IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

3 Pages V  < 1 2 3 >  
Reply to this topicStart new topic
> Faruri E30/E32/E34
CRM112
post Dec 11 2007, 10:53 AM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Pai...da smile.gif

Becurile normale, dar "blue vision" sau alte nume de gen ajuta un pic, dar la faruri cu geam clar - si de la producatori mai cunoscuti. Eu am luat unele de la Phillips candva si luminau in 3 zone, foarte bine.

Am facut si conversia ca sa o numesc asa la becuri HID, si este o diferenta foarte mare. Pana acum, singura eroare/neplacere este eroarea in bord "low beam", dar nu ma deranjeaza asa tare. In schimb, geamul farului se si murdareste si el foarte-foarte usor si am avut un drum noaptea cand era si mazga pe jos si m-am oprit de 10 ori pana la destinatie sa tot sterg farurile ca nu mai vedeam nimic.

In rest, cum spune si georgem: sunt h1 becurile. Sunt de 6000 la 35w (cred smile.gif ), si presupun ca alea de 50 nu mai au eroarea in bord. Le am de la MAS.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BBo
post Dec 11 2007, 05:19 PM
Post #22


91% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 986
Joined: 7-March 07
Member No.: 732
Car: E30|E46
Engine: M20|M54



Eroarea apare pentru kiturile care nu au balast-uri care sa "minta" OBC-ul asupra rezistentei circuitului. Odata aprinse, martorul din bord se stinge.
Eu am pe 55W si tot mi se aprinde, deci nu conteaza puterea becului, cauza e balast-ul. Solutia e destul de simpla - montarea unei rezistente/condensator pe circuit (exista si un set mai "aratos" decat un condensator, dar costa vreo 60 lei/buc, daca nu ma insel).

http://www.bmwtips.com/tipsntricks/CheckLo.../lowbeamfix.htm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post Dec 11 2007, 08:17 PM
Post #23


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Sunt si unele care promit ca nu dau eror. Probabil au un circuit semanator incorporat. Eu sunt destul de hotarat sa-mi pun de 55W 6000K. Dupa rezolvare de tot ce tine de suspensie fata cand mai am bani fac comanda.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Dec 12 2007, 12:06 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



poti incerca un kit Hella @ 1100 ron..... smile.gif
Din ce am vazut, asta ar fi top-ul.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 12 2007, 12:28 PM
Post #25


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Eu mi-am pus kit xenon de la MAS pe E30. Problema sa stiti ca este sticla farului (care imbatraneste) si nu lupa. Dupa ce am pus kitul, am scos sticlele si le-am inlocuit cu niste plexi acril de 99% transparenta. Acum se vad de nu-ti vine sa crezi, parca sunt reflectoarele din parc!!! Se vede MULT mai bine ca la multe alte masini noi.

Si dupa ce mi-am pus si asieta electrica si le-am dat putin mai in jos, e perfect.
Nu am primit de atunci NICI MACAR UN SINGUR FLASH de la ceilalti participanti la trafic. Pacat insa ca schimbatul sticlelor e asa un chin!


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 12 2007, 07:44 PM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





cat ai dat pe xenon?
sticla aia din plexi acril tu ai facut-o? sau e de la cel care vinde pe forum asa ceva?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 14 2007, 11:44 AM
Post #27


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Kitul xenon a fost achizitonat acum vreun an si ceva (imediat dupa bimmerfest). A fost 9 mil (printre cele mai ieftine la vremea aia) dar acum vad ca s-au mai ieftinit. Este chinezesc (desigur!) dar vine intr-o prezentare deosebita (cutie de carton lucios inscriptionata frumos si cu interiorul cu un fel imitatie de catifea tongue.gif ). Ara asa ... deluxe edition ... hihihi. Oricum, sunt foarte multumit de kit. L-am conectat exact asa cum vine el, fara nici o modificare la instalatia electrica (nici macar nu am schimbat siguranta cu una mai mare, desi multi ziceau ca la pornire, cand are nevoie de consum mai mult se cam arde cea standard).

