mult se buleshte serverul , mi-a zis baiatul cu IT-ul , sa nu mai postam asa mult, ramanem fara forum.No shit.Radem glumim dar dup-aia o ardem aiurea... Cred ca totusi TiL se refere la problema de limba ![]() ![]() Ai grija cu iarba asta.. take it easy. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#115
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
mda
si acum concluzii nu ? pai sa va zic eu cum vad treaba..... omu a venit aici sa ne intrebe una alta de masina....dupa care a inceput sa se contrazica cu noi nu domne ca nu aia ci aia...dupa ce el a venit si ne- a cerut sfatul ....ca mai tarziu sa aflam si de fapt de ce e asa capos ....pe mine unu asta m-a intrigat....ca a venit sa intrebe dupa care drept raspuns la fiecare sfat dat de useri el a raspuns ca nu ...voi face altfel ...asa cum stiu eu/mi-a zis mie mecanicu (o vrajeala totala-de fapt nici nu cred ca ii trebuia ceva ...doar reclama pe bmwzone la ulei marca eferalgan ) . nu a dat nici un raspuns plauzibil la ceea ce a fost ntrebat "da de ce metabond ; da de ce 5w " si de aici toata distractia ...... pana deja incepuse sa fie ciudat de ce metabond metabond copy paste la texte din pdf urile e reclama la metabond ...E CLAR RECLAMA PE FATA ,.....si sper ca sunteti de acord ca asa este ! oricum enervant mod de a face reclama ...si diabolic gandit ....si nu stiu da stiti care e faza,la mine NU MERGE ! ![]() ![]() ![]() ![]() sa mor mi s-a parut ca am postat intrun topic de-al lui alexxxx ....pe vremea cand sustinea ca fiatu lui stilo de 1.6 fuge ca 2.5 ul m20 ...doar mananca mai putin ![]() ![]() ![]() PS : aici nu e www.thc-forum.com ci e bmw zone punct ro ......asa ca lasati ierburile acasa ![]() LE : domnule dacian ,nu mai faceti reclama mascata pe forumuri !!!!!!!!!!!!!! This post has been edited by TiL: Nov 14 2008, 03:04 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#116
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Good point(s), Bart.
Dacian, nu mai incerca sa speli putina, tot a Metabond miroase. Bucura-te de el, stai linistit ca nu-ti explodeaza motorul, nici cheltuiala mare nu-i, daca tot iti faci discount. Pentru mine cel putin, Metabond and stuff sunt niste capusi mai degraba, gen Avon, Herbalife si alti paduchi care merita sa moara, ca sa lase loc solutiilor cu adevarat bune, fie ca e vorba de sanatate, cosmetica sau distrus motoare. EDIT: Andrei, Sconx, m-am referit strict la traducerea din Olandeza in Romana. Arata-mi pe cineva mai in masura sa-mi traduca Olandeza. Intr-adevar am gresit ca l-am scos pe Bart in fata si aici ii datorez lui scuze. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#117
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
ai uitat de AMWAY ....si de ce nu ... Mc Donald;s
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#118
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp ![]() |
mda si acum concluzii nu ? pe mine unu asta m-a intrigat....e drept nici eu nu m-am abtinut ...prob nici sconx NU, NU NICI EU,.....dar ma rog jignirile sunt de acord ca nu au ce cauta aici intre noi ! NU EXISTA jicniri ! Terminati-va , da tu cu peist un singur cuvant aiurea (emoticoanele alea sunt in lista= legal) pe vremea cand sustinea ca fiatu lui stilo de 1.6 fuge ca 2.5 ul m20 ...doar mananca mai putin ![]() ![]() ![]() Sick mothafucka , Stiloul face asa ceva? ![]() PS : aici nu e www.thc-forum.com ci e bmw zone punct ro ......asa ca lasati ierburile acasa ![]() ![]() Whadda shit is this? LE : domnule dacian ,nu mai faceti reclama mascata pe forumuri !!!!!!!!!!!!!! Eu zic sa ne adunam mai muultzi, facem brigada mergem la Dacian acasa il batem rau-rau, putzina actziune ce draq, acum inainte de sarbatori, si dupa ce il lasam lat, zgariem cu cheia pe "BMW" (daca o avea, io zic ca e caterinca obosita) ...METABOOND.Good ideea? Asta pt. ca "a facut arogantza" pe site adica noi e proshti si el trader. Dacian , jet!Si sa mai ne relaxam ca vine we uitatzi-va la prostul asta e tare rau http://www.youtube.com/watch?v=VuPMqoi2Pw8 This post has been edited by sconx: Nov 14 2008, 11:32 AM |
|
|
![]()
Post
#119
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
Vad ca nu o scoatem la capat. Am vb cu adminul si a scos link-urile. Ca sa nu mai iasa cearta va anunt ca este ultimul post pe acest forum. Ce este asa greu de inteles ca nu fac reclama la niste produse. Regret ca nu vreti sa intelegeti acest lucru. In fine, o zi buna sa aveti si discutii mai putin piperate.
dacian |
|
|
![]()
Post
#120
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
Vad ca nu o scoatem la capat. Am vb cu adminul si a scos link-urile. Ca sa nu mai iasa cearta va anunt ca este ultimul post pe acest forum. Ce este asa greu de inteles ca nu fac reclama la niste produse. Regret ca nu vreti sa intelegeti acest lucru. In fine, o zi buna sa aveti si discutii mai putin piperate. dacian |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:12 AM |