IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

11 Pages V  < 1 2 3 4 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Ducele de Bucuresti, ză duke
io's®
post Jul 31 2007, 02:38 PM
Post #21


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



daca pui niste poze mai mari poate putem sa ne dam seama
oricum nu merg proicectoare de e34 la e32.. sigur iti spun, sunt cam acelasi model dar la e32 sunt mai mari wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 31 2007, 03:10 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



am inteles. Intreb de proiectoare pentru ca voiam sa le schimb (si inca vreau) dar aflasem o info de ultima ora de la cte32 (nu stiu daca are user si aici) cum ca el, la al sau 7'ar asteapta sa ii vina cele clare de e34, moment in care m-am decis sa mai astept (sa vad daca se potrivesc ok). Acum, m-am lamurit. Oricum, daca sunt ca astea, atunci vreau la loc stock.

@florin - eu cand am intrat pe poarta am avut un oarecare soc - in sensul bun smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
florin83
post Jul 31 2007, 03:36 PM
Post #23


100% BMW corupt
*****

Group: Root Admin
Posts: 8,263
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 13
Car: E36 325i
Engine: M50 192CP





si eu! ca nu ma asteptam sa fie gata.. a mea laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Jul 31 2007, 03:54 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Felicitari, e o masina frumoasa. Jantele sunt foarte frumoase, e unul dintre modelele mele favorite de jante.
Noi ne-am intalnit la ambele intalniri la care ai participat smile.gif
Mi-ai spus la una dintre intalniri ca ai vrea sa pui inapoi pe masina o cutie automata, asa cum a avut din fabrica si asa cum ii sta bine unui 7-er. Ai renuntat la idee?
De asemenea, intelesesem ca te gandesti sa-ti cauti un E32 730i, din cauza diferentei enorme la impozit intre 3 litri si 3.5 litri. BAnuiesc ca ai renuntat, din moment ce te-ai apucat sa investesti in masina asta.
Poate mai vii pe la intalniri cu masina sa o mai vedem si sa mai stam de vorba.
PS. Ai reusit sa resetezi ledurile pentru ulei din bord?


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Jul 31 2007, 07:32 PM
Post #25


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Salut si multumesc.
Da, din cauza lipsei de putere care se simtea (si atunci, si acum) voiam sa-i pun la loc transmisia originala, dar mai mult de atat, un 7 ar trebui sa fie numai automat. Acum.....cand am luat decizia de a pastra cutia asta m-am trezit dintr-o data in fata unui fapt implinit:
- aveam posibilitatea de a lua diferentialul pentru e32, manual, de 3.5 si rezolvam problema (de conectivitate)
cealalta optiune pe care o aveam si voiam sa o adopt era:
- caut cutie automata (in stare buna), care sa o vad pe o masina cum merge, caz in care am reuzit sa rezolv si restul problemelor (anexe ale sistemului automat de transmisie), daca nu, le luam din alta parte, le puneam cap-la-cap si-mi facem cruce inainte de a cupla D smile.gif
Chiar si cu diferentialul asta, nu am ajuns prea departe smile.gif (cel putin pana nu o rezolv cu troncaniturile)

Iar cu impozitul, da, am avut un soc (ma asteptam cam la 1500 ron maxim sa am de plata), iar cand am intrbat-o pe duduia de la ghiÅŸeu cât datorez ÅŸi am auzit: " Renault Clio - ~17 ron" - nu mai stiu cat a fost, oricum....cam cat un pachet de tigari comparabil..... - "....ÅŸi BMW 735 22xx ron" îÅ£i închipui cum îmi venea sa tai jumate de motor, dar am zis asta e hora în care m-am băgat.
Evident, am studiat problema cu impozitul, am vazut ca pentru max. 3000 cmc scade considerabil si atunci începusem sa mă gândesc de unde iau (eventual Germania) un 730 v8 only. Am rumegat serios ideea pănă am ajuns la concluzia ca si acest 3000 v8 are probleme care mie nu imi sunt nici acum clare smile.gif (nikasil&alusil), asta pe langa priceperea din service-uri de la noi. La anularea deciziei a contribuit si sfatul cuiva dintr-un service care mi-a spus ca multi cunoscuti au incercat tot felul transplanturi (la masini de teren) cu o rata de succes destul de (foarte) scazuta.
Sa-l dau pe 3 chibrituri si o guma turbo am refuzat, asa ca ..... iata-l biggrin.gif

Si nu, nu am reusit sa resetez nimic, nu inteleg cablu de care, in ce fel, cum leg ce, unde, la ce conectez, care masă s.a.m.d. Nu sunt foarte indemânatic smile.gif Pana voi reusi sa fac ceva o sa schimb uleiul dupa metoda clasica - calculand. Si asa, nu ma luam dupa ce-mi arata pentru ca am inteles ca s-a lucrat intens la motor, iar recomandarea vanzatorului a fost sa schimb uleiul la 6ooo (deci imi inchipui ce am sub capota dar....... smile.gif merge). Probabil ca voi lua la un punct un alt motor, daca nu trebuie sa platesc 'vro taxa aberanta (de exemplu, pentru recarosare se plateste taxa de prima inmatriculare). Am incredere in schimb ca nu-mi va face probleme motorul daca "ii schimb uleiul la fiecare 6k" . thumbup.gif happy (24).gif

