![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
cu e e bine sa dau pe tabla inainte de vopsire ca sa nu mai am probleme cu rugina in viitor? o sa curat cu flexul toata caroseria deci ii distrug stratul de la suprafata unde e tabla oxidata. din ce stiu eu cel mai bine ar fi asa: curatat bine de tot cu flexul cu peria de sarma, diluant, stabilizator de rugina, grund. iar podeaua s-o dau in loc de grund cu gudron.. alte idei? mai are vreun rost sa dau cu stabilizator de rugina sau e suficient stratul de grund?
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ce masina ? ce an ? in ce stare e ? la ce temperatura / grad de umiditate al aerului vrei sa faci operatiile astea ? de ce sa cureti toata masina ? cit de ruginita e ?ai grija cu peria de sirma ca faci gaura...si se si lustruieste tabla si prinde prost vopseaua . ce fel / calitate / marca de "gudron"...? cred ca ai gresit denumirea .
This post has been edited by brown.shark: Dec 9 2007, 08:24 PM |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
e21 din '77. tabla a fost refacuta, dar am lasat-o nevopsita si are rugina la suprafata. nu am gresit denumirea, e vb de smoala care intra in compozitia asfaltului, adera foarte bine pe metal. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
ce intelegi tu prin "tabla a fost refacuta" ? unde sta acum masina ? chestia cu smoala poti sa o uiti .
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Decat sa dai "n" straturi de tot felul de grunduri si ce ai mai zis tu curatza bine suprafetele prin metode mecanice (perie de sarma, gen) dupa care ia spray-uri cu zinc si da doua straturi sanatos. Dupa ce ai dat cu zinc poti sa lasi masina si-n ploaie ca nu mai rugineste niciodata suprafata pe care a fost aplicat. si deasemenea impedica si raspindirea ruginei daca suprafata nu este curatzata perfect.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
Mai am si eu probleme cu rugina, atat la masina mea cat si la a fratelui meu E36, multa rugina este la buzele aripilor, de unde gasesc si eu asa ceva. Multumesc anticipat. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
eu am luat din targul din vitan.. am dat 170mii pe un spray.
noroc ca stiam cat trebuie sa fie ca a incercat unu sa ma tzepuiasca.. cica 450mii ![]() l-am luat de la un chiosc alaturat cu 170mii apoi ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 746 Joined: 21-December 05 From: Ploiesti Member No.: 135 ![]() |
Treaba e ca peste spray-ul cu zinc nu mai prinde vopseaua, deci nu se poate folosi la exterior.
Stai cuminte cu smoala. O sa tina o perioada scurta de timp, dupa care se face ca o crusta prin crapaturile careia se va infiltra apa. -------------------- 316
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Treaba e ca peste spray-ul cu zinc nu mai prinde vopseaua, deci nu se poate folosi la exterior. Stai cuminte cu smoala. O sa tina o perioada scurta de timp, dupa care se face ca o crusta prin crapaturile careia se va infiltra apa. bine sa ai zis tu ca daca o ziceam eu se lua cineva de mine... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Eu am vazut ca prinde foarte bine. Poate daca dai doar vopsea chioara peste zinc s-ar putea sa nu tina. -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
fara sa intram in polemici inutile cred ca ai auzit de " acid primmer "...pt tabla zincata , tabla de AL , ...oricum spray-ul cu zinc e doar un paleativ , conteaza starea suprafetei de baza...
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
316i treaba cu zincul e ca se zgarie foarte usor, daca dau pe dedesubt cu zinc si imi sare o pietricica ajunge la tabla. intradevar ideea cu smoala nu e buna pt ca se contracta la frig si poate crapa. cred ca cel mai sanatos e un strat sanatos de grund de cea mai buna calitate.
STABILIZATOR DE RUGINA SR9 Descriere produs: Solutie in dispersie apoasa, foarte acida, care inhiba actiunea ruginei si o transforma intr-un polimer aderent pe suprafata metalului; protejeaza metalul si permite aplicarea ulterioara a unui strat de vopsea cred ca am gasit solutia ![]() This post has been edited by Rotti: Dec 14 2007, 12:09 AM |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
Si ca un raspuns la titlul topicului: http://www.netvideo.ro/view.php?cat=25&id=503
foarte util pt curatat etriere & stuff. |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Pe dedesubt poti sa dai cu zinc si dupa aia cu teroson. Da' nu ma mai contrazic cu voi, face fiecare cum stie. ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
316i treaba cu zincul e ca se zgarie foarte usor, daca dau pe dedesubt cu zinc si imi sare o pietricica ajunge la tabla. intradevar ideea cu smoala nu e buna pt ca se contracta la frig si poate crapa. cred ca cel mai sanatos e un strat sanatos de grund de cea mai buna calitate. STABILIZATOR DE RUGINA SR9 Descriere produs: Solutie in dispersie apoasa, foarte acida, care inhiba actiunea ruginei si o transforma intr-un polimer aderent pe suprafata metalului; protejeaza metalul si permite aplicarea ulterioara a unui strat de vopsea cred ca am gasit solutia ![]() face " respiratii / basici in vopsea" e buna sa dai cu ea dar dupa aia sa indepartezi stratul ce se formeaza cu smirghel , perie de sirma , lina abraziva , depinde ce posibilitati tehnice ai . e o operatie asemanatoare cu fosfatarea caroseriei in fabrica . cere ceva caldura 18-20' spre 22 e perfect si mediu cit mai uscat . citeste atent fisa tehnica a produsului . ce marca e ? pe dedesubt cureti bine mecanic si neaparat insonorizant cu pistolul , ti-ar mai trb un aspirator sa lucreze si revers si niste cauciuc polizat sa dai cite un strat de inso apoi sufli pe ud cu praf de cauciuc sa se acopere cit mai mult lasi sa se usuce bine(asta depinde de caldura si umiditate) apoi iar inso . 3 straturi subtiri de inso si 2 de cauciuc e "fabrica"...din pacate munca multa... This post has been edited by brown.shark: Dec 14 2007, 08:59 AM |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 871 Joined: 23-October 05 From: bucuresti Member No.: 49 Car: E30 Engine: S54 3.2 343 cp ![]() |
merci de info. n-am mai auzit de tratamentul cu cauciuc, la ce e bun?
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 48 Joined: 8-October 08 From: TM Member No.: 2,233 Car: E36 Engine: Motor de rachetzi ![]() |
Rust Killer de la Henkel. Cred ca firma care vinde chestia asta se numeste ASPAD...nu sunt sigur. Dati un search pe google.
-------------------- Luctor et emergo |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 48 Joined: 8-October 08 From: TM Member No.: 2,233 Car: E36 Engine: Motor de rachetzi ![]() |
Noutati?
-------------------- Luctor et emergo |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 13th July 2025 - 04:45 AM |