![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#561
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Probabil ai injectia dereglata ca sa mearga bine cu injectoarele astea de mertz. Daca tineai neaparat sa pui injectoarele de la Ionut, probabil puteai sa reglezi debitmetrul. Sau e sigilat?
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#562
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Nu stiu cum poate sa fie injectia dereglata la motronic.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#563
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
am pus pompa noua - 200 ron , deoarece sunt natarau m-am grabit si am montat-o fara sa astept sa schimb si furtunasul ala indoiat care l-am comandat pe original si a venit greu (asa ca acu ma uit la el ca e prea frig afara ca sa-l schimb) motorul trage bine (cu injectoarele de mert) insa mi s-a dus amortizorul stanga fatza ![]() ![]() ![]() nush ce drak sa fac ca le-am luat de noi acu 2 ani insa nu mai am factura nici nu le-am montat intr-un service... iar acu ca am luat un mondeo daca ma vede femeia ca mai bag bani in urs sa vezi scandal... |
|
|
![]()
Post
#564
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
ce pompa ai luat noua cu 2mil?
![]() |
|
|
![]()
Post
#565
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
de...benzina
si-a luat tot de aia si mertan merge azi am fost la botosani si-am facut actele pt ford masina merge tzeava(motorul) naspa cu amortizorul dus... |
|
|
![]()
Post
#566
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Ma duc azi dimineata la serviciu cu ursuletul. Toate bune si frumoase. Seara cand sa vin acasa, dau cheie, nu porneste. Mai dau cateva, moare bateria. Chem un coleg cu cabluri sa-mi dea curent. Dupa cateva chei porneste. Ma duc la pompa si alimentez. Porneste, dar greu. Vin spre casa, la un moment dat scade turatia la motor pana la ralanti si nu se mai tura deloc. Vin vreo 500 de metri taras, la un moment dat se opreste de tot motorul. Dau la cheie si nu porneste. Pana la urma ii mai dau o tura de curent si ajung cu masina acasa. O bag in curte si deschid capota. Aduc o lanterna si ma uit la furtunul de alimentare intre filtru si pompa de injectie (e transparent) si vad nu bule, ci spuma cu multe pauze. Sa fie din filtrul de motorina? Am cam 6000 de km cu el. Ma gandesc sa-l schim si sa vad daca e din cauza lui. A mai patit cineva asa ceva? Mentionez ca e un 324D. -------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#567
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,512 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Trage aer pe traseul de alimentare. Am patit asta acum doua ierni, pompita de amorsare s-a dus, pe acolo tragea aer. La tine inca fisura-i mica daca mai merge. Pompa aia, din ce am vazut, e de plastic si probabil cedeaza la ger, fiind si foarte veche.
Ce am facut atunci: am scurtcircuitat filtrul de motorina pentru ca eram la tara si trebuia sa ajung la Bucuresti in aceeasi zi. Mai tarziu am facut rost de alt suport de filtru cu pompa buna. Poate gasesti alta rezolvare decat scurtcircuitarea filtrului... LE: suportul filtrului e asa la tine, nu? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=10 Piesa 2 Ai putea sa cureti si sorbul din rezervor, eu am gasit un fel de vaselina depusa in el. Poate ca si asta creeaza o depresiune pe traseu si forteaza pompa de amorsare care-i subtire. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#568
|
|
![]() restantier ![]() ![]() Group: Members Posts: 385 Joined: 10-September 07 From: bucuresti Member No.: 1,138 Car: e34 525tds Engine: m51d25 143cp oficial ![]() |
Am gasit un articol mai demult si-mi pare rau ca n-am salvat link-ul, scria acolo cum ca cd-ul e legat cumva de bord si de exemplu pot apare probleme cu volumul in boxe, etc. Banui ca exista si reversul medaliei, adica problema ta. Erai incapacitat. Sudat in argon mai exact. Da' noi te intelegem si iubim in acelasi timp ![]() scria cumva ca se poate auzi turatia in boxe? ca asta mi se intampla mie. daca gasesti articolul trimite-l si mie te rog. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#569
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
cit de frig a fost ? cit de plin e de obicei rezevorul ? se putea sa-ti inghete apa rezultata din condens la sorb ?
