IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> probleme presiune ulei
jakal
post May 1 2008, 03:20 PM
Post #1


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP



azi am mers cu masina ...am oprit-o si cind am pornit iar nu se mai stige becul la ulei..
m-am uitat la ulei ,este, am dat busonul jos de la capac culbutori si nu prea s-ar vedea ca mai urca uleiul...am mai mers vreo 3 km usor cu ea pina acasa si a inceput sa scirtaie ceva....sad.gif(

sa se fi dus pompa de ulei???

nu o sa o mai pornesc pina nu o sa ii dau tot capacul de la culbutori jos sa vad daca urca ulei in rampa....

in afara de pompa ce ar mai putea sa pice?

am uitat sa spun ca este vorba de ursul 324 D....

This post has been edited by jakal: May 1 2008, 03:21 PM


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post May 1 2008, 04:32 PM
Post #2


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(jakal @ May 1 2008, 03:20 PM) *
azi am mers cu masina ...am oprit-o si cind am pornit iar nu se mai stige becul la ulei..
m-am uitat la ulei ,este, am dat busonul jos de la capac culbutori si nu prea s-ar vedea ca mai urca uleiul...am mai mers vreo 3 km usor cu ea pina acasa si a inceput sa scirtaie ceva....sad.gif(

sa se fi dus pompa de ulei???

nu o sa o mai pornesc pina nu o sa ii dau tot capacul de la culbutori jos sa vad daca urca ulei in rampa....

in afara de pompa ce ar mai putea sa pice?

am uitat sa spun ca este vorba de ursul 324 D....

ca o informatie..eu cand am schimbat uleiul si filtrul implicit,am miscat de mufa care vine jos pe bloc acolo si cand am pornit masina am realizat ca nu se stingea becul de la ulei.ma cam speriasem,am zis ca de ce ia asa greu ulei..am mia lasato,numic.pana la urma am vrut sa slabesc un pic filtru,e treaba aia cu aerul ...si am constatat ca era coasa mufa de metal de acolo,dar din cauza plasticului mic care imbraca papucul nu se vedea ,ea statea decat in plastic pe pinul de pe bloc.asadar,e bine sa te uiti si la sonda aia dar..slabe sanse,daca zici ca se auzea scartait si nici sus nu prea vedeai ulei sad.gif
se poate sa se fi rupt lantul de al pompa si de acolo si scartaitul..sper sa nu fie ceva la motor daca a mers fara sa ia ulei,bafta


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakal
post May 2 2008, 09:56 AM
Post #3


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP





azi dimineata la 7 ies de la munca......la 7 si 10 eram cu sufa pe masina si o tractam la servici
ajung acolo ,dau capacul la culbutori jos,chem pe seful de garaj si zice.."ia da-i ba"...smile.gif
pun bujia,se stinge si dau cu emotii la automat......surpriza!! se stinge becul imediat uleiul sarea in rampa ca la nebuni.

sefu zice "pleca draq cu gunoiu tau de aici".
treaba e ca ce s-a intimplat???....mi-a zis sa dau uleiul jos , sa pun in motor niste motorina si sa o las vreo 2 zile asa sa se mai spele pe interior....
uleiul nu are decit vreo 500 km dar e negru ca pacura...de fapt se innegreste dupa 5 km..

cine a mai facut spalaturi la motor asa si daca e indicat sa il spal cu motorina?

sau recomandati-mi alta modalitate de a curata motorul...

uleiul care l-am pus este magnatec 10w 40

This post has been edited by jakal: May 2 2008, 09:57 AM


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post May 2 2008, 01:05 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP



am patit si eu asa...... puneam ulei second hand de la motociclete. scartzaia... am merg cu scartzait 5-6 km.... la relanti murea etc etc. dupa 5 zile de nepornit nu mai avea nici pe dracu. biggrin.gif asta la motoru vechi. biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakal
post May 2 2008, 04:42 PM
Post #5


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP



ai vb serios la faza cu uleiul de motoreta?...


