![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
Salut,
Ma intereseaza un urs coupe asa: Serii ok, intai sa dau banii, vreau sa merg cu proprietarul la RAR, no offence dar nu ma joc! Vopseaua de preferat originala, nu cumpar masina revopsita recent. Interior ok, fara rupturi si borduri crapate.... Oalele pe spate sa nu fie crapate. Minim 2000 cmc, maxim 2700. BUGET MAXIM 3500 Euro Astept oferte serioase, nu batjocura. wrctheo@gmail.com Multumesc! -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
in acest caz fuguta in germania iei una 316 impecabila platesti taxa la ea...cu totu cam la 3500 iesi...si e vopsea originala bord nerupt interior bun oale neindoite etc....
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
in acest caz fuguta in germania iei una 316 impecabila platesti taxa la ea...cu totu cam la 3500 iesi...si e vopsea originala bord nerupt interior bun oale neindoite etc.... ![]() Tu stii ceva de taxa? ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
Tu stii ceva de taxa? ![]() bai zicea fratimiu ca s-a interesat si cica pt EURO 1 de 2.0 va fi undeva la 7 800 euro bine ar fi asa...dar eu nu cred..si de faza aia cu scosu masinilor non euro din circulatie..ma duc si ii bat.sa mor eu ...mai vine cineva cu mine ![]() on topic acum: vezi ca vinde marius kns un 318is 140cp 4000 coupe alb in stare f buna din 90 parca This post has been edited by ionusunt: Apr 9 2008, 12:33 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
offtopic.....faza cu scosul masinilor non-euro e tot o aberatie "tariceanu-tiriac" care nici aia nu va fi dusa la bun sfarsit
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 96 Joined: 16-December 07 Member No.: 1,362 Car: e30 Engine: s14 2.0 192cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Nu dai volanul ala de ACS?????
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 96 Joined: 16-December 07 Member No.: 1,362 Car: e30 Engine: s14 2.0 192cp ![]() |
dau mashina completa
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 556 Joined: 11-November 07 From: PLOIESTI Member No.: 1,277 Car: E30 Engine: 2.4D 85CP ![]() |
Nu dai volanul ala de ACS????? pe ala pusesem si eu ochii la 4 tuning ![]() -------------------- E30..324D E30..325 I
|
|
|
![]() ![]()
Post
#10
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
Salut, De cand am pus anuntul, am tot fost sa vad ursi prin Bucuresti. Majoritatea sunt zob deja. Uimitor ca am gasit unul de 2.0 motronic, cu 2000 Euro, jale. Un cazan ruginit pana-n maduva oaselor. Chiar nu inteleg de ce se mai cere 2000 de euro pe un cazan in care, daca vrei sa-ti iasa o Masina, trebuie o reconditionare TOTALA. Eventual urs din DE si puse seriile sau vreo 5000 de euro in tablaraie, motor, articulatii.. samd. Un interior rupt si carpacit. Mersi KNS, dar bugetul meu este mai mic. Si oricum s-a mai micsorat din cauza unor cheltuieli neprevazute. Mai astept oferte! -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]() ![]()
Post
#11
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
Salut,
Nu cred ca imi mai iau urs ca: "După “lupte seculare”, formula de calcul al taxei auto a fost în cele din urmă aprobată de Guvern şi trimisă spre evaluare Comisiei Europene. Ea se aplică retroactiv, astfel că plătitorii acestei taxe de la 1 ianuarie 2007 până acum vor fi despăgubiţi cu diferenţa dintre suma pe care au plătit-o şi valoarea actuală a taxei, calculată după noua formulă. Cele mai ridicate valori vor fi atinse de taxele pentru maşinile non-Euro (Dacii produse înainte de 1998 şi maşini europene mai vechi de 1993). Pentru motoarele cu o capacitate de 1.400 cmc, noua grilă indică taxe de 735 euro (faţă de taxa actuală de 4.007 euro), în timp ce valoarea creşte la 1.320 euro pentru motoare de 1.600 cmc (faţă de 4.579 euro), 1.995 euro pentru motoare de 1.900 cmc (faţă de 5.438 euro) şi 6.300 euro pentru unităţi de 3.000 de cmc (faţă de valoarea actuală de 8.586 euro). Pentru maşinile Euro 1 taxa se reduce la aproape o treime din vechea valoare: pentru o maşină de aproximativ 10 ani, cu capacitate de 1.400 cmc, valoarea scade de la 3.606 euro la 1.323 euro. Pentru maşini cu capacitate cilindrică mai mare, diferenţa dintre taxa veche şi cea actuală nu este la fel de mare: pentru o maşină Euro 1 cu motor de 1.600 cmc, taxa va fi de 2.376 euro, faţă de 4.121 conform vechii formule; pentru 1.900 cmc taxa va fi de 3.591 euro faţă de 4.894 euro, iar pentru 2.000 cmc taxa va fi de 3.780 euro faţă de vechea valoare de 5.152 euro. Vor exista însă şi cazuri în care noua taxă va depăşi vechile valori: pentru maşinile Euro 1 cu capacitate de 2.500 cmc se vor plăti 6.750 euro, faţă de vechea valoare de 6.439 euro. Pentru motoarele Euro 1 de 3.000 cmc, taxa creşte de la 7.727 euro la 11.340 euro. Maşinile Euro 2 vechi de 6-7 ani vor fi înmatriculate contra unei sume de 1.213 euro pentru motoarele de 1.400 cmc (faţă de 2.604 euro după vechea formulă), 2.121 euro pentru motoarele de 1.600 cmc (faţă de 2.976 euro), 3.300 euro