![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Am gasit masina asta de vanzare. Am vorbit cu proprietarul si a spus ca nu o lasa sub 3500 euro.
-------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Poate eroara mea, dar mi se pare ca se cere niste sume de bani exagerate pe E30-uri. La pret asta mai pui o mie si ai un e34.. acuma nu stiu in ce stare, dar totusi
![]() -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
E diesel, modelul dupa '87 si e normal sa fie mai scumpa. 3000 euro ar merita ![]() -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Vai ce praf e masina asta, mai ales la pretul asta! 3500 de Euro pentru un diesel simplu-deci lenes rau..si la cum arata masina aia sigur are un proprietar taran cu husa aia de prost gust pe scaun, masina abandonata..sa se trezeasca la realitate.
-------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Vai ce praf e masina asta, mai ales la pretul asta! 3500 de Euro pentru un diesel simplu-deci lenes rau..si la cum arata masina aia sigur are un proprietar taran cu husa aia de prost gust pe scaun, masina abandonata..sa se trezeasca la realitate. Nu inteleg de ce jignesti un om fara sa-l cunosti ![]() Diesel lenes? Ai avut tipul asta de motor? Este un motor foarte bun si rezistent. Si ce e praf la masina? Ca daca lucrezi la ea 2 zile si ii dai un polish, arata foarte bine. E o masina care a stat... ![]() This post has been edited by butcky: Nov 18 2007, 03:54 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
Poate eroara mea, dar mi se pare ca se cere niste sume de bani exagerate pe E30-uri. La pret asta mai pui o mie si ai un e34.. acuma nu stiu in ce stare, dar totusi ![]() eu am bagat in ursul meu peste 5000euro daca ar fi sa il vand ce ar insemna sa il dau cu 3000euro ca asta e pretul de pe piata???? +ca nu vreau e34....... personal ador ursul....de aceea se cer banii astia pe un urs intelegi? am prieteni f. apropiati care au bagat mult mai multi bani decat am bagat eu din pura pasiune |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 221 Joined: 6-April 07 Member No.: 886 Car: E28 Engine: M30B28 ![]() |
Nu inteleg de ce jignesti un om fara sa-l cunosti ![]() Diesel lenes? Ai avut tipul asta de motor? Este un motor foarte bun si rezistent. Si ce e praf la masina? Ca daca lucrezi la ea 2 zile si ii dai un polish, arata foarte bine. E o masina care a stat... ![]() Da, am avut tipul asta de motor si trebuie sa marturisesc ca e foarte lenes si mai mult ca sigur starea tehnica nu se rezolva cu un polish.. -------------------- E28 528i ; ex e28 524d, 524td, 520i, e34 520i, 525ix, e39 525d
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
eu am bagat in ursul meu peste 5000euro daca ar fi sa il vand ce ar insemna sa il dau cu 3000euro ca asta e pretul de pe piata???? +ca nu vreau e34....... personal ador ursul....de aceea se cer banii astia pe un urs intelegi? am prieteni f. apropiati care au bagat mult mai multi bani decat am bagat eu din pura pasiune Sorry, nu am vrut sa supar pe nimeni. Dar sunt convins ca una e masina ta, si alte sunt multe exemplari care sunt la vanzari. A ta e ingrijit si imbunatatit, alta a fost folosit pana s-a obisit proprietar de ea. Pe de alta parte, in general nu pot fi recuperat bani bagati in o masina in scrt timp, cu exceptie modele clasice sau foarte rare. Am bagat si eu bani in o masina, daca o dau sunt fericit sa recupar 50% din investitie. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
Sorry, nu am vrut sa supar pe nimeni. Dar sunt convins ca una e masina ta, si alte sunt multe exemplari care sunt la vanzari. A ta e ingrijit si imbunatatit, alta a fost folosit pana s-a obisit proprietar de ea. Pe de alta parte, in general nu pot fi recuperat bani bagati in o masina in scrt timp, cu exceptie modele clasice sau foarte rare. Am bagat si eu bani in o masina, daca o dau sunt fericit sa recupar 50% din investitie. faza cu recuperatul banilor ...ai perfecta dreptate dar uneori vad la vanzare anumiti ursuleti pe care ii stiu si pe care se cer sume mari si care dupa parerea mea merita dar intradevar sunt si multe anunturi cu anumiti ursi care lasa de dorit |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
nu scoti banii bagati in masina niciodata,mai mult de 3500 nu as da pe un urs oricat de ciumeg ar fi(ma refer la ursi cu motoare stock) -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
nu scoti banii bagati in masina niciodata,mai mult de 3500 nu as da pe un urs oricat de ciumeg ar fi(ma refer la ursi cu motoare stock) fara suparare dar daca dai 3500 pe un urs ...o sa mai bagi poate inca pe atat....(sau poate nu) ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu as zice ca, daca pretul ursilor va creste, se va intampla numai din cauza ca ei sunt din ce in ce mai bine intretinuti si dotati. Nivelul de trai creste, ne permitem sa punem piese noi pe masinile noastre, plus imbunatatiri, mai multe optiuni), asa ca va creste si valoarea lor.