|
|
|
![]()
Post
#570
|
||
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Trage aer pe traseul de alimentare. Am patit asta acum doua ierni, pompita de amorsare s-a dus, pe acolo tragea aer. La tine inca fisura-i mica daca mai merge. Pompa aia, din ce am vazut, e de plastic si probabil cedeaza la ger, fiind si foarte veche.Ce am facut atunci: am scurtcircuitat filtrul de motorina pentru ca eram la tara si trebuia sa ajung la Bucuresti in aceeasi zi. Mai tarziu am facut rost de alt suport de filtru cu pompa buna. Poate gasesti alta rezolvare decat scurtcircuitarea filtrului...LE: suportul filtrului e asa la tine, nu?http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=13&fg=10Piesa 2Ai putea sa cureti si sorbul din rezervor, eu am gasit un fel de vaselina depusa in el. Poate ca si asta creeaza o depresiune pe traseu si forteaza pompa de amorsare care-i subtire. Nu am pompa de amorsare si suportul filtrului arata asa:
cit de frig a fost ? cit de plin e de obicei rezevorul ? se putea sa-ti inghete apa rezultata din condens la sorb ? Azi dimineata au fost vreo -7 -8, dar a pornit. Problema a aparut seara si erau vreo -2. Nivelul in rezervor e un pic mai putin de jumate.
-------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
||
![]()
Post
#571
|
|
![]() Marcel D. ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 688 Joined: 25-July 07 From: Corusu Member No.: 1,035 Car: E39 + E46 Engine: M52 2.0 150CP + M43 ![]() |
Am reusit sambata si duminica sa-l readuc la viata. Am schimbat filtrul de motorina, am verificat sorbul din rezervor si am inspectat vizual, interiorul rezervorului. Era foarte curat. Toata mizeria se adunase in filtru. Astept primavara sa curat rezervoarele.
-------------------- Marcel D.
BMW E39 520i, BMW E46 318i, Seat Toledo 2.0 FSI - under destruction ---------------------------------------- ex E30 318i, ex E30 324d |
|
|
![]()
Post
#572
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,004 Joined: 29-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,325 Car: E85 Z4 Roadster Engine: N46 2.0 150cp ![]() |
am si eu o mica problema care ma cam enerveaza...
cand e motorul rece de ex.dimineata o pornesc sta pornita cam 1min usor turata apoi are tendinta sa se opreasca sta cateva secunde la 400-500rpm tremura urat...ori se opreste(daca se opreste si o pornesc iar se tureaza usor...iar scade turatia si abia atunci oscileaza) ori isi revine imediat se tureaza si are oscilatia aceea de turatie care ar trebuii sa o aiba dupa inca 2-3min scade si turatia si merge ok...daca nu face chestia asta cu oscilatia de turatie(cred ca e ceva care nu intra imediat...un soc ceva habar nu am)merge f.prost daca vreau sa plec cu ea...da in nas...etc astept si eu un sfat de la "batrani" ![]() merci! This post has been edited by Mouse: Jan 21 2008, 10:07 PM -------------------- ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
|
|
|
![]()
Post
#573
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Curata regulatorul de relanti (se afla in partea dreapta a admisiei superioare) si verifica si furtunul de vacuum care iti pleaca din corpul de acceleratie si intra intr-un cilindru negru (carbon canister) de langa filtrul de benzina.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#574
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,004 Joined: 29-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,325 Car: E85 Z4 Roadster Engine: N46 2.0 150cp ![]() |
Curata regulatorul de relanti (se afla in partea dreapta a admisiei superioare) si verifica si furtunul de vacuum care iti pleaca din corpul de acceleratie si intra intr-un cilindru negru (carbon canister) de langa filtrul de benzina. maine am sa ma uit si la regulator...recunosc ca la bmw sunt un strain pe acolo sunt f.familiarizat cu VW dar la bmw sunt cam bata...cu toate ca nu are ce sa fie asa de greu... alta faza tare ce am aflat k filtru...filtrele de benzina au 240mi...KM -------------------- ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
|
|
|
![]()
Post
#575
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,004 Joined: 29-November 07 From: Bucuresti Member No.: 1,325 Car: E85 Z4 Roadster Engine: N46 2.0 150cp ![]() |
mda...am rezolvat problema "enervanta" cu toate ca dupa ce am curatat regulatorul numai ma intelegeam de nici o culoare cu ea...pt ca nu observasem ca furtunul dintre clapeta si debitmetru era taiat pe burta si tragea aer fals(cred ca l-am fortat un pic cand am schimbat filtru de aer...imbatranit etc...si s-a taiat)...alt factor ce o determina sa mearga putin aiurea...
