IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> nu mai baga caldura la pasager
adamitzA
post Aug 8 2007, 05:18 PM
Post #1


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7-August 07
Member No.: 1,064
Car: E36 320 I,CABRIO
Engine: 2000,24V,VANOS



pe nici un fel de gura de aerisire
la sofer merge perfect
am a/c cu multe rotite
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Aug 8 2007, 05:34 PM
Post #2


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



e ac u ala cu 4 rotite 2 mici 2 mari.daca baga cald numai la sofer tot e bine . e posibil sa se fi blocat vreo usita si sa nu se mai deschida.daca nu face cald deloc sau face caliu nu ti mai deschid robineti aia electrici sau merg aia si sa blocat termostatul/la picioare baga cald.poate nu ai apa in instalatie vreifica tot .


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Darren
post Aug 8 2007, 08:25 PM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,502
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 4
Car: E36 318i/1995
Engine: M43 1.8 115CP





dupa cum ti-am mai spus, se poate sa nu mai lucreze robinetul de apa calda pentru partea dreapta a caloriferului.
La E36 modelul cum ai tu, robinetul are 2 cai si lucreaza separat pentru fiecare din cele 2 camere a caloriferului.
Din pacate nu stiu cum poti sa testezi daca functioneaza robinetele.
Attached Image


Este posibil totusi ca robinetele sa functioneze, si problema sa o ai din cauza senzorului de temperatura care masoara partea dreapta a "Heater core". Astfel, computerul sa creada ca partea dreapta a "heater core" are 90 de grade, si atunci sa comande robinetul pt dreapta sa se inchida. Efectul este ca aerul care iese in masina prin dreapta este rece (normal biggrin.gif )
Ca sa testezi cei 2 senzori ca indica asa cum trebuie ar trebui sa faci urmatoarele:
1. Demonteaza consola centrala.
2. Demontezi OBC-ul
3. Extragi cei 2 senzori din "heater core box" in directia aratata de sageti
4. Deconectezi mufele electrice
5. Masori cu un ohmmetru rezistenta fiecarui senzor si compari rezultatele cu urmatoarele:

Grade | Rezistenta
----------------------
-20 C | 84.39 - 109.61 k ohm
-10 C | 48.58 - 62.09 k ohm
0 C | 28.89 - 36.40 k ohm
+20 C | 11.13 - 13.83 k ohm
+60 C | 2.19 - 2.78 k ohm
100 C | 0.58 - 0.77 k ohm

Attached Image


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Aug 8 2007, 09:44 PM
Post #4


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



darren ai ucis omu de tot:P


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
adamitzA
post Aug 9 2007, 08:43 PM
Post #5


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 3
Joined: 7-August 07
Member No.: 1,064
Car: E36 320 I,CABRIO
Engine: 2000,24V,VANOS



ideea e ca mi am bagat mainile pe la alea 3 furtune....si sunt fierbinti toate 3....si inainte si dupa robineti
sa nu fie cumva o clapeta prin bord.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 27th June 2025 - 06:06 PM