![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#61
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
La punct 3, din lista de reusiri, ai montat boxe la locuri originale? cum se aude? La mine nu are profunzime sunet. Nu m-am uitat ce boxe sunt acolo sau daca sunt conectate bine (conteaza + si - !).
Tot la punct 3, din lista de to-do, am si eu niste mesaje din partea masina: owner's manual, care intradevar lipseste, dar nu imi dau seamna de unde stie masina asta, coolant level, license plate light si check brake linings ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#62
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
sa rezolv problema termometrului care de cand am luat-o de la vopsit prima oara afiseaza minima absoluta (-37 de grade). Ma motiveaza reparatia lui faptul ca mi-a aratat de cateva ori -33 si -36. Stiu ca urca greu temperatura...se pare oricum ca e un contact prost...... si eu am o problema de cand am luat-o de la vopsit.. nu mai ajunge temperatura apei la jumate.. se opreste cu o liniuta mai inainte. ![]() |
|
|
![]()
Post
#63
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
@bart: da, am montat boxele in locurile originale, nu-mi place sa fac masacru in ea ![]() Cele originale se auzeau oricum mult prea bine pentru niste boxe din '89, primavara ![]() ![]() ![]() Ce nu sunt eu sigur - la boxele spate, daca locul in vin ele este "gol". La mine erau indesate niste straturi dintr-un fel de burete. Si altceva - daca stock sunt 2 tweetere/boxa in spate. Eu avem un set de tweetere, si alea made in vitan. Dimensiunile sunt 13/fata si tot 13(sau chiar 12) pe spate. Pe fata am pus singurul model de la coustic/13 (fara tweeter incorporat), si sunt foarte foarte placut impresionat - comparativ cu ce am mai avut (alpine, jbl, blaupunct), iar ca bani - surprise ![]() Ce ma mira, este ca pe spate, nu am gasit tot coustic sa pun si am mers pe MTX, care e firma-mama a lui coustic, diferenta e ca sunt cu tweetere incorporate, si nu se aude la fel de bine. Overall, pentru ce voiam eu sunt foarte bune (voiam un suntet clar), iar la stage-ul urmator vin 2 woofere slabe in portbagaj (poate 150 rms/buc) , alimentate prin 1 buc. statie + condensator (juma' de stage ![]() Sper ca te-am lamurit ![]() @florin - 'pare rau sa aud asta; dar inteleg ca ai reusit sa o faci sa se miste singura, deci, mai vi si tu la intalnire cu ea ? ![]() Oricum e dubios locul ala. eu nu mai calc pe acolo ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#64
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
@bart: da, am montat boxele in locurile originale, nu-mi place sa fac masacru in ea ![]() Cele originale se auzeau oricum mult prea bine pentru niste boxe din '89, primavara ![]() ![]() ![]() Ce nu sunt eu sigur - la boxele spate, daca locul in vin ele este "gol". La mine erau indesate niste straturi dintr-un fel de burete. Si altceva - daca stock sunt 2 tweetere/boxa in spate. Eu avem un set de tweetere, si alea made in vitan. Dimensiunile sunt 13/fata si tot 13(sau chiar 12) pe spate. Pe fata am pus singurul model de la coustic/13 (fara tweeter incorporat), si sunt foarte foarte placut impresionat - comparativ cu ce am mai avut (alpine, jbl, blaupunct), iar ca bani - surprise ![]() Ce ma mira, este ca pe spate, nu am gasit tot coustic sa pun si am mers pe MTX, care e firma-mama a lui coustic, diferenta e ca sunt cu tweetere incorporate, si nu se aude la fel de bine. Overall, pentru ce voiam eu sunt foarte bune (voiam un suntet clar), iar la stage-ul urmator vin 2 woofere slabe in portbagaj (poate 150 rms/buc) , alimentate prin 1 buc. statie + condensator (juma' de stage ![]() Sper ca te-am lamurit ![]() Mersi pentru raspuns. Cum poate ai vazut in topicul meu, am gasit suporti de difuzoare in spate taiate. Am gasit altele, dar se pare ca au taiat si ca sa intre difuzoare, sunt un pic prea mare. Cred ca intre 6.25 tol, ale mele sunt niste JBL-uri la 16,5cm. Deci o sa caut alte difuzoare. Ma gandeam la infinity, am avut si in trecut si m-a placut mult atunci. O sa iau un sistem spate cu tweetere separat, am vazut ca este loc ca sa mai prind un tweeter sub capac pe langa difuzor. Cand spui 13 banuiesc ca refer la diametru de membrana in cm, nu e asa? Eu nu am gasit bureti in spate. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#65
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
..... ale mele sunt niste JBL-uri la 16,5cm. Deci o sa caut alte difuzoare. Ma gandeam la infinity, am avut si in trecut si m-a placut mult atunci. O sa iau un sistem spate cu tweetere separat, am vazut ca este loc ca sa mai prind un tweeter sub capac pe langa difuzor. Cand spui 13 banuiesc ca refer la diametru de membrana in cm, nu e asa? Eu nu am gasit bureti in spate. 13 asa cum JBL au 16.5. ![]() |
