![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#621
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Am curatat debitmetrul de praf. si am reglat din nou arcul sa fie cat mai moale nu statea in relantiu si am reglat si cursorul pana lam adus in 750 ture... rezultatul motorul parca merge mai rotund fumul a disparut, am doar abur cand e pornit motorul pana se incalzeste, insa lam cam gatuit, si urmeaza sa ii fac un reglaj de avans, nu mai bate avansul, sau mi sa parut numai...
Intrebarea este arc moale, intra aer mult implicit amestecu cu mai multa benzina, deci consum mai mare???...urmeaza sa vad daca asa este...daca nu reglez in partea cealalta cu arcul mai tare -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#622
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, arc moale da mai multa benzina. Regleaza cum zicea pe nush ce site:
Tine-l turat constant, pe loc la 2-3000rpm si joaca-te cu acul (implicit clapeta debitmetrului) sus-jos, vezi punctul in care motorul se tureaza cel mai mult tinand clapeta de acceleratie nemiscata. Dup-aia umbla la arc in asa fel incat sa-l tina arcul in acel punct de turatie maxima. E putin complicat sa tii acceleratia nemiscata cu o mana si cu cealalta mana sa reglezi arcul dar se poate daca ai unghii sau o surubelnita dreapta in ajutor. Dupa ce ai pus arcul, tureaza-l iar constant si misca iar acul cu mana sus jos. Daca motorul nu se tureaza mai mult cand misti acul cu mana, ai rezolvat problema. Sa nu mergi pe idei gen arc tare da mai putina benzina=> consum mai mic. Da-i benzina cata cere. P.S. cu ce cursor zici ca l-ai adus la 750 rpm? Ai umblat la deviatia fixa a acului din debitmetru? Recomand sa lasi cursorul asta la pozitia originala, centrat. La Jetronic exista un alt surub pentru reglat relanti-ul. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#623
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Dupa ce am scos un consum de 18 si motoru putin gatuit...am umblat iarasi la debitmetru reglat pe arc tare pana tremura motoru, reglat deviatia acului pana lam facut sa mearga stabil in 750...rezultatul trage mult mai bine, nu mai este gatuit, si un consum de 14-15 in oras...o sai fac un reglaj de avans cu stroboscop cat de curand poate reusesc sai scad consumul, daca nu asta este... -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#624
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
intampin o mica problema cu bateria... cand vreau sa pornesc masina trebuie sa dau la cheie vreo 6-7 secunde ca sa porneasca. daca incerc sa pornesc a2a oara nu mai invarte electromotorul. cand mi s-a ars garnitura de chiulasa am lasat masina vreo saptamana in parcare si mi se descarcase bateria. apoi masina a stat aproximativ o luna cu bornele scoase. bateria este rombat si o am de 3 sau 4 luni. acum am curatat bornele, pt ca erau un pic oxidate si astept rezultate. ce altceva mai poate fi? mentionez ca de incarcat incarca, au fost verificate bornele. de asemenea nivelul pe baterie arata "scazut". dar totusi de ce nu se incarca? am lasat-o o ora pornita, am tinut cabluri de la alta masina tot cam o ora si nimic...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#625
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cat ai masurat la borne, 14V sau mai putin? Daca 13.8-14, bateria e dusa... Dar sunt sanse mici sa crape o baterie in 3-4 luni, fie ea si rombat.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#626
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
14 cred. nu am verificat eu. cel care a verificat a zis ca incarca bine. si chiar se pricepe ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#627
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
14 cred. nu am verificat eu. cel care a verificat a zis ca incarca bine. si chiar se pricepe ![]() 14v ai spus ca pe alternator nu pe baterie. Daca doar "crezi" atunci pune tu mana pe un multimetru si masoara. Nu-i scumpa scula si nici nu dureaza mai mult de 2 sec sa afli rezultatul. Fa schimbul de baterii cum ti-am zis si termina cu prostiile, ca ma iau de bornele voastre instant ![]() PS: ![]() ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#628
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ah, deci glumeai
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#629
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
am rezolvat cu bateria... am curatat bornele pt ca erau oxidate si acum incarca ok si porneste
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#630
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Of bornele astea... ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#631
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Am venit la voi in Bucuresti, m gasit debitmetru sigilat, lam montat, masina e cu totul alta, nu mai are exitari la acceleratii bruste, nu am fum pe tobe si a disparut si mirosul de benzina....