Dupa aia am curatat bine de tot lupele, le-am spalat cu alcool izopropilic si le-am uscat bine.

Sticla din plexi eu am facut-o. Din pacate nu exista pe atunci oferta de pe forum. Am gasit la cineva care face reclame luminoase niste plexi surplus si cu 100mii numai bine mi-au iesit 4 sticle la strung. Arata exceptional, cind le tineam in mana, aproape ca nici nu vedeai ca este ceva acolo, doar rama opaca se vede in aer, unde a taiat strungul, restul este COMPLET transparent.

Scoaterea sticlelor a fost insa un chin. Alea de la faza mare, care erau lipite de metalul farului au mai mers cum au mai mers (am incazit de am innebunit vreo 40 de min la fiecare si apoi incet, incet, cu surubelnita le-am desprins). Chitul ala cu care au fost lipite era piatra, nu altceva. La farurile cu lupa a fost si mai nasol. Alea sunt pe plastic si a inceput sa se topeasca plasticul inaintea chitului. Motiv pentru care am abandonat caldura si am trecut la cutter. Au si o buza idioata alea, sunt un fel de profil dublu-U, unul in altul cu sticla si a trebuit taiata din far buza exterioara ca sa ajung la chit. Dupa ce mi s-a rupt de nenumarate ori lama la cutter (am consumat vreo 4 cuttere pt fiecare far) am reusit sa le scot. Dar cu toata atentia si grija mea, tot am spart o sticla.

Dupa aia a trebuit confectionata cate o rama din plastic pentru a tine pe pozitie plexiglasul (care este plan) si in acelasi timp pt a mai lasa loc si de angel-eyes. In fine, le-am facut si pe alea, am lipit totul la loc si gata. Acum arata bestial si lumineaza de nu e adevarat, dar a durat 3 saptamani incheiate operatiunea .... dry.gif


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 14 2007, 11:51 AM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



cred ca esti printre singurii care scriu corect ce pb au intimpinat . thumbup.gif
geamurile in ce zona le-ai prelucrat la strung ? ce grosime a avut materialul de baza ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 14 2007, 11:58 AM
Post #29


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



De principiu nu ma ascund niciodata dupa deget. Chiar am muncit de am behait pt ele ... biggrin.gif Si la urma urmei asta este menirea formului, de a ne impartasi unii altora informatii si experiente, nu?

Plexiglasul este din ala subtire, de 4 mm. Grosimea a fost exact ce-mi trebuie. Nu inteleg insa prima intrebare. Cum adica in ce zona le-am prelucrat la strung?


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 14 2007, 12:04 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21





le-ai format la cald asa cum e geamul sau doar ai pus niste discuri de acryl in locul geamurilor ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 14 2007, 12:07 PM
Post #31


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Exact, am pus niste discuri de acryl, de aia am avut nevoie si de rame. M-am gandit sa le formez la cald, dar nu am reusit, acrilul inca nu incepuse sa se deformeze si deja isi pierdea din transparenta! Oricum mie mi se pare aspectul farurilor mult mai interesant asa, cu disc, decat cu forma ondulata...


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 14 2007, 12:31 PM
Post #32


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



niste poze mai detaliate nu ai? tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 14 2007, 12:39 PM
Post #33


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Ba da, dar le am acasa, le pun diseara, aici la servici nu am nimic.


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert1
post Dec 14 2007, 05:01 PM
Post #34


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 93
Joined: 10-January 07
Member No.: 522
Car: E36
Engine: M50 2.5





Exact aceeasi chestie ca Shark am facut si eu si are dreptate in legatura cu dezlipirea sticlei.E dezastru!Dar daca tot le-ai schimbat sticlele Shark, de ce te-ai mai chinuit sa le scoti integi pe cele vechi si nu le-ai spart?Eu la cele de faza lunga asa am facut dar oricum tot m-am chinuit sa scot sticlele de pe altele de la faza scurta cu lupa ca sa le pun pe faza lunga.
Pt cei care nu aveti rabdare dati 150 RON la cineva care asta face ca altfel...nu va imaginati ce chin e:))
Iar in legatura cu xenonul eu am pus de 55w 6000k si vrea sa va zic ca este ziua si noaptea thumbup.gif .Singura pb este reglarea lor...de fapt pb consta in faptul ca daca pui ceva in portbagaj mai greu si se ridica doar putin putin masina de bot peste nivelul orizontal al rezei xenonului...te injura toata lumea.
Am pus aici cateva poze sa vedeti cum arata din exterior,o sa pun si din masina diseara poate ca sa va dati seama de ce diferenta e.Salut.
Attached thumbnail(s)
Attached Image
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 14 2007, 05:56 PM
Post #35


