![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#581
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
e si logic ca daca erorile au aparut concomitent (ai spus ca odata cu aprinderea becului de la baterie a inceput sa fiarba si motorul)sa fie de la un singur motiv Sa dea Domnul!!! M-am uitat insa la rotile antrenate de cureaua de alternator si nu parea niciuna de la pompa de apa; era totusi noapte si nu m-am uitat atent. mi-am cumparat deja curea, incerc sa o schimb singur dar la prima vedere trebuie ori sa dau jos cureaua de servo, ori elicea. apropo de elice, cand am oprit motorul (f incins) se rotea usor (nu era normal sa se invarta greu de la vasc; il am totusi de 6 luni, nu ar trebui sa crape asa repede. -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#582
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Se invartea usor, adica liber, pentru ca nu mai aveai cureaua pusa pe fulia pompei de apa. Practic, cand invarteai tu acolo elicea cu mana, pompai apa
![]() Motorul a fiert pentru ca pompa de apa nu mai lucra, deci nu-ti mai circula lichidul de racire. Garnitura de chiulasa s-a ars doar daca ai exagerat cu mersul fara apa. Daca e cum zici... mers 300m pauza 10min + completat apa, ai mari sanse sa fi scapat. O sa vezi pe viitor. Si eu am mers destul de mult cu motorul la limita fierberii (transfagarasan facut fara vasc+elice, doar cu electroventilator care pornea la prima treapta abia cand dadea in fiert - useless si alte experiente) si nu da semne ca ar avea garnitura dusa. I mportant e sa nu fi dus motorul la temperaturi mult mai mari de 100grade, adica acul sa fi stat mult la maxim. Alta experienta urata a mea (eram incepator, abia luasem prima mea masina - M30 powered ![]() ![]() ![]() In concluzie ![]() pune-ti cureaua si ai mari sanse sa scapi. In principiu poti sa o pui fara sa dai elicea afara, dar nu stiu cum e spatiul la tine. Dup-aia trebuie sa slabesti intinzatorul (cu un 13?) apoi sa reglezi intinzatorul cu o fixa de 19 si sa strangi 13-le la loc. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#583
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
am schimbat cureaua la un mecanic si a intarit-o pe cea de servo (a durat 15 min, pe intuneric ![]() totusi, furtunul gros care face legatura intre motor si radiator e destul de teapan si se inmoaie cand desfac busonul de la vasul de expansiune. E clar ca se creaza o presiune undeva dar nu pot sa-mi dau seama din ce cauza; furtunasul de evacuare a excesului de lichid este uscat deci nu fierbe nimic. cum e la voi? -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#584
|
|
Roadrunner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,379 Joined: 10-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,273 Car: E39 Engine: M57D30 ![]() |
la mine la M20B20 nu sunt tepene furtunele, adica le pot apasa cu manuta libera.....nici fleasca nu sunt. Sper sa nu fie garnitura la tine
![]() -------------------- Cash only, no I will not trade + cash for your ETA, nor do I want any wheels, ex girlfriends, puppies, or sexual favors....well maybe but PM me about that one
|
|
|
![]()
Post
#585
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
am schimbat cureaua la un mecanic si a intarit-o pe cea de servo (a durat 15 min, pe intuneric ![]() totusi, furtunul gros care face legatura intre motor si radiator e destul de teapan si se inmoaie cand desfac busonul de la vasul de expansiune. E clar ca se creaza o presiune undeva dar nu pot sa-mi dau seama din ce cauza; furtunasul de evacuare a excesului de lichid este uscat deci nu fierbe nimic. cum e la voi? La mine se intarea furtunul din cauza radiatorului. Era lucrat pe el si cred ca avea inchise cateva celule. Am schimbat radatorul cu unul nou si de atunci nu se mai intareste nici un furtun. Are circulatia mult mai buna. Si mie mi-au zis unii mecanici ca ar putea fi dusa garnitura de chiuloasa, dar nu a fost. This post has been edited by 81DMC77: Jan 31 2008, 10:08 AM -------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#586
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Dupa cum stim sistemul de racire functioneaza sub presiune deci e normal sa se intareasca furtunele intr-o anumita limita. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#587
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Salutare revin si eu cu o problema, motorul meu a inceput sa porneasca dar inainte tre sa ii curat bujiile si le ard pe aragaz, i le montez, porneste ceva timp, merge cat de cat ok si daca il las oprit 3-4 ore si incerc sa il pornesc din nou nu merge neam, scot bujiile si cand ma uit la ele, unele sant afumate, altele fleasca rau. Nu stiu ce sa mai afc la masina, m-am gandit ca este din cauza ca este motorul pachet, dar astazi masina a mers in demaraj cat tine un bloc cu 2 scari, m-am gandit si la varianta ca este bogat amestecul, dar d c se uda bujiile doar dupa ce opresc motorul?? De unde as putea sa reglez debitul de binzina?? de unde din debitmetru?? multam antiipat pt solutii si pareri
