![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Din nou, apelez la membrii ACESTUI forum (iar nu am cu cine discuta dincolo; 1 singur reply...
![]() ![]() Ma tot rodea grija sa inlocuiesc DUK-ul cu un e38, dar dupa tot felul de scheme si calcule am concluzionat ca nu sunt pregatit inca ![]() ![]() In febra schemelor si calculelor mi-am dat seama ca mai exista un BMW pentru sufletul meu care mi-a placut la fel de mult ca e32-ul. Este vorba de e36 coupe ![]() Sunt 100% hotarat sa dau DUK-ul cu whatever iau pe el; bine....nu chiar whatever ![]() ![]() ![]() Oricum - am analizat problema, parte din ea am rezolvat-o (cabrio/coupe -> coupe ![]() exista 2.0, 2.3, 2.5, 2.8 etc. 2.3 ar fi optim, dar taxa creste nerezonabil de mult pentru 300 cmc (vreau sa-l iau din Germania). Dealtfel, ies din schema dupa acelasi calcul si 2.5, 2.8. Pe langa asta, masina o voi folosi zilnic, deci am nevoie de un consum ok, nu-mi mai permit extravaganţe ![]() In acest caz, ramane numai motorul de 2.0 24v 6 cilindr 150 cp. Aici am un mare semn de intrebare: din 1992/3 (de cand e coupe'ul) si pana in 1999 - sunt toate euro 3? (altfel nici nu se pune problema) Alta intrebare: este posibil ca o masina dintre 92-94 (cand au inlocuit motorul m50 cu m52/nikasil) sa nu ma satisfaca la capitolul dotari/km etc., iar una din 98-99 sa fie prea scumpa pentru ce-as avea eu disponibil - sa ma ingrijorez asa de tare daca nu voi avea m52tu3 (sau care e terminologia pentru alusil) - ma refer la fiabilitate a motorului si randament ok ? Ma streseaza rau treaba cu OBC-ul - se aplica vre-un algoritm de genul - in anul 199X a fost vre-un facelift si s-a pus standard pe coupe OBC cu toate functiile? Daca iar ma razgandesc si ma uit dupa cabrio (trecand peste problema integritatii soft-top-ului si a rigiditatii caroseriei si a nesigurantei), 320 cabrio = 2170 cmc? Asta am gasit ca se incadreaza in .pdf-ul de la rarom.ro la varianta cabrio pentru euro 3. Pentru coupe sunt mai multe variante dar nici una cu codul motorului cum il stiu eu (m50/52), deci nu ma pot orienta prea usor ![]() In ce an a avut parte de facelift (daca a avut) ca sa stiu dupa ce ma orientez? Cam atat am ca nelamuriri legate de masina (din ce imi aduc aminte acum). Mai am intrebari legate de actiunea propriuzisa - ce obligatii am prin Germania? (cu taxe de nr. etc. - voi cauta un particular de la care s-o cumpar, si presupun ca respectivul nu ma va lua de mana sa ma duca la "Udriste" al lor) La ce ma pot uita sa stiu sigur ca ce cumpar e euro 3? Pentru ca sincer, decat diferenta pentru 2.0 e3 si e2 , mai bine 2.3 e3 (asta e numai e3? ![]() M-am decis pe varianta asta pentru ca am socotit eu ca mi-ar oferi cam aceiasi "driving pleasure" la un raport de 150cp@1375 kg fata de 211cp@1630 kg (dar care nu mai sunt 211 - desi uneori am dubii). Plus, ca mi-am dorit dintotdeauna, la fel ca un e32, un mini grand tourer ![]() Desi, cam greu as renunta la e32, mai ales pentru ca stiu cat am schimbat la ea iar cine va veni s-o vada o sa inceapa in necunostinta de cauza cu tot felul de intrbari tampite ![]() ![]() Revenind la e36 si discutand despre bani, am gasit ce-i drept incepand de pe la 2500, dar daca bifez cateva criterii (2.0l, A/C, euro 3, coupe, max. 150000km), lista se subtiaza si sunt cateva care merita luate in seama, in principiu intre 4ooo-99oo ![]() ![]() ![]() De asemenea, fac apel la cine are un e36 (coupe sau ne-coupe ![]() ![]() Desigur - va multumesc anticipat ![]() |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
Din pacate o sa-ti dau un raspuns scurt la multele intrebari pe care le-ai pus, dar am impresia ca pentru calculele tale e ceva important:
E36 nu este euro 3 decat modele compact cu motoare M43TU (de 1.9) fabricate in ultimii ani ai seriei. Restul (coupe, sedan, cabrio) au fost Euro 2 Ca sa verifici mai bine, te uiti in fisierul PDF din topicul asta (sau de pe site-ul RAR) si verifici daca apare in coloana <Cod motor> codul scris pe realoem pentru acel model la [Short engine] in coloana <Supplement>. Uite pentru E36 Coupe din 11/1998: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=05 codul motorului este 206S3, dar asta nu e Euro3... daca era 206S4 ar fi fost ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