Uite, de exemplu ursul pe care l-am luat cu 3000 si l-am dat cu 2980, dupe ca am pus un rulment, un cap de bara si saxofon noi. S-a dat apoi cu 1700... pentru ca era chel, cu toate ca vanzatorul pusese cilindru frana, amortizoare si tobe noi. Avea doar trapa manuala si oglinda electrica sofer + nereglabila dreapta si CD. Ii trebuia o mica tinichigerie + vopsit si era noua. Dar n-avea optiuni si asta s-a vazut la pretul de vanzare ultima data. 318i M10 cu 150.000km. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
fara suparare dar daca dai 3500 pe un urs ...o sa mai bagi poate inca pe atat....(sau poate nu) ![]() ![]() sti cum se zice prost e ala care da nu ala care cere,si fiecare masina isi are cumparatorul ei,deja unii ursi au ajuns ca pret la fel ca o pisica ![]() This post has been edited by alex230ro: Nov 19 2007, 12:52 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Problema e alta ![]() Ce masina cumperi la 3500 euro? Sa fie diesel si la fel de rezistenta ca ursul. Asa ca merita pretul! -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Cel mai bine ganditi realist si va luati gandul de la micsorat taxa/scos taxa. Parerea mea.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
Eu as zice ca, daca pretul ursilor va creste, se va intampla numai din cauza ca ei sunt din ce in ce mai bine intretinuti si dotati. Nivelul de trai creste, ne permitem sa punem piese noi pe masinile noastre, plus imbunatatiri, mai multe optiuni), asa ca va creste si valoarea lor. Uite, de exemplu ursul pe care l-am luat cu 3000 si l-am dat cu 2980, dupe ca am pus un rulment, un cap de bara si saxofon noi. S-a dat apoi cu 1700... pentru ca era chel, cu toate ca vanzatorul pusese cilindru frana, amortizoare si tobe noi. Avea doar trapa manuala si oglinda electrica sofer + nereglabila dreapta si CD. Ii trebuia o mica tinichigerie + vopsit si era noua. Dar n-avea optiuni si asta s-a vazut la pretul de vanzare ultima data. 318i M10 cu 150.000km. pai tu spui ca s-au bagat bani in masina aia ....rulment,cap de bara,saxofon si ce ai mai zis.... si spui ca mai trebui putina tinichigerie si vopsitorie....dar nu te gandesti ca poate aici sunt cei mai multi bani de bagat eu unul in tinichigerie vopsitorie am bagat cam 1500-1600 euro+munca ffffff. multa ca nu am vrut sa izolez nimic daca nu ma crezi poate confirma si Vlad ca m-a vizitat de multe ori in cursul "lucrarilor"; si tot Vlad mai poate confirma si calitatea |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 863 Joined: 2-November 05 From: bucuresti Member No.: 84 Car: E30 Engine: M42 1,8 136CP ![]() |
sti cum se zice prost e ala care da nu ala care cere,si fiecare masina isi are cumparatorul ei,deja unii ursi au ajuns ca pret la fel ca o pisica ![]() pai acum depinde ce masina vrei...daca vrei pisica poti cumpara pisica.....eu unul mi-am dorit urs de mic si asta mi-am luat iar in ceea ce priveste taxa ....chiar daca pica stai linistit ca si in Germania s-a schimbat situatia cu ursii in primul rand s-au scumpit mul si ii gasesti f. greu in stare buna (asta o stiu pt. ca am adus multi) in maxim un an eu zic ca pretul unui urs va fi peste pisica |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
pana la urma aici este vorba de o boala , pasiune sau pura lipsa de discernamant , depinde de ce parte esti -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
in momentul de fata un urs la 3500 sau in jur de suma asta nu e altceva decat un cazan ,no offence.cine a facut o RK la un urs stie la ce ma refer de aceea e si diferenta de pret.un urs superintretinut in care sau bagat bani il gasesti de la 5000 de euro in sus ( ca mai sunt nebuni care vad cat se cere pe un urs bun si cer si ei asta e...) si nu se poate compara cu o pisika.
La pisika e exact aceeasi problema...o pisika intretinuta nu o gasesti sub 6500. Si eu vreau sa dau ursu acum si sa trec la altceva fie pe 2 roti fie o pisika. Daca reusesc sa gasesc ceva sa ma satisfaca,daca nu o sa imi fac alt urs insa prefer sa o iau de la 0 cu el (caroserie cheala) decat sa dau bani pe un cazan. ca sa va faceti o parere uitati-va pe site-urile de afara,un urs care arata super nu il gasesti sub 5000 de euro nici in germania This post has been edited by da_joint: Nov 20 2007, 09:41 AM -------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Jointule ce ai?Am dat ursul cu 2200E-ok avea probleme cu rugina pe la pedalier dar in rest nu cred ca poti sa zici ca era un cazan,Ion l-a dat pe al lui cu 3600E daca si masina aia e cazan atunci....NFS-ul s-a dat pe 4000 E....uite un urs in stare buna din Germania http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=6658904
This post has been edited by alex230ro: Nov 20 2007, 12:25 PM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 07:49 PM |