IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Cum scap de rugina?
Rotti
post Dec 9 2007, 07:38 PM
Post #1


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



cu e e bine sa dau pe tabla inainte de vopsire ca sa nu mai am probleme cu rugina in viitor? o sa curat cu flexul toata caroseria deci ii distrug stratul de la suprafata unde e tabla oxidata. din ce stiu eu cel mai bine ar fi asa: curatat bine de tot cu flexul cu peria de sarma, diluant, stabilizator de rugina, grund. iar podeaua s-o dau in loc de grund cu gudron.. alte idei? mai are vreun rost sa dau cu stabilizator de rugina sau e suficient stratul de grund?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies (1 - 18)
brown.shark
post Dec 9 2007, 08:23 PM
Post #2


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



ce masina ? ce an ? in ce stare e ? la ce temperatura / grad de umiditate al aerului vrei sa faci operatiile astea ? de ce sa cureti toata masina ? cit de ruginita e ?ai grija cu peria de sirma ca faci gaura...si se si lustruieste tabla si prinde prost vopseaua . ce fel / calitate / marca de "gudron"...? cred ca ai gresit denumirea .

This post has been edited by brown.shark: Dec 9 2007, 08:24 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Dec 9 2007, 09:36 PM
Post #3


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp





e21 din '77. tabla a fost refacuta, dar am lasat-o nevopsita si are rugina la suprafata. nu am gresit denumirea, e vb de smoala care intra in compozitia asfaltului, adera foarte bine pe metal.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 9 2007, 10:03 PM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



ce intelegi tu prin "tabla a fost refacuta" ? unde sta acum masina ? chestia cu smoala poti sa o uiti . biggrin.gif doar daca vrei sa faci vreo reparatie cu pinza de sac si carton....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 9 2007, 11:26 PM
Post #5


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Decat sa dai "n" straturi de tot felul de grunduri si ce ai mai zis tu curatza bine suprafetele prin metode mecanice (perie de sarma, gen) dupa care ia spray-uri cu zinc si da doua straturi sanatos. Dupa ce ai dat cu zinc poti sa lasi masina si-n ploaie ca nu mai rugineste niciodata suprafata pe care a fost aplicat. si deasemenea impedica si raspindirea ruginei daca suprafata nu este curatzata perfect.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Dec 10 2007, 06:40 PM
Post #6


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW





Mai am si eu probleme cu rugina, atat la masina mea cat si la a fratelui meu E36, multa rugina este la buzele aripilor, de unde gasesc si eu asa ceva. Multumesc anticipat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Dec 10 2007, 06:56 PM
Post #7


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP



eu am luat din targul din vitan.. am dat 170mii pe un spray.
noroc ca stiam cat trebuie sa fie ca a incercat unu sa ma tzepuiasca.. cica 450mii huh.gif .. cand a vazut ca plec a tipat dupa mine ca mi-l lasa in 300..
l-am luat de la un chiosc alaturat cu 170mii apoi biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
comisaru
post Dec 13 2007, 09:00 AM
Post #8


73% BMW corupt
****

Group: Insiders
Posts: 746
Joined: 21-December 05
From: Ploiesti
Member No.: 135



Treaba e ca peste spray-ul cu zinc nu mai prinde vopseaua, deci nu se poate folosi la exterior.
Stai cuminte cu smoala. O sa tina o perioada scurta de timp, dupa care se face ca o crusta prin crapaturile careia se va infiltra apa.


--------------------
316
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 13 2007, 09:03 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (comisaru @ Dec 13 2007, 09:00 AM) *
Treaba e ca peste spray-ul cu zinc nu mai prinde vopseaua, deci nu se poate folosi la exterior.
Stai cuminte cu smoala. O sa tina o perioada scurta de timp, dupa care se face ca o crusta prin crapaturile careia se va infiltra apa.


bine sa ai zis tu ca daca o ziceam eu se lua cineva de mine...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 13 2007, 01:45 PM
Post #10


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Eu am vazut ca prinde foarte bine. Poate daca dai doar vopsea chioara peste zinc s-ar putea sa nu tina.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 13 2007, 06:05 PM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



fara sa intram in polemici inutile cred ca ai auzit de " acid primmer "...pt tabla zincata , tabla de AL , ...oricum spray-ul cu zinc e doar un paleativ , conteaza starea suprafetei de baza...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Dec 14 2007, 12:06 AM
Post #12


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



316i treaba cu zincul e ca se zgarie foarte usor, daca dau pe dedesubt cu zinc si imi sare o pietricica ajunge la tabla. intradevar ideea cu smoala nu e buna pt ca se contracta la frig si poate crapa. cred ca cel mai sanatos e un strat sanatos de grund de cea mai buna calitate.

