![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 198 Joined: 4-December 06 Member No.: 484 Car: E46 Engine: 2000cmc ![]() |
Sunt posesor de e46 fost propietar de E34 si E30.Sincer din toate punctele de vedere am eu impresia sau E34 este o masina mult mai reusita decat e46?
Calitatea masinilor produse peste 95 a scazut drastic din punctul meu de vedere.Cu toate ca e34 era o masina destul de veche nu stiam mare lucru despre cum arata sub capota.Acum cu e46 ele sunt mecanic ![]() Din prisma designului nu are rost sa vorbim, e46 este un model foarte reusit ca design dar ca fiabilitate lasa mult de dorit. Ma bate un gand sa ma intorc la e34 , mai am sanse sa gasesc unul in mintile lui? majoritatea vazute erau"praf" |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
sustin e 46 dupa parere mea este un cazan.o masina pt facut profit la bmw. e 34 este cu 3 clase net superioara
![]() oricum comparatia nu si avea rostul cine cunoaste la bmw uri stie ca e 34 este peste multe masini fabricate in 2008 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 198 Joined: 4-December 06 Member No.: 484 Car: E46 Engine: 2000cmc ![]() |
sunt posesor de e46 si ma doare sufletul dar asta este adevarul
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() > Membru de onoare < ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,522 Joined: 18-June 07 From: Gaesti,Dambovita Member No.: 988 Car: E12, E34 Engine: M20B20, M50B20 ![]() |
inca o bila alba e34-ului si din partea mea
![]() -------------------- BMW E12 550i M70, since 1977
BMW E34 520i M50, since 1995 BMW E39 530d M57,since 1999 BMW E39 530d M57,since 2002 |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Sanse sa gasesti un E34 bine intretinut exista, dar ai mult de cautat si sa nu te astepti la pret mic. Eu am avut noroc sa gasesc in cateva luni de zile. Desigur, daca taxa de prima inmatriculare scade mult sau e eliminata, e mai bine sa-ti aduci unul din Germania. Iti recomand 525i, daca se poate fabricatie 95 sau 94. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Sanse sa gasesti un E34 bine intretinut exista, dar ai mult de cautat si sa nu te astepti la pret mic. Eu am avut noroc sa gasesc in cateva luni de zile. Desigur, daca taxa de prima inmatriculare scade mult sau e eliminata, e mai bine sa-ti aduci unul din Germania. Iti recomand 525i, daca se poate fabricatie 95 sau 94. Din moment ce ai zis 95 sau 94, inseamna ca nu te referi la M20 (small six)... Sper. ![]() Parerea mea: 525i M50 cred ca e alegerea optima pt e34. Motive subiective: a. nu imi plac motoarele diesel b. motor mai mic de 2500 e cam slabut si de 3000 nu are sens (si nu neaparat din cauza taxelor) c. daca tot e de 2500cc, de ce sa nu fie M50? d. am un cunoscut cu 525ix M50 si stiu ca tot timpul are probleme cu caseta de transfer. in momentul de fata a renuntat la "x" si merge doar cu tractiune spate Repet: parere personala si subiectiva. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 198 Joined: 4-December 06 Member No.: 484 Car: E46 Engine: 2000cmc ![]() |
am tot fost si am vazut destule E34.Toate sunt cazaturi din pacate.Acum am venit de la un test-drive si incep sa imi schimb parerea.O sa raman totusi la E46 dar o sa trec la un motor ceva mai mare.numai bine si sper sa nu fie cu suparare pt nimeni
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca ai aceeasi problema ca si mine: ai un seria 3 fara prea multe optiuni. Si eu am scapat repede de ursuletul 318i care era supermasinuta daca aveam chef sa investesc in el.
Parerea mea... seria 5, orice an ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 198 Joined: 4-December 06 Member No.: 484 Car: E46 Engine: 2000cmc ![]() |
nu optiunile au fost problema.Nu ma plang ce acest lucru.Nici pe E34 nu gasesti prea multe optiuni , decat pe motoare mari.Am vazut si E32 fara piele , bc si fara AC ![]() Ce ma enerveaza foarte tare articulatiile care le schimb destul de des...dar aici cred ca de vina este tara noastra frumoasa : Rromania ! |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Ce ma enerveaza foarte tare articulatiile care le schimb destul de des...dar aici cred ca de vina este tara noastra frumoasa : Rromania ! ![]() ce anume schimbi la articulatii? si cat de des? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 629 Joined: 20-February 07 Member No.: 668 Car: E46 330i coupe Engine: m54b30 231cp ![]() |
eu de cand am e46-le si anume un an si un pic,am schimbat o singura data bucsaraiele si momentan nu am probleme.tot in romania merg tot gropane cei drept nu le iau ca nesimtitu sunt ft des injurat de aia din spate ca franez dar aia e...tin ma e46-le meu si nu l-as vinde sub nici o forma.
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
si din nou e 34 rulesss
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
si din nou e 34 rulesss si din nou alea vechi rulessss.....eu am schimbat volvo din 98 pt e30 pt ca mi s-a parut mult mai masina....la e30 DUPA 2 ANI DE BUCURESTI schimb bucsi si bielete...la volvo schimbam la 3 4 luni ... -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 08 Member No.: 1,559 Car: e46 Engine: m ![]() |
dupa mine e 46 rules....are tot ce vrei pe ea....daca o intretii functioneaza mult si bine ca si orice bmw.... e 46 M este pentru "forja"... nu am inteles care este faza cu e46 si seria 5....dar probabil se mai intampla cu incepatorii....
