![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Problema e in felul urmator:
- baterie moarta, ingropata - dus in casa, scos capace, completat apa distilata, verificat acid, lasat capace scoase - pus redresor in priza - conectate bornele - pe un afisaj de la 0 la 12 (la 0 - bateria este fullllll, la 12 e goala), primele 4-5 secunde, indicatorul a stat la 12 - dupa 5 secunde, a scazut la 2 (unde are si un marcaj) - dupa alte 5 secunde, a revenit la 12, unde sta cate o secunda De aici, numai asa face: 1 secunda sta la 12, 3-4-5 secunde sta la 2 Asa se comporta? Redresorul e Bosch....daca spune ceva; are o siguranta, care e ok, si un buton low-hi - acum e pe lo (pe hi face la fel) Cine stie sa-mi spuna si mie? |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
E terminata bateria. Probabil ca celulele sunt strapunse, comunica electrolitul si bateria se comporta ca si cum ar fi in scurt.
Masoar-o cu un voltmetru. Probabil are mult sub 10v. Si nu mai pune redresorul pe ea, ai sanse sa se strice si ala daca e mai slab de inger (chiar daca e BOSCH). -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
deci, in alte cuvinte, ca sa mai pornesc masina am nevoie de alta baterie, corect? ![]() This post has been edited by CRM112: Oct 18 2007, 09:38 PM |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
Yep!
Masoar-o totusi. Daca are sub 10v, arunc-o linistit. Daca insa mai are vreo 10.5-11v, poate mai ai sanse, dar nu cu BOSCH-ul. Iti trebuie in redresor cu afisaj pt curent si care sa iti dea tensiune variabila, cu o limita maxima de 13,8v. De ala facut de mesteri prin casa. Sunt foarte bune. Ii scoti capacele, umpli cu apa la nivel, pui un ziar deasupra (ca ceea ce fierbe sa nu sara in jur) si ii dai cita tensiune are nevoie pt un curent de 1A. Sii o tii asa 24-48h, crescind incet tensiunea (curentul va scadea in timp) ca sa mentii 1A si completezi permanent cu apa. Dar sa nu depasesti 13,8v. Daca esti baftos, poate o salvezi. P.S. Dar chiar daca o salvezi, nu cred ca te tine peste iarna. Vara merge figura, pe caldura se comprta bine dupa aia, dar iarna nu! This post has been edited by Shark: Oct 18 2007, 09:51 PM -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
la ce bulan am, ma pot duce sa o ingrop.
....apropo, europeni fiind, unde aruncam astfel de deseuri? o sa iau o baterie noua cu prima ocazie (imi vine sa tip), dar trebuie neaparat sa fac ceva - am un consumator pe sistem (zic eu), si pana nu-l elimin, nu prea vreau sa ma gandesc la astfel de cheltuieli. ...cand ziceam si eu ca am terminat ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
La noi la Iasi, la reprezentanta BOSCH este si un centru de colectare baterii uzate. Ar trebui sa fie si la voi. Cel mai bine este sa verifici inainte de toate daca intr-adevar ai un consumator. Altfel mananci pe paine bateria cea noua. Asa am patit eu la E30, avea un releu aiurea (incompatibil) care se nimerise cu bobinajul pe alimentarea continua si era tot timpul deschis. Dar l-am identificat, l-am schimbat si am salvat bateria. Cred ca stii cum se verifica: scoti mufa (-) de la baterie si legi intre borna (-) si mufa (-) un fir. Apoi asezi un ampermetru in paralel cu firul (ar fi bine sa fie cu scara 20A sau cit mai mare) si decuplezi firul. Ai putea sa legi si direct ampermentrul, fara sa pui firul ala intii, dar el te ajuta sa scapi de tensiunile alea idioate de pornire de prin bobinaje, care ti-ar putea arde ampermetrul. Aapoi vezi ce arata. Daca valoarea depaseste 20-30mA, atunci e rau. Un curent de 30mA iti consuma o baterie de 60Ah in 2000 ore (83 de zile, deci timp suficient). Daca tu ai un consum de 300mA (cum aveam eu) iti papa bateria intr-o saptamina. In fine, daca ai totusi un curent mare, scoti pe rind cite o siguranta pina vezi ca dispare curentul ala si asa iti dai seama cine consuma. Aaa.. in tot timpul asta, motorul e oprit si cheia scoasa din contact, plafonierele stinse, etc. Bafta! poate reusesti sa-i dai de cap! -------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Daps, asa e. Am si eu un redresor vechi, mostenit de la tata, si da tensiune variabila. Trebuie verificat totusi tensiunea si curentul cand e motorul oprit/pornit. Sa vezi daca n-ai consumatori.
In alta ordine de idei, stiam ca nu poti lua o baterie noua daca nu duci pe cea veche. Poate ma insel, dar asa am patit cu bosch-ul vechi. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
In alta ordine de idei, stiam ca nu poti lua o baterie noua daca nu duci pe cea veche. Poate ma insel, dar asa am patit cu bosch-ul vechi. Da, cam asa ceva a aflat si un coleg al meu care a avut probleme cu pornirea motorului acum cateva zile cand a fost mai frig. Eu am putut cumpara acum vreo 2 ani baterie noua fara sa o dau pe cea veche la schimb, dar am platit cateva sute de mii in plus, si cand am dus-o pe cea veche la magazin am primit acea diferenta inapoi. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
De doua baterii incoace am bafta sa le iau doar din provincie si e asa cum spune george, daca nu o duci pe cea veche la schimb iti opresc cateva sute de mii vsre ti-i dau inapoi cand duci acumulatorul uzat.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
pai e clar; ma duc la prietenii de la caranda, cu bateria acutala (mi-am adus acum aminte ca ultima oara am lasat bateria la ei), iau baterie, si o leg numai cat sa pornesc masina sa o duc la "electronist". eu nu am scule si nici nu ma pricep. sau.....e cineva mai priceput sa-si bage nasul peste week-end (nu ăsta)? asigur vin fiert ![]() ![]() @Shark - mi-ai explicat foarte bine si in detaliu, mai nasol pt. mine ca imi prind urechile in chestiile astea tehnice ![]() This post has been edited by CRM112: Oct 19 2007, 08:32 AM |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 24th June 2025 - 07:28 PM |