![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
BMW 316, 1.8 carburatie, 1987. Singurele modificari aduse masinii au fost arcuri sport pe fata si turometru (aveam un ceas analog - turometrul a fost plug'n'play, adica am montat ceasul si functioneaza fara nici o alta modificare).
Ce sa zic, unii din voi stiti masina si stiti si ce am patit. Pentru cei care nu stiu, e avariata stanga fata - aripa era praf, am aruncat-o, oala e deplasata odata cu lonjeronul cum urca de sub masina in dreptul motorului e arcuit usor spre interior. Capota foarte putin indoita. In rest capota mi-a impins 2-3 centimetri aripa dreapta, destul de putin dar suficient cat sa nu mai pot deschide portiera dreapta fara sa o zgarai. Service-ul BMW mi-a cerut 30mil pentru reparatie (nu la reprezentanta bavaria la un service "agreat" de BMW), iar un alt service (in care am mai multa incredere) mi-a cerut 20 mil. Reparatie insemnand readucerea reperelor la cota originala si inlocuirea aripei. Capota are suportii indoiati mi-au zis ca se repara usor. Motorul e ok, mi-a sarit de pe tampoane dar n-a rupt nimic, n-a curs nici apa nici ulei nici benzina. I-am dat o cheie imediat dupa accident si a pornit. Cam astea sunt problemele. Masina era destul de bine intretinuta, recunosc dupa iarna mi-a aparut ceva rugina in praguri, iar vopseaua avea nevoie de un polish. Vopseaua e cea originala, mai aveam pe alocuri mici indoituri si vroiam s-o revopsesc la toamna. Interiorul intretinut, n-aveam nimic rupt in el sau crapat, totul era functional. Itp mai e valabil pana in oct 08. Masina e pe numele meu, era masina de zi cu zi, si mergeam zi de zi cu ea. Motorul e 1.8 carburatie de 90cai, nu foarte puternic dar nici n-am nevoie de putere. Iar consumul cam 10-11% ceea ce m-a si determinat s-o cumpar prima oara. Din pacate banii nu-mi permit in momentul asta sa ma ocup de ea, si stiu foarte bine daca o las asa cateva luni in fata blocului sub prelata nu-i va fi prea bine. Pretul e 45 mil negociabil, in urma unui studiu mai atent al problemei nu-i nevoie de platforma pentru a fi luata, daca reusesc sa ii schimb capul de bara pleaca pe rotile ei (n-am reusit sa fac operatia asta poate n-am nici cheie sau poate imi scapa mie ceva). Mai trebuie un cric sa-i pun motorul inapoi pe tampoane. Banui ca solutii ar mai exista care sa nu implice platforma. Mai dau si multe piese odata cu ea. Poze chiar dupa accident: -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 2,496 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 24 Car: e30 - 325ix din '89 Engine: 2.5 - 171 cp ![]() |
Nu ai reparat masina nici pana acum?????
![]() De ce nu-l repari? -------------------- e30 - 318i coupe din '90 / e30 - 318i coupe din '89 / e30 - 324d din '86 / e30 - 325ix din '89 / e30 - 325i din '88 / M5 engine 3800 cmc - over 340 hp (Nurburing Edition)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Imi pare atat de rau ca ti s-a intamplat asa ceva! Prerupun ca nu au fost urmari grave, ca pana la urma asta conteaza. Fiarele tot fiare raman, se indoaie si se fac la loc. Eu chiar nu stiu ca ti s-a intamplat asa ceva. Poate ar fi mai bine sa povestesti ca sa stim si noi. In fine. bafta la vanzare. Planuiesti sa iti iei altceva dupa? -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 9% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 155 Joined: 29-May 07 From: BRASOV Member No.: 942 Car: momentan nimic Engine: lipsa ![]() |
parca iti taiasei calea la unu cu un fiat albea. nu??? eu asa tin minte. sau ti-o taiase el tie. nu mai stiu bine. oricum bafta la vazare si pacat de ea ca era o masina frumusica care nu merita asa ceva.
-------------------- SAME SHIT. OTHER DAY.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
@Stefan: din varii motive, cum ar fi ca nu mai lucrez, am avut de predat lucrarea de licenta si n-am avut bani.
@Alex: http://bmwzone.ro/forums/index.php?showtopic=3146 aici e povestea cu accidentul. Si da, ai dreptate, bine ca n-a patit nimeni nimic. Dupa, planuiesc tot E30. @Sile: da, nu merita asa ceva, si sper sa nu ajunga la dezmembrat, ca are acte si tot ce trebuie. Ii mai trebuie un proprietar cu bani s-o puna inapoi pe strada. Sa nu creada careva ca mi-e usor sa dau masina asta. N-o am de multa vreme, dar m-am atasat de ea si ma obisnuisem cu ea, cu toanele ei si cu atitudinea. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 58 Joined: 17-June 06 From: Bucuresti Member No.: 351 Car: E46 320d 150CP 2002 Engine: 2.0d 150CP ![]() |
Frate, nu o da. Dupa cate ai patit cu ea se vede ca te-ai atasat mult de gramada asta de fiare. O sa iti para rau dupa ea, mai ales dupa ce ai ajuns sa ii cunosti cat de cat toate chichitele si toanele. Nu are masina nimic daca o tii o perioada sub prelata. Asa am patit si eu, numai ca eu am cam facut-o praf pe a mea (doar motorul mai e intreg). Ce a ramas sta insa cuminte sub prelata si asteapta sa ma fac bine sa ii dau o cheie (in viitorul apropiat) si apoi sa o recarosez (in viitorul un pic mai indepartat, deh!, nu mai am nici eu bani). Ce stiu sigur este ca nu vreau decat tot E30, nimic altceva. Asadar, sfatul meu este sa nu o dai, ca 45 mil. nu inseamna prea mult si o sa cauti mult dupa alta in stare ok. -------------------- crashed 320i 129CP `89
320d 150CP 2002 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() CristiC ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,138 Joined: 19-October 05 From: Ploiesti Member No.: 26 Car: E87 Engine: 116i 115cp 2007 ![]() |
Eu sincer iti recomand sa n-o vinzi. O sa-ti para rau dupa ea. Mai bine asteapta si cand poti repar-o.
-------------------- ex E30; ex E46; now E87
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Revine la vanzare, pentru dezmembrat, acte sau reparatie. Pretul: 40 mil oarecum negociabil.
-------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 233 Joined: 3-March 07 From: Arad Member No.: 710 Car: e36 Engine: M51 2.5 143 CP ![]() |
Tot in stadiu acela este....cand ai postat anuntu?
Sau se poate pleca cu ea pe roti acuma? This post has been edited by Roby_325: Jul 29 2007, 01:13 PM -------------------- ex:325tds full
now:porsche carrera 911 cabrio full www.cauciucurixxl.ro |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Beer Powered ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 2,699 Joined: 9-October 06 Member No.: 460 Car: E36 Engine: M43B16 ![]() |
Se poate pleca pe roti cu ea. Altceva nu i-am mai facut. -------------------- Ex: M10B18(Pierburg)/18(L-Jetronic)/18(Pierburg)/M43TUB19/M20B20
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 4th July 2025 - 08:01 PM |