![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
esti on fire ma
![]() PS:sa nu credeti ca nu as lua un urs daca as avea bani ![]() PPS: nu ma luati cu vinde Fiesta ca nu merge ,decat sa merg cu ursul pana in Pipera in fiecare zi mai bine lipsa. PPPS:daca totusi stiti pe vreunu care da ursu in rate spuneti-mi si mie ![]() ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
PPPS:daca totusi stiti pe vreunu care da ursu in rate spuneti-mi si mie ![]() ![]() da un pic on fire... ![]() despre asta este vorba ! ( quote -ul de mai sus ![]() si daca ar scoate e30 ul acum (un fel de cum e mustangul) eu cred ca s-ar vinde in draci ...seria1 coupe de exemplu se vinde....designul asta inspirat din clasic se vinde...deci ...la pret de seria 1 sunt sigur ca s-ar vinde .dar nu ar fi cel de atunci ci cel de acum. si da trebuie sa vanda...numai ca unora nu le place neaparat ce se vinde ci ce se vindea ![]() ![]() ![]() This post has been edited by ionusunt: May 23 2008, 08:48 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
mda cine stie ,eu unul as lua ,nu la pret de serie 1 dar daca ar fi pana in 15.000 euroi... oricum am prins o zi proasta azi ma cam urmareste 323-ul ala al meu de cateva zile(adica imi e dor de el),dar lasa ca ma fac eu mare... macar acum am masina de zi cu zi,doar un urs de weekend mai lipseste ![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
In mare, diferenta dintre urs si E46 (M3 sa zicem) e clima automata, navigatie etc.
Despre ce-i sub capota... intre motoarele de 2.5 de pe ambele modele diferenta e destul de mare, dar rafinamentul E46 ar putea deveni plictisitor ![]() La M nu cred ca sunt diferente foarte mari de tehnologie intre E30 si E46. Dar hai sa vedem pe ce se tine masina, puntea fata de exemplu. Putem sa-i multumim ursului ca a introdus configuratia asta de punte fata care a rezistat pana la E46. Asa cum E28 (al carui mandru posesor sunt ![]() Vad ca incepand cu E90 au introdus si pe serie trei configuratia asta.... semn rau, ori aia folosita pe E46 nu tinea ![]() ![]() E adevarat, puntile spate difera, cred ca ai multilink la E46. Uite puntile fata de E30 si E46... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
mah nu e vorba de punti sau motoare 2,5 24 valve ala e de cand lumea,airbaguri saracii din astea le fac mai grele,apar noi clase etc,crash testele nu erau in 1980 acum daca nu ai 4-5 stele esti compromis-ma refer la BMW .80% din cei care iau BMW-uri le iau de fite sa se rupa in figuri,sa le "tuneze" sa se dea zmei ,uitati-va la ursii de pe autovit si o sa va ia plansul ,numar pe degetele de la o mana pe aia in stare buna
![]() Precum am zis azi am o zi proasta ![]() This post has been edited by alex230ro: May 23 2008, 09:27 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Si da , poti sa-i zici tunning ieftin, pentru ca-i mult mai simplu sa tunezi un motor simplu, vechi si sa scoti herghelii din el, decat cu motoarele noi, la care trebuie sa ai grija la atatea rahaturi. De-asta e mai ieftin. Unde mai pui ca si masina de baza e mai ieftina ![]() Dar marele Plus al vechiturilor sunt senzatiile pe care ti le ofera, fiind simple si usoare. P.S. Recunosc, am ajuns sa am BMW din intamplare, pur si simplu erau cele mai ieftine SH-uri, la concurenta cu daciile ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
pai tocmai asta ziceam ,ca e46 m3 fata de restul de e46 pe care am mai pus mana ,nu este deloc rafinat. este efectiv o BRUTA ! iar senzatia de masina usoara cu motor mare este ,uimitor si in asta !
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
haideti sa nu uitam ca totusi BMW-ul face masini nu numai de amorul artei ci si pentru profit.
cat de rapida e un e34 stoc vs un e90 stoc pe un viraj , ca de mult comfort exista aceste + sau - indiferent de persoana ce le priveste se numeste evolutie si prin costuri de productie. Sa nu uitam ca acu 500 de ani faceai 10 saptamani pana in America iar acum faci 10h haideti sa nu uitam ca totusi BMW-ul face masini nu numai de amorul artei ci si pentru profit. cat de rapida e un e34 stoc vs un e90 stoc pe un viraj , ca de mult comfort exista aceste + sau - indiferent de persoana ce le priveste se numeste evolutie si prin costuri de productie. Sa nu uitam ca acu 500 de ani faceai 10 saptamani pana in America iar acum faci 10h ps E46 M3 nu este o bruta ci o masina care impinge foarte puternic si liniar si poti sa o ghidonezi foarte usor atata timp cat detii un minim de "respect" , spre deosebire de seria normala ce are un comportament usor exploziv in momentul in care pleaca de spate -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
Dar marele Plus al vechiturilor sunt senzatiile pe care ti le ofera, fiind simple si usoare. adevarat! cred ca d-asta nu regret prea mult ca am dat un range rover din 97 pe un ursulet din 86. in rest optiunile sunt ceva relativ, mie nu-mi prea lipsesc. decat A/C-ul. ma tot coc in urs de vro cateva zile ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 198 Joined: 4-December 06 Member No.: 484 Car: E46 Engine: 2000cmc ![]() |
deci tot e34 rulz:)) am avut si e34 si e46 si ca tinuta de drum e34 il batea la fund .... |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
cauta ac pt urs se poate pune usor.relativ usor.si nu costa enorm daca ai simti nevoia.
