![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
In primul rand vreau sa va salut pe toti
![]() ![]() Masina este cunoscuta de unii dinainte sa ajunga pe mainile mele, asa ca poate nu va fi ceva nou. Atins la sentiment de alte topicuri din rubrica asta (adica vazand ca mai sunt si altii care nu mai gandesc rational cand e vorba de masina), am zis, wtf ![]() In speranta ca nu va voi plictisi extraordinar cu atata gargara, ma apuc de topic - pana la 5 nu prea am ce face azi ![]() Sunt indragostit de modelul ăsta de 7'ar la nebunie. Pentru sufletul meu ar fi ideal un e32 740 ![]() ![]() L-am luat cu extraordinare sacrificii cand nu se putea mai rau (ca pret al masinii ma refer), adica anul trecut prin iulie (uau, acum imi dau seama ca a facut 1an la mine ![]() ![]() Cautand pe net printre multe 7'are am restrans cercul la 2: ăsta si un altul (pentru cine o stie, era unul bej, cu mml la nr daca nu ma insel). Ce sa mai, mi se pusese rau de tot pata pe asta - cel mai probabil cred ca din cauza interiorului si a culorii din exterior si a retusurilor facute inainte de vizionarea masinii in urma carora arata destul de decent. Mai gasisem unul cu face-lift si airbaguri (ca extra fata de asta), dar era din CT, eu nu stateam bine la capitolul timp&bani (era mai scump cu 'vro 800) iar altele numai cu interior negru, care ma lasa cam neutru, la fel ca si culoarea..... Oricum, ca sa revin de unde plecasem, studiez eu intens problema (de unde bani, ce/cat costa/va costa, eventuale reparatii, pun in balanta ce stiu, etc.). Intre timp verific sa nu fie probleme cu ea, aflu ca a fost a celui care avea si restaurantul Byblos (am zis ca macar in perioada aia sa fi fost ingrijita), iar in afara de acest (al doilea) proprietar care a luat-o de la cel care a adus-o in '96 (sau '94) a mai trecut cumulat 4-6 ani aprox. prin 'vro 3 proprietari (in ordine inversa cel de la care am luat-o, un ~arab si inca unul sau 2). Am zis asta este, cu optimismul inainte ![]() Cum am luat masina am inceput cu "dreptul" - in prima seara am iesit la plimbare cu ea, si am dat cu 60 la ora intr-un mare sant care traversa toata intarsectia de la Pescarus (excat la prima trecere de pietoni). Atunci am constatat ca beemerele sunt destul de rezistente ![]() Pun si o poza (dintr-o serie care am facut-o cand voiam sa o dau). Aveam o oportunitate pentru un e38, in paralel cu dorinta mea de a insera in mijlocul plafonului cea mai puternica drujba Husqvarna pe care o puteam gasi, dar e38 a plecat, iar dragostea a revenit ![]() Ca dovada de dragoste se pot observa in poze rotile de 8'ar ![]() ![]() In speranta ca nu va plictisesc, povestea va continua ![]() This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 09:55 AM |
|
|
![]() |
![]()
Post
#2
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Da, masina e misto, si eu am o chestie speciala cu E32 -ul. Iar jantele acelea se potrivesc de minune.
Mai baga ceva poze sa ne mai clatim si noi un ochi cu interiorul ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
jante super.eu o mai vad cand trec pe unde stai tu.arata bine ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
bine ai venit!
f. frumoasa masina.. si mie imi place f.mult e32-ul. era un 740 la mine pe strada acum ceva timp.. mereu cand treceam pe langa el il admiram. avea si jante ca ale tale ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Mecanic vorbind (desi nu ma prea pricep la capitolul asta), masina a avut din nastere o cutie automata, fostul proprietar a avut o problema la cutie (nu mai putea da burnout-uri ca patina
![]() ![]() ![]() ![]() In ton cu povestioara de mai sus, abia de curand am reusit sa pun mana pe un diferential autoblocant. De ce am dorit sa fac asta? Pai, pentru ca: 1. Mi se pare ca la un motor de 3500, cu o cutie manuala, sa instalez si difetentialul conceput pentru aceasta "combinatie", nu cea prezenta sau mai stiu eu care alte 2. E autoblocant ![]() 3. Mici detalii de functionare, cum ar fi "la relanti imi dadea in nas daca o lasam sa mearga singura", etc. - care se pare ca s-au rezolvat, ramanand sa inspectez NOILE mici detalii de functionare cum ar fi un trancanit la plecarea de pe loc pe care Florin cu "mini impreza" (cred c-am nimerit, nu?! ![]() ![]() ![]() Ca sa continui pe partea mecanica, si mai pe scurt, ca vad ca iar ma intind la vorba, de cand am luat-o, in linii generale si cam cronologice, asta am facut: 0.1 - montat filtu aer original cu cutie cu tot (avea filtu "coniferic"), schimb ulei + filtru 1. schimbat radiator + termostat (cel din urma l-a schimbat "mecanicul" de la acea data din proprie initiativa, un anume turc ce avea un e32 750 ca masina personala, precum si o cârcă de e34). La ceva timp mi-am dat seama ca mare lucru nu voi reusi cu acesta. Termostatul era nu stiu exact de pe ce, deschidea un pic mai tarziu (cam cu 2 grade mai tarziu), dar "deschide mai mult" .............................. 