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (Shark @ Dec 14 2007, 12:07 PM) *
Exact, am pus niste discuri de acryl, de aia am avut nevoie si de rame. M-am gandit sa le formez la cald, dar nu am reusit, acrilul inca nu incepuse sa se deformeze si deja isi pierdea din transparenta! Oricum mie mi se pare aspectul farurilor mult mai interesant asa, cu disc, decat cu forma ondulata...


l-ai incalzit prea brusc , cu ce l-ai incalzit ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 14 2007, 06:15 PM
Post #36


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



Iata ca vin si cu pozele:

Intai de la o inalnire mai veche
Attached Image
Attached Image
Attached Image


Apoi ceva mai noi
Attached Image

Attached Image


Si in fine preferata mea:
Attached Image


QUOTE
Iar in legatura cu xenonul eu am pus de 55w 6000k si vrea sa va zic ca este ziua si noaptea thumbup.gif .Singura pb este reglarea lor...de fapt pb consta in faptul ca daca pui ceva in portbagaj mai greu si se ridica doar putin putin masina de bot peste nivelul orizontal al rezei xenonului...te injura toata lumea.

Exact asa este. Dar dupa ce le-am reglat bine, eu am rezolvat foarte elegant prin montarea unui sistem de asieta electrica de pe un seria 5.


QUOTE
l-ai incalzit prea brusc , cu ce l-ai incalzit ?

L-am incalzit cu o lampa de gaz, aceeasi pe care am folosit-o si la desprinderea sticlei. Le-am incalzit cat de finut am putut, dar tot nu a fost bine.


QUOTE
Dar daca tot le-ai schimbat sticlele Shark, de ce te-ai mai chinuit sa le scoti integi pe cele vechi si nu le-ai spart?

Cum sa le sparg? Sa stau cu farurile in mana si dau un ciocan in sticla???? Sorry, nu! Asta-i vandalism pe propria masina! blink.gif

NO WAY!


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 14 2007, 06:37 PM
Post #37


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



shark@ pune si tu o poza din lateral ca m-ai omorit cu rotile...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Robert1
post Dec 14 2007, 06:48 PM
Post #38


9% BMW corupt
*

Group: Members
Posts: 93
Joined: 10-January 07
Member No.: 522
Car: E36
Engine: M50 2.5





Nu direct cu ciocanu,eu am pus frumos o carpa mai groasa pe geam si am dar usurel cu un patent in sticla...si usor usor s-a spart cate putin astfel incat sa pot sa bag degetul si sa trag de bucatile mari spre margine si astfel sa se dezlipeasca de pe buza aia de fier.Nu mi se pare vandalism atat timp cat nu strici nimic din ce iti mai trebuie,respectiv oglinda si marginea aia,ca geamu ai zis ca oricum l-ai schimbat cu unu clar.Salut si bafta la treaba:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shark
post Dec 14 2007, 08:16 PM
Post #39


73% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 748
Joined: 3-February 06
From: Iasi
Member No.: 176
Car: E30 316i
Engine: M40B16 100CP



QUOTE (brown.shark @ Dec 14 2007, 06:37 PM) *
shark@ pune si tu o poza din lateral ca m-ai omorit cu rotile...

laugh.gif

Bine, uite:

Attached Image
Attached Image
Attached Image


--------------------
You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40.
For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 14 2007, 11:42 PM
Post #40


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Mai las-o 4-5cm de bot. wink.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

3 Pages V  < 1 2 3 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 22nd June 2025 - 09:19 PM