intr-un final s-a rezolvat...multumesc pt sfaturi! This post has been edited by Mouse: Jan 24 2008, 01:06 AM -------------------- ASISTENTA RUTIERA & TRANSPORT AUTO !!! 0721 157 976 !!!
|
|
|
![]()
Post
#576
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Am si eu o problema grava, stie cineva de aici sa regleze un motor de 2000 jetronic??? Am masina la Adi Oprisan de 1 luna iar ieri cand am luat-o de la el (fratemiu s-a dus ca eu eram de la munca) masina mergea in 5 pistoane, murea la relanti iar cand dadeam la automat trebuia sa dau de cel putin 3 ori ca sa o pot porni + ca pe drum s-a stricat si timoneria iar finalul masinii este ca paleta de la vascocuplaj s-a lovin in radiator si s-a bloacat + radiatorul curge (ambele cumparate de la Oprisan si schimbate de baietii veseli d acolo) si motorul a cam fiert. Ideea este: ma poate ajuta si pe mine cineva cu reglajul motorului in caz ca astazi sau maine "mecanicii" de acolo nu ii dau de cap??? Deja am platit mult prea mult ca sa pot cumpara alt motor, iar daca cu asta tot si tot nu se poate cred ca il voi vinde si imi voi pune 2500 motronic in caz ca nu reusesc sa repar pe cel de 2.7 care il am acum.
|
|
|
![]()
Post
#577
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
...ce mai vrei sa reglezi la un motor "cam fiert", cu radiator care curge si etc. Ca merge in 5 pistoane si ca porneste greu nu tine de nici un "reglaj". Oricum ti-ai gasit la ce experti sa duci masina.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#578
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
...ce mai vrei sa reglezi la un motor "cam fiert", cu radiator care curge si etc. Ca merge in 5 pistoane si ca porneste greu nu tine de nici un "reglaj". Oricum ti-ai gasit la ce experti sa duci masina. Ideea este ca el si Florica au fost mesterii recomandati pe un alt forum, pana sa ajung aici pe forum. Florica a spus ca nu se baga si ca nu vrea sa aibe deaface cu asa ceva. Ieri am fost din nou la oprisan si l-am intrebat cand mai pot duce masina si iam spus cam ce face masina, dupa o vreme de discutii imi spunea ca motorul imi bate desi eu nu am auzit nicio data. Ii voi duce masina pentru ultima oara luni cand am timp si nu voi lucra. Astazi sper sa am timp sa imi aduc masina in complex tractata si cred ca in acest week-end ma apuc sa desfac motorul de 2,7+2,0 sa vad de ce merge in 5 pistoane, sper sa ii pot da de cap in caz ca nu ma depaseste. |
|
|
![]()
Post
#579
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
dupa o primbare azi noapte prin oras, la un moment dat am vazut ca se incinge apa si mi se aprinde becul de baterie. Am tras pe dreapta, furtunul gros radiator-motor era teapan, am desfacut usor capacul vasului de expansiune si a dat lichid peste. Totodata, cureaua de alternator era rupta, am ajuns acasa in stilul mers 300m , oprit 10 min. Am completat permanent cu apa pentru ca fierbea permanent si o arunca afara (am renuntat sa mai pun capacul de teama sa nu explodeze vreun furtun sau altceva.
Dilemele: 1. dupa ce am completat cu apa distilata am vazut ca nu circula apa. pompa de apa este cumva antrenata de cureaua de alternator? m-am uitat la rotile pe care se pune cureaua si pare ca nu.... 2. cum imi dau seama daca garnitura de chiuloasa e afectata? ![]() -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#580
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ba pompa de apa e antrenata de cureaua care antreneaza si alternatorul
de regula sunt 3 curele: 1-cureaua care antreneaza pompa de apa si alternatorul , 2- cureaua care antreneaza pompa de servo, 3- cureaua care antreneaza compresorul de la clima e si logic ca daca erorile au aparut concomitent (ai spus ca odata cu aprinderea becului de la baterie a inceput sa fiarba si motorul)sa fie de la un singur motiv -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th June 2025 - 05:14 PM |