2. Schimbat ceva basculăraie, bucşăraie, pivotăraie (detalii costisitoare care fac diferenţa). 3. Schimbat pompa de benzina 4. Alte chesti care imi mai scapa 5. Montat bujii "platina" + termostat de 735, e32 (compatibil ALPINA ![]() ![]() 6. Montat vâscocuplaj ![]() 7. Dat "avans" la o cioara pentru un parbriz, ramas cu numarul lui de tel....(poate uni il stiu - e de prin Berceni, si la vremea respectiva avea prin ograda un 3, e36, crem cu capota neagra - spun asta ca am vazut ca l-a afisat pe la unul din evenimentele din ultima vreme - adica anul asta ![]() 8. Vazut de treaba si reparat in continuare ceva pe la instalatia de aer ca nu mai "băga" ea nimic, numai eu in ea 9. Montat diferentialul ...mai revin |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Scriam la post si nu am vazut ce mi-ati scris ![]() Cat despre interior, toata masina e "un proiect" ![]() In oala cu interiorul va intra: 1. piele maro, cusuta "cu ata alba" ![]() 2. un multimedia format din HU, ps2-ul din casa pe care il bag undeva (gasesc loc...e destul ![]() ![]() ![]() 3. Poate un "retrofit" cu un volan de masina (e38) dar pana acolo mai am ceva (muuuuuult ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
poti sa faci si bordul .te duc undeva sa faci.daca nu ai .eu am bordurile ambele la facut acolo.ai muncit ceva nu gluma,.dar se vede pe masina ca sta bine . ps spala si tu motorul ala ca e prea jegos .pacat de masina
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Si ca sa revin de unde ramasesem, am terminat cu partea mecanica (cred....), si trec la estetica exterioara
![]() Masina cand am luat-o era intr-un fel de paragina la acest capitol, in fiecare zi apareau noi zgarieturi in locuri ce fusesera mascate. Am zis ca m'oi ocupa si de asta, dar prioritatile erau racirea motorului/motor/frane/tren de rulare/electrice si mai apoi alte picanterii cum ar fi roti sau aspect exterior. Imi pare rau ca nu am facut mai multe poze - avea pe capota vopseaua sarita (si corectata foarte naşpa) cam pe 3-5 cm diametru, aveam cam 1/2 de tona de kit prin diverse locuri, pe o usa din spate chiar crapase, pe acoperis avea zgarieturi & adancituri (cam ca de grindina), practic oriunde te uitai gaseai cate ceva. Lucrul asta imi scadea moralul in mod constant. ....ca o pauza, mi-a revenit increderea in masina cand, dupa ce i-am montat rotile "de vara" am fugarit un x5 cu 200 km/h, dar m-am lasat pagubas ca deja iesisem serios din Bucuresti (aproape ajunsesem la Urziceni) - care eu voiam sa ajung numai pana dupa iesirea din Afumati (cu treaba care o aveam la momentul respectiv) ![]() Back to firul epic. Intr-un final, nu demult, am decis (in urma unei conjuncturi favorabile ![]() ![]() Am dus-o la locul cu pricina (unde era vopsitoria), am aruncat o privire in ograda respectiva, am vazut ca aveau "cuptor", mai era un CL tot la un "lifting" si un MG decapotabil (ăla mic si naşpa ![]() ![]() Acum, dupa toata povestea cu vopsitul, pot sa spun cu mana pe inima ca numai vopsitul a iesit bine.....si anume nu prea am de ce sa ma plang, in schimb, un proiector au uitat sa-l mai fixeze (nu ca ar fi proiectoarele originale), la fel si termometrul - nu l-au mai conectat (ma intreb daca il mai am), problema electrica pe care o credeam rezolvata onorabil (anume - inlocuit piesa defecta) s-a remediat print-un hot-wire start method si anume ma simt ca un hot al propriei masini, mânerele nu-mi dau seama cum in urma operatiei au incput sa se blocheze cand sunt ridicate 100% pentru a deschide usa, la fel am descoperit ca am un maner crapat (despre care nu sunt foarte convins ca asa era si cand am lasat masina acolo), capota a fost montata prost astfel incat cand o inchid imi loveste intr-un stergator (nu am reusit nici pana azi sa pun o cheie pe suruburile 7 ![]() Cireasa de pe tort - mai trebuie sa le fac o vizita cand imi vin clemele pentru 2 bandouri, ocazie cu care vor termina de vopsit plasticele negre de pe usi - cele din dreptul geamurilor, manerele in culoarea neagra (sa se vada bine) si nu-mai-stiu ce. Totusi, ma bucur, ca am reusit intre timp sa pun mana tocmai azi pe 2 manere spate + maner fata dreapta (care nu mai are butuc, si cand masina ramanea fara baterie......inchipuiti-va cum o deschideam) + "partea electrica a contactului" - care ar trebui sa ma scuteasca de metoda-hoţ de pornire. Si inca un lucru legat de toata povestea asta - m-au enervat ca atunci cand i-am rugat