![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#541
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Daca iei turkish...
![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#542
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,020 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 27 Car: e30 325ix ![]() |
Daca iei turkish... ![]() pai vezi ca turkish cred ca mai iei si tu una alta de la stim noi cine... -------------------- www.mindbomb.ro -sunt Masochist....traiesc in Romania!
![]() |
|
|
![]()
Post
#543
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 80 Joined: 3-September 07 From: socal Member No.: 1,120 Car: E34 Engine: M50B25TU ![]() |
si???? totul depinde de casetofon. sunt 2 fire. unu galben si unu rosu. asteas pe plus. pune numai rosu pe plus si o sa iti mearga doar pe contact. problema e : daca nu am pornit cd (adica sa se auda ceva pe boxe) nu merge ceasul de km chiar daca am "pusa" fata la cd........... astai beleaua....... am incercat si altfel: am scos mufa de alimentare de la cd sa vad daca porneste ceasul de km si nu porneste......... This post has been edited by aalpine1: Oct 1 2007, 09:04 AM -------------------- (OO=[][]=OO)
|
|
|
![]()
Post
#544
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
A aparut o noua problema
![]() Eu nu mai am 4x4 (am o planetara rupta), doar tractiune spate si frana de mana nu tine mai deloc ![]() Am lasat-o pe un deal si a plecat masina la vale, noroc ca eram pe faza ca se proptea in alta masina. Ce-ar putea sa fie? -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#545
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
A aparut o noua problema ![]() Eu nu mai am 4x4 (am o planetara rupta), doar tractiune spate si frana de mana nu tine mai deloc ![]() Am lasat-o pe un deal si a plecat masina la vale, noroc ca eram pe faza ca se proptea in alta masina. Ce-ar putea sa fie? Cum ai anulat 4x4? daca ai desfacut pur si simplu probabil sa inverte acolo in gol stransmisie fata ma gandesc. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#546
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Cum ai anulat 4x4? daca ai desfacut pur si simplu probabil sa inverte acolo in gol stransmisie fata ma gandesc. s-a rupt o planetara ![]() This post has been edited by butcky: Oct 17 2007, 09:23 PM -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#547
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
am schimbat astazi bujiile
mare diferenta! de ce n-am facut-o mai din timp??? ![]() |
|
|
![]()
Post
#548
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
problema e : daca nu am pornit cd (adica sa se auda ceva pe boxe) nu merge ceasul de km chiar daca am "pusa" fata la cd........... astai beleaua....... am incercat si altfel: am scos mufa de alimentare de la cd sa vad daca porneste ceasul de km si nu porneste......... Am gasit un articol mai demult si-mi pare rau ca n-am salvat link-ul, scria acolo cum ca cd-ul e legat cumva de bord si de exemplu pot apare probleme cu volumul in boxe, etc. Banui ca exista si reversul medaliei, adica problema ta. am schimbat astazi bujiile mare diferenta! de ce n-am facut-o mai din timp??? ![]() Erai incapacitat. Sudat in argon mai exact. Da' noi te intelegem si iubim in acelasi timp ![]() -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#549
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
A aparut o noua problema ![]() Eu nu mai am 4x4 (am o planetara rupta), doar tractiune spate si frana de mana nu tine mai deloc ![]() Am lasat-o pe un deal si a plecat masina la vale, noroc ca eram pe faza ca se proptea in alta masina. Ce-ar putea sa fie? Frana de mana nu tine deloc sau tine foarte slab? Incerca sa intinzi cablurile, gasesti doua piulite sub burduful levierului franei de mana. Daca nu se rezolva, trebuie sa dai jos discurile de pe spate. O sa ramai cu sistemul franei de mana si o sa poti vedea care-i buba: ori cablu rupt, ori saboti foarte uzati, ori tambur din disc foarte uzat (daca-i numai asta ar trebui sa se poata regla) ori altceva mai naspa pe la suportul sabotilor. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#550
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
face figuri aeroterma mai exact cand e frig afara porneste doar pe pozitia 4 sau deloc as vrea s-o dau jos si s-o ung eventual curat care e ordinea operatiilor la demontare ? thx |
|
|
![]()
Post
#551
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
1. se scoate capacul de plastic negru aflat pe firewall, in zona din spatele motorului, in partea de sus (care ascunde un manunchi imens de fire)
2. se scot suruburile (4 x M8) care tin panoul metalic ce acopera motorul aerotermei. Manunchiul imens de fire este prins pe acest capac metalic si se misca odata cu el. 3. se inclina panoul metalic cat mai mult spre motor pt a avea loc de lucru 4. se scot protectiile de plastic de la palele ventilatorului (link, reperele 3,4,5,6) 5. cu o surubelnita SI MULTA FORTA se elibereaza clama (arcul) care tine corpul ventilatorului pe masina (link, reperul 14) 6. se decupleaza conexiunile electrice (si se tine minte care e + si care e -) 7. se scoate (cu greu) ventilatorul din pozitia lui, prin spatele panoului metalic (link, reperul 2) 8. se curata / greseaza axul ventilatoului. De obicei acumuleaza imens de mult praf si asta il impiedica sa se mai invirta. 9. dupa curatare trebuie sa poata fi invartit usor cu mana 10. se pune totul la loc 11. se da drumul la aer pe pozitia 1 si enjoy! This post has been edited by Shark: Oct 27 2007, 12:32 PM -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#552
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
thx
daca se mai incalzeste putin incerc sa fac asta ca sunt racit bocna... |
|
|
![]()
Post
#553
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
NU se mai incalzeste. Se face mai frig.
![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#554
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#555
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
am rezolvat cu aeroterma
erau lagarele uscate ca un kur de baba am desfacut doar capacul dinspre motor, am scos protectiile de plastic de pe aeroterma, curatat un pic, gresat si gata apoi am vazut ca furtunul de benzina plangea pe langa colierul rampei injectoarelor...scurtat un pic si gata tot raul spre bine xox se oferise sa-mi dea o aeroterma gratis, thx man, dar nu mai e nevoie (cred) daca vrei o iau pe a ta doar s-o curat si gresez;) thx si lui shark pt suport ![]() |
|
|
![]()
Post
#556
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Cu placere. Anytime!
![]() -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#557
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
am pe masina 6 injectoare bosch de mercedes
ionut mi-a dat 6 albastre le-am dat la curatat apoi le-am montat masina merge aiurea, nu mai trage ca inainte si seaccelereaza greu ... am tinut mana pe furtunul de alimentare si se simte presiunea ritmica ca un puls, nu mi se pare normal...(o fi dusa pompa? ) voiam ...dar se pare ca tot de mercedes tre sa las... |
|
|
![]()
Post
#558
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Am eu 4 pe o rampa de injectoare de 1.8. Daca ai nevoie striga. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#559
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
thx
da nu mere... |
|
|
![]()
Post
#560
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,511 Joined: 25-May 06 From: IASI Member No.: 307 Car: - Engine: - ![]() |
am pus vechile injectoare de mercedes si merge normal...tare rau imi pare ca nu a mers cu cele de la ionut
am incercat sa schimb si pompa de benzina insa am facut rost de asta :bosch 580 464 037 http://www.ms-motor-service.com/ximages/pg...0046_it_web.pdf si nu am putut s-o pun in locul celei vechi ca asta e cu infiletare pe intrare...pacat ca o cumparam cu 100 e daca fac rost de racord poa o iau ca in a mea nu am incredere... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 10:08 AM |