![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Deci cum spune titlul topicului vand E28-ul meu!
Am sa incep printr-un scurt istoric al masinii, de cand o am pana in prezent. Am cumparat-o in Noiembrie 2005, ca urmare a obsesiei mele pentru BMW, si pana in prezent am incercat sa tin pasul cu nevoile ei, dar si ale mele. Sunt al 3-lea proprietar. Masina a fost initial cu cutie de viteza automata si alt motor TD. Cel de-al doilea proprietar, de la care am si cumparat-o, a trecut-o pe cutie manuala si i-a pus un motor tot 24 TD, in mai 2005. Si apoi in noiembrie am cumparat-o eu. Dotari: - 4 Geamuri electrice (fata, spate); - scaune electrice fata cu reglare pe lungime, inaltime si reglare lombara; - tetiere electrice - AC functionabil, momentan nu e incarcat cu freon; - ABS nefunctionabil, lipseste senzor dreapta roata fata; - jante BMW pe 16 cu cauciuri iarna (205/55/16) + vara (205/55/16 fata si 225/50/16 spate); - discuri ventilate fata-spate; - bara fata de M535i, plus kit nemontat de M535i (bara spate, praguri si eleron); - oglinzi electrice; - inchidere centralizata plus telecomanda; - trapa electrica; - tapiterie piele, cotiere scaune fata, cotiera bancheta spate, usi cu tapiterie tot piele, piele culoare crem; - casetofon cd si boxe; Mentionez urmatoarele: - trebuie schimbata flansa cardan; - elicea motor; - bara trebuie schimbata (lipeseste bandoul si e un pic valurita), dar cum am zis posed si kit-ul de M535i si se poate inlocui, numai ca trebuie vopsit pentru ca e culoare neagra; - geamul dreapta spate, merge in toane, dar probabil ca e vreun contact imperfect, dar oricum merge; - trebuie schimbat rulmentul fata dreapta de la roata (asta se rezolva sapt. viitoare); - turbina cica nu mai e in toanele ei, si ca ar trebui una noua, dar trage si asa cum este acum; - rulmentul de presiune ar trebui schimbat, huruie atunci cand schimbatorul nu e in vreo treapta de viteza; - bucse bara de torsiune trebuie schimbate; - era sa uit: turometrul nu merge, nu a mers de cand am cumparat-o; - mai nou nici vitezometrul nu merge, ori e ceva de la bord ori vreo sonda cum spuneau unii de pe forum; Anul trecut in august sau septembrie am facut urmatoarele: - schimbat toate consumabilele (bucse, capete de bara, amortizoare, distributie tot, filtre si ulei) adica multi bani intr-un cuvant; - au mai ramas cele de sus (flansa cardan, elice motor, si bucse bara de torsiune), care sper sa le pun pana o voi vinde! Am uitat de ITP: - ITP mai 2009, luat pe bune in prima statie RAR care am gasit-o, deoarece l-am facut la o zi inainte de a expira; Poze pe diseara sau maine! Momentan nu am nici una recenta decat cea din imagine, care e de la o intalnire a bimmer-ilor din Iasi de la Ciric. Si pret, ca fara pret nu se poate sa o vand: 2.700 Euro neg in cazul in care schimb tot ce mai am de schimbat. This post has been edited by reactor_share: Jun 15 2007, 12:43 PM -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
-------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Completari la dotari: - volan reglabil pe inaltime; - fete la usi in culoarea tapiteriei (crem), tot din piele; -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Alex, pune poze!!!
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Rectific, fetele la portiere nu sunt din piele.
Poze mai jos. Sunt facute seara, asa ca daca vreti altele mai concludente pe saptamana viitoare! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
marfa exemplar de e28.ma omoara combinatia de alb cu piele bej la masina asta....arata intr-un fel daca scaunele si bancheta ar fi retapitate.... ![]() bafta la vanzare.tot bmw dupa ? -------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Bineinteles ca tot BMW, numai ca nu stiu exact cand va fi urmatorul.