|
|
|
![]()
Post
#588
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Dupa ce porneste tine bine relanti-ul, sau se chinuie? Posibil sa ai sonda de apa dusa. E vorba de sonda care da temperatura apei catre injectie. Daca-i dusa, calculatorul crede ca sunt -xx grade si debiteaza benzina cat poate, inecand motorul.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#589
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Dupa ce porneste tine bine relanti-ul, sau se chinuie? Posibil sa ai sonda de apa dusa. E vorba de sonda care da temperatura apei catre injectie. Daca-i dusa, calculatorul crede ca sunt -xx grade si debiteaza benzina cat poate, inecand motorul. Ideea este ca am 2 mufe, una conectata pe o sonda si alta in aer. Relantiul uneori sta ff bine, alteori nici nu stie ce este ala, se opreste pur si simplu. Maine o sa filmez simtomele si vad cum fac sa le pun aici. Poate mal uminati mai mult . Multam de detalii, chiar nu stiam astea. |
|
|
![]()
Post
#590
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Din cand in cand masina face pe nebuna, nu mai sta turatia constant si da sa se opreasca. De cateva ori cand veneam in viteza si calcam brusc ambreialul se oprea motorul. Care ar fi cauza? Regulatorul este nou nout original! ![]() http://www.youtube.com/watch?v=vH4Ne7_UIH8 -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#591
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
looking forward for an answer ca si a lui ledocteur face fix fix la fel....
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#592
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Eu cred ca iti face asa de la debitmetru, incercati cu unul de la cineva caruia sa ii mearga bine masina si vedeti cum se comporta, o alta soluti ar fi clapeda de acceleratie, fiind mult mizerie nu mai deschide incet, doar brusc, o demontare si curatare cu WD40 ar fii o solutie adegvata.
|
|
|
![]()
Post
#593
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Bucii ai rezolvat ceva? Ca si a mea face pe nebuna, dar nu in halul asta, oricum enervant. Am mai umblat inbusul de pe debitmetru care regleaza noxele si oscilatiile sunt acum mai dese, dardaie masina, dar macar nu mai apuca turatia sa scada atat de mult. Si tin relanti-ul pe la 1000.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#594
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Am descoperit ce are! De fapt nu eu ci Silviu ![]() Sper sa intelegeti din poza asta despre ce vorbesc. -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#595
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
da, e un truc vechi care iti mai lungeste viata debitmetrului
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#596
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
La asta ma gandeam si eu. E clar, desigilez debitmetrul sa vad ce-i acolo. Merci!
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#597
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
da, e un truc vechi care iti mai lungeste viata debitmetrului deci sa inteleg ca si la ursul lui fratimiu e aceiasi buba de nu sta la relanti ?tu ce ziici ema ?eu auzisem ca nea fane schimbase debitmetrul cu unul bun mai demult...stii ceva de asta ?oricum o sa iau unu bun sa fac o proba ...eventual de la a mea ..am ce sa stric ? ca a mea merge prea frumos ![]() ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#598
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Nu se strica nimic, dar s-ar putea sa nu mearga bine cu debitmetrul tau. Cand am avut ursul cu nr. de Germania, am pus debitmetrul de pe el pe ix-ul meu si nu statea decat in ture mari. -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#599
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
deci motoru de ix are alt debitmetru ? sau ce sa inteleg ? e reglat altfel pt motoarele puse pe 4x4 ?
![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#600
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Cred ca ursul de germania avea 1.8 M40.
Primul lucru pe care l-am facut cand am coborat ieri de la serviciu, am desfacut capacul. Intr-adevar, sunt doua santuri destul de adanci, dar nu parea sa fi uzat tot stratul. Am indoit acul ca sa cale putin pe laga si parca se simte diferenta, mai trebuie sa experimentez totusi. Azi n-am mers deloc cu ea. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 05:00 PM |