IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

> Aer conditionat / clima, conversie R12 -> R134
io's®
post May 17 2007, 01:01 AM
Post #1


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



daca stie cineva, daca a facut asa ceva, sa scrie aici ce si cum si in ce fel....
azi am avut "placerea" sa aflu ca in RRO nu se mai comercializeaza freon R12 (si sunt in pom si pomul in aer, ambele masini sunt cu R12) si la una din ele am o pierdere care necesita 1-2 completari /an
ce ma fac? huh.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
2 Pages V   1 2 >  
Start new topic
Replies (1 - 19)
Peter Pan
post May 17 2007, 08:33 AM
Post #2


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 314
Joined: 7-March 07
From: ZION
Member No.: 731
Car: E46 325CI
Engine: M54B25 2500 192CP



acum 1 saptamana am facut eu o completare cu R12, daca vrei iti dau numarul de telefon.



Eu am alta problema si nu stiu de unde vine, nu-mi porneste ventilatorul de la aerul conditionat (ala dintre masca si radiator) si motorul se incalzeste mai mult decat trebuie cand stau in trafic....any ideea?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post May 17 2007, 08:36 AM
Post #3


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros





As dori si eu acel numar de telefon daca se poate

referitor la conversie daca intri pe real oem o sa vezi cam tot ce trebuie pentru aceasta operatie


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ionut
post May 17 2007, 09:27 AM
Post #4


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,723
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 29
Car: BMW E46 318I 2002
Engine: N42 2.0 143CP



QUOTE (Peter Pan @ May 17 2007, 09:33 AM) *
acum 1 saptamana am facut eu o completare cu R12, daca vrei iti dau numarul de telefon.
Eu am alta problema si nu stiu de unde vine, nu-mi porneste ventilatorul de la aerul conditionat (ala dintre masca si radiator) si motorul se incalzeste mai mult decat trebuie cand stau in trafic....any ideea?


ia pune aici nr de tel...ca sunt si eu interesat sa umplu instalatia cu freon la TIR....


--------------------

ex...e36 316i
ex...e30 327i
ex...e46 318i
ex...e60 520i

today just off-road - Navarone
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Peter Pan
post May 17 2007, 10:06 AM
Post #5


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 314
Joined: 7-March 07
From: ZION
Member No.: 731
Car: E46 325CI
Engine: M54B25 2500 192CP



0726340239 (nu mai stiu cum il cheama pe domnul acela.)Ceva sfaturi in legatura cu ventilatorul ala?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post May 17 2007, 11:04 AM
Post #6


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW





QUOTE (io`s @ May 17 2007, 02:01 AM) *
daca stie cineva, daca a facut asa ceva, sa scrie aici ce si cum si in ce fel....
azi am avut "placerea" sa aflu ca in RRO nu se mai comercializeaza freon R12 (si sunt in pom si pomul in aer, ambele masini sunt cu R12) si la una din ele am o pierdere care necesita 1-2 completari /an
ce ma fac? huh.gif


Vrei sa zici ca pe E23 nu merge decat R12 ?? Inseamna ca am pus-o si eu ... Si eu trebuie sa-mi umplu instalatia conf (9).gif


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post May 17 2007, 11:11 AM
Post #7


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (nmg @ May 17 2007, 12:04 PM) *
Vrei sa zici ca pe E23 nu merge decat R12 ?? Inseamna ca am pus-o si eu ... Si eu trebuie sa-mi umplu instalatia conf (9).gif

nu la e23 am problema
si da, merge numai cu R12 (din fabrica) insa am vazut ca se poate trece la R134 destul de usor (.... sa zicem sad.gif )
cat despre umplere la altcineva, nu o sa se poata face mult timp de acum incolo, cred ca trec la R134 (astfel ma costa numai freonul wink.gif )


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 17 2007, 11:59 AM
Post #8


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (Peter Pan @ May 17 2007, 11:06 AM) *
0726340239 (nu mai stiu cum il cheama pe domnul acela.)Ceva sfaturi in legatura cu ventilatorul ala?