STABILIZATOR DE RUGINA SR9
Descriere produs: Solutie in dispersie apoasa, foarte acida, care inhiba actiunea ruginei si o transforma intr-un polimer aderent pe suprafata metalului; protejeaza metalul si permite aplicarea ulterioara a unui strat de vopsea


cred ca am gasit solutia wink.gif

This post has been edited by Rotti: Dec 14 2007, 12:09 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Dec 14 2007, 12:25 AM
Post #13


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



Si ca un raspuns la titlul topicului: http://www.netvideo.ro/view.php?cat=25&id=503
foarte util pt curatat etriere & stuff.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 14 2007, 01:05 AM
Post #14


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST





Pe dedesubt poti sa dai cu zinc si dupa aia cu teroson. Da' nu ma mai contrazic cu voi, face fiecare cum stie. smile.gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
brown.shark
post Dec 14 2007, 08:53 AM
Post #15


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,111
Joined: 18-February 07
Member No.: 659
Car: e 28
Engine: m 21



QUOTE (Rotti @ Dec 14 2007, 12:06 AM) *
316i treaba cu zincul e ca se zgarie foarte usor, daca dau pe dedesubt cu zinc si imi sare o pietricica ajunge la tabla. intradevar ideea cu smoala nu e buna pt ca se contracta la frig si poate crapa. cred ca cel mai sanatos e un strat sanatos de grund de cea mai buna calitate.

STABILIZATOR DE RUGINA SR9
Descriere produs: Solutie in dispersie apoasa, foarte acida, care inhiba actiunea ruginei si o transforma intr-un polimer aderent pe suprafata metalului; protejeaza metalul si permite aplicarea ulterioara a unui strat de vopsea


cred ca am gasit solutia wink.gif


face " respiratii / basici in vopsea" e buna sa dai cu ea dar dupa aia sa indepartezi stratul ce se formeaza cu smirghel , perie de sirma , lina abraziva , depinde ce posibilitati tehnice ai . e o operatie asemanatoare cu fosfatarea caroseriei in fabrica . cere ceva caldura 18-20' spre 22 e perfect si mediu cit mai uscat . citeste atent fisa tehnica a produsului . ce marca e ?
pe dedesubt cureti bine mecanic si neaparat insonorizant cu pistolul , ti-ar mai trb un aspirator sa lucreze si revers si niste cauciuc polizat sa dai cite un strat de inso apoi sufli pe ud cu praf de cauciuc sa se acopere cit mai mult lasi sa se usuce bine(asta depinde de caldura si umiditate) apoi iar inso . 3 straturi subtiri de inso si 2 de cauciuc e "fabrica"...din pacate munca multa...

This post has been edited by brown.shark: Dec 14 2007, 08:59 AM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rotti
post Dec 15 2007, 11:33 PM
Post #16


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 871
Joined: 23-October 05
From: bucuresti
Member No.: 49
Car: E30
Engine: S54 3.2 343 cp



merci de info. n-am mai auzit de tratamentul cu cauciuc, la ce e bun?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi B.
post Oct 24 2008, 11:50 PM
Post #17


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 48
Joined: 8-October 08
From: TM
Member No.: 2,233
Car: E36
Engine: Motor de rachetzi



Rust Killer de la Henkel. Cred ca firma care vinde chestia asta se numeste ASPAD...nu sunt sigur. Dati un search pe google.


--------------------
Luctor et emergo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
uwe
post Oct 25 2008, 06:16 PM
Post #18


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 863
Joined: 2-November 05
From: bucuresti
Member No.: 84
Car: E30
Engine: M42 1,8 136CP





CITAT(316i @ Dec 14 2007, 02:05 AM) *
Pe dedesubt poti sa dai cu zinc si dupa aia cu teroson. Da' nu ma mai contrazic cu voi, face fiecare cum stie. smile.gif


asta e cea mai buna solutie
e testata si de mine si de vlad in plus poti sa aplici un strat de ceara si nu o sa mai ai probleme...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cristi B.
post Jul 20 2009, 11:20 PM
Post #19


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 48
Joined: 8-October 08
From: TM
Member No.: 2,233
Car: E36
Engine: Motor de rachetzi



Noutati?


--------------------
Luctor et emergo
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 13th July 2025 - 12:22 PM