IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Ducele de Bucuresti, ză duke
bartro
post Nov 21 2007, 10:31 PM
Post #61


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



La punct 3, din lista de reusiri, ai montat boxe la locuri originale? cum se aude? La mine nu are profunzime sunet. Nu m-am uitat ce boxe sunt acolo sau daca sunt conectate bine (conteaza + si - !).

Tot la punct 3, din lista de to-do, am si eu niste mesaje din partea masina: owner's manual, care intradevar lipseste, dar nu imi dau seamna de unde stie masina asta, coolant level, license plate light si check brake linings smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Nov 21 2007, 11:07 PM
Post #62


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



QUOTE (CRM112 @ Nov 21 2007, 05:13 PM) *
sa rezolv problema termometrului care de cand am luat-o de la vopsit prima oara afiseaza minima absoluta (-37 de grade). Ma motiveaza reparatia lui faptul ca mi-a aratat de cateva ori -33 si -36. Stiu ca urca greu temperatura...se pare oricum ca e un contact prost......


si eu am o problema de cand am luat-o de la vopsit.. nu mai ajunge temperatura apei la jumate.. se opreste cu o liniuta mai inainte. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Nov 22 2007, 01:30 PM
Post #63


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





@bart: da, am montat boxele in locurile originale, nu-mi place sa fac masacru in ea smile.gif .
Cele originale se auzeau oricum mult prea bine pentru niste boxe din '89, primavara smile.gif si da, le lipsea un pic profunzimea suntetului (dar compensau prin bubuituri si hārāituri smile.gif ). Erau top of the line-ceva. Am avut dubii ca voi reusi sa le depasesc in performante (fara statie, numai din h.u.), dar doua fiind sparte, nu a fost prea greu smile.gif . Erau conectate toate, si bine.

Ce nu sunt eu sigur - la boxele spate, daca locul in vin ele este "gol". La mine erau indesate niste straturi dintr-un fel de burete. Si altceva - daca stock sunt 2 tweetere/boxa in spate. Eu avem un set de tweetere, si alea made in vitan.

Dimensiunile sunt 13/fata si tot 13(sau chiar 12) pe spate. Pe fata am pus singurul model de la coustic/13 (fara tweeter incorporat), si sunt foarte foarte placut impresionat - comparativ cu ce am mai avut (alpine, jbl, blaupunct), iar ca bani - surprise biggrin.gif.
Ce ma mira, este ca pe spate, nu am gasit tot coustic sa pun si am mers pe MTX, care e firma-mama a lui coustic, diferenta e ca sunt cu tweetere incorporate, si nu se aude la fel de bine. Overall, pentru ce voiam eu sunt foarte bune (voiam un suntet clar), iar la stage-ul urmator vin 2 woofere slabe in portbagaj (poate 150 rms/buc) , alimentate prin 1 buc. statie + condensator (juma' de stage smile.gif )
Sper ca te-am lamurit biggrin.gif

@florin - 'pare rau sa aud asta; dar inteleg ca ai reusit sa o faci sa se miste singura, deci, mai vi si tu la intalnire cu ea ? smile.gif

Oricum e dubios locul ala. eu nu mai calc pe acolo smile.gif Ultima faza a fost ceva de genul fata are ...ă . Am cerut semnalizatoare spate rosii (cum şi erau), si m-am trezit cu stopuri 100% negre. Sa-i sugrum...nu alta! smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 4 2007, 10:54 PM
Post #64


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (CRM112 @ Nov 22 2007, 01:30 PM) *
@bart: da, am montat boxele in locurile originale, nu-mi place sa fac masacru in ea smile.gif .
Cele originale se auzeau oricum mult prea bine pentru niste boxe din '89, primavara smile.gif si da, le lipsea un pic profunzimea suntetului (dar compensau prin bubuituri si hārāituri smile.gif ). Erau top of the line-ceva. Am avut dubii ca voi reusi sa le depasesc in performante (fara statie, numai din h.u.), dar doua fiind sparte, nu a fost prea greu smile.gif . Erau conectate toate, si bine.