Nu ma princep la sisteme AC, dar nu cred ca e greu de verificat daca ventilator e stricat, nu e legat cu vreo mufa, care pot fi conectat direct la 12V ca sa vezi daca merge? Daca merge pe direct inseamna e un releu de comanda sau cablu stricat, daca nu merge direct la 12V, e stricat ventilator..
Daca nu merge ventilator cand merge AC o sa ai o tempereatura mare la radiator de AC, care poate influenteaza si temperatura / capacitate de racire de la radiator de motor.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 17 2007, 11:59 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Eu am umplut-o acum un an la un tip, George, recomandat de un user de pe forum. Am numarul lui acasa.

Edit: Am gasit: http://BMWZone.ro/forums/index.php?s=&...ost&p=27435
Atentie la corectia facuta dup-aia:
QUOTE
SCUZE. 0723635533


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 21 2007, 06:17 PM
Post #10


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp





Poate va intereseaza:

http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/AC_upgrade.htm

E despre conversie de la R12 la R134.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post May 22 2007, 12:43 AM
Post #11


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



print-o veche cunostinta, azi am gasit freon R12... pana imi vine kitul sunt rezolvat biggrin.gif wink.gif
PS: e dublu la pret fata de anul trecut sad.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bartro
post May 22 2007, 07:44 AM
Post #12


zijdelings geïnteresseerd
*****

Group: Super Moderators
Posts: 7,961
Joined: 14-January 07
From: around here
Member No.: 530
Car: 114 2002 / E12 528
Engine: M10 100cp / M30 165cp



QUOTE (io`s @ May 22 2007, 01:43 AM) *
print-o veche cunostinta, azi am gasit freon R12... pana imi vine kitul sunt rezolvat biggrin.gif wink.gif
PS: e dublu la pret fata de anul trecut sad.gif


Poate daca nu e de la BMW e mai ieftin.. Din cat vad eu nu trebuie schimbat chiar asa de mult, daca ai compresor compatibil cu R134.


--------------------
Black heart scarring darker still
To keep up with me
You've got to walk like a panther tonight
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post May 30 2007, 08:17 AM
Post #13


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



cat v-a costat reumplerea instalatiei la E30?


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Peter Pan
post May 30 2007, 10:26 AM
Post #14


27% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 314
Joined: 7-March 07
From: ZION
Member No.: 731
Car: E46 325CI
Engine: M54B25 2500 192CP





eu am dat 60 ron
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post May 30 2007, 08:04 PM
Post #15


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (Peter Pan @ May 30 2007, 11:26 AM) *
eu am dat 60 ron

cand/unde?


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post May 31 2007, 08:53 PM
Post #16


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP



vreau sa-mi montez si eu instalatia de aer conditionat pe noul e30. are conductele de sub bord, butoanele. ce altceva ar mai trebui?
se poate folosi acelasi radiator de apa (cel de racire a apei motoruluiu)? trebuie oricum sa-l schimb iar nenea de la magazinul de piese m-a intrebat daca vrea pt masina cu sau fara a/c. care este diferenta?

This post has been edited by Azeea: May 31 2007, 08:59 PM


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Jun 1 2007, 12:17 AM
Post #17


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



QUOTE (Azeea @ May 31 2007, 09:53 PM) *
...care este diferenta?

este mai gros


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Azeea
post Jun 1 2007, 11:24 AM
Post #18


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 483
Joined: 19-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 30
Car: 324 td e30 1989
Engine: M21 2.4TD 115CP





merge pus cel mai gros in conditiile in care motorul nu a fost prevazut cu a/c?
mentionez ca motorul se va monta pe un e30 care a fost 320i


--------------------
324 td
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io's®
post Jun 1 2007, 11:57 AM
Post #19


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



normal ca merge, rau nu-i face motorului.... poate mai bine, merge si invers (subtire cu AC) dar nu este recomandat


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Jun 1 2007, 08:58 PM
Post #20


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



nu este mai gros, poate sa fie ceva mai mare si principalul este ca are locul pt infiletarea celor 2 sonde care comanda electroventilatorul


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 25th June 2025 - 10:11 PM