![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#961
|
|
![]() 55% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 613 Joined: 8-August 07 Member No.: 1,066 Car: E39 Engine: e12 ![]() |
Spray dezghetat parbriz Wurth - 1L
Spray intretinere ornamente cauciuc/plastic Wurth - 1L Cauciucuri iarna 195/65 R14 Continental - 2 buc. (deocamdata) Termostat original 80 Celsius Solutie spalat parbriz Wurth - 1L (se adauga 3L apa) - Va urma - -------------------- I can take you there faster....
|
|
|
![]()
Post
#962
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
5 litri de ulei Royal Purple 5W-40. 4 caucioace de iarna,195/70/14,le-am luat mai mari un pic ca asa am gasit ca este cel mai simplu sa o mai ridic un pic avand in vedere ca este mai joasa decat una din fabrica cu 40mm.caucioacele astea sun mai inalte cu 1cm pe raza decat cele stock
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#963
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 126 Joined: 10-December 06 From: Bucuresti / Dr. Taberei Member No.: 490 Car: BMW e36 Engine: nu-ti spun! ![]() |
mi-am mai luat cate ceva, dar o sa fac poze la toate odata cand le pun pe masina ![]() |
|
|
![]()
Post
#964
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Am avut 185/70/14 si erau roti de bicicleta, 195/70....
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#965
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mi-am luat in pripa Bosch Silver 95Ah - 350 ron.
Azi dimineata bateria a dat semne de slabiciune, ca motorul a pornit abia la a doua cheie+bujii incandescete. Cu gandul la -8 grade care se anunta m-am grabit sa caut baterie, ocazie cu care am aflat ca preturile la Caranda s-au dublat fata de acum un an-doi. Rombat, Zap aproape la fel de scumpe. Sun acasa sa intreb pe tata daca-i trebuie bateria mea sau o dau la schimb. Zice ca inca mai are bateria cu care am luat 525i-ul acum 4 ani - Bosch Silver de 50 sau 55Ah. Ar fi fost si acum pe BMW daca nu o schimbam din cauza unor probleme care s-au dovedit a fi in zona alternator+motor. Am fost uimit asa ca m-am setat pe Bosch si am gasit asta: http://firma.paginialbastre.ro/bat-power-srl-38928.html Preturi echivalente Caranda, iar cand am sunat am aflat ca pana numai astazi mai au preturi chiar mai mici decat cele afisate ![]() In concluzie am schimbat bateria cu toate ca nu era neaparat cazul, de vina fiind mai degraba alternatorul (la relanti nu prea incarca), dar am luat Bosch Silver la superpret... cred. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#966
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,111 Joined: 18-February 07 Member No.: 659 Car: e 28 Engine: m 21 ![]() |
Mi-am luat in pripa Bosch Silver 95Ah - 350 ron. Azi dimineata bateria a dat semne de slabiciune, ca motorul a pornit abia la a doua cheie+bujii incandescete. Cu gandul la -8 grade care se anunta m-am grabit sa caut baterie, ocazie cu care am aflat ca preturile la Caranda s-au dublat fata de acum un an-doi. Rombat, Zap aproape la fel de scumpe. Sun acasa sa intreb pe tata daca-i trebuie bateria mea sau o dau la schimb. Zice ca inca mai are bateria cu care am luat 525i-ul acum 4 ani - Bosch Silver de 50 sau 55Ah. Ar fi fost si acum pe BMW daca nu o schimbam din cauza unor probleme care s-au dovedit a fi in zona alternator+motor. Am fost uimit asa ca m-am setat pe Bosch si am gasit asta: http://firma.paginialbastre.ro/bat-power-srl-38928.html Preturi echivalente Caranda, iar cand am sunat am aflat ca pana numai astazi mai au preturi chiar mai mici decat cele afisate ![]() In concluzie am schimbat bateria cu toate ca nu era neaparat cazul, de vina fiind mai degraba alternatorul (la relanti nu prea incarca), dar am luat Bosch Silver la superpret... cred. da dar depinde si cind e produsa...scuze , nu vreau sa-ti stric cheful dar e bine sa verifici dupa codul original cind e produsa . daca are ceva peste 8 luni...fa-ti alternatorul sa incarce ok , borne , cabluri , suport ca la carte si du-te la controlul de garantie , stii ca ai un talon , umple-l de verificari si la fiecare verificare comentezi ca nu tine curentul . niciodata sa nu incepi sa folosesti un acumulator auto cind incepe frigul , se formateaza prost....la sfirsitul verii e cel mai bine...asta de ai luat-o daca ii umplii talonul de comentarii il pui cu bonul si altele bine si dupa 18 luni te duci si zici ca nu mai e buna...mai bine dai 500 si ti-o schimba in garantie...sa faci xerox la bon ca se sterge in timp ca e hirtie termica , ca la fax... apropo cit ai dat pe ea ? taxa ecologica ceva ? This post has been edited by brown.shark: Nov 19 2007, 05:48 PM |
