![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
daca pui niste poze mai mari poate putem sa ne dam seama
oricum nu merg proicectoare de e34 la e32.. sigur iti spun, sunt cam acelasi model dar la e32 sunt mai mari ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am inteles. Intreb de proiectoare pentru ca voiam sa le schimb (si inca vreau) dar aflasem o info de ultima ora de la cte32 (nu stiu daca are user si aici) cum ca el, la al sau 7'ar asteapta sa ii vina cele clare de e34, moment in care m-am decis sa mai astept (sa vad daca se potrivesc ok). Acum, m-am lamurit. Oricum, daca sunt ca astea, atunci vreau la loc stock.
@florin - eu cand am intrat pe poarta am avut un oarecare soc - in sensul bun ![]() |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
si eu! ca nu ma asteptam sa fie gata.. a mea ![]() |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Felicitari, e o masina frumoasa. Jantele sunt foarte frumoase, e unul dintre modelele mele favorite de jante.
Noi ne-am intalnit la ambele intalniri la care ai participat ![]() Mi-ai spus la una dintre intalniri ca ai vrea sa pui inapoi pe masina o cutie automata, asa cum a avut din fabrica si asa cum ii sta bine unui 7-er. Ai renuntat la idee? De asemenea, intelesesem ca te gandesti sa-ti cauti un E32 730i, din cauza diferentei enorme la impozit intre 3 litri si 3.5 litri. BAnuiesc ca ai renuntat, din moment ce te-ai apucat sa investesti in masina asta. Poate mai vii pe la intalniri cu masina sa o mai vedem si sa mai stam de vorba. PS. Ai reusit sa resetezi ledurile pentru ulei din bord? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Salut si multumesc.
Da, din cauza lipsei de putere care se simtea (si atunci, si acum) voiam sa-i pun la loc transmisia originala, dar mai mult de atat, un 7 ar trebui sa fie numai automat. Acum.....cand am luat decizia de a pastra cutia asta m-am trezit dintr-o data in fata unui fapt implinit: - aveam posibilitatea de a lua diferentialul pentru e32, manual, de 3.5 si rezolvam problema (de conectivitate) cealalta optiune pe care o aveam si voiam sa o adopt era: - caut cutie automata (in stare buna), care sa o vad pe o masina cum merge, caz in care am reuzit sa rezolv si restul problemelor (anexe ale sistemului automat de transmisie), daca nu, le luam din alta parte, le puneam cap-la-cap si-mi facem cruce inainte de a cupla D ![]() Chiar si cu diferentialul asta, nu am ajuns prea departe ![]() Iar cu impozitul, da, am avut un soc (ma asteptam cam la 1500 ron maxim sa am de plata), iar cand am intrbat-o pe duduia de la ghiÅŸeu cât datorez ÅŸi am auzit: " Renault Clio - ~17 ron" - nu mai stiu cat a fost, oricum....cam cat un pachet de tigari comparabil..... - "....ÅŸi BMW 735 22xx ron" îÅ£i închipui cum îmi venea sa tai jumate de motor, dar am zis asta e hora în care m-am băgat. Evident, am studiat problema cu impozitul, am vazut ca pentru max. 3000 cmc scade considerabil si atunci începusem sa mă gândesc de unde iau (eventual Germania) un 730 v8 only. Am rumegat serios ideea pănă am ajuns la concluzia ca si acest 3000 v8 are probleme care mie nu imi sunt nici acum clare ![]() Sa-l dau pe 3 chibrituri si o guma turbo am refuzat, asa ca ..... iata-l ![]() Si nu, nu am reusit sa resetez nimic, nu inteleg cablu de care, in ce fel, cum leg ce, unde, la ce conectez, care masă s.a.m.d. Nu sunt foarte indemânatic ![]() ![]() ![]() ![]() Deocamdata porneste, merge, franeaza si ocazional stie sa faca si mai multe ![]() ![]() This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 07:33 PM |
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
nu mi vine sa cred ce grija ai de ea.desi ultimele dati cand am mai vb nu mai erai asa entuziasmat si vroiai parca s ao vinzi.imi pare bine ca ai facut o frumoasa.si mai ai o varianta .sa cumperi un motor de 3000 si sa il schimbi dupa care il omologhezi asa scapi de impozitul asta nenorocit -------------------- |
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu mi vine sa cred ce grija ai de ea.desi ultimele dati cand am mai vb nu mai erai asa entuziasmat si vroiai parca s ao vinzi.imi pare bine ca ai facut o frumoasa.si mai ai o varianta .sa cumperi un motor de 3000 si sa il schimbi dupa care il omologhezi asa scapi de impozitul asta nenorocit corect !!! apoi daca nu esti multumit de performante, iti poti pune motorul asta inapoi ca nu te intreaba nici dreaq de ce e sub capota ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Si nu, nu am reusit sa resetez nimic, nu inteleg cablu de care, in ce fel, cum leg ce, unde, la ce conectez, care masă s.a.m.d. Nu sunt foarte indemânatic ![]() Cand ne mai intalnim, poate duminica asta daca se tine intalnirea si venim amandoi, iti arat cum se face. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