Deocamdata porneste, merge, franeaza si ocazional stie sa faca si mai multe smile.gif Si ma unge pe suflet wub.gif

This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 07:33 PM
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Jul 31 2007, 10:59 PM
Post #26


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10





nu mi vine sa cred ce grija ai de ea.desi ultimele dati cand am mai vb nu mai erai asa entuziasmat si vroiai parca s ao vinzi.imi pare bine ca ai facut o frumoasa.si mai ai o varianta .sa cumperi un motor de 3000 si sa il schimbi dupa care il omologhezi
asa scapi de impozitul asta nenorocit


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Aug 1 2007, 01:37 AM
Post #27


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (INTERCEPTOR @ Jul 31 2007, 11:59 PM) *
nu mi vine sa cred ce grija ai de ea.desi ultimele dati cand am mai vb nu mai erai asa entuziasmat si vroiai parca s ao vinzi.imi pare bine ca ai facut o frumoasa.si mai ai o varianta .sa cumperi un motor de 3000 si sa il schimbi dupa care il omologhezi
asa scapi de impozitul asta nenorocit

corect !!! apoi daca nu esti multumit de performante, iti poti pune motorul asta inapoi ca nu te intreaba nici dreaq de ce e sub capota wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Aug 1 2007, 07:15 AM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



QUOTE (CRM112 @ Jul 31 2007, 08:32 PM) *
Si nu, nu am reusit sa resetez nimic, nu inteleg cablu de care, in ce fel, cum leg ce, unde, la ce conectez, care masă s.a.m.d. Nu sunt foarte indemânatic smile.gif Pana voi reusi sa fac ceva o sa schimb uleiul dupa metoda clasica - calculand.

Cand ne mai intalnim, poate duminica asta daca se tine intalnirea si venim amandoi, iti arat cum se face.


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 1 2007, 08:35 AM
Post #29


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



QUOTE (INTERCEPTOR @ Jul 31 2007, 11:59 PM) *
....mai ai o varianta .sa cumperi un motor de 3000 si sa il schimbi dupa care il omologhezi
asa scapi de impozitul asta nenorocit



QUOTE (io`s @ Aug 1 2007, 02:37 AM) *
corect !!! apoi daca nu esti multumit de performante, iti poti pune motorul asta inapoi ca nu te intreaba nici dreaq de ce e sub capota wink.gif


Pai, asta ma gandeam sa fac, cu 3000 v8, dar sunt niste necuoscute destul ne mari:
- daca e ok motorul pe care il gasesc
- daca "pacientul" va accepta transplantul (adica sa functioneze fara probleme) - am auzit (dar nu stiu caz concret) ca nu prea ies 100% ok modificarile astea
- unde/ce cutie & diferential gasesc pentru noul (motor) venit

Asa, cu cei aprox minim 1300e (gandind optimist: bani/motor,cutie,diff,anexe electrice sau nu si manopera) fac altceva, cum ar fi pielea maro rolleyes.gif

QUOTE (georgem @ Aug 1 2007, 08:15 AM) *
Cand ne mai intalnim, poate duminica asta daca se tine intalnirea si venim amandoi, iti arat cum se face.


Looking forward biggrin.gif . Vreau si eu sa vad cum si din ce e format "instrumentul". Cum se face...am o vaga idee - un capat pe pinul 7, altul pe caroserie...cred smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Aug 1 2007, 10:03 AM
Post #30


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





daca vrei sa faci transplant nu te lega la cap cu motor V8 de 3000 (unde trebuie sa modifici ft multe), baga tot un M 30 dar de 3000... nu schimbi nimic altceva... nimic nimic in afara de motor... wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 1 2007, 10:51 AM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



smile.gif asta nu stiam. Am notat&multumesc!
Oricum, facand acum un calcul, economisesc din impozit aprox. 1200 ron, ceea ce se traduce in 100 ron/luna in + pentru benzina, ceea ce se traduce din nou in mai putin de 200km parcursi pentru ca am inteles ca cei 188cp nu ar fi suficienti pentru oras, motorul consuma un pic mai mult decat cel de 3.5, iar eu in aproximare am zis 15l% cu o enorma indulgenta. Aceasta ultima chestie cu diferenta de consum intre motoare ma mira, si am citit-o tot pe un forum romanesc al marci BMW.
Cu ceva noroc, pot economisi din noul diferential ceva-ceva, ca si asa imi cam consuma 16-17 cu cel vechi si am inteles ca acesta nou, fiind mai lung consuma mai putin (nu ma astept la o scadere spectaculoasa) smile.gif

