![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 7-August 07 Member No.: 1,064 Car: E36 320 I,CABRIO Engine: 2000,24V,VANOS ![]() |
pe nici un fel de gura de aerisire
la sofer merge perfect am a/c cu multe rotite |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
e ac u ala cu 4 rotite 2 mici 2 mari.daca baga cald numai la sofer tot e bine . e posibil sa se fi blocat vreo usita si sa nu se mai deschida.daca nu face cald deloc sau face caliu nu ti mai deschid robineti aia electrici sau merg aia si sa blocat termostatul/la picioare baga cald.poate nu ai apa in instalatie vreifica tot .
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#3
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,502 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 4 Car: E36 318i/1995 Engine: M43 1.8 115CP ![]() |
dupa cum ti-am mai spus, se poate sa nu mai lucreze robinetul de apa calda pentru partea dreapta a caloriferului. La E36 modelul cum ai tu, robinetul are 2 cai si lucreaza separat pentru fiecare din cele 2 camere a caloriferului. Din pacate nu stiu cum poti sa testezi daca functioneaza robinetele. Este posibil totusi ca robinetele sa functioneze, si problema sa o ai din cauza senzorului de temperatura care masoara partea dreapta a "Heater core". Astfel, computerul sa creada ca partea dreapta a "heater core" are 90 de grade, si atunci sa comande robinetul pt dreapta sa se inchida. Efectul este ca aerul care iese in masina prin dreapta este rece (normal ![]() Ca sa testezi cei 2 senzori ca indica asa cum trebuie ar trebui sa faci urmatoarele: 1. Demonteaza consola centrala. 2. Demontezi OBC-ul 3. Extragi cei 2 senzori din "heater core box" in directia aratata de sageti 4. Deconectezi mufele electrice 5. Masori cu un ohmmetru rezistenta fiecarui senzor si compari rezultatele cu urmatoarele: Grade | Rezistenta ---------------------- -20 C | 84.39 - 109.61 k ohm -10 C | 48.58 - 62.09 k ohm 0 C | 28.89 - 36.40 k ohm +20 C | 11.13 - 13.83 k ohm +60 C | 2.19 - 2.78 k ohm 100 C | 0.58 - 0.77 k ohm -------------------- |
||
|
|||
![]()
Post
#4
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
darren ai ucis omu de tot:P
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 3 Joined: 7-August 07 Member No.: 1,064 Car: E36 320 I,CABRIO Engine: 2000,24V,VANOS ![]() |
ideea e ca mi am bagat mainile pe la alea 3 furtune....si sunt fierbinti toate 3....si inainte si dupa robineti
sa nu fie cumva o clapeta prin bord..... |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 27th June 2025 - 11:38 PM |