![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
Salutare,
Recent mi-am achizitionat un auto BMW 316i, 1995 si am rugamintea sa ma ajutati cu cateva intrebari : 1. Ce verificari trebuie sa fac la masina inainte de RAR >? ce piese trebuie sa schimb si ce marca? ex. ulei, filtre, bujii, etc 2. Pot pune geamuri electrice si pe spate? Daca da de unde sa cumpar kit-ul. 3. Ce model de alarma imi recomandati? Multumesc, Dacian |
|
|
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
Salut,
Teoretic, amortizoarele sunt bune, dar daca schimb arcurile pe fata trebuie sa le schimb si pe spate ( sunt amortizoare rosii). Asa am mai primit si de la altcineva sfat. Apoi daca gaseste amortizorul defect trebuie sa il schimb si pe celalalt pe fata. ... sper sa nu fie nevoie din cauza ca schimb pe fata sa schimb si pe spate. >? Dacian |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp ![]() |
Necesar :
- placute de frana - cauciucuri fata spate - rulment spate-dreapta - schimb ulei + filtre - antigel - curea distributie - sudat toba - arucuri fata normale ( nu stiu daca schimb arcurile pe fata este necesar sa le schimb si pe spate ) NU SCHIMBI NICI UN ARC SA FIE CLAR (DECAT DACA SUNT RUPTE!)!!! - amortizor dreapta busit ( masina nu este lasata din aceasta cauza, nu face zgomot). Burduful este rup si a curs ulei. Din spusele unui prieten am aflat ca nu este necesar sa schimb amortizoarele si ca merge reparat cu un set de burdufe. NU REPARAT! CI CUMPERI 2 NOI FATZA BOGE CU ALEA A VENIT DIN FABRICA ALEA PUI, DACA NU SACHS, BILSTEIN,KONI NIMIC ALTCEVA (nu ma intereseaza ce ti-a zis mecanicul) SI NUMAI IN ORDINEA SCRISA! - bascula stanga-dreapta. Ele sunt ok ddar au un mic joc in bucse. La fel merg schimbate doar ele in situatia in care nu sunt largite gaurile de la bascula. NU SE LARGESHTE NIMIC LA BMW.ESTE O IDIOTZENIE! AI SA VEZI CAT este una! SI DUPA UN AN VOR AVEA ACELASI JOC! - ulei de frana - ulei transmisie ( cutie si c ) TOT MECANICUL IDIOT TI-A INSUFLAT ASTA? SPUNE-I CA AM ZIS EU CA NU E CAZUL! - bujii LE-AI SCOS TU SA VEZI CUM SUNT? DACA SUNT NOI????? In concluzie, cine a zis ca BMW-ul mananca bani, dreptate avea. EU.DECI E PRIMA DATA CAND IMI DAI DREPTATE.IAR DACA NU AI SESIZAT CA ITI VREAU BINELE...BANII BAGATZI IN MASHINI SUNT ARUNCATZI IN WC.CEL PUTIN IN RO. Cu stima, Dacian/ Sconx This post has been edited by sconx: Nov 11 2008, 08:50 PM |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
- arucurile fata trebuie sa le schimb deoarece vreau sa o riduc. Momentan are arcuri sport- rosii si e prea joasa.
- nu vrea sa il repar pe el. Daca e busit il cumpar. Am zis reparat in sensul ca o sa ii pun burduf nou - asa am zis si eu la bascula ca nu are de ce sa se largeasca. Poate daca avea joc foarte mare - dar nu este cazul. - am zis eu, nu mecanicul - daca tot schimb tot sa ii pun in cutie/cardan - bujiile nu le-am scos. Porneste bine masina. Ce marca de cauciucri sa imi cumpar ? E ok sa iau ceva universal in coditiile in care masina o sa ruleze doar in oras ? si nu mai mult de 3000 km in 5 luni. |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
as mai adauga fata de ceea ce a zis Sconx, sa pui si testerul pe masina si sa stergi eventualele erori sau sa depistezi eventuale erori....
