![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 19-October 05 From: bucharest Member No.: 33 ![]() |
hihih, NOKIA rullzzzz
pe BMW se pune nokia din fabrica,, pe logan nu se pune din fabrika. sa va spun de ce NOKIA? e bun fratilor, e solid, rezista la multe socuri, intemperii, avantajul incarcatorului care merge la mai toate telefoanele nokia fabricate pana acuma. s-e or fi fost primii cu ecran color, dar era atat de jalnic incat nokia nu ar fi pus asa ceva. IR o fi fost pus prima oara de nokia. DESIGN-ul ar trebui sa impresioneze pe niste impatimiti de BMW functionalitatea meniului, navighezi usor prin orice nokia, multi s-au luat dupa nokia, dar acuma normal suntem in 2005 si au trecut multi ani deja decand restul producatorilor au copiat ami tot ce era bun la nokia. va amintiti nokia ala argintiu, fara antena, cu clapeta culisanta, era OZN atunic cand a aparut. sau aal din Matrix, deja nu mai stiu cum se numesc atatea modele aparute.... radio cred ca a fost prima oara pe nokia snake, snake II jocuri care au incantat multi utilizatori, sa va amintesc de prfiluri sau grupuri de apelanti asta ca tot am adus vorba de meniu calendar aducetiva minte de la inceputuri, nu acuma cand toti au copiat ce se putea copia si legat despre mult laudatul vostru e sau se t68 cu ecran color, meniul se misca super greu, ar trebui sa faca astia statistica, cat timp au pierdut in viata utilizatorii de alte telefoane fata de nokia, sau cume era sa joci tenis sau snake in retea prin IR ce vremuri, sa printezi prin IR pe o imprimanta cu port IR, nimicuri, detalii, |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 850 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 31 Car: E92 325i Engine: 218CP ![]() |
Vad ca a mai aparut un vot pt. Qtec...sper sa nu umblii la voturi florin
![]() |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 850 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 31 Car: E92 325i Engine: 218CP ![]() |
sau a votat Loganul? ![]() |
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
QUOTE (mertan) ce-ai facut ma la loganu ala? scuze pt offtopic.
ce AM facut? :eek: nu e masina mea.. ![]() QUOTE (alexandru_83) Vad ca a mai aparut un vot pt. Qtec...sper sa nu umblii la voturi florin
oare cine a mai votat? :drool: cum adica sa umblu la voturi? nu am cum.. |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE (neamih) sau cume era sa joci tenis sau snake in retea prin IR
ce vremuri, sa printezi prin IR pe o imprimanta cu port IR, nimicuri, detalii, Pot sa joc in retea si de pe T39, dar cred ca prin Bluetooth. Oricum nu ma pasioneaza. Pot sa si printez prin IR de pe el, dar nici p-asta n-am incercat-o. Cum spuneam, tel asta stie chiar mai mult decat am nevoie de la un telefon mobil. Text size modificabil ![]() Intr-adevar meniurile se misca cam greu ... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 850 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 31 Car: E92 325i Engine: 218CP ![]() |
A fost o gluma Florin ![]() |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
Am fost multumit de toate tel Nokia pe care le-am avut; si chiar daca la inceput nu-mi placea forma (au fost cateva modele), pana la urma tot eram multumit pt ca erau bune si dupa putin timp incepeau chiar sa imi placa.
De la Ericsson mi-am dorit R320s, care cand l-am avut am fost f. dezamagit (se misca greu meniul, uneori chiar se bloca, bateria varza, etc.) Am mai avut un T100 (parca) care m-a dezamagit din nou... si cateva d'alea vechi GH688 (parca totusi erau mai bune, dar nu aveau semnal bun). Am mai avut si un R380s din intamplare, dar care m-a lasat "rece" Am mai avut si alte "pocnitori" despre care nici nu se merita sa mentionez, dar care m-au facut sa apreciez si mai mult tel Nokia. Ce interes as avea sa laud Nokia? :retard: -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 389 Joined: 25-October 05 From: Bucuresti Member No.: 64 Car: E12, E34 Engine: M20 & M50 ![]() |
QUOTE (TiL) Am trecut de "gradinita".
Cand eram student si taiam Bucurestiul in lung si-n lat cu bicicleta, aveam si mp3-player la el ![]() ![]() Pot sa-i pun hands-free prin bluetooth. Asta mi-ar folosi daca as circula mult cu masina, dar nu e cazul deocamdata. EDIT: Revenind putin la gradi: sa mai zic ca mp3-ul se auzea mult mai bine decat multe chestii care se vor player-e de muzica? DA! Mp3-urile se auzeau super! Am avut si eu player la... am uitat ce model... Avea rglaje pt bass, treble... in rest telefonul nici nu suna uneori cand eram apleat sau la 2sec dupa ce raspundeam, se intrerupea convorbirea. Cat asfalt a mancat tel ala... ![]() -------------------- // E12-520-'79 / E34-525-'90
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 177 Joined: 19-October 05 From: bucharest Member No.: 33 ![]() |
eu cand am enumerat ami sus anumite optiuni am si spus ca nokia au fost printre primii sau chiar primii care au pus asa ceva pe telefoanele lor...
|
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
QUOTE (MAD520) Cat asfalt a mancat tel ala...
![]() Ha ha, ai avut o panarama de 2618, bune la vremea lor ca atunci cand erau noi bateriile tineau mult. Dar la fiabilitate erau varza. Mp3 playerul se auzea prea bine. Cred c-o sa pun iar mana pe el, cel caruia i l-am dat a renuntat la T39. Intr-adevar, Ericsson a dat multe rateuri. Multi se uita la tel meu si spun: ce-i cu jegul asta? Il confunda cu T28/T29 ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Da chiar asa cand ai de gand sa il schimbi telefonul til?,l-ai reparat ca nu mai mergea din cate imi aduc aminte.Gata i-a trecut vremea.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 09:28 AM |