![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
E vorba de o problema aparuta cam de o luna si se manifesta doar cu motorul cald. S-a intamplat de vreo 3 ori in ultima luna, aproximativ.
Cand motorul e cald si cutia e in P sau in N, am niste oscilatii ciudate la relanti. Apar brusc, stand la semafor, etc. Scade si creste turatia motorului cam intre 500-1500rpm. Cum pot remedia problema, pe moment: 1. Turez motorul undeva peste 3.000 rpm pt cateva secunde, si apoi il las. Scade la 900 rpm si nu mai misca deloc. 2. Selectez oricare dintre treptele de viteza (1,2,D sau R) si turatia scade automat cam la 700rpm si nu mai oscileaza, indiferent ca o tin in viteza sau o scot la punctul mort (faptul ca relantiul scade in viteza e normal) 3. Opresc motorul si il repornesc. Pana acum, niciodata oscilatul nu s-a oprit singur. Probabil ca ar face asa continuu, pana as "aplica" una din cele 3 metode de mai sus. La ce credeti ca ar trebui sa ma uit? Aprindere, carburator, electrovalve? This post has been edited by Rares: May 22 2008, 05:54 PM -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th July 2025 - 08:32 AM |