![]() off-topic: ca sa ne intalnim urmareste topicul cu intalnire saptamanala si aflii de acolo exact locul si ora... ![]() Si apropo ceva poze cu masina nu postezi si tu? -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
- nu vrea sa il repar pe el. Daca e busit il cumpar. Am zis reparat in sensul ca o sa ii pun burduf nou Daca a curs ulei din el clar e mai grav decat un burduf. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Vorba lui Bart, daca a curs, chiar daca nu-i barca, intr-o luna va fi.
Cauciucurile all-season sunt ok daca nu ai pretentii la performante vara si daca nu vrei sa faci expeditii prin nameti iarna. Cel putin la E28, 205/60R14 all-season resapate si-au facut treaba... in toate sezoanele ![]() Amortizoarele cumpara-le pereche. Eu la E28 am experimentat amortizoare asa: - incarcate - misto, tari, dar unul a cedat rapid si facea masina sa valseze le denivelari luate cu peste 130km/h - pe fata am Bilstein facute la Sibiu, luate la ~1 mil bucata. Nu sunt tari, nu sunt moi, sunt normale, banale. Isi fac treaba excelent dupa un an, 30.000km si o busitura urata luata de una din roti. - pe spate am Monroe de vreo 20.000km. Astea trebuiau imperecheate cu arcuri mai tari. Se tin foarte bine. Am dat vreo 2,2 mil / bucata.
Reason for edit: mai pe limba noastra
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Amortizoarele cumpara-le pereche. Eu la E28 am experimentat amortizoare asa: - incarcate - misto, tari, dar unul a cedat rapid si facea masina sa valseze le denivelari luate cu peste 130km/h - pe fata am Bilstein facute la Sibiu, luate la ~1 mil bucata. Nu sunt tari, nu sunt moi, sunt normale, banale. Isi fac treaba excelent dupa un an, 30.000km si o busitura urata luata de una din roti. - pe spate am Monroe de vreo 20.000km. Astea trebuiau imperecheate cu arcuri mai tari. Se tin foarte bine. Am dat vreo 2,2 mil / bucata. Si eu am schimbat recent amortizoarele fata si spate, fata am pus sachs pe ulei, spate meyle pe gaz... nu imi suna bine combinatia dar cred ca rezultat nu e chiar rau. Desi ar putea sa fie un pic mai 'tare' pe fata, totusi drumuri sunt pline de gropi si nu as vrea sa pierd idea de limuzina si confortul asociat. Pe 2002 am pus cred monroe sau gabriel fata, pe ulei, si nu m-am placut deloc. Prea tarziu m-am dat seamna ca cele veche erau de fapt koni reglabil si erau reglat pe cel mai moale. This post has been edited by bartro: Nov 11 2008, 11:48 PM -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Daca a curs ulei din el clar e mai grav decat un burduf. inseamna ca e ala de fabrica si e UZAT ...schimba-le. ..daca dai arcurile rosii sa ma anunti ca am un amic care cauta.ofera pret bun ![]() - ulei de frana perla asta e a ta sau a lui fane macaz ? ![]() ulei/tratament - 500 RON mai bine pui mana si dai 500 ron pe CASTROL -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
- ulei de frana In Olandeza tot ulei de frana sa zice. Nu stiu de ce sa spune lichid in Romania. Ca e in loc de cablu? -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 103 Joined: 31-October 08 From: BUCURESTI Member No.: 2,295 Car: 2002 Alpina, 318 Ci E 46 Engine: M 10 200 cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Fara iz de cearta, ma bag si eu putin in discutie: tot sezoniere am avut si eu pe urs si m-au trecut fara probleme prin toamna iarna si primavara.
