IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Temperatura apei
georgem
post Mar 19 2007, 02:02 PM
Post #41


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (TiL @ Mar 19 2007, 01:37 PM) *
Vrei sa ma interesez si la "furnizorul" meu, sa vedem ce gaseste?

Da, dar sa fie noua, si cu tot cu garnitura.
Inca n-am comandat-o, vreau intai sa o desfac (deseara sper sa reusesc) sa ma conving ca ea e de vina.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 19 2007, 08:57 PM
Post #42


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Am desfacut pompa de apa in seara asta. Ea e de vina si cred ca si la Gimi tot ea e de vina. Pozele si filmuletul spun totul. Maine sper sa o montez pe cea noua. Pana la urma am comandat o pompa de apa la furnizorul meu de piese pentru Audi, care aduce si pentru BMW, mi-a recomandat aceeasi pompa de apa ca si furnizorul lui TiL (marca Hepu), dar la un pret putin mai mic (nesemnificativ), dar o sa iau de la el pentru ca mai iau si pentru Audi ceva si n-are rost sa ma complic.
Si acum pozele:
Attached Image
Attached Image

Si filmuletul:

http://www.youtube.com/watch?v=qs13REHJmsw

In film e fixa rola antrenata de curea.

Maine seara sper sa ma plimb cu masina to_become_senile.gif


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 19 2007, 10:43 PM
Post #43


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP





Am reusit in sfarsit sa desfac si vascocuplajul de pe pompa de apa. M-am chinuit destul de mult, dar in cele din urma am reusit, folosind cheia fixa de 32 si o cheie de tevi cu care am tinut de axul pompei de apa.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 20 2007, 02:33 PM
Post #44


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Noua pompa de apa Hepu are palele metalice. Deseara o montez.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 20 2007, 08:04 PM
Post #45


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Gata, am rezolvat. Am pus noua pompa de apa si e totul ok. Temperatura sta acum fix la jmumatate. Cu ocazia asta am schimbat asadar si termostatul si curelele (le cumparasem de vreo 2 saptamani ca sa le schimb), si am pus si antigel nou bmw (care cred ca e Hepu).
Poze:
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image

Attached Image


Gimi, cand schimbam si pompa ta de apa?


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 21 2007, 12:26 AM
Post #46


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





cat te-a costat toata distractia? detaliat ...


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 21 2007, 07:36 AM
Post #47


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Pai preturile au fost urmatoarele:
- Pompa de apa Hepu: 180 RON (Volksparts)
- Curele Contitech + termostat Wahler: 103 RON (Augsburg)
- Antigel BMW: aproximativ 64 RON (Automobile Bavaria)
- Apa distilata: 10 RON (Petrom)

Si 3 seri de munca dupa servici (prima sa schimb termostatul, a doua sa dau jos pompa de apa sa ma conving ca are palele rupte, a treia sa montez noua pompa de apa). Acum as putea sa rezolv totul in aproximativ 3 ore (daca nu sunt suruburi blocate - la mine m-am chinuit sa desfac vascul de pe pompa de apa veche).
Sunt curios cum va sta temperatura acum (inainte statea putin inainte de jumatate) si cat de repede se va incalzi motorul cu noul termostat (si ce efect va avea asupra consumului urban). Aseara temperatura mi-a stat fix la jumatate pe testul de cativa km facut la finalul operatiunii si cred ca era bine aerisita instalatia deracire, ca la final am mai desfacut putin surubul de aerisire din radiator si iesea numai antigel (aer deloc).

Sunt convins dupa cum arata pompa de apa veche ca palele erau crapate deja si eu doar am ajutat-o sa cedeze complet din cauza ca am facut niste teste de acceleratie wink.gif Dar e bine ca a cedat inainte sa apuc sa plec spre Brasov. Daca ma prindea pe drum platforma era a mea. Si acum nu mai stau cu frica sa nu-mi cedeze pompa de apa originala cu palele de plastic, una dintre problemele cunoscute la E34. Si am inteles de ce la masinile mai noi se schimba preventiv pompa de apa odata cu cureaua si rolele de distributie -> pompa de apa mai nou e facuta sa reziste un numar de km dupa care cedeaza.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gimi
post Mar 21 2007, 10:39 AM
Post #48


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 404
Joined: 4-April 06
From: Bucuresti
Member No.: 242
Car: E46
Engine: M54



QUOTE (georgem @ Mar 20 2007, 08:04 PM) *
Gimi, cand schimbam si pompa ta de apa?


