![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 10 Joined: 24-September 08 From: brasov Member No.: 1,809 Car: e36 Engine: 1785 113 CP ![]() |
am si eu o intrebare:daca furtunul ce pleaca din debitmetru in motor si cel de la regulatorul de relanti sunt fisurate cum se manifesta masina?poate fi cauza din care ea sa nu traga?
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
am si eu o intrebare:daca furtunul ce pleaca din debitmetru in motor si cel de la regulatorul de relanti sunt fisurate cum se manifesta masina?poate fi cauza din care ea sa nu traga? Da. Acolo poate trage aer in motor care nu trece prin debitmetru. Asa calculator are informatie falsa despre cantitate de aer care intr in motor si din cauza asta debitul de benzina dat de calculator nu este suficient. Pe langa asta tragi si praf in motor, ca aer fals nu e filtrata. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 06:16 PM |