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mertan
post May 2 2008, 06:38 PM
Post #6


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,341
Joined: 24-November 05
From: IASHIngton- bacau
Member No.: 103
Car: e30
Engine: m20 2.0 129CP





da.... motoru meu scapa ulei. curgea. si puneam 1 litru la 150 km. si ma saturasem sa pun ulei petrom la 10 lei litru. 20w40. si cand faceam schimburi de ulei de la motociclete, si vedeam ca e curat, il varsam in masina mea.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post May 2 2008, 07:11 PM
Post #7


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Cum sa se arda uleiul in 5km nene? smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post May 2 2008, 07:46 PM
Post #8


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(jakal @ May 2 2008, 09:56 AM) *
azi dimineata la 7 ies de la munca......la 7 si 10 eram cu sufa pe masina si o tractam la servici
ajung acolo ,dau capacul la culbutori jos,chem pe seful de garaj si zice.."ia da-i ba"...smile.gif
pun bujia,se stinge si dau cu emotii la automat......surpriza!! se stinge becul imediat uleiul sarea in rampa ca la nebuni.

sefu zice "pleca draq cu gunoiu tau de aici".
treaba e ca ce s-a intimplat???....mi-a zis sa dau uleiul jos , sa pun in motor niste motorina si sa o las vreo 2 zile asa sa se mai spele pe interior....
uleiul nu are decit vreo 500 km dar e negru ca pacura...de fapt se innegreste dupa 5 km..

cine a mai facut spalaturi la motor asa si daca e indicat sa il spal cu motorina?

sau recomandati-mi alta modalitate de a curata motorul...

uleiul care l-am pus este magnatec 10w 40

daca e vb tot de ursul 324d,nu stiu daca e recomandat acel 10w40.ala e recomandat cel putin stia la m20 meu,2.0i,la diesel cred ca trebuia un 5w sau 15w40.... blink.gif


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post May 2 2008, 08:34 PM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



la dizel se inegreste foarte repede uleiul,practic daca ai pornit motorul si ai miscat masina 2 metri se inegreste imediat.


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakal
post May 3 2008, 12:46 AM
Post #10


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP





QUOTE (316i @ May 3 2008, 08:11 AM) *
Cum sa se arda uleiul in 5km nene? smile.gif


asa se face.....si doar il pun aia in fata mea,nu sa zici ca las masina acolo si o iau mai tarziu....


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mihai_AMD
post May 3 2008, 06:45 AM
Post #11


> Membru de onoare <
*****

Group: Members
Posts: 3,522
Joined: 18-June 07
From: Gaesti,Dambovita
Member No.: 988
Car: E12, E34
Engine: M20B20, M50B20



CITAT(alex230ro @ May 2 2008, 08:34 PM) *
la dizel se inegreste foarte repede uleiul,practic daca ai pornit motorul si ai miscat masina 2 metri se inegreste imediat.

asa stiu si eu,hai nu chiar in 2 metri,dar..pe acolo


--------------------
BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995
BMW E39 530d M57,since 1999
BMW E39 530d M57,since 2002
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jakal
post May 3 2008, 11:03 PM
Post #12


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 556
Joined: 11-November 07
From: PLOIESTI
Member No.: 1,277
Car: E30
Engine: 2.4D 85CP



mda........in final se pare ca problema s-a rezolvat singura....azi am facut si un drum cu ea la brasov si nu am am mai avut nici un fel de probleme... biggrin.gif
si sper ca nici nu o sa mai am ......

vreau sa o supun la o verificare mai amanuntita ca vreau sa dau o tura cu ea prin germania sa vedem ce mai gasim pe acolo.....


--------------------
E30..324D E30..325 I
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adrian Pintea
post Aug 20 2008, 11:05 PM
Post #13


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 489
Joined: 30-June 07
From: Cluj-Napoca
Member No.: 1,005
Car: E30 320i sedan '86
Engine: M20 2.0 130CP



scartaitul se auzea in zona din fata a motorului? am si eu un scartait si nu stiu de la ce e. mie mia aparut dupa ce am schimbat distributia si am facut un drum de 300km imediat dupa aia


--------------------
Simfonia celor 6 cilindrii
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 17th June 2025 - 03:37 PM