![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]() ![]()
Post
#1
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
daca stie cineva, daca a facut asa ceva, sa scrie aici ce si cum si in ce fel....
azi am avut "placerea" sa aflu ca in RRO nu se mai comercializeaza freon R12 (si sunt in pom si pomul in aer, ambele masini sunt cu R12) si la una din ele am o pierdere care necesita 1-2 completari /an ce ma fac? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
acum 1 saptamana am facut eu o completare cu R12, daca vrei iti dau numarul de telefon.
Eu am alta problema si nu stiu de unde vine, nu-mi porneste ventilatorul de la aerul conditionat (ala dintre masca si radiator) si motorul se incalzeste mai mult decat trebuie cand stau in trafic....any ideea? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
As dori si eu acel numar de telefon daca se poate referitor la conversie daca intri pe real oem o sa vezi cam tot ce trebuie pentru aceasta operatie -------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,723 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 29 Car: BMW E46 318I 2002 Engine: N42 2.0 143CP ![]() |
acum 1 saptamana am facut eu o completare cu R12, daca vrei iti dau numarul de telefon. Eu am alta problema si nu stiu de unde vine, nu-mi porneste ventilatorul de la aerul conditionat (ala dintre masca si radiator) si motorul se incalzeste mai mult decat trebuie cand stau in trafic....any ideea? ia pune aici nr de tel...ca sunt si eu interesat sa umplu instalatia cu freon la TIR.... -------------------- ex...e36 316i ex...e30 327i ex...e46 318i ex...e60 520i today just off-road - Navarone |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
0726340239 (nu mai stiu cum il cheama pe domnul acela.)Ceva sfaturi in legatura cu ventilatorul ala?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
daca stie cineva, daca a facut asa ceva, sa scrie aici ce si cum si in ce fel.... azi am avut "placerea" sa aflu ca in RRO nu se mai comercializeaza freon R12 (si sunt in pom si pomul in aer, ambele masini sunt cu R12) si la una din ele am o pierdere care necesita 1-2 completari /an ce ma fac? ![]() Vrei sa zici ca pe E23 nu merge decat R12 ?? Inseamna ca am pus-o si eu ... Si eu trebuie sa-mi umplu instalatia ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Vrei sa zici ca pe E23 nu merge decat R12 ?? Inseamna ca am pus-o si eu ... Si eu trebuie sa-mi umplu instalatia ![]() nu la e23 am problema si da, merge numai cu R12 (din fabrica) insa am vazut ca se poate trece la R134 destul de usor (.... sa zicem ![]() cat despre umplere la altcineva, nu o sa se poata face mult timp de acum incolo, cred ca trec la R134 (astfel ma costa numai freonul ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
0726340239 (nu mai stiu cum il cheama pe domnul acela.)Ceva sfaturi in legatura cu ventilatorul ala? Nu ma princep la sisteme AC, dar nu cred ca e greu de verificat daca ventilator e stricat, nu e legat cu vreo mufa, care pot fi conectat direct la 12V ca sa vezi daca merge? Daca merge pe direct inseamna e un releu de comanda sau cablu stricat, daca nu merge direct la 12V, e stricat ventilator.. Daca nu merge ventilator cand merge AC o sa ai o tempereatura mare la radiator de AC, care poate influenteaza si temperatura / capacitate de racire de la radiator de motor. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Eu am umplut-o acum un an la un tip, George, recomandat de un user de pe forum. Am numarul lui acasa.
Edit: Am gasit: http://BMWZone.ro/forums/index.php?s=&...ost&p=27435 Atentie la corectia facuta dup-aia: QUOTE SCUZE. 0723635533
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
Poate va intereseaza: http://www.bmwe34.net/E34main/Upgrade/AC_upgrade.htm E despre conversie de la R12 la R134. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
print-o veche cunostinta, azi am gasit freon R12... pana imi vine kitul sunt rezolvat
![]() ![]() PS: e dublu la pret fata de anul trecut ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() zijdelings geïnteresseerd ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 7,961 Joined: 14-January 07 From: around here Member No.: 530 Car: 114 2002 / E12 528 Engine: M10 100cp / M30 165cp ![]() |
print-o veche cunostinta, azi am gasit freon R12... pana imi vine kitul sunt rezolvat ![]() ![]() PS: e dublu la pret fata de anul trecut ![]() Poate daca nu e de la BMW e mai ieftin.. Din cat vad eu nu trebuie schimbat chiar asa de mult, daca ai compresor compatibil cu R134. -------------------- Black heart scarring darker still
To keep up with me You've got to walk like a panther tonight |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
cat v-a costat reumplerea instalatiei la E30?
-------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 314 Joined: 7-March 07 From: ZION Member No.: 731 Car: E46 325CI Engine: M54B25 2500 192CP ![]() |
eu am dat 60 ron |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
vreau sa-mi montez si eu instalatia de aer conditionat pe noul e30. are conductele de sub bord, butoanele. ce altceva ar mai trebui?
se poate folosi acelasi radiator de apa (cel de racire a apei motoruluiu)? trebuie oricum sa-l schimb iar nenea de la magazinul de piese m-a intrebat daca vrea pt masina cu sau fara a/c. care este diferenta? This post has been edited by Azeea: May 31 2007, 08:59 PM -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 483 Joined: 19-October 05 From: Bucuresti Member No.: 30 Car: 324 td e30 1989 Engine: M21 2.4TD 115CP ![]() |
merge pus cel mai gros in conditiile in care motorul nu a fost prevazut cu a/c? mentionez ca motorul se va monta pe un e30 care a fost 320i -------------------- 324 td
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
normal ca merge, rau nu-i face motorului.... poate mai bine, merge si invers (subtire cu AC) dar nu este recomandat
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
nu este mai gros, poate sa fie ceva mai mare si principalul este ca are locul pt infiletarea celor 2 sonde care comanda electroventilatorul
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 25th June 2025 - 05:43 PM |