![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() Cazan owner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,516 Joined: 19-September 07 From: Severin Member No.: 1,153 Car: E28 525i Engine: M50B25 192 CP ![]() |
intrebare intrebatoare...are diferential autoblocant?
-------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#42
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Dupa cum ai aflat azi, nu are autoblocant..........
|
|
|
![]()
Post
#43
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Update de pret 7000 ron! |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Update de pret 7000 ron! Nu nu, nu Manole...nu o da la pretul asta...nu e dacie!! -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#45
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Stiu asta, dar sunt in dificultate financiara si am nevoie urgenta de bani!
|
|
|
![]()
Post
#46
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Cataline, dar te-ai gandit ca poate e faza cu motorul care o face atat de greu de vandut! De ce nu te duci tu pur si simplu tu la rar si daca totul consta in 2 milioane maxim, atunci nu e o mare problema! Macar cine o cumpara e scutit de drumuri si aprobari la rar pentru asa ceva! Oricum succes! LE: uite m-am uitat pe rarom.ro si ce-am gasit se afla mai jos! Ce trebuie sa fac daca doresc sa schimb motorul vehiculului ? Conform Ordinului ministrului transporturilor, constructiilor si turismului nr.2132/2005 pentru aprobarea Reglementarilor privind omologarea individuala, eliberarea cartii de identitate si certificarea autenticitatii vehiculelor rutiere - RNTR 7- prin schimbarea motorului trebuie sa se mentina cel putin acelasi nivel al emisiilor poluante. Daca se inlocuieste motorul unui autovehicul, este necesara prezentarea la Registrul Auto Roman pentru efectuarea modificarii cartii de identitate. Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate.� In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice. Daca se monteaza un motor diferit, autovehiculul va fi reomologat, iar in cazurile in care noul motor are performante mult diferite fata de cel initial (putere mai mare, configuratie diferita care presupune reamplasarea suportilor motorului etc.) se efectueaza probe specifice in cadrul Laboratorului de incercari pentru securitate rutiera al R.A.R., inclusiv cele legate de stabilirea normei de poluare a vehiculului, in noua configuratie. Mentionam ca modificarile vehiculelor inmatriculate in Romania ce determina omologarea acestora se pot efectua numai in ateliere specializate, autorizate conform legislatiei in vigoare. Lista de ateliere autorizate le gasiti la sediul oricarei reprezentante R.A.R. sau la adresa www.rarom.ro. Actele necesare sunt: - act identitate detinator vehicul; - cerere activitate RAR; - carte de identitate vehicul; - adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului. This post has been edited by reactor_share: Apr 18 2008, 01:37 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Nu e vorba de omologare artizanala! Schimbarea de motor cu unul identic, costa 50 de ron la RAR .Atat!!!!!
|
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Cataline, nimeni nu a spus ca e alt tip de motor! Dar daca ai citit ce e mai sus, inseamna ca ai vazut, si citez:
"Cel mai simplu este sa se monteze un motor identic cu cel anterior, adica unul care are acelasi cod motor cu cel mentionat in cartea de identitate.� In acest caz la R.A.R. se verifica doar aspecte legate de fixarea noului motor, daca au fost pastrate elementele pentru reducerea poluarii (catalizator, sonda lambda etc.) si se realizeaza testul de poluare specific unei inspectii tehnice" si continui mai jos: "Actele necesare sunt: - act identitate detinator vehicul; - cerere activitate RAR; - carte de identitate vehicul; - adeverinta din partea atelierului autorizat care a efectuat inlocuirea motorului." Si da probabil ca se achita o taxa de doar 50 de ron. Si nu e mai bine sa faci tu acest lucru, pentru ca l-ai scuti pe eventualul cumparator sa mearga la rar si obtina aceasta aprobare. Eu iti zic din propria experienta, ca cu astia de la RAR nu e de glumit. Eu cand am luat a mea masina, acum 3 ani, am mers sa fac identificarea la RAR, si avea in loc de 1983, 1988 ca an de fabriactie, si au chemat politia si practic mi-au sechestrat masina, si cu mari interventii am reusit sa le explic ca fostul prop a modificat anul ca sa obtina un pret mai bun la vanzare si ca eu nu aveam nicio treaba cu asta. In fine, s-au purtat foarte urat cu mine, si pana la urma am mers la identificare la Iasi, ca la Piatra Neamt asta am patit. Sfatul meu prietenesc, este sa faci tu demersurile astea si sa obtii trecerea noului motor in carte. Pentru ca apoi scapi de faza, gen: "aaa, si mai trebuie sa treci pe la rar ca sa iti treaca noul motor in carte si cu asta sa fii in regula". UP! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#49
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
ti-am dat add in lista de mess, daca nu apucam sa vb in seara asta, te sun maine inainte de pranz.
-------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Hristos a Inviat la toata lumea! Postez aici pentru ca masina lui Catalin, e o masina la care tin foarte mult. UP! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 10:19 AM |