|
|
![]()
Post
#967
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
350ron si bateria veche la schimb - o Zap ~80Ah de aproape 2 ani care nu mai acvea garantie ca am cam vandalizat-o (un bec scapat preajma ei care a topit-o)
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#968
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 126 Joined: 10-December 06 From: Bucuresti / Dr. Taberei Member No.: 490 Car: BMW e36 Engine: nu-ti spun! ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#969
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
da te mai lauzi mult
![]() -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#970
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 126 Joined: 10-December 06 From: Bucuresti / Dr. Taberei Member No.: 490 Car: BMW e36 Engine: nu-ti spun! ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#971
|
|
![]() 91% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 986 Joined: 7-March 07 Member No.: 732 Car: E30|E46 Engine: M20|M54 ![]() |
De ce nu ti-ai luat PowerDisc-uri ?
![]() |
|
|
![]()
Post
#972
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Ce au ATE?? Eu stiam ca ATE, Zimermann sunt cam la fel......, adica bune!
|
|
|
![]()
Post
#973
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#974
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Apropo de ATE si Zimmerman, directorul service-ului de langa Interceptor imi tot lauda discurile Zimmerman cu gaurele, in timp ce un patron al unui magazin de piese auto mi-a recomandat ATE PowerDisc si mi-a spus ca Zimmerman sunt jucarii. Cand o sa imi schimb discurile pe fata (anul viitor probabil) o sa-mi pun ATE PowerDisc si placute de frana ATE. Pe spate mi-am pus discuri Ferodo si placute ATE. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#975
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Si Ate si Zimmerman sunt foarte bune.
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#976
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
sa iti spun eu de ce nenea ala ti-a recomandat Zimmerman, ca in urma cu 2-3 ani de zile am schimbat la un 525tds e39 cam 3 seturi de discuri ATE,o data la 2-3 saptamani venea ca ii vibreaza volanul cand pune frana ,ca la inceput era ok si ca dupa un timp incepea,e si dupa ce i-a pus Zimmerman nu s-a mai inros niciodata cu problema asta .Ala oricum o ardea grav rau ,numai cu 200 si prin oras mergea tare .
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#977
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 126 Joined: 10-December 06 From: Bucuresti / Dr. Taberei Member No.: 490 Car: BMW e36 Engine: nu-ti spun! ![]() |
nu stiam de existenta power discurilor de la ATE , ca din alea luam......
si ate si zimmerman sunt foarte bune, dar bineinteles ca la orice alt produs se mai intampla si mici rebuturi, deci probabil nenea ala de s-a reintors de cateva ori a nimerit un lot prost eu personal vroiam initial sa iau zimmerman perforate dar apoi am renuntat la idee pentru ca 2-3 posesori de asa ceva mi-au spus ca le-au crapat la gauri dupa un anumit timp, asa ca am preferat sa evit asemenea neplaceri asa ca am luat si discuri si placute ATE, avand in vedere ca si sistemul de franare de bmw este produs tot de ei. |
|
|
![]()
Post
#978
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
eu am PowerDisc pe masina si nu au nici o treaba , urmeaza un set de placute si caut cu disperare Ferodo DLS dar la niste preturi decente -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#979
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Mi-am luat 6 litri de antigel din METRO. A fost ieftin
![]() Oricum nu merg cu ursul, dar sa nu-i crape motorul. -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#980
|
|
9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 126 Joined: 10-December 06 From: Bucuresti / Dr. Taberei Member No.: 490 Car: BMW e36 Engine: nu-ti spun! ![]() |
de ferodo am auzit in schimb numai cuvinte rele......
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 7th July 2025 - 04:50 PM |