![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 6-April 07 From: Bucuresti Member No.: 885 Car: E36 Engine: M50 325i ![]() |
Salutare, problema este in felul urmator:
Daca incerc sa inchid usile din telecomanda imi arata ca am una din usi deschisa si se deblocheaza automat. Am incercat sa las lumina aprinsa in interior si sa inchid usile - ce in mod normal ar trebui sa rezulte in stingerea luminilor din interior(asa cum facea pana acum vreo 3 zile) - dar nu se mai sting deloc. Eu cred ca e vreun swich the la usa soferului sau alta usa care nu mai lucreaza cum trebuie dar nu stiu unde sa ma uit si ce sa desfac? Pana sa se strice de tot mai imi facea figuri dar daca deschideam usa si o inchideam din nou mergea. Dar nu exista cineva care se pricepe la electrica Bmw e36. Platesc numai sa o repare ca ma enerveaza sa o inchid cu cheia tot timpul. E36Sedan |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mie E28-ul imi facea asa dupa ce l-am asamblat cat de cat. Ma gandeam ca de vina e faptul ca nu am pus inca butucul de cheie de la usa pasagerului, cu toate ca intrerupatorul pentru usa deschisa este acelasi cu cel care aprinde lumina in intrior, iar ala mergea.
Pana la urma am gasit cauza: nu montasem butucul de la portbagaj. Nu prea inteleg ce avea, ca totusi motorul era acolo, numai ca tija nu era conectata la butuc, dar bine ca s-a rezolvat. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 6-April 07 From: Bucuresti Member No.: 885 Car: E36 Engine: M50 325i ![]() |
Mie E28-ul imi facea asa dupa ce l-am asamblat cat de cat. Ma gandeam ca de vina e faptul ca nu am pus inca butucul de cheie de la usa pasagerului, cu toate ca intrerupatorul pentru usa deschisa este acelasi cu cel care aprinde lumina in intrior, iar ala mergea. Pana la urma am gasit cauza: nu montasem butucul de la portbagaj. Nu prea inteleg ce avea, ca totusi motorul era acolo, numai ca tija nu era conectata la butuc, dar bine ca s-a rezolvat. la mine sunt toate asamblate ok doar ca nu stiu de unde e problema si sa ma apuc sa defac 4 usi si portbagaj parca nu imi vine. ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
In functie de anul de fabricatie, contactul de "usa inchisa" se afla in broasca din usa, sau in opritorul de pe stalp. Daca masina "vede" ca nu ai usile complet inchise, refuza sa incuie masina din prima.
Apropo, din ce telecomanda incerci sa incui: a alarmei sau cea de pe cheie (daca ai cheie cu butoane)? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 6-April 07 From: Bucuresti Member No.: 885 Car: E36 Engine: M50 325i ![]() |
In functie de anul de fabricatie, contactul de "usa inchisa" se afla in broasca din usa, sau in opritorul de pe stalp. Daca masina "vede" ca nu ai usile complet inchise, refuza sa incuie masina din prima. Apropo, din ce telecomanda incerci sa incui: a alarmei sau cea de pe cheie (daca ai cheie cu butoane)? masina '96 si am telecomada cu pager care imi arata ca e o usa deschisa - pot sa incerc de 10 ori ca tot nu o inchide. O inchide si o deschide imediat si imi arata eroarea. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
atunci contactul de "usa inchisa" este in opritorul de pe stalp. Daca te uiti aici: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=41&fg=40 piese 6 e cea de pe stalp. Cu usa deschisa, uita-te in spatele cilindrului de metal (opritorul/inchizatorul) propriu-zis, si o sa vezi un butonel de plastic care se poate apasa. Apasa cu ceva pe el, si vezi daca se stinge lumina din masina (lumina se stinge dupa cateva minute prin fading), sau, muta cu mana piedica din broasca usii in pozitia usa inchisa, si tinand apasat butonelul de pe stalp incearca sa incui masina. Vezi ca piedica din broasca are 2 pozitii (si in unele cazuri inca un micro-switch care sesizeaza ca usa nu a fost complet inchisa), deci poti sa tii simultan si butonul din stalp si piedica din broasca. Sfat: dupa ce faci teste cu opritorul din broasca, SA NU INCERCI SA INCHIZI USA, pana nu tragi de manerul de deschidere al usii ca sa ajunga opritorul la loc in pozitia "deschis". -------------------- |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 6-April 07 From: Bucuresti Member No.: 885 Car: E36 Engine: M50 325i ![]() |
atunci contactul de "usa inchisa" este in opritorul de pe stalp. Daca te uiti aici: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=41&fg=40 piese 6 e cea de pe stalp. Cu usa deschisa, uita-te in spatele cilindrului de metal (opritorul/inchizatorul) propriu-zis, si o sa vezi un butonel de plastic care se poate apasa. Apasa cu ceva pe el, si vezi daca se stinge lumina din masina (lumina se stinge dupa cateva minute prin fading), sau, muta cu mana piedica din broasca usii in pozitia usa inchisa, si tinand apasat butonelul de pe stalp incearca sa incui masina. Vezi ca piedica din broasca are 2 pozitii (si in unele cazuri inca un micro-switch care sesizeaza ca usa nu a fost complet inchisa), deci poti sa tii simultan si butonul din stalp si piedica din broasca. Sfat: dupa ce faci teste cu opritorul din broasca, SA NU INCERCI SA INCHIZI USA, pana nu tragi de manerul de deschidere al usii ca sa ajunga opritorul la loc in pozitia "deschis". O sa incerc - azi vad ca merge bine - o sa astept sa se strice iar ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 53 Joined: 6-April 07 From: Bucuresti Member No.: 885 Car: E36 Engine: M50 325i ![]() |
Am descoperit unde era problema
![]() Merci "Darren" Era contactul de "usa inchisa"din opritorul de pe stalp. Are cineva de vanzare asa ceva? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=41&fg=40 piesa 6 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
suna la filaret, nu poate sa coste o avere
-------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 07:22 PM |