![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#81
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
buna decizia cu shadowline ![]() cat despre "statul pe pantelimon langa mega image cu gandaci pe capota" mai adauga si aia 2-3 cm de praf care erau pe ea ![]() dar mai bine bestie in haine de cenusareasa decat invers ![]() corect... oricum eu sunt multumit de cum a ajuns aveam orisice dubii(cand cumperi o masina si pleci cu ea tractata si la volan e dubios ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#82
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
eu sunt multumit uitandu-ma la ea cum a ajuns
![]() nu ma asteptam sa te ocupi chiar atat de mult de ea.....bine ca m-am inselat ![]() |
|
|
![]()
Post
#83
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#84
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Incearca sa grabesti reglatul tachetilor. De obicei problema e de la ungere, mai exact de la suruburile care strang conducta de ulei si prin care conducta se alimenteza cu ulei.
Eu am gasit unul strans bine, si unul desfacut binisor, cateva ture. L-am strans la loc dar tot mai pierde ulei, pentru ca s-a indoit saiba de etansare si nu aveam alta la dispozitie. Tachetii se prezentau asa: unul la 0.2, unul la 0.3 si restul la 0.25. Deci nu aveau motiv sa tzacane. I-am pus pe toti la 0.25. Acum mai tacane foarte putin tot cei din spate, unde e saiba buclucasa. Deci problema era ungerea, nu distanta, iar acum probabil inca se mai aud (foarte foarte slab) tot din acelasi motiv. Eu am fost mai norocos (ma asteptam sa am surubul desfacut si m-am grabit sa vad ce-i acolo), dar bart l-a gasit desfiletat complet (noroc ca inca nu cazuse prin chiulasa, iar altii (de prin afara) s-au trezit cu conducte/culbutori distrusi din cauza surubului care a tzopait pe-acolo si a fost prins unde nu trebuie. Aici e figura cu conducta, surub si saibe: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#85
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
Incearca sa grabesti reglatul tachetilor. De obicei problema e de la ungere, mai exact de la suruburile care strang conducta de ulei si prin care conducta se alimenteza cu ulei. Eu am gasit unul strans bine, si unul desfacut binisor, cateva ture. L-am strans la loc dar tot mai pierde ulei, pentru ca s-a indoit saiba de etansare si nu aveam alta la dispozitie. Tachetii se prezentau asa: unul la 0.2, unul la 0.3 si restul la 0.25. Deci nu aveau motiv sa tzacane. I-am pus pe toti la 0.25. Acum mai tacane foarte putin tot cei din spate, unde e saiba buclucasa. Deci problema era ungerea, nu distanta, iar acum probabil inca se mai aud (foarte foarte slab) tot din acelasi motiv. Eu am fost mai norocos (ma asteptam sa am surubul desfacut si m-am grabit sa vad ce-i acolo), dar bart l-a gasit desfiletat complet (noroc ca inca nu cazuse prin chiulasa, iar altii (de prin afara) s-au trezit cu conducte/culbutori distrusi din cauza surubului care a tzopait pe-acolo si a fost prins unde nu trebuie. Aici e figura cu conducta, surub si saibe: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15 de tinut minte... o sa m grabesc ca stiu ca poate afecta si axa cu came si nu am de cand sa o schimb... saibele de etansare probabil ca o sa el comand inainte pe toate sa fiu sigur ca e totul ok p.s. mie imi tacane sanatos ![]() This post has been edited by evildeath: Apr 4 2008, 01:39 PM |
|
|
![]()
Post
#86
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mda, eu comandasem preventiv doar pastile excentrice, de care n-a fost nevoie. Din pacate saiba respectiva jucase pe-acolo din cauza ca nu era stransa si nu mai era plana. Asa ca pierde presiune peacolo, dar nu grav. Comanda-ti saibele, vezi cand strangi suruburile, sa le strangi pe uscat, sa nu fie ulei pe-acolo. Si nu prea taer ca paraie conducta. Unii recomanda o picatura de loctite pe filet dar nu cred ca in fabrica au pus asa ceva. Acum astept sa vina 5 saibe (vin la set de 5) si un surub, cand n-oi avea ce face le schimb. Cica si surubul asta nou ar fi putin diferit, ca sa nu se mai desfaca, dar nu sunt sigur. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#87