coupe ce cauti tu 318is sau 320i consum relativ mic si performante bune,cel mai bine este sa iei masina de aici ,o verifici cat poti de bine ![]() http://www.autovit.ro/vs2cautaauto.php?sub...+++Cauta+%21+++ uite ca idee cat ar fi la noi asa ceva . -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Daca iar ma razgandesc si ma uit dupa cabrio (trecand peste problema integritatii soft-top-ului si a rigiditatii caroseriei si a nesigurantei), 320 cabrio = 2170 cmc? Asta am gasit ca se incadreaza in .pdf-ul de la rarom.ro la varianta cabrio pentru euro 3. Pentru coupe sunt mai multe variante dar nici una cu codul motorului cum il stiu eu (m50/52), deci nu ma pot orienta prea usor ![]() motorul de 2.2L si 170 cai a fost doar pe E46.. E36 323 are motor de 2.5l si 170 cai.. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
m-ati omorat
![]() iar nemţii care-şi vānd maşinile pe mobile.de sunt nişte afoni pentru ca-şi bifează pe undeva casuţa euro 3 cand pun anunţul. Eu după asta m-am luat, iar cānd am vazut ca sunt destul de multe am crezut ca nu-i o greseala - se pare ca e. ![]() This post has been edited by CRM112: Sep 17 2007, 10:50 AM |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
si cand vad ce masini sunt pe la noi ![]() ![]() ...dupa ce-am vazut ce-i pe la ei..... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
sincer, cred ca voi lua unul mai ieftin de acolo ca sa compensez la taxa.
oricum, poate face si taxa asta o fapta buna si scade. ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
si la noi gasesti ceva masini bune beleaua e ca tre sa cauti
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Ontopic - din ce-am cautat in week-end am gasit ca pentru 2l au fost motoarele m50 pana in '94 (cu care am lamurit-o ca sigur e euro 2).
DAR M52-ul de dupa '94, fie el si nikasil, nu e acelasi care l-au pus pe e46 pana la facelift (2.0 = 2.2), si care e euro 3 (respectiv euro 4 la facelift)? Adica imi e greu sa cred ca toata generatia a fost euro 2 iar e46 a avut ALT motor de 2l, tot de 150 cp, euro 3. pana una-alta ma apuc de cautat la noi, dar, pe de alta parte, nici nu ma grabesc sa dau 7-le , si pana la anu'n primavara/vara s'or hotărī ăştia (defapt ei stiu deja) cu taxa si m.m. ca sigur ar trebui sa scada la ceva mai decent petru orice motor pana in 2l. Am observat ca orice depaseste 2l, indiferent de norma de poluare, creste mult prea mult taxa. In felul asta strang si ceva la ciorap. La noi, nu spun ca nu s-or gasi e36 ok (ca a gasit georgem 5'ul cel frumos ![]() ![]() Oricum, daca vedeti ceva, let me know ![]() Va multumesc pentru promptitudine si sprijin ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 233 Joined: 3-March 07 From: Arad Member No.: 710 Car: e36 Engine: M51 2.5 143 CP ![]() |
E36 in stare buna la noi mai rar -------------------- ex:325tds full
now:porsche carrera 911 cabrio full www.cauciucurixxl.ro |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
![]() m52 = euro 3 ? Am 2 alternative - platesc taxa si iau o masina pe la 6k = total 10.000 (eu imi planificasem sa dau cam 7 pe ea; max 9000 cu totul, fara drum) iau e 46 2.0 15o cp la 10ooo si dau 7oo euro/taxa; numai ca e46 nu-mi place (cel putin fara facelift), si sa dau niste bani de care doar fabulez la ora asta (4000/taxa), iar trebuie sa fiu nebun la cap sa-i dau. Mai e si reversul - trebuie sa fiu nebun sa dau atāta impozit la o maşină de 17 ani. ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca iei pisica in schimbul E32-ului, o sa tot umbli cu vorba aia: Ba ce masina am avut....
![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Sa stii ca si eu am vrut un E36 320i (sau 318is) inainte sa ma hotarasc sa-mi iau un E34. Am si facut un topic aici pe forum cu asta mai demult.