A mea vad ca s-a cumintit putin. Nu a mai trecut de jumatate (probabil a luat-o frica de cheie smile.gif). E adevarat ca nici nu am mai forjat-o sau nu am mai mers intens prin ambuteiaje.
Asta nu inseamna ca problema s-a rezolvat de la sine wink.gif Asa ca George e bine ca ti-ai facut incalzirea biggrin.gif "In caz de nevoie" rolleyes.gif


--------------------
Topas blau

Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 21 2007, 10:54 AM
Post #49


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (Gimi @ Mar 21 2007, 10:39 AM) *
Asa ca George e bine ca ti-ai facut incalzirea biggrin.gif "In caz de nevoie" rolleyes.gif

Cand te hotarasti imi spui smile.gif Numai sa fie vreme buna si sa nu am alte treburi.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 21 2007, 01:25 PM
Post #50


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





QUOTE (georgem @ Mar 21 2007, 07:36 AM) *
Pai preturile au fost urmatoarele:
...
...

mamaaaa.... manopera vad ca te-a costat cel mai mult !!! laugh.gif laugh.gif
bine ca ai rezolvat-o


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 26 2007, 07:16 AM
Post #51


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Dupa cum am scris si mai demult, imi cumparasem curelele si termostatul sa le schimb. Curelele erau foarte crapate, era normal sa le schimb. Dar termostatul vroiam sa-l schimb pentru ca temperatura imi statea in oras putin sub jumatate si in afara imi scadea uneori si mai in stanga de liniuta intermediara intre centru si albastru si il suspectam ca se deschide prea devreme.
Ei bine, acum temperatura imi sta fix la jumatate indiferent de regimul de mers, chiar si la 180-200 km/h sta nemiscat acul. O sa vad in saptamanile urmatoare daca are vreun efect si asupra consumului, cred ca daca motorul merge mai rece consuma mai mult, deci ar trebui sa scada putin. Se si incalzeste mai repede acum. Va tin la curent.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 27 2007, 12:51 AM
Post #52


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (georgem @ Mar 26 2007, 08:16 AM) *
...... O sa vad in saptamanile urmatoare daca are vreun efect si asupra consumului .....

normal ar cam trebui sa aibe , numai ca vad ca de ceva timp tot modifici consumul la semnatura (in sus!!!)... sa fie oare ca te-ai invatat cu masina si apesi ceva mai tare pedala aia care iese din podea??? tongue.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 27 2007, 06:58 AM
Post #53


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Eh, stiu si eu? Adevarul e ca am mers mai mult prin oras cu masina, iar la drumurile in afara am mers si eu cat mi-a permis drumul. Si din cauza deselor accelerari si franari consumul nu sta jos...


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
logo
post Sep 9 2008, 06:43 PM
Post #54


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 11
Joined: 1-June 08
Member No.: 1,671
Car: e36
Engine: 20i 110kw





am si eu o problema cu apa si am citit pe aici totul bun si interesant; numai ca la mine daca stau in trafic 15-30 minute creste temperatura la rosu. am schimbat si busonul de la antigel aveam presiune in radiator tot timpul (nu am reusit sa vad daca era numai de la el poblema: aer in radiator ). dar mai am o problema care am vazuto, daca ii dau blana baga caldura inauntru daca merg la relantiu sau sub 2500 turatii nu vrea sa bage aer cald sad.gif( si vine iarna .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Sep 9 2008, 08:50 PM
Post #55


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



pai, din ce zici, in mod sigur s-au dus palele pompei de apa. Trebuie schimbata.


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 09:24 AM