![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 15-September 08 Member No.: 1,792 Car: e34 Engine: TDS 2.5 143 CP ![]() |
Hai salut si bine v-am gasit. Ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat? Sa va zic despre ce e vb: am pe cineva plecat din tara care vinde un BMW E34 525TD 114CP neinmatriculat cu 1500 Euro. Din recomandarile lui si ale unor prieteni am inteles ca masina e buna, motorul cica ar fi bun, problema ar fi cu vopseaua (doamna nemtoaica bine intentionata a vopsit-o cu un spray). Dati-mi va rog niste sfaturi, la ce sa ma uit cand ajung s-o deschid si sa ma uit prin ea.
De consum stiti ceva? Pe net am vazut ca se duce cam in 11% urban si 7% extra. O vopseala metalizata decenta cat m-ar ajunge? Mai spuneti-mi va rog daca stiti de ceva probleme frecvente la acest model. Va multumesc P.S. Am atasat si 2 poze cu masinuta |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Hai salut si bine v-am gasit. Ma puteti ajuta si pe mine cu un sfat? Sa va zic despre ce e vb: am pe cineva plecat din tara care vinde un BMW E34 525TD 114CP neinmatriculat cu 1500 Euro. Din recomandarile lui si ale unor prieteni am inteles ca masina e buna, motorul cica ar fi bun, problema ar fi cu vopseaua (doamna nemtoaica bine intentionata a vopsit-o cu un spray). Dati-mi va rog niste sfaturi, la ce sa ma uit cand ajung s-o deschid si sa ma uit prin ea. De consum stiti ceva? Pe net am vazut ca se duce cam in 11% urban si 7% extra. O vopseala metalizata decenta cat m-ar ajunge? Mai spuneti-mi va rog daca stiti de ceva probleme frecvente la acest model. Va multumesc P.S. Am atasat si 2 poze cu masinuta exista ghid al cumparatorului pt. e 34. un tds ar fi fost de preferat. 114 cp pt. o masina de 1400 kg. e cam putin. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
cred ca are in jurul a 1500kg cu motorul TD. Asta pt ca 520i are 1430 kg stock(in talon). Uita-te la aripile fata, langa stalpul de imbinare cu usa, sa nu fie ruginite in partea de jos. Uita-te in portbagaj, la locul unde sta roata de rezerva, uita-te la suportii pt cric, sa nu fie mancati de rugina, uita-te in filtrul de aer, sa nu fie ulei ( mult ) acolo - daca e, probleme cu TURBO. Mai poti verifica mersul motorului cu capacul la ulei scos, cand e putin caldut, sa nu dea gaze multe pe-acolo(preferabil deloc). Verifica sa nu bolboroseasca in vasul de expansiune, cand e motorul caldut. Usile sa nu fie ruginite in partea de jos, unde calca pe chedere. -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
daca verifici toate astea si inca o lista care eu nu ti o dau ca sa nu te intristez nu vei cumpara niciodata masina.
de vopsit cu 800-1000 se vopseste ca noua. uita te cel mai bine la lonjeroane sa nu fie strambe. sa nu scoata fum albastru cand este motorul cald si il accelerezi.sa porneasca pe vremea asta dimineata cand e rece la prima maxim a 2 a cheie. restul se fac. prob mai mare este cu injectoarele.....de obicei se curata daca s dalea electrice desi nu cred e mai scump. la 1500 daca cade taxa este foarte bun pret . -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 15-September 08 Member No.: 1,792 Car: e34 Engine: TDS 2.5 143 CP ![]() |
Pai mi-ar trebui vreo inca vreo 3 prieteni care sa se plimbe in halate albe in jurul masinii tinand cate-un pix si-un clipboard in mana verificand toate aspectele:) In reclama la Danone parca era ceva de genul asta pare-mi-se. Ei, oi vedea eu daca-l iau. Astept joi sa vina cel ce detine cheile sa fac un drive-test. Am observat ca daca ma las pe coltul din stanga spate se aude ceva de parca ar atinge metal pe metal, dar nu tare. E problema cu masina sau a cedat sub cele 100 kile ale mele?
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
posibil un arc rupt sau amortizor stricat.posibil sa faca asa din cauza franei de mana trase (care nu tine f bine) nu cred ca e ceva grav -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 233 Joined: 3-March 07 From: Arad Member No.: 710 Car: e36 Engine: M51 2.5 143 CP ![]() |
dupa ce ai dat cateva ture cu ea...cand e cald motoru oprestel si pornestel, caci daca porneste greu la cald ii bai la pompa de injectie
-------------------- ex:325tds full
now:porsche carrera 911 cabrio full www.cauciucurixxl.ro |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
posibil sa nu fie bine pusa la punct sau cum zice roby cu defecte.........dar repet .daca te iei dupa toate astea adio bmw sh
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 15-September 08 Member No.: 1,792 Car: e34 Engine: TDS 2.5 143 CP ![]() |
Exista E34 din 95 fara AC? Din cate am vazut uitandu-ma prin geam nu prea mi-am dat seama daca are sau nu.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Zgomotul metalic cand te lasi pe ea se intampla doar cu frana de mana trasa? Daca da, e ok. 2.5td e ... suficient de puternic iar motorul M51 duce mult si bine, din cate stiu. Nu se compara cu M21. L-as corecta pe interceptor: sa porneasca la sfert oricand. Daca un diesel da semne de oboseala... prea mult nu mai duce si o sa-ti scoata peri albi in diminetile geroase. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
Exista E34 din 95 fara AC? Din cate am vazut uitandu-ma prin geam nu prea mi-am dat seama daca are sau nu. poi uitete atent daca are acest buton cu steluta pe el,ala e de la ac.la modelul fara ac acolo e un singur buton ,cel de la dezaburire luneta.la ac acolo sunt 3 butoane,unul din ele ,de ,a,avand steluta pe el...la e34 nu e ca la e28 sa se vada de la o posta ca are ac si ca difera consola... -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
dar... cat costa inmatricularea?
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
exista fara ac si in 2005:P
costa mult dar poate cade taxa corect sa porneasca la sfert oricand -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 10:01 PM |