....mai ai o varianta .sa cumperi un motor de 3000 si sa il schimbi dupa care il omologhezi asa scapi de impozitul asta nenorocit corect !!! apoi daca nu esti multumit de performante, iti poti pune motorul asta inapoi ca nu te intreaba nici dreaq de ce e sub capota ![]() Pai, asta ma gandeam sa fac, cu 3000 v8, dar sunt niste necuoscute destul ne mari: - daca e ok motorul pe care il gasesc - daca "pacientul" va accepta transplantul (adica sa functioneze fara probleme) - am auzit (dar nu stiu caz concret) ca nu prea ies 100% ok modificarile astea - unde/ce cutie & diferential gasesc pentru noul (motor) venit Asa, cu cei aprox minim 1300e (gandind optimist: bani/motor,cutie,diff,anexe electrice sau nu si manopera) fac altceva, cum ar fi pielea maro ![]() Cand ne mai intalnim, poate duminica asta daca se tine intalnirea si venim amandoi, iti arat cum se face. Looking forward ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
daca vrei sa faci transplant nu te lega la cap cu motor V8 de 3000 (unde trebuie sa modifici ft multe), baga tot un M 30 dar de 3000... nu schimbi nimic altceva... nimic nimic in afara de motor... ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
![]() Oricum, facand acum un calcul, economisesc din impozit aprox. 1200 ron, ceea ce se traduce in 100 ron/luna in + pentru benzina, ceea ce se traduce din nou in mai putin de 200km parcursi pentru ca am inteles ca cei 188cp nu ar fi suficienti pentru oras, motorul consuma un pic mai mult decat cel de 3.5, iar eu in aproximare am zis 15l% cu o enorma indulgenta. Aceasta ultima chestie cu diferenta de consum intre motoare ma mira, si am citit-o tot pe un forum romanesc al marci BMW. Cu ceva noroc, pot economisi din noul diferential ceva-ceva, ca si asa imi cam consuma 16-17 cu cel vechi si am inteles ca acesta nou, fiind mai lung consuma mai putin (nu ma astept la o scadere spectaculoasa) ![]() Oricum, ideea de baza este ca nu as vrea sa stric armonia perfecta ce dainuie ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
deci pana la urma cat iti consuma masina?? ca eu nu am inteles nimic din atatea cifre
![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#33
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
![]() Masina, inainte sa montez diferentialul nou consuma intre 15 si 17 la un mers linistit, in oras. Acum nu stiu, nu am apucat sa verific. Eu acolo faceam o estimare a costului de carburant pentru motorul de 3000, dar care nu va consuma in ruptul capului 15l%. Nu am vrut sa creez confuzie. |
|
|
![]()
Post
#34
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
imi place masina ![]() are clasa. -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#35
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
marfa rau de tot v8ul de 3 litrii.am un prieten care are un e32 cu asa ceva.l-am invitat aici da vad ca nu a aparut.poate apare.
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#36
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
daca a avut nr Duk si ai luat-o din Iancului poti sa mai adaugi si faptul ca s-a mai schimbat ceva pe la motor-cuzinetii daca nu ma insel
![]() -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#37
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
daca a avut nr Duk si ai luat-o din Iancului poti sa mai adaugi si faptul ca s-a mai schimbat ceva pe la motor-cuzinetii daca nu ma insel ![]() E inmatriculata in austria nu e aceiasi .si e impecabila . inmatriculata pe numele unei cunostinte de-a lui de acolo din cate am inteles.buna combinatie ![]() -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#38
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Ba chiar aia este. Si are acelasi numar, ca mi-a placut ![]() Mi-a spus Florin/interceptor lucrul asta - ca celalalt Florin a lucrat ceva la motor.....acum e randul meu sa lucrez la restul - cum ar fi evacuarea ca parca e mancata de molii ![]() |
|
|
![]() ![]()
Post
#39
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Luni - am montat căpăcelele cromate la ventile că stăteau de prin ianuarie în casă
!Marţi! - cand m-am întors de la muncă dau sa privesc admirativ maşina şi dintr-o dată ma loveşte crunta imagine a ventilelor aurii fără căpăcele Ma uit şi pe partea cealaltă - le-au luat pe toate 4 ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Si acum cand mi-am adus aminte, iar m-am enervat. La cealalta masina aveam tot capacele cromate, dar am schimbat 4 seturi in 3 ani. Si mai ales, luau fie 1, fie de pe o parte, fie 3 (macar sa mai am 1 amintire) Neam de ..... Si de dimineata, am zis ca daca tot e vineri si plec mai devreme la plimbare cu masina de week-end ![]() Invart cheia si ***a. Am zis ok.... deschid capota să aplic metoda hoţ ..... ***a şi varianta asta. Sper să ma primeasca mâine în service sa-mi montez şi ultimele 2 bandouri ca cică mi-ar fi venit clemele + ultimele retuşuri + să montez "partea electrica a contactului" sa nu mai am surprize d'astea. iar m-am enervat numai cand ma gandesc iar la service |
|
|
![]()
Post
#40
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
te am vazut sambata la tunnel car wash ai aspirat la ea 30 de minute.eram inauntru la service la citroen.asteptam pe cineva:P
merita s agasesti un mot de 3000 m 30 .e cel mai simplu de pus si ar trebui sa fie si motorul ieftin sau oarecum mai ieftin da nu se prea gaseste:( -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 21st June 2025 - 05:46 PM |