Luciane, erau chiar alea care erau pe masina cand am cumparat-o daca mai tii minte (desi nu cred) in fine, erau aproape noi cred ca de asta n-am avut probleme. O singura data mi-a plecat putin fundul in alta directie decat cea de mers, dar era gheata pe jos, eu acceleram putin ca incepea o curba la dreapta si deal. Neavand viteza mare, am controlat-o foarte usor dar nu stiu daca cu gume de iarna n-ar fi facut exact la fel. N-am incercat si sincer nu cred ca vreau sa incerc. Oricum, repet, n-am avut nici o problema in zapada in iarna aia si a fost destula in Iasi. Am iesit cu ea chiar inainte sa intre plugurile prin oras si n-am ramas pe nicaieri. La drum lung, uscat sau ud, iarasi n-am avut probleme. Si ca sa fie cat mai clar, nu sunt reisar iar la drum lung viteza mea de croaziera era 100-120 km/h. Acestea fiind spuse, parerea mea este ca Lucian are dreptate. Daca nu vrei performanta, sunt ok si cele sezoniere. Dar as inclina catre cele noi, nu cele resapate. Just my 2 cents ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
SEZONURI? Nu comentam dar scrie sub poza ta super moderator, habar n-am ce inseamna dar cred ca e de bine. Succesuri! Nu? ![]() ![]() Multumescuri pentru corectie. Stiam ca e ceva in neregula cand am scris dar pur si simplu mi-a fost lene sa ma mai gandesc... asa-i cand trebuie sa gandesti 8-10 ore pe zi in engleza... Nu cred ca sunt "super bla bla" doar pentru calitatea exprimarii in limba romana. Back on-topic, bineinteles ca ideal e sa ai cauciucuri noi, nu resapate, preferabil unele de iarna pentru iarna-primavara si de vara in rest. Dupa posibilitati, la inceput am avut unele resapate de iarna (doar pe spate, pe fata le-am lasat pe cele de vara...). S-au tinut excelent pe zapada (urnit din nameti, croaziera cu 90-110 km/h pe zapada) dar si pe asfalt la 180km/h. Anul asta le schimb (dupa 4 ierni), pentru ca unul din ele a fost gaurit urat cu un cui, plus ca incepusera sa crape. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
OFF-TOPPIC daciane ai mai mutle posturi decat oricare altul de pe aici ![]() mai multe decat au multi la MASINA MEA ![]() -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
In Olandeza tot ulei de frana sa zice. Nu stiu de ce sa spune lichid in Romania. Ca e in loc de cablu? si asta , poate si din cauza faptului ca compozitia chimica stiu ca e acida si poate si din cauza faptului ca nu foloseste la lubrifiere . e doar un lichid folosit pt a face presiune hidraulica.el asa e mai vascos ca apa...e uleios ![]() da ai putea spune asa ca de ce nu lichid de servo si nu ulei ...nu stiu ....din cate stiu ala mai si lubrifiaza prin caseta ...nu stiu sigur nus inginer .... dpdv al limbii romane eu asa imi explic lucrurile..de ce asa si nu asa . This post has been edited by ionusunt: Nov 12 2008, 04:36 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
Salutare,
Fratilor, ce bujii sa cumpar ? Dacian |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
NGK
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
NGK doar sa gasesti echivalente....eu am fost la un magazin si vanzatorul insista sa mi iau bosch ![]() mi a gasit ngk si m am speriat d pret. le am gasit in schimb in suceava la un proieten care are magazins d piese auto cam la jumatate d rpet cat imi cerea el. sa mi ai detalii despre masian si iti caut eu echivalentele daca vrei -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
NGK normale sunt cam la acelasi pret cu BOSCH-urile obisnuite, cel putin pentru M30: in jur de 10 lei bucata.
Cred ca ti-a gasit NGK mai speciale, gen Iridium, care sunt scumpe rau. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 733 Joined: 13-May 08 From: iasi Member No.: 1,647 Car: E12 Engine: M30B25 150CP ![]() |
NGK normale sunt cam la acelasi pret cu BOSCH-urile obisnuite, cel putin pentru M30: in jur de 10 lei bucata. Cred ca ti-a gasit NGK mai speciale, gen Iridium, care sunt scumpe rau. nu til...dil cele d care mi ai zis tu...nu ti uacum modelul...pe nbet erau 8,5 d lei iar el mi a cerut 13 lei bucata cu reducere ![]() si am gasit la un prieten mai ieftine decat gasisem eu p net... cam 5 lei bucata -------------------- Eu am dreptate, tu nu. Dar pentru libertatea ta de a nu avea dreptate, eu voi lupta pānă la moarte.
|
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 39 Joined: 27-October 08 Member No.: 2,286 Car: E36 Engine: 1.6 101 CP ![]() |
Salutare,
E acceptabil pretul. EU ma asteptam sa ziceti 200 ron setul ![]() S-a notat : NGK Dacian |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:27 AM |