Ce nu sunt eu sigur - la boxele spate, daca locul in vin ele este "gol". La mine erau indesate niste straturi dintr-un fel de burete. Si altceva - daca stock sunt 2 tweetere/boxa in spate. Eu avem un set de tweetere, si alea made in vitan.

Dimensiunile sunt 13/fata si tot 13(sau chiar 12) pe spate. Pe fata am pus singurul model de la coustic/13 (fara tweeter incorporat), si sunt foarte foarte placut impresionat - comparativ cu ce am mai avut (alpine, jbl, blaupunct), iar ca bani - surprise biggrin.gif.
Ce ma mira, este ca pe spate, nu am gasit tot coustic sa pun si am mers pe MTX, care e firma-mama a lui coustic, diferenta e ca sunt cu tweetere incorporate, si nu se aude la fel de bine. Overall, pentru ce voiam eu sunt foarte bune (voiam un suntet clar), iar la stage-ul urmator vin 2 woofere slabe in portbagaj (poate 150 rms/buc) , alimentate prin 1 buc. statie + condensator (juma' de stage smile.gif )
Sper ca te-am lamurit biggrin.gif

Mersi pentru raspuns. Cum poate ai vazut in topicul meu, am gasit suporti de difuzoare in spate taiate. Am gasit altele, dar se pare ca au taiat si ca sa intre difuzoare, sunt un pic prea mare. Cred ca intre 6.25 tol, ale mele sunt niste JBL-uri la 16,5cm. Deci o sa caut alte difuzoare. Ma gandeam la infinity, am avut si in trecut si m-a placut mult atunci. O sa iau un sistem spate cu tweetere separat, am vazut ca este loc ca sa mai prind un tweeter sub capac pe langa difuzor. Cand spui 13 banuiesc ca refer la diametru de membrana in cm, nu e asa? Eu nu am gasit bureti in spate.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Dec 5 2007, 08:58 AM
Post #65


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



QUOTE (bartro @ Dec 4 2007, 10:54 PM) *
..... ale mele sunt niste JBL-uri la 16,5cm. Deci o sa caut alte difuzoare. Ma gandeam la infinity, am avut si in trecut si m-a placut mult atunci. O sa iau un sistem spate cu tweetere separat, am vazut ca este loc ca sa mai prind un tweeter sub capac pe langa difuzor. Cand spui 13 banuiesc ca refer la diametru de membrana in cm, nu e asa? Eu nu am gasit bureti in spate.


13 asa cum JBL au 16.5. smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Dec 9 2007, 12:20 AM
Post #66


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





am scapat de dansele, acum am stopuri normale biggrin.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tytus
post Dec 9 2007, 02:15 PM
Post #67


Z4 Fan
****

Group: Insiders
Posts: 748
Joined: 26-February 06
From: Bucuresti
Member No.: 200
Car: exE46 325Ti
Engine: exM54TU 2.5 192cp



Sa iti traiasca masina domnule,arata f bine mai ales vopseaua si mai lasa ducele sa se duca la scoala acolo stii tu unde, ca numai afara la gard sta, cred ca chiuleste la greu laugh.gif bafta (suntem oarecum vecini)


--------------------
exE46 325Ti, Silver metallic.
Suzuki GSR600 B-King K7,Blue ; Kawasaki ZZR1400A 2008,Metallic Midnight Sapphire Blue ; Sachs MadAss125 2009,Matte Black.
Motocicleta mea Suzuki GSR600
Motocicleta mea Kawasaki ZZR1400
Motoreta mea Sachs MadAss125
Acoperisul meu de iarna: Green Cozy Tico
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Dec 9 2007, 03:03 PM
Post #68


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



blush.gif multumesc de complimente... o sa-i le transmit laugh.gif

Nu stiam ca suntem vecini unsure.gif . Lasa-mi un post-it biggrin.gif ieşim la prispă smile.gif

This post has been edited by CRM112: Dec 9 2007, 03:04 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 20 2007, 03:05 PM
Post #69


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (CRM112 @ Nov 21 2007, 05:13 PM) *
1. 730i SUPER TARE FRATE - mai exista - l-am vazut live biggrin.gif


Este si de vanzare!

http://bmw.anunturi-auto.4tuning.ro/anuntu...000-108050.html


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Dec 20 2007, 04:33 PM
Post #70