pentru motoarele de 2.000 cmc (faţă de 4.007 euro) şi 10.710 euro pentru motoare de 3.000 cmc (faţă de 6.868 euro după vechea formulă). Pentru maşinile Euro 2 cu o vechime de 8-9 ani, taxa ajunge la 928 euro pentru motoarele de 1.400 cmc, la 1.622 euro pentru motoarele de 1.600 cmc şi la 2.574 euro pentru motoarele de 2.000 cmc. Taxa pentru maşinile ce se încadrează în standardele Euro 4 sau Euro 3 se va calcula, conform declaraţiilor ministrului Mediului, în funcţie de mai multe criterii: “Proportia va fi de 30% dioxid de carbon si 70% alte noxe (oxid de azot, noxe de sulf, praf) pentru masinile Euro 4 si Euro 3”, spune Attila Korodi, precizând că odată cu valoarea maşinii scade şi cea a taxei. În cazul maşinilor Euro 4, valoarea taxei creşte faţă de cea din vechea grilă: de exemplu, un Logan cu motor de 1.400 cmc, ce respectă standardul Euro 4, se va putea înmatricula contra unei sume de 246 euro, faţă de 161 euro după vechea formulă. În afară de nivelul emisiilor poluante, noua grilă de calcul ia în considerare şi emisiile de praf, asfel că motoarele diesel dotate cu filtre de particule de praf vor beneficia de o reducere de 25% a taxei calculate pe vehiculul respectiv. Scutite de taxa auto vor fi maşinile Euro 5, cele hibride şi cele electrice. În prezent, noua formulă de calcul a taxei auto este examinată de experţii de la Bruxelles, care până la decizia finală dau semne de mulţumire: “Noua versiune a taxei auto, care este complet diferită comparativ cu primele trei, axată pe principiul emisiilor de bioxid de carbon ale maşinilor, cred că este foarte bună şi inovatoare”, spune comisarul european Laszlo Kovacs. Dacă răspunsul final al Comisiei va fi că noua formulă de calcul nu se abate de la normele europene, procedura de infringement demarată anul trecut va fi îngheţată iar noua taxă se va aplica din luna iulie a acestui an. " Sursa: http://www.autospot.ro/articole/stiri/taxa...nta_finala.html Deci cred ca topicul poate sa ramana deschis, in ideea in care vom gasi afara urs EURO 2, pentru cine are banii sa-i inscrie sau daca cineva stie daca la RAR s-a facut vreo omologare pentru urs cu euro 2 ![]() -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]() ![]()
Post
#12
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
HAI MAI BAIETI MAI, NISTE OFERTE NOI? VA ROG EU MULT
![]() UP!!! -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]()
Post
#14
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
Multumesc, masina intr-adevar este dementiala si merita fiecare eurocent. Ma gandesc serios la ea, avand in vedere ca pe un motor de 2.5 as da ~ 500-700 euro. Ce nu stiu este daca masina e cu discuri pe spate. Am gasit un urs in Bucuresti de 2.5i, destul de ok, fara lsd si servodirectie, la 2700. Numarul e B-42-TAZ.. Sper sa fie 42, ca nu-mi mai aduc bine aminte. As dori niste detalii despre istoricul masinii, daca stie cineva. Multumesc -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]() ![]()
Post
#15
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
Salut,
Mai astept oferte, va rog. Caut urs de 2.5i, coupe, cu acte in regula, caroserie cat mai ok, nevopsita de curand "pentru vanzare". Multumesc, Theo Up -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]() ![]()
Post
#16
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
NOU,
Mi-a dat cineva o idee, care deocamdata mi se pare destul de ok, sa iau un urs de litraj mic si ulterior sa-i pun motor de 2.5i. Stie cineva care este taxa la RAR pentru aceasta operatiune, a schimbat cinmeva motorul de curand si are cunostinta despre cheltuielile legate de taxele la RAR cat si cele pentru rescrierea in CI si in talon? Daca gasesc si ma incadrez in banii mai sus mentionati cu tot cu schimb de motor si taxe, ma combin la treaba asta. Deci, astept si oferte de urs coupe de litraj mic, cu tabla buna! Multumesc -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
asta arata destul de bine ...
-------------------- Baby Six
|
|
|
![]() ![]()
Post
#18
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
asta arata destul de bine ... Da, arata bine, am vorbit cu baiatu, e lovita drapata fata si reparata, are alt motor. Cred ca deja am vorbit cu toti vanzatorii de ursi din Romania. ![]() Multumesc -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 381 Joined: 5-May 08 From: Buzau Member No.: 1,626 Car: 2x E30 Engine: 2x M20 ![]() |
Uite o masina buna : http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=77633 .
-------------------- [OO==[][]==OO]
"Nu e arma ca agheu', nici masina ca bemveu'." |
|
|
![]() ![]()
Post
#20
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 90 Joined: 8-April 08 From: Bucuresti Member No.: 1,572 Car: e30 Engine: M20B20 ![]() |
Uite o masina buna : http://forum.4tuning.ro/showthread.php?t=77633 . Multumesc de informatie, am vorbit cu omul, o s-o vad saptamana viitoare. Cu respect, Theo -------------------- ____________ ˙uɐɔ ı ǝsnɐɔǝq |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 07:44 PM |