si au facut clatite coapte in e 34 cand au fost caldurile alea mari ,,,,,am dat geamurile jos si auzeam tobele si motorul si am uitat imediat ca curge apa pe mine.525 asta e 34 impinge bine dar numai peste 3000 pana in 3000 zici ca e cu 50 de cai peste dacie:PP dupa 3000 alta viata -------------------- |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
am dat geamurile jos si auzeam tobele si motorul si am uitat imediat ca curge apa pe mine subscriu ! la mine se intampla acelasi lucru si cand ploua ![]() ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 08 Member No.: 1,559 Car: e46 Engine: m ![]() |
fratilor...la e46 nu au murit laudatorii si nu simt nevoia sa il laud si cu siguranta exista masini noi mult mai bune din mai multe puncte de vedere...dar ursuletul este o cutie de "conserva" fara nimic decat o bruta de motor...auzi si pa ala cu alpina lui...bai trezestete vb de masini de serie.....va stimez si va respect pentru ca aveti curaj sa conduceti o asemenea masina fara cele mai elementare sisteme de siguranta....sper sa nu va intalnesc in vre-un accident doamne fereste....ar fi mare necaz...eu... cine stie poate am sa mai traiesc o zi sa ma mai bucur de cum impinge un bmw oricare al fi el dar de ursulet....vai vai mare necaz....eu am prieteni care conduc ursuletz dar din motive financiare(mostenire de la bunicu) si deasemenea am prieteni care au condus ursuletz dar sunt la 2 m sub pamant....ghici ce au patit?...nu aveau air bag-uri... bmw pe langa latura comerciala mentionata mai sus ofera mult mai multe decat deplasare din punctul A in punctul B....+ placerea deosebita de a conduce+SIGURANTA MARITA +... +.... +.... +.... liniutele la semafor(fara rost...)cu ursuletzul....si daca tot vb de ursuletz....iarna de cate ori ati impins de masina sa pornitzi din loc...fara ca minunatul si magnificul motor plin de tunning-uri expirate sa va ajute cu nimic... aici deja discutia tzine de placerea de a conduce in siguranta cu familia si prietenii alaturi si sincer... din respect pentru familia mea si apropiatii mei am ales sa conduc o masina mai grea cu air bag-uri si cu sistem de control al stabilitatzi si cu n si n mai multe si sa reusesc sa ma protejez de "rachetzi" care se cred teribili si conduc cutii de conserve si aici intra si ursuletzi. nu caut savanti pe un forum de pasionati de bmw dar caut sa discut cu niste oameni rationali nu nishte copii teribili...
![]() This post has been edited by elzorabm: May 23 2008, 11:40 PM |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cum spuneam, am ajuns la BMW din ratiuni economice chiar daca a fost pana la urma o varianta mult mai scumpa decat banala Dacie. Daca era masina ultima mea grija imi luam ceva mai cu airbag-uri. Pana una alta ma chinui s-o tin pe-asta pe sosea ![]() Exagerezi putin cu ursuletii (apropos, nu sunt fan urs, de fapt nu sunt fan serie trei decat de la E46 in sus) ... nu cred ca prietenii tai care au patit-o mergeau cu 60-80 km/h cand s-a intamplat nenorocirea. Si exista cel putin un caz aici pe forum de oameni care au scapat teferi din urs. Ultimii asta vara, la vreo 180 km/h din ce-mi amintesc. Tine de noroc, dar si de indemanare. BTW, or fi bune sistemele de siguranta gen DSC dar te si prostesc. Ma uimeste un coleg care se tot plange ca nu mai poate tine 318-le pe sosea de cand cineva i-a stricat electrica la masina. Pai daca-i las troaca pe mana? Or sa-i tremure genunchii dupa prima suta de metri... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
eu nu fac nici o liniuta la semafor...ursul e masina de zi cu zi,nu zic o mai alerg dar nu sa arat la altii ci pur si simplu IMI PLACE ! , si da si din ratiuni economice am luat-o ...si culmea e si ieftin de tinut (fata de alte masini ,cred ca si logan ! ) si e si MASINA !