De preferat un E34. Bancheta arata foarte bine fata de scaunele fata, si mai ales fata de scaunul sofer. Dar daca se doreste retapitarea scaunelor fata, atunci neaparat trebuie facuta si la bancheta. Multumesc de aprecieri. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 230 Joined: 23-June 06 From: Klausenburg / Kolozsvar / Cluj-Napoca Member No.: 358 ![]() |
Eu l-am dat pe al meu cu 2500 euro , si ca piese cam trebuiau schimbate aprox aceleasi piese ca si la tine.... atat ca a fost revopsit.... caroseria in stare ft buna... jante de e39... si tare atragea privirile... si motor d simplu... mergea puturos... fara clima.. fara piele... etc... sper sa-l poti da si tu cel putin la banii astia... vezi si tu ce poti face sa atraga putin mai tare la exterior.... si la fel s-a dat al unui vecin de-al meu... cu 2500 tot un 524d... cu kit mtech... cam forjata masina... nu arata prea bine nici rau... asa mediu... asa ca succes....
-------------------- I love my BMW
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Multumesc.
Cat despre exterior, trebuie o revopsire, altfel nu vad cum sa il fac sa arate diferit de ce este acum. Cel care o va cumpara, trebuie sa stie acest lucru. Dar asta nu inseamna ca acum e plina de rugina sau cade vopseaua de pe ea, ci pur si simplu cel care a vopsit-o inainte sa o cumpar, a facut-o de mantuiala. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() visator ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,238 Joined: 13-June 06 From: Calinesti, Arges Member No.: 339 Car: BMW E 34 Engine: M30, 3,5L - 211 CP ![]() |
Daca n-as fi avut masina, masina lui Alex as fi ales-o fara discutii!!!!! Succes la vanzare! Eu cred ca pretul e decent ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Inca o data multumesc de aprecieri. Nu am postat anuntul pe vreun site specializat in asa ceva.
Cat despre acele piese care le mai am de schimbat le-am cumparat deja: flansa cardan, bucse bara de torsiune, elice motor; Iar ca sa vedeti cheltuiala de pe o sapt. cu aceasta masina: 170 RON pompa apa 150 RON manopera 70 RON cureaua distributie 100 RON elicea motor 50 RON bucse bara torsiune 130 RON flansa cardan Deci raman burdufurile planetara care nu sunt de E28 TD. Deci trebuie sa le masor si sa compar pe realoem.com ca sa vad ce trebuie sa cumpar. Si in continuare sustin ca masina aceasta e un hibrid de TD cu M535i, si e posibil ca planetarele sa fie de M535i, dar e o informatie neverificata temeinic. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 0% BMW corupt Group: Members Posts: 41 Joined: 31-January 07 From: IASI Member No.: 588 Car: E28 Engine: m20 2.0 129CP ![]() |
Up !
-------------------- Dream as live for ever, live as you die today !
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() jah soldier ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,737 Joined: 5-May 06 From: cocalartown berceni Member No.: 276 Car: E46 sedan 2.0d Engine: M47TUD20 nusestieCP ![]() |
-------------------- Bob
Marley and the Wailers OO=[][]=OO |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() pull the rag of the three five ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 842 Joined: 25-June 07 From: Bucuresti Member No.: 996 Car: E23 Engine: M30 3.5 ![]() |
un numar de telefon se pooate? |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
0740.051.965 Alex
-------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 233 Joined: 3-March 07 From: Arad Member No.: 710 Car: e36 Engine: M51 2.5 143 CP ![]() |
ii sta bine alb
![]() -------------------- ex:325tds full
now:porsche carrera 911 cabrio full www.cauciucurixxl.ro |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Inca nu am pus masina pe site-uri specializate in tranzactii auto.
