![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Bara intre amortizoare am primit-o de la un prieten ce nu mai are masina
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Bara intre amortizoare am primit-o de la un prieten ce nu mai are masina poze... ![]() n-o vinzi? ![]() sau macar sa o pun si eu la mine sa vad ce diferenta e, sa nu ma apuc sa dau banii degeaba (ca vreau sa-mi cumpar) sa nu sesizez nimic ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ieri negresa asta a mea ma dat pe spate am verificat pe un Iphone cu g-tech incorporat , verificat cu un g-tech normal 0-100 si mi-a dat 11secunde banuiala mea ca este chipuita si ca e posibil sa fie cu diful de 318 e cat mai aproape de adevar .. chiar nu m-am asteptat la 11 ma gandeam la un 12.5-13 -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
poze... ![]() n-o vinzi? ![]() sau macar sa o pun si eu la mine sa vad ce diferenta e, sa nu ma apuc sa dau banii degeaba (ca vreau sa-mi cumpar) sa nu sesizez nimic ![]() ne intalnim si o montezi pe masina si vezi si tu cum se misca cu ea -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
si ca sa o mai readucem si pe negresa in discutie, ca a c-am fost data uitarii, atasez poze cand doctorul o controla de colici ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
eh verificam problema cu ambreiajul si se pare ca dupa o aerisire si- a revenit
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
eh verificam problema cu ambreiajul si se pare ca dupa o aerisire si- a revenit asta e inceputul sfarsitului ![]() asteapta-te sa mai faca -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ma astept sincer
oricum in 2 saptmani urmeaza sa-i fac o revizie ![]() ![]() ![]() This post has been edited by Sorin: Mar 16 2009, 12:16 PM -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
am zis mic nu MARE
![]() o sa spun ce si cum daca merge This post has been edited by Sorin: Mar 16 2009, 03:22 PM -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ieri ambreiajul a decedat ... vinovatii placa si rulmentul sunt banuitii
Am schimbat placutele de frana si am montat bara antiruliu de M3 masina raspunde mai repede la directie si nu se mai inclina asa de mult dar nu pot sa spun mare lucru de comportamentul masinii avand in vedere caci cauciucurile de pe spate sunt destul de proaste -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#54
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
uitasem sa scriu si eu ce i-am mai facut
acum nu mai este 316i este 318i i-am schimbat axa cu came si am refacut softul urmeaza un fine tuning sa vad cat se mai poate cu un AFR , am verificat-o cu un coupe 318i la 65000 de km si avand in vedere ca am si diferential mai lung se misca foarte bine cand ne-am intors de la Vidraru de 1mai am verificat-o si pe autostrada si in tr a -5-a urca mult mai repede dupa 4000 de ture nu mai doarme in ghete. -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#56
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#57
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#58
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() era pe strada? e plin de dinastea.am vazut si la baba novac la intersectie in scuarurile cu flori .nu e MARIJUANA ci canepa, da arata la fel doar ca asta nu iti da in cap. ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 10:36 PM |