sa-mi vopseasca si tot cromul - negru, sau in culoarea masinii (manerele, bandourile si 100% din bare) mi-au spus ca "nu se poate"....in sinea mea imi venea sa dau cu respectivul de pamant - chiar si dupa ce i-am explicat ce ar fi de facut dupa ce am citit "pă net" un tutorial despre transformarea unui e34 in shadowline - raspunsul a fost acelasi.... nu se poate, nu putem, nu tine vopseaua. ![]() ![]() ![]() ![]() Din pacate am f putine poze aici cu masina in noua culoare, si niciuna cu ea pe strada. Si mi-am adus aminte - dupa ce am aflat ca masina nu are scut, i-am pus amortizoare noi si candva curand o sa ii schimb si baia (asta mi'a sudat-o turcul) |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Am dus-o la locul cu pricina (unde era vopsitoria), am aruncat o privire in ograda respectiva, am vazut ca aveau "cuptor", mai era un CL tot la un "lifting" si un MG decapotabil (ăla mic si naşpa ![]() ![]() ha.. nu stiam de unde cunosc masina.. acum mi-am dat seama ca am vazut-o cand am fost pe la a mea la vopsitor.. mi-a picat fisa cand ai zis de CL si MG (care nu e naspa deloc.. am condus unul si e dementiala senzatia sa mergi cabrio si sa auzi motorul cum se tureaza in spatele scaunelor ![]() ![]() a mea e E30-ul ala alb |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 426 Joined: 29-October 06 From: Bucuresti. Tei Member No.: 467 Car: e38 Engine: m52 2.8 193CP ![]() |
super masina e32 stiu ca am mersi si eu acum ceva vreme cu un 735i , desi nu prea m-a atras caroseria , nu pot spune acelasi lucru despre motor ![]() ![]() P.S. Tu stai cumva pe langa Sala Floreasca ? Ca mereu cand trec pe acolo vad un 7-er cu jante ca ale tale. -------------------- BMW E38 728i
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
ha.. nu stiam de unde cunosc masina.. acum mi-am dat seama ca am vazut-o cand am fost pe la a mea la vopsitor.. mi-a picat fisa cand ai zis de CL si MG (care nu e naspa deloc.. am condus unul si e dementiala senzatia sa mergi cabrio si sa auzi motorul cum se tureaza in spatele scaunelor ![]() ![]() a mea e E30-ul ala alb Eu l-am intrebat pe Marian daca e30-ul are tractiune integrala cumva....dar deh ![]() @haristeas51 - se poate sa fie mai multe ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
care marian?
![]() de unde stiai ca are 4x4? |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
Si mi-am mai adus aminte ca atunci cand m-am dus aveam numerele prinse in nituri in gaurile existente pe bara, cand am plecat, numerele erau prinse cu "ÅŸuruburi" in niste gauri noi....
![]() Marian Ionescu - cel cu recent vopsitul in alb Mercedes E touring, cu grila aurie Iar la semnatura spune 325ix .... x-ul nu e tractiune integrala la bmw ? (studiez forumurile de mai multa vreme.....) This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 01:05 PM |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
Stiu Mercedesul, dar nu si pe Marian ![]() eu ma miram cum ti-ai dat seama ca aia e masina mea.. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
eu am un love-story cu rotile in general - si se intampla ca cele de pe masina ta (mai sunt si negre) sa semene cu un alt model care-mi place mie (si de care avea interceptor la un moment dat). Am zis ... beemer alb, rotile astea, mah....ala trebuie sa fie, l-am intrebat pe de acum faimosul Marian
![]() Cred ca daca ar sti... ![]() This post has been edited by CRM112: Jul 31 2007, 01:24 PM |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
vroiam sa le fac albe ca le am negre de 4 ani si m-am cam plictisit de ele, dar am ramas fara $$
![]() arata jalnic oricum ca au inceput sa se cojeasca ![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
mehr poze
![]() Voi incerca sa fac si ceva poze in noua varianta - dar ma seaca enorm proiectorul care atarna precum si suruburile din numere, precum si un capacel lipsa, precum si bandourile lipsa dar...... trebuie s-o iubesc, daca nu eu, cine? ![]() apropo - pentru cine ma poate lamuri, ca tot am pus poze mai vechi: proiectoarele pe care le am sunt cumva cele clare de e34? |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
cand a fost gata masina? vineri-sambata cumva? |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,094 Joined: 26-July 07 From: penthouse Member No.: 1,040 Car: e34 FL dric Engine: mm 143; trebuie ejectat ![]() |
am luat-o vineri
![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Root Admin Posts: 8,263 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 13 Car: E36 325i Engine: M50 192CP ![]() |
atunci am fost si eu la a mea si ti-am vazut-o la poarta.
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 20th June 2025 - 10:30 PM |