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
dupa mine e 46 rules....are tot ce vrei pe ea....daca o intretii functioneaza mult si bine ca si orice bmw.... e 46 M este pentru "forja"... nu am inteles care este faza cu e46 si seria 5....dar probabil se mai intampla cu incepatorii.... ![]() Era doar o comparatie intre un model mai nou si unul mai vechi. Serii diferite, pentru ca masinile astea doua le-a avut dedes. Offtopic: Tu ai motor "m"? This post has been edited by xox: May 22 2008, 07:34 AM -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
am mers eu cu m3 e46...si nu pot sa zic altceva decat ca e singurul bmw nou care mi l-as lua in locul ursului de 2.5 .singurul care raspunde la comenzi ca ursuletul ,la fel de huliganesc ,se simte ca un kart exact ca ursul (numai ca are o tona si 500 cel putin) .si de fugit mananca pamantul .
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 12 Joined: 3-April 08 Member No.: 1,559 Car: e46 Engine: m ![]() |
am mers eu cu m3 e46...si nu pot sa zic altceva decat ca e singurul bmw nou care mi l-as lua in locul ursului de 2.5 .singurul care raspunde la comenzi ca ursuletul ,la fel de huliganesc ,se simte ca un kart exact ca ursul (numai ca are o tona si 500 cel putin) .si de fugit mananca pamantul . de acord cu tine ....se pare ca noi romanii in general avem o groaza de nostalgii(post-comuniste)...si avem tendinta sa afirmam des ....aaaaa ala mai vechi era mai bun.....fratzilor asta este ca si cum am spune ca masinile cu abur erau mai bune decat cele cu benzina.....da sunt de acord ca "ursuletz-ul rules" cand vine vorba de tunning ieftin adica luam ce au pus nemtii in urma cu 20 de ani si punem pe masinile noastre...dar asta nu se numeste progres ci regres....datorita faptului ca ursuletzul este atat de rudimentar suporta asa zis-ul tunning...dar sa nu uitam si de partea economica....care nu este deloc de neglijat...sincer sunt putzini cei care au bani sa modifice masini noi si sa nu uitam ca sunt si cele mai bune si beneficiaza de hi-tech-ul zilelor noastre. Nu vreau sa impun parerea mea dar suntem inca prea "saraci" sa ne permitem adevaratul lux de a avea tunning hi-tech pe masini de top....felicitari celor care incearca sa reanvie unele mit-uri....dar stima pentru cei care cauta progresul..... ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
da asa e e 46 e cal mai tare...eu nu s mare fan ursulet dar nu as da in viata mea un urs m3 pe un m3 e 46.niciodata si ca sa ma intorc in comunism nu as da in viata mea un alpina e 12 b7 biturbo daca stii cumva care e treaba cu masina asta pe cel mai tare m3 e 46.aici pe forumul asta suntem mai multi comunisti ...sau nostalgici cum zici tu daca cauti asi ai tehnologiei si sau ceva de genul asta gasesti aici ....www.bmwclub.ro.dar banuiesc ca deja stii.acolo o sa gasesti cateva mii de e 46 no offense
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
de acord cu tine ....se pare ca noi romanii in general avem o groaza de nostalgii(post-comuniste)...si avem tendinta sa afirmam des ....aaaaa ala mai vechi era mai bun.....fratzilor asta este ca si cum am spune ca masinile cu abur erau mai bune decat cele cu benzina.....da sunt de acord ca "ursuletz-ul rules" cand vine vorba de tunning ieftin adica luam ce au pus nemtii in urma cu 20 de ani si punem pe masinile noastre...dar asta nu se numeste progres ci regres....datorita faptului ca ursuletzul este atat de rudimentar suporta asa zis-ul tunning...dar sa nu uitam si de partea economica....care nu este deloc de neglijat... ce tuning ieftin ? poate te referi la piesele vechi schimbate cu piese noi originale sau cel putin aceiasi calitate... si ce regres ? si ce parte economica ?ca imi luam e46 din 2000 din germania la cati bani au intrat in ursul meu ..dar nu vreau asa ceva...vreau E30 intelegi ? E30 E30 E30 sau daca nu E28 E32 E34 E12 intelegi ? nu e vorba de nici un regres ci de respect fata de ceea ce faceau atunci.sa vedem in 15 ani cate e46 e60 o sa mai vedem pe strazi ..fata de cati ursi vedem astazi .si nu au nici o legatura balivernele cu masini pe abur ...nici una. si da florine nu as da nici eu m3e30 pe m3e46 ,am zis doar ca abia m3ul de azi se ridica la nivelul de senzatie pe care ti-l dadea in anii 80 un e30 aproape model de varf.nu vb de performante pe hartie ..deci modelul de vf e30 trebuie sa fie criminal ! si inca ceva ce e asa de rudimentar la urs ?ce legatura are asta cu tuningul?tu ai cumva idee ce e sub capota ?in mare cam aceleasi lucruri ca la tine ..de ce e rudimentar ca nu are airbag ? navigatie ?daia se preteaza la tuning ? no offense dar cam vb prostioare....pe bune ... LE :sa nu uitam ca diferenta de putere la motoarele de acum 20 de ani si cele de acum nu este extrem de mare ...si au inceput sa difere nu de multa vreme ... This post has been edited by ionusunt: May 23 2008, 07:11 AM -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 26th June 2025 - 07:23 PM |