Oricum, ideea de baza este ca nu as vrea sa stric armonia perfecta ce dainuie smile.gif, dar daca ii schimb motorul din diferite probleme, luand in calcul ce tocmai am aflat, cred ca voi pune motorul de 3000. Nu de alta, dar nu prea fac raliuri cu masina....ma mai apuca, dar rar, iar de consum.....toate consuma ceva-ceva, chiar daca e 5l% sau 25l% smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Aug 1 2007, 11:27 AM
Post #32


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



deci pana la urma cat iti consuma masina?? ca eu nu am inteles nimic din atatea cifre blink.gif wacko.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 1 2007, 11:39 AM
Post #33


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



smile.gif
Masina, inainte sa montez diferentialul nou consuma intre 15 si 17 la un mers linistit, in oras. Acum nu stiu, nu am apucat sa verific.
Eu acolo faceam o estimare a costului de carburant pentru motorul de 3000, dar care nu va consuma in ruptul capului 15l%.

Nu am vrut sa creez confuzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post Aug 1 2007, 04:22 PM
Post #34


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP





imi place masina thumbup1.gif
are clasa.


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Aug 1 2007, 04:36 PM
Post #35


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



marfa rau de tot v8ul de 3 litrii.am un prieten care are un e32 cu asa ceva.l-am invitat aici da vad ca nu a aparut.poate apare.


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Aug 1 2007, 04:46 PM
Post #36


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



daca a avut nr Duk si ai luat-o din Iancului poti sa mai adaugi si faptul ca s-a mai schimbat ceva pe la motor-cuzinetii daca nu ma insel smile.gif


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ionusunt
post Aug 1 2007, 06:03 PM
Post #37


jah soldier
*****

Group: Members
Posts: 3,737
Joined: 5-May 06
From: cocalartown berceni
Member No.: 276
Car: E46 sedan 2.0d
Engine: M47TUD20 nusestieCP



QUOTE (alex230ro @ Aug 1 2007, 05:46 PM) *
daca a avut nr Duk si ai luat-o din Iancului poti sa mai adaugi si faptul ca s-a mai schimbat ceva pe la motor-cuzinetii daca nu ma insel smile.gif

E inmatriculata in austria nu e aceiasi .si e impecabila . inmatriculata pe numele unei cunostinte de-a lui de acolo din cate am inteles.buna combinatie tongue.gif


--------------------
Bob
Marley and the
Wailers




OO=[][]=OO
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Aug 2 2007, 06:20 AM
Post #38


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat





Ba chiar aia este. Si are acelasi numar, ca mi-a placut smile.gif
Mi-a spus Florin/interceptor lucrul asta - ca celalalt Florin a lucrat ceva la motor.....acum e randul meu sa lucrez la restul - cum ar fi evacuarea ca parca e mancata de molii smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CRM112
post Sep 7 2007, 07:14 AM
Post #39


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,094
Joined: 26-July 07
From: penthouse
Member No.: 1,040
Car: e34 FL dric
Engine: mm 143; trebuie ejectat



Luni - am montat căpăcelele cromate la ventile că stăteau de prin ianuarie în casă
!Marţi! - cand m-am întors de la muncă dau sa privesc admirativ maşina şi dintr-o dată ma loveşte crunta imagine a ventilelor aurii fără căpăcele
Ma uit şi pe partea cealaltă - le-au luat pe toate 4 dry.gif evil (20).gif fuyou_2.gif vio (25).gif wallbash.gif Whip.gif spank.gif
Si acum cand mi-am adus aminte, iar m-am enervat.
La cealalta masina aveam tot capacele cromate, dar am schimbat 4 seturi in 3 ani. Si mai ales, luau fie 1, fie de pe o parte, fie 3 (macar sa mai am 1 amintire)
Neam de .....
Si de dimineata, am zis ca daca tot e vineri si plec mai devreme la plimbare cu masina de week-end smile.gif @ work.
Invart cheia si ***a. Am zis ok.... deschid capota să aplic metoda hoţ ..... ***a şi varianta asta.
Sper să ma primeasca mâine în service sa-mi montez şi ultimele 2 bandouri ca cică mi-ar fi venit clemele + ultimele retuşuri + să montez "partea electrica a contactului" sa nu mai am surprize d'astea.

iar m-am enervat numai cand ma gandesc iar la service
Go to the top of the page
 
+Quote Post
INTERCEPTOR
post Sep 9 2007, 10:35 PM
Post #40


me,love,ciupacabra
*****

Group: Members
Posts: 4,273
Joined: 23-October 05
From: ROMANIA
Member No.: 50
Car: 3.0, 2000,2800CS,2500
Engine: M 30 si 1 M10



te am vazut sambata la tunnel car wash ai aspirat la ea 30 de minute.eram inauntru la service la citroen.asteptam pe cineva:P
merita s agasesti un mot de 3000 m 30 .e cel mai simplu de pus si ar trebui sa fie si motorul ieftin sau oarecum mai ieftin da nu se prea gaseste:(


--------------------


Uploaded with ImageShack.us
girls allowed
Go to the top of the page
 
+Quote Post

11 Pages V  < 1 2 3 4 > » 
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st June 2025 - 05:45 PM