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
Mda, eu comandasem preventiv doar pastile excentrice, de care n-a fost nevoie. Din pacate saiba respectiva jucase pe-acolo din cauza ca nu era stransa si nu mai era plana. Asa ca pierde presiune peacolo, dar nu grav. Comanda-ti saibele, vezi cand strangi suruburile, sa le strangi pe uscat, sa nu fie ulei pe-acolo. Si nu prea taer ca paraie conducta. Unii recomanda o picatura de loctite pe filet dar nu cred ca in fabrica au pus asa ceva. Acum astept sa vina 5 saibe (vin la set de 5) si un surub, cand n-oi avea ce face le schimb. Cica si surubul asta nou ar fi putin diferit, ca sa nu se mai desfaca, dar nu sunt sigur. ahamz... de reglat nu o sa le reglez eu ...o sa o duc la atelier da bine ca mi-ai zis dinainte sa comand saibele... ![]() |
|
|
![]()
Post
#88
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Ma bag si io in seama:
La cat se regleaza tachetii la M30B25? Ce joc? Cat la evacuare si cat la admisie? Urmeaza si la mine un reglaj... Incepe motorul sa "clantzane" la rece... -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#89
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
p.s till ca am uitat cand am fost la atelier si s-a uitat mecanicu la tacheti sa vada ce si cum mi-a zis ca se regleaza la 0.30 ca s-a uitat in datele tehnice
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#90
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Da, 0.30. Eu ii aveam la 0.25, oricum intentionam sa-i fac la 0.25 -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#91
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
nebunia a fost incaltata azi cu niste jante pe 15 bbs fara buza si cauciucuri pirelli de vara
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#92
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
chiar sunt curios cum arata
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#93
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
banuiesc ca sunt cele de la dan de la plumbuita...daca da sunt d-alea stock de bmw in fagure,care nu au capacele centrale
![]() LE:bai pesamosca vezi ca sunt la munca poate treci pe aici la o tigara daca nu ai ce sa faci si vad si eu rotile ![]() This post has been edited by ionusunt: Apr 5 2008, 03:27 PM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#94
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,891 Joined: 18-February 07 From: Bucuresti Member No.: 658 Car: E21 Engine: M10 1.6 90cp ![]() |
am trecut azi pe la foisoru de foc pe la 11.40 si am vazut-o acolo .. am avut ceva timp sa o admir pentru ca pe la ora aia parcurgeam in 5 min. 2m ![]() arata ea inainte bine ... dar acum arata si mai bine cu bbs ![]() -------------------- Baby Six
|
|
|
![]()
Post
#95
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
am trecut azi pe la foisoru de foc pe la 11.40 si am vazut-o acolo .. am avut ceva timp sa o admir pentru ca pe la ora aia parcurgeam in 5 min. 2m ![]() arata ea inainte bine ... dar acum arata si mai bine cu bbs ![]() da stiu a fost haos mare pe acolo .... mersi frumos...sper sa apuc sa fac poze odata ![]() |
|
|
![]()
Post
#96
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#97
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
dupa ce o sa pui si capacele o sa arate de mii de ori mai bine decat cu tablele care le aveai
bafta.....frumos... |
|
|
![]()
Post
#98
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#99
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
daca tu te plangi cu gasitu de piese eu ce sa mai zic?
![]() ontopic: ii vin ft frumos jantele, te astept la o plimbare. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#100
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
daca tu te plangi cu gasitu de piese eu ce sa mai zic? ![]() ontopic: ii vin ft frumos jantele, te astept la o plimbare. banuiesc ca voi vorbiti de "piesele care trebuie " nu orice piesa de mecanica...ca alea se gasesc stiti si voi ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 23rd June 2025 - 08:27 PM |