IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3  
Reply to this topicStart new topic
> Vand Masina, E28,524 TDA
elvislorin
post Apr 3 2008, 09:36 AM
Post #41


Cazan owner
*****

Group: Members
Posts: 1,516
Joined: 19-September 07
From: Severin
Member No.: 1,153
Car: E28 525i
Engine: M50B25 192 CP



intrebare intrebatoare...are diferential autoblocant?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Apr 3 2008, 07:26 PM
Post #42


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Dupa cum ai aflat azi, nu are autoblocant..........
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Apr 15 2008, 08:06 PM
Post #43


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP





Update de pret 7000 ron!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Edi_
post Apr 15 2008, 10:33 PM
Post #44


18% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 221
Joined: 6-April 07
Member No.: 886
Car: E28
Engine: M30B28



QUOTE (manole74 @ Apr 15 2008, 09:06 PM) *
Update de pret 7000 ron!


Nu nu, nu Manole...nu o da la pretul asta...nu e dacie!!


--------------------
E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Apr 16 2008, 06:46 AM
Post #45


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Stiu asta, dar sunt in dificultate financiara si am nevoie urgenta de bani!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Apr 18 2008, 01:33 PM
Post #46


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP





Cataline, dar te-ai gandit ca poate e faza cu motorul care o face atat de greu de vandut! De ce nu te duci tu pur si simplu tu la rar si daca totul consta in 2 milioane maxim, atunci nu e o mare problema!

Macar cine o cumpara e scutit de drumuri si aprobari la rar pentru asa ceva!

Oricum succes!

LE: uite m-am uitat pe rarom.ro si ce-am gasit se afla mai jos!


Ce trebuie sa fac daca doresc sa schimb motorul vehiculului ?
Conform Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr.2132/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7- prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina cel putin acelasi nivel al emisiilor poluante.

Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate.� In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie.

Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro.

Actele necesare sunt:
- act identitate detinator vehicul;
- cerere activitate RAR;
- carte de identitate vehicul;
- adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului.


This post has been edited by reactor_share: Apr 18 2008, 01:37 PM


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
manole74
post Apr 18 2008, 08:40 PM
Post #47


visator
*****

Group: Insiders
Posts: 1,238
Joined: 13-June 06
From: Calinesti, Arges
Member No.: 339
Car: BMW E 34
Engine: M30, 3,5L - 211 CP



Nu e vorba de omologare artizanala! Schimbarea de motor cu unul identic, costa 50 de ron la RAR .Atat!!!!!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Apr 19 2008, 07:20 PM
Post #48


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP



Cataline, nimeni nu a spus ca e alt tip de motor! Dar daca ai citit ce e mai sus, inseamna ca ai vazut, si citez:
"Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate.� In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice"

si continui mai jos:
"Actele necesare sunt:
- act identitate detinator vehicul;
- cerere activitate RAR;
- carte de identitate vehicul;
- adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului."

Si da probabil ca se achita o taxa de doar 50 de ron. Si nu e mai bine sa faci tu acest lucru, pentru ca l-ai scuti pe eventualul cumparator sa mearga la rar si obtina aceasta aprobare.

Eu iti zic din propria experienta, ca cu astia de la RAR nu e de glumit. Eu cand am luat a mea masina, acum 3 ani, am mers sa fac identificarea la RAR, si avea in loc de 1983, 1988 ca an de fabriactie, si au chemat politia si practic mi-au sechestrat masina, si cu mari interventii am reusit sa le explic ca fostul prop a modificat anul ca sa obtina un pret mai bun la vanzare si ca eu nu aveam nicio treaba cu asta. In fine, s-au purtat foarte urat cu mine, si pana la urma am mers la identificare la Iasi, ca la Piatra Neamt asta am patit.

Sfatul meu prietenesc, este sa faci tu demersurile astea si sa obtii trecerea noului motor in carte. Pentru ca apoi scapi de faza, gen: "aaa, si mai trebuie sa treci pe la rar ca sa iti treaca noul motor in carte si cu asta sa fii in regula".

UP!


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post
MeHigh
post Apr 20 2008, 07:36 PM
Post #49


Roadrunner
*****

Group: Members
Posts: 2,379
Joined: 10-November 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,273
Car: E39
Engine: M57D30



ti-am dat add in lista de mess, daca nu apucam sa vb in seara asta, te sun maine inainte de pranz.


--------------------
Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
Go to the top of the page
 
+Quote Post
reactor_share
post Apr 28 2008, 06:16 PM
Post #50


64% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 655
Joined: 23-May 06
From: Iasi
Member No.: 303
Car: E28
Engine: M21 524 TD 116CP





Hristos a Inviat la toata lumea!
Postez aici pentru ca masina lui Catalin, e o masina la care tin foarte mult.

UP!


--------------------
NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th June 2025 - 04:58 PM