|
|
![]()
Post
#66
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#67
|
|
![]() Z4 Fan ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 748 Joined: 26-February 06 From: Bucuresti Member No.: 200 Car: exE46 325Ti Engine: exM54TU 2.5 192cp ![]() |
Sa iti traiasca masina domnule,arata f bine mai ales vopseaua si mai lasa ducele sa se duca la scoala acolo stii tu unde, ca numai afara la gard sta, cred ca chiuleste la greu
![]() -------------------- exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black. Motocicleta mea Suzuki GSR600 Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400 Motoreta mea Sachs MadAss125 Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#68
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
![]() ![]() Nu stiam ca suntem vecini ![]() ![]() ![]() This post has been edited by CRM112: Dec 9 2007, 03:04 PM |
|
|
![]()
Post
#69
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
1. 730i SUPER TARE FRATE - mai exista - l-am vazut live ![]() Este si de vanzare! http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anuntu...000-108050.html -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#70
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
l-am vazut si eu pe langa gara de nord,aflasem de pe gigel.org despre poza respectiva...nu ccredeam ca exista pana am vazut.insa masina arata binisor pe afara,cu exceptia reclamei de pe portbagaj ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#71
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,883 Joined: 22-January 07 From: Bucureşti Member No.: 556 Car: Ricsa Engine: Ricsa ![]() |
Eu l-am pozat vara trecuta in Drumul Taberei, proprietarul are vreo 40 de ani
![]() |
|
|
![]()
Post
#72
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
astazi am dus bara spate la "procesat": trebuie astupata o gura de alimentare de GPL de pe ea si ii lipseste capatul unde se imbina cu aripa spate dreapta, si eram convins ca bucata aia ramasese intacta pe bara veche-bucata rupta. Nu a fost asa. Sunt curios ce'o iesi
![]() Oficial am pornit si cronometrul. Sper sa fie gata intr-o luna ![]() |
|
|
![]()
Post
#73
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
dupa cum spuneam......azi am dus si restul masinii. Pana acum s-au miscat bine. Gaura de gaz e acoperita foarte misto, dar coltul tot rupt a ramas si cred ca asa va si ramane.
mai bag ulei&filtre.....si trebuie sa caut discuri&placute. |
|
|
![]()
Post
#74
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
incredibil; astazi ma duc sa o iau. desigur, totul are un pret.....IMENS. Sper sa fi iesit si ok (coltul ala). Cu ocazia asta ma voi stradui sa fac o sesiune foto ![]() |
|
|
![]()
Post
#75
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
incredibil; astazi ma duc sa o iau. desigur, totul are un pret.....IMENS. Sper sa fi iesit si ok (coltul ala). Cu ocazia asta ma voi stradui sa fac o sesiune foto ![]() Sper ca iese bine masina ![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#76
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
incredibil; astazi ma duc sa o iau. desigur, totul are un pret.....IMENS. Sper sa fi iesit si ok (coltul ala). Cu ocazia asta ma voi stradui sa fac o sesiune foto ![]() Asteptam sesiunea... foto! -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#77
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
...maine...
![]() acum incep sa ma intreb cum 'o fi iesit, daca au finisat coltul ala, daca nu atunci cum se vede, nuantele daca sunt la fel, cat de mult e incarcata aripa, ce-au facut cu bandoul ala mic, ultimul, de pe aripa...ca nu l-am dus s.a.m.d...... |
|
|
![]()
Post
#78
|
|
![]() zijdelings geļnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
-------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#79
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
O sa doarma el, cum sa nu. Si eu am stat 2 zile fara sa vad cum a iesit masina, am fost s-oa iau doar cand am avut acordul de plata. Si cum am povestit pe topicul masinii mele, nu iesise prea bine, si am stat cu ei la vopsitorie pana au facut-o cum trebuia.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#80
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cat am vopsit masina, 4 zile, eram acolo dimineata o data cu vopsitorul si plecam seara o data cu el. Mai aveam un pic si dormeam acolo. Dupa fiecare matuire studiam masina din colt in colt si unde mai era nevoie dadeam eu. Rezultatul...s-a vazut.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 03:56 PM |