Nu cred ca vei gasi unul care sa te satisfaca la fel de mult ca si E32-ul decat daca dai mult mai multi bani. Si taxa de prima inmatriculare e mare. Si masina nu e prea spatioasa, diferenta e mare fata de E32 sau E34. Pe de alta parte, daca mai astepti pana la anul, s-ar putea sa dispara taxa de prima inmatriculare si in locul ei sa apara o taxa "verde" sau ceva de genul asta (am vazut intr-o zi pe la stiri, foarte pe scurt si pe ascuns), care va fi mult mai mica. In cazul asta s-ar putea sa gasesti ceva care sa-ti placa la bani mai putini (adica fara taxa de prima inmatriculare, care e prea mare). In orice caz, cred ca ar fi bine sa nu te grabesti sa dai E32-ul pe bani putini. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
tocmai ma uitam si la 318 - in speranta ca macar gasesc unul mai pricopsit la bani putini. totusi....140 cp. Facand abstractie de motorizare, ăsta arata ok. Daca mai era si 2.0 ![]() ![]() Si da, mi-e teama ca voi regreta masina.... Oricum, nici nu ma gandesc sa iau unu' inmatriculat pe nu-stiu-unde. Deocamdata ma bucur de 7'ar si astept sa vad ce se intampla cu taxa aia. Probabil prin primavara sa-l vand; nu m-am hotarat, dar m-am hotarat sa ma duc dupa un 318 sau 320 - depinde ce voi gasi mai ok pentru mine. Daca am de ales intre 318 de mai devreme si un 320 de prin '93 mai cu nimic pe el (exceptand aer), voi prefera -10cp pentru goodies ![]() Pana una alta, ma mai gandesc ce rude am prin Germania, daca am ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
acum am vazut si postul tau.
Super-vesti ce imi dai ![]() Ma gandeam si la tot felul de alternative sa-l "pun la pastrare", dar daca nu scade nici impozitul, nu am ce face. Oricum, probabil dupa e36 sa urmeze un "proper e38" ![]() ![]() Oricum, eu deocamdata trebuie sa-mi vad de LSD-ul meu care trosneste (abia astept sa-l iau inapoi - sper sambata), si ceva proiectoare, ca sa fi terminat 100% cu exteriorul. Cam 7 luni cred ca tot mai stau cu el ![]() ![]() ...si da, m-am gandit ca voi trece de la 2 camere la garsoniera, dar va fi coupe, locurile din spate nu vor exista, va fi mai mult un 2-seater ![]() This post has been edited by CRM112: Sep 17 2007, 10:26 PM |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
acum am vazut si postul tau. Super-vesti ce imi dai ![]() http://www.gardianul.ro/2007/09/16/economi...nu-s101092.html "Taxa auto de prima inmatriculare ar putea fi inlocuita cu o taxa verde pentru autoturisme, a anuntat, ieri, comisarul general al Garzii Nationale de Mediu, Octavian Marius Popa." -------------------- |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
01.01.08
![]() ![]() multumesc pentru link ![]() Acum....back on-topic ![]() O alta intrebare, mai importanta: Pentru motorul asta (2l), 200.000 km sunt multi? Eu as incerca sa gasesc oricum ceva pe la 150ooo, dar chiar si asa, nu cred sa existe decat la handleri, care le mānăresc oricum. Cam ce sa am in vedere sa-i fac pe la 300ooo? Gen - reparatie/revizie capitala ? Sau sa imi vad de treaba.... ? ...si ma cam oftic ca nu gasesc una exact cum vreau - ba au pachet M dar au piele rosie sau bleu, ba au interiorul super-tare (piele-textil) si sunt automate, ba nu au pachet M si cotiera si sunt manuale, ba au senzori parcare/trapa/scaune sport/incalzire in ele/climatizare automata dar nu au pachet M si au 250-300ooo km (care ar fi oricum un kilometraj real pentru o masina de varsta asta). Oricum, trebuie sa fie unul ok. Depinde numai de ce bani voi avea - si sa se aplice "taxa verde". Inca o data iti multumesc - mi-ai ridicat moralul /ziua de azi ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Una bine intretinuta de vanzare, 325i motor cu vanos. Nu are insa aer conditionat si nici piele. http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry297445 -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Una bine intretinuta de vanzare, 325i motor cu vanos. Nu are insa aer conditionat si nici piele. http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...mp;#entry297445 si pretul mi se pare bun.. -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
multumesc, am vazut anuntul cand a fost postat; lipsa a/c-ului e un mare minus la masina respectiva pt. mine.
din pacate nu pot face nimic oricum fara "bani lichizi", oricat m-ar tenta si am urgenta nevoie de o şufă ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 16th July 2025 - 04:19 PM |