As vrea sai regelez si avansul cu stroboscopul sa fiu sigur ca e ok... dar de pornit tot trebe sa in contactu 3-4 secunde sa o ia... Cum desfac injectoarele? Trebuie sa dau jos rampa injetoare prima data? Cand am schimbat debitmetrul am vazut ca sunt urme de ulei pe cot si in vechiul debitmetru...E normal? Sau am probleme la supape sau tacheti? Vreau sa schimb uleiurile si filtrele...Am filtru de benzina in rezervor(sorb?!?)? Ce ulei e recomandat in diferential si cutie ca am auzit mii de variante si cati litri din fiecare?...LA motor castrol magnatec 10w40 mam gandit, fostul proprietar punea mobil1 15w40....De care sa pun? Si vreau sa schimb distributia, ce firme sunt bune la curele si intinzator? Trebuie schimbata si pompa de apa de obicei? -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#632
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Bravo! Bine ca merge si el frumos acum.
Injectoarele ies odata cu rampa afara. Dupa ce scoti rampa ai sa vezi ca sunt prinse cu niste sigurante pe ea. Uleiul in admisie e... oarecum normal cel putin la motoarele noastre atat de vechi. Numai sa nu fie balta. Cauzele nu le stiu... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#633
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
Si referitor la uleiuri?!? cantitate,firme, tip? Si la distributie ce firme sunt bune de curele si intinzator...Pmpa de apa trebuie schimbata odata cu distributia?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#634
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
4.5 litrii castrol edge sport (RS ) 10w60 ...vreo 3 mil cu tot cu filtru .o sa fii foarte multumit. -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#635
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
si daca motoru papa un pic de ulei cam 2-300 grame la 1000km...are rost sa bag ulei scump?acum am in motor 15w40 daca punmai subtire il papa mai usor?
-------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#636
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
daca motorul nu e in mintile lui ramai cu 15w40 e mai safe
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#637
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
sau 20W50?
Eu cu de-asta merg, motorul meu papa cam 100-150ml/1000km, cu tot cu o mica pierdere. In nici un caz mai subtire de 15W40. Uite ce recomanda unii: http://www.drive.com.au/recommended-oil/bm...02/results.html -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#638
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
pai la mine motorul e in mintile lui doar ca imi papa pe undeva...fum nu scoate deloc...acum de cand am pus alt debitmetru si am facut vreo 500km si nu a scazut nivelul de ulei...e posibil sa aibe vreo legatura? mam uitat pe sub ea si imi supureaza ulei pe la garnitura de la baia de ulei si la garnitura de chiulasa, dar mai tare se vede la baia de ulei... ciudat e ca nu lasa balta sau picuri de ulei pe locul de parcare... am mai observat o mica pb in directie daca fac rapid stanga dreapta de volan se aude din compartimentul motor ca un scartait scurt si gros, ceva piesa incepe sa aibe joc ori articulatia aia sferica ori partea de mai jos...e grav?? mai pot umbla asa cu ea? sunt sanse sa se rupa si sa ma lase in drum? se poate schimba doar piesa respectiva defecta articulatia sau rulmentul acela de deasupra jugului? sau trebuie sami cumpar caseta completa pe tablita de pe diferential imiscrie codul 1140A51744 ... de care diferential am? This post has been edited by Adrian Pintea: Jun 3 2008, 09:37 PM -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#639
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 489 Joined: 30-June 07 From: Cluj-Napoca Member No.: 1,005 Car: E30 320i sedan '86 Engine: M20 2.0 130CP ![]() |
nu stie nimeni?
![]() -------------------- Simfonia celor 6 cilindrii
|
|
|
![]()
Post
#640
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
raportul diferentialului e scris pe o placuta de tabla (in cazul in care se mai vede pe ea) care e prinsa de un surub pe capacul din spatele diff-ului
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th June 2025 - 09:53 PM |