![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1161
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
faruri/stopuri?
![]() |
|
|
![]()
Post
#1162
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Intr-o cutie de 1 m inaltime si 2 lungime ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#1163
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
spoiler fata pachet M ? (am vazut pe forumul celalalt alte poze ![]() |
|
|
![]()
Post
#1164
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#1165
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Misto!
cat a fost? pe spate nu pui? |
|
|
![]()
Post
#1166
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
mama cate mai plasticele ![]() -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#1167
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
Pai e si bara spate. De fapt contine asa: bara fata/spate, grile, proiectoare, rame, difuzorul de aer de pe spate, grila centrala de ventilatie de sub capota, canalele de aer pentru frane, toate plasticele si suruburile necesare etc etc . Pana si bandourile pentru cele doua bare sunt (dar se potrivesc si cele vechi). Am avut un mic orgasm azi dimineata cand au sosit
![]() 1100 adus in fata usii ![]() This post has been edited by BBo: Feb 28 2008, 09:47 AM |
|
|
![]()
Post
#1168
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pe cand montajul ?
![]() pachetul M de E46 nu are si praguri? ![]() |
|
|
![]()
Post
#1169
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
De emotie le-am uitat
![]() Montaju' dupa vopsit... probabil ca mai dureaza vreo 2-3 saptamani ![]() |
|
|
![]()
Post
#1170
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
@BOBO mai intai monteaza-le, vezi cum vin, poate mai trebuiesc retusate ici-colo si nu cred ca vrei sa le retusezi dupa ce au vopsea pe ele ![]() eu stiu ca asa se face, am stat ft mult timp lg un prieten care tot monta diferite elemente de tuning (stiu ca astea nu sunt dar in principiu se face acelasi lucru) de la C&C si acum lucreaza la MAFF, mai intai le punea, le calibra, le regla apoi plecau la vopsit si cand se intorceau se montau definitiv au fost cazuri cand clientii veneau direct cu elementele vopsite si ori nu veneau bine (ramaneau lufturi neegale sau pur si simplu nu cadeau bine) si ori le mai vopseau odata ori ramaneau cu ele strambe pe masina deci parerea mea, inainte de vopsitorie sa faci macar o proba sa vezi cum vin -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#1171
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
@BOBO mai intai monteaza-le, vezi cum vin, poate mai trebuiesc retusate ici-colo si nu cred ca vrei sa le retusezi dupa ce au vopsea pe ele ![]() eu stiu ca asa se face, am stat ft mult timp lg un prieten care tot monta diferite elemente de tuning (stiu ca astea nu sunt dar in principiu se face acelasi lucru) de la C&C si acum lucreaza la MAFF, mai intai le punea, le calibra, le regla apoi plecau la vopsit si cand se intorceau se montau definitiv au fost cazuri cand clientii veneau direct cu elementele vopsite si ori nu veneau bine (ramaneau lufturi neegale sau pur si simplu nu cadeau bine) si ori le mai vopseau odata ori ramaneau cu ele strambe pe masina deci parerea mea, inainte de vopsitorie sa faci macar o proba sa vezi cum vin Hmm, crezi ca se aplica acelasi principiu si la piesele originale ? ![]() Imi e cam greu sa le "testez" inainte... ![]() This post has been edited by BBo: Feb 28 2008, 11:11 AM |
|
|
![]()
Post
#1172
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Hmm, crezi ca se aplica acelasi principiu si la piesele originale ? ![]() Imi e cam greu sa le "testez" inainte... ![]() da, stiu ca este greu, demontare-montare apoi iar demontare si montare ca sa nu stai fara masina pana se vopsesc astea insa gandeste-te ca si daca nu vine ceva bine.... ![]() eu ti-am dat doar un sfat, tu faci cum vrei, eu personal asa as face -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#1173
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
pai le probezi si daca vin bine le dai la vopsit. Stai si tu 2-3 zile fara spoilere pana ies de la vopsit
![]() |
|
|
![]()
Post
#1174
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
vreau si eu sa vad cum se monteaza filtrul de polen pls pls pls un scan la prostia de manual http://forums.bimmerforums.com/forum/showt...ght=microfilter daca n-ai rabdare pana o sa fac eu poze ![]() |
|
|
![]()
Post
#1175
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
pai le probezi si daca vin bine le dai la vopsit. Stai si tu 2-3 zile fara spoilere pana ies de la vopsit ![]() E usor de zis... da' trebuie sa ma duc la un service sa le probez. Si la unul care stie ce face, stie cum vin toate plasticele alea pe acolo (adica Filaret sau Bavaria). ![]() |
|
|
![]()
Post
#1176
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
E chiar asa de complicat de pus spoilerul? Nu gasesti pe net un DIY sa faci singur operatiunea?
|
|
|
![]()
Post
#1177
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
nu e complicat doar iti trebuie rabdare
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#1178
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
E chiar asa de complicat de pus spoilerul? Nu gasesti pe net un DIY sa faci singur operatiunea? Necesita mult timp sa pui un kit complet... Nu-ti ajunge un week-end pt o treaba de asta. -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#1179
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#1180
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Injectoare cu debit marit??? Ce ai de gand??????
![]() ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 02:40 PM |