Prefer sa o cumpere un om care stie ce vrea, si sa nu explic de ce si cum sunt anumite lucruri, care stie ce cumpara si la ce cheltuieli se inahama. Nu sunt genul care daca baga bani in masina lui, atunci ii pune in plus la revanzarea masinii. Am cumparat-o cu 3.350E de la un tip din Vaslui. Dupa 4-5 luni, mai precis in iunie 2006 am incercat sa refac cam totul pe dedesubt. S-au schimbat toate consumabilele cu piese noi si sh bune, majoritatea noi + filtre, kit distributie, amortizoare, flanse etc.. Care au insemnat mult bani, fapt care poate fi confirmat de Interceptor (Florin), pentru ca el a facut asa zisele reparatii. Defecte ascunse nu sunt, decat cele prezentate mai sus care se pot remedia. Arata mai bine in realitate decat in poze, dar e parerea mea personala. Sfaturi pentru un posibil cumparator, vis-a-vis de cheltuieli: - montarea kit-ului M535I pe care il am si intra in pret; - vopsirea profesionala a masinii; Desi aici, pe acest site nu am fost intrebat de ce o vand, totusi am sa spun motivele: - nu mai vreau certuri acasa; - nu o vopsesc si nici nu ii pun kit-ul de M535i pentru ca atunci nu as mai vinde-o; - prefer sa imi cumpar in viitorul apropiat un 525I E34 sau macar un 320I E36, sau E36 lui Roby 325 TDS pentru ca imi place foarte mult; In rest multumesc de cuvinte de lauda. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 18% BMW corupt ![]() Group: Members Posts: 233 Joined: 3-March 07 From: Arad Member No.: 710 Car: e36 Engine: M51 2.5 143 CP ![]() |
Inca nu am pus masina pe site-uri specializate in tranzactii auto. Prefer sa o cumpere un om care stie ce vrea, si sa nu explic de ce si cum sunt anumite lucruri, care stie ce cumpara si la ce cheltuieli se inahama. Nu sunt genul care daca baga bani in masina lui, atunci ii pune in plus la revanzarea masinii. Am cumparat-o cu 3.350E de la un tip din Vaslui. Dupa 4-5 luni, mai precis in iunie 2006 am incercat sa refac cam totul pe dedesubt. S-au schimbat toate consumabilele cu piese noi si sh bune, majoritatea noi + filtre, kit distributie, amortizoare, flanse etc.. Care au insemnat mult bani, fapt care poate fi confirmat de Interceptor (Florin), pentru ca el a facut asa zisele reparatii. Defecte ascunse nu sunt, decat cele prezentate mai sus care se pot remedia. Arata mai bine in realitate decat in poze, dar e parerea mea personala. Sfaturi pentru un posibil cumparator, vis-a-vis de cheltuieli: - montarea kit-ului M535I pe care il am si intra in pret; - vopsirea profesionala a masinii; Desi aici, pe acest site nu am fost intrebat de ce o vand, totusi am sa spun motivele: - nu mai vreau certuri acasa; - nu o vopsesc si nici nu ii pun kit-ul de M535i pentru ca atunci nu as mai vinde-o; - prefer sa imi cumpar in viitorul apropiat un 525I E34 sau macar un 320I E36, sau E36 lui Roby 325 TDS pentru ca imi place foarte mult; In rest multumesc de cuvinte de lauda. ![]() ![]() Totusi m-ai facut curios...cum arata kitu ala M535i....? -------------------- ex:325tds full
now:porsche carrera 911 cabrio full www.cauciucurixxl.ro |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Bara fata este deja de M535i, asa am cumparat-o. E in stare destul de buna.
Iar kit-ul de M535i restul, adica bara spate, praguri si eleron le-am cumparat din Bucuresti de pe 4tuning. Era un tip care dezmembra un E28 M535i. Pozele nu le mai am, dar arata asa! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Imi poate spune cineva cat costa niste acte de E28 524 TD?
-------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 30th June 2025 - 11:09 AM |