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
Daca incerci sa faci o comparatie intre ani si iti spun ca am mers cu toate seriile pana in momentul actual mai putin seria 6 si 1 , ceea ce m-a impresionat cel mai mult a fost e39 pentru ca iti ofera practic tot ce iti doresti Eu nu ma iau de posesorii de ursi si ar trebui sa intelegi ca nu masina decide ci cel ce o conduce. Am prieteni ce conduc sau au condus ursi si din moment ce aveau gume de iarna nu le-a impins niciodata pentru a iesi din parcare si multumesc lu D-zeu nu au avut accidente. Iar printre posesorii de ursi de pe acest forum nu sunt dintre cei cu tuningaraie de conserva sau cel putin eu nu am vazut. Eu unu cu sau fara atatea electronice ma descurc . Vad ca si tu ai E46 si sa sti ca o mare parte din decizia de a cumpara aceasta masina sa bazat si pe ceea ce spui tu siguranta mea si a celorlalti . -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
va stimez si va respect pentru ca aveti curaj sa conduceti o asemenea masina fara cele mai elementare sisteme de siguranta Fara suparare, dar ultima oara cand am verificat, E30 oferea frane si centuri de siguranta ca dotari standard. Daca te-ai uitat si pe restul forum-ului, in marea majoritate se discuta probleme tehnice, se lamureste omul cand are o dilema si tot asa. Si e o atmosfera lejera. Sunt pe forum si cativa proprietari de rachete. Si-ai sa razi, dar sunt si E30 si E46 (plus ce mai are interceptor prin ograda), cu multi cai sub capota. Ideea este ca sunt oameni responsabili, nu copii de 18 ani care se dau pe strazi noaptea si fug de politie. In concluzie, imi pare rau ca acest topic a degenerat intr-un mic flame E30 vs E46. Amandoua sunt masini bune si in final, o conduci p'aia care-ti place. PS: La 140km/h sunt sigur ca rezultatul unei coliziuni datorate unui camionagiu prea obosit sunt nefaste orice masina ai conduce. This post has been edited by xox: May 24 2008, 10:06 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
si daca tot vb de ursuletz....iarna de cate ori ati impins de masina sa pornitzi din loc...fara ca minunatul si magnificul motor plin de tunning-uri expirate sa va ajute cu nimic... la iarna cand o sa ai nevoie sa fii tractat ma jur ca nu te ajut ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#39
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
eu nu am impins masina decat iarna asta cand era DITAMAI ZAPADA ,si doar sa ies dintre sleauri ...care erau inghetate .altfel cu un diff blocant (CEEA CE PE E46 in afara de ///M nu ai sa vezi ) iesi din orice ,nu e problema.eu in afara de mers incet iarna nu am ce sa reprosez masinii ...iar daca nu te \descurci sa tii o masina cu tractiune spate cand pleaca un pic,inseamna ca nu simti masina .iar ursul dupa 88 chiar oferea standard abs daca nu ma insel .
a ,inca un exemplu ,de data asta solid ,este userul batz ,care cu toate ca are e46 cu control al tractiunii ,merge cu el scos si iarna , iar acum si-a comandat diff blocant custom de la KAAZ ![]() cred ca e printre singurii soferi de e46 la care vezi o luminita portocalie aprinsa in bord ![]() ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
frate ai putea sa te muti pe bmwclub.ro si sa ne lasi in pace cu criticilae tale obosite si cu cotetul tau plin de siguranta ==??iti spun sincer orice e 46 in afara de motorizarile ma mari este un cotet infect.ex 316 318 320
sii ursul asa conserva cum e se pisa pe e 46 pizdi.;in fine ca la noi sunt multi ursi darapanati .ai mare dreptate si ai mare dreptate sa le numesti cazan sau cum vrei tu.asta iti dau dreptate pt ca eu am muncit la niste ursi care nu stiu cum mai statea scaunul pe podea si nu cadea jos cu tot.ieri am scapat de asemenea exemplar de aici.doamne imi era frica sa pun cricul si pe lonjeron.dar de la astia care sunt ursulti morti ,pana la a afirma ca tot ce sa construit pana la e 46 si e 39 sunt cazane ,,,,,,,,,,,,,,e mare blasfemie.totusi ai putea face un lucru sa te ajuti si pe tine si pe noi.sa nu ne mai jignesti cu ironiile tale de posesor de masina suprema sau sa pleci de pe forum asa cum ai venit,iti recomand cu caldura un forum sigur si confortabil www.bmwclub.ro deci ai 2 variante ne accepti asa cum suntem noi pusti rachetisti co conserve saraci etc sau diapri defiitiv?? ca tu nu esti pasionat de bmw tu est iun alt basinos care pt el 46 este cea mai tare masina ieftina din lume,sorry ca s cam rautacios dat e a 2 a oara cand ma simt jignit si eu poate si altii si nu avem mari prietenii sa te suportam. pasionea ta este......orice nu bmw.ti ai luatbmw ca asa se poarta ca cei mai multi (pasionati )din tara asta de e 46 si e 39 nu ne strica lasa ne asa cum suntem du te tare si sigur .plssss sau vb civilizat si incearca sa nu ne mai jignsti masinile sau pe noi.si oricum masian ta pt noi sau unii de pe aici nu valoreaza mai nimc.e un alt e 46 si nimic mai mult ....... dupa fraza asta a ta auzi si pa ala cu alpina lui...bai trezestete vb de masini de serie mi am dat seama ca inca unu si a luat e 46.asa usor sunteti de identificat -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 08:54 PM |