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP





l-am vazut si eu pe langa gara de nord,aflasem de pe gigel.org despre poza respectiva...nu ccredeam ca exista pana am vazut.insa masina arata binisor pe afara,cu exceptia reclamei de pe portbagaj
biggrin.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ciupanezu
post Dec 20 2007, 10:27 PM
Post #71


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 2,883
Joined: 22-January 07
From: Bucureşti
Member No.: 556
Car: Ricsa
Engine: Ricsa



Eu l-am pozat vara trecuta in Drumul Taberei, proprietarul are vreo 40 de ani laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jan 12 2008, 09:38 PM
Post #72


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



astazi am dus bara spate la "procesat": trebuie astupata o gura de alimentare de GPL de pe ea si ii lipseste capatul unde se imbina cu aripa spate dreapta, si eram convins ca bucata aia ramasese intacta pe bara veche-bucata rupta. Nu a fost asa. Sunt curios ce'o iesi sad.gif

Oficial am pornit si cronometrul. Sper sa fie gata intr-o luna wallbash.gif , ca vine ITP-ul si tree' si parbriz si niste alte maruntisuri
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jan 16 2008, 08:44 PM
Post #73


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



dupa cum spuneam......azi am dus si restul masinii. Pana acum s-au miscat bine. Gaura de gaz e acoperita foarte misto, dar coltul tot rupt a ramas si cred ca asa va si ramane.

mai bag ulei&filtre.....si trebuie sa caut discuri&placute.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jan 18 2008, 11:24 AM
Post #74


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





incredibil; astazi ma duc sa o iau.

desigur, totul are un pret.....IMENS. Sper sa fi iesit si ok (coltul ala).

Cu ocazia asta ma voi stradui sa fac o sesiune foto biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 18 2008, 01:12 PM
Post #75


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (CRM112 @ Jan 18 2008, 11:24 AM) *
incredibil; astazi ma duc sa o iau.

desigur, totul are un pret.....IMENS. Sper sa fi iesit si ok (coltul ala).

Cu ocazia asta ma voi stradui sa fac o sesiune foto biggrin.gif

Sper ca iese bine masina smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rares
post Jan 18 2008, 02:34 PM
Post #76


55% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 613
Joined: 8-August 07
Member No.: 1,066
Car: E39
Engine: e12



QUOTE (CRM112 @ Jan 18 2008, 11:24 AM) *
incredibil; astazi ma duc sa o iau.

desigur, totul are un pret.....IMENS. Sper sa fi iesit si ok (coltul ala).

Cu ocazia asta ma voi stradui sa fac o sesiune foto biggrin.gif


Asteptam sesiunea... foto!


--------------------
I can take you there faster....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jan 18 2008, 08:19 PM
Post #77


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



...maine... crazy.gif ...maine ar trebui sa o iau.....
acum incep sa ma intreb cum 'o fi iesit, daca au finisat coltul ala, daca nu atunci cum se vede, nuantele daca sunt la fel, cat de mult e incarcata aripa, ce-au facut cu bandoul ala mic, ultimul, de pe aripa...ca nu l-am dus s.a.m.d......
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Jan 18 2008, 08:39 PM
Post #78


zijdelings geļnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





QUOTE (CRM112 @ Jan 18 2008, 08:19 PM) *
s.a.m.d......

Mai poti sa dormi la noapte? smile.gif


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jan 18 2008, 11:20 PM
Post #79


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



O sa doarma el, cum sa nu. Si eu am stat 2 zile fara sa vad cum a iesit masina, am fost s-oa iau doar cand am avut acordul de plata. Si cum am povestit pe topicul masinii mele, nu iesise prea bine, si am stat cu ei la vopsitorie pana au facut-o cum trebuia.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Jan 19 2008, 01:36 AM
Post #80


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Cat am vopsit masina, 4 zile, eram acolo dimineata o data cu vopsitorul si plecam seara o data cu el. Mai aveam un pic si dormeam acolo. Dupa fiecare matuire studiam masina din colt in colt si unde mai era nevoie dadeam eu. Rezultatul...s-a vazut. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Pages V  « < 2 3 4 5 6 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 03:56 PM