![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 08 Member No.: 1,559 Car: e46 Engine: m ![]() |
va rog sa ma ajutati si pe mine cu un raspuns la intrebarea mea ....la rece la pornirile de dimineata masina intra relativ greu in treapta 1 ....si este deranjant sa stai la semafor si sa cauti viteza 1....ce draq doar conducem BMW...ce imi puteti supune...intra mai usor in treapta 2 si dupa aceasta in 1 ...ce se poate spune de acest fenomen care se remediaza dupa ce se incalzeste motorul? sa fie din ambreaj sau din furcile din cutia de viteze...ce este de facut? ....pace frate
![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Asa patesc si eu la e30-ul meu. Deja nu ma mai deranjeaza
![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
dupa ce am mai citit si pe e46fanatics.com, cred ca e din ciclul "asa face toate"...si a mea intra un pic greut dimineata la prima cuplare in vit.1 dar apoi nu mai are nimic... ![]() -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
despre ce masina e vb?
in primul rand trebuie sa vezi CE tip de ulei ai in cutia de viteze, este posibil ca cineva inainte sa fi schimbat uleiul si nu a pus ce e recomandat, a pus un ulei mai vascos si a mea face asa dar nu e deranjant, prima data cand bag 1a patesc asta apoi totul e ok -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
50% off topic
![]() la mine DOAR intr-a 5a se aude un fluierat mic la cutie,si mecanicu a zis ca am cca 200ml lipsa lichid,desi nu era curs.sper sa scap decat cu o completare de lichid,sa nu fie alte belele si,da,si la mine intra cam greu intr-a 1a mai mereu nu numai prima oara This post has been edited by db85amd: Apr 3 2008, 07:31 PM -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Dap, intra greu in viteza 1 cand e rece afara si e mai vascos uleiul. "Asa face toate" - copyright Ionut ![]() This post has been edited by xox: Apr 3 2008, 07:37 PM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 09:18 PM |