IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> reglaj motor 2,3
alex230ro
post May 8 2007, 05:38 PM
Post #21


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Aham turbo merge bien cred


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu
post May 8 2007, 06:11 PM
Post #22


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16-February 07
From: bucuresti
Member No.: 654
Car: e30
Engine: m20,325 170cp



dupa 500ture parca isi ia zborul.cred ca se intinde mai mult.nu stiu trebuie sa vin sa vedeti si voi.unde va strangeti duminik si la ce ora?

dupa 5000 ture m-am exprimat gresit

am pastrat aceeasi injectie.sa schimb si toata admisia de la celalat motor?acm dupa 5000 ture parca trage bine.

masina asta am luat-o de la unul din turnu magurele:B-19-WUG,are nr.de inmatriculare ,mi-au spus multi baieti ca o cunosc foarte bine,ca prin 2003,2004 era nr.1 la curse.nu prea a fost ingrijita ,dar eu nu vreau sa ma dau la curse cu ea vreau so fac pt.mine si din cauza asta va intreb tot felul de chestii,urmeaza sa o bag la facut,tinichigerie,vopsitorie etc.din pacate am avut probleme cu motorul,acm ceva mai mici cu asta.cred ca merg sa planez chiuloasa cealalata,a lui si o pun pe aia.dar o sa vin la intalnire sa o vedeti si voi.

This post has been edited by radu: May 8 2007, 06:16 PM
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post May 8 2007, 09:14 PM
Post #23


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .





QUOTE (radu @ May 8 2007, 07:11 PM) *
nu stiu trebuie sa vin sa vedeti si voi.unde va strangeti duminik si la ce ora?

cauta pe aici pt locul de intalnire


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lucian
post Dec 18 2007, 04:22 PM
Post #24


100% BMW corupt
*****

Group: Members
Posts: 1,440
Joined: 8-February 07
From: Bucuresti/Oltenia
Member No.: 625
Car: E 28; ex e12, e34
Engine: m10 pe gaz



QUOTE (alex230ro @ Apr 25 2007, 10:00 AM) *
Motorul de 2,3 se regleaza astfel:1.se regleaza avansul cu stroboscopul 2.debitmetrul sigilat 3.tobe intregi care sa nu rasufle 4.MOT(aparat de masurat noxe) 5.se regleaza din imbusul de la debitmetru noxele
daca debitmetrul e desigilat se cauta una bucata personaj care sa bage mana in el Catalin in cazul meu.
Bafta-oricum parerea mea e ca ai gresit cand ai cumparat motorul de 2,3 in loc sa repari 2,5-ul

salut,
catalin se baga si la alte debitmetre?
eu am un 2.3 si imi face probleme debitmetru...
as vrea sa-l reglez cat de cat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
haifisch
post Dec 18 2007, 05:36 PM
Post #25


Was ist Zeit?
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,084
Joined: 31-October 05
Member No.: 75
Car: E28
Engine: M20 2.0i 129CP



mai bine cauti unul bun.....preferabil sigilat...parerea mea
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Dec 18 2007, 05:47 PM
Post #26


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42





da cam asa e


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gabi_323i
post Dec 18 2007, 08:45 PM
Post #27


82% BMW corupt
****

Group: Members
Posts: 821
Joined: 18-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 18
Car: E21
Engine: M20 2.3 143CP



da, asa e, merg 6 turbine de logan dci laugh.gif
in primul rand trebuia sa iti cumperi un arbore cotit si un set de cuzineti, mai mult de 100e nu costa chestia asta, 150 sa zicem.
ai pus un motor de 2.3 facut de cine stie ce mecanic si cu o injectie mult mai proasta decat cea pe care ai avuto, sa zicem ca mergea bine, ti-ai batut joc de el si l-ai fiert, probabil ca avea o garnitura foarte proasta de "s-a ars" din prima, sau nu a fost stransa calumea, sau avea prezoane folosite de 5+ ori. ai pus o chiulasa de 2.7 care are porturile de admisie mai mici decat vechea chiulasa, aceeasi camera de ardere (acelasi raport de compresie) dar o axa cu came foarte slaba. la intalnirile bmwzone se regleaza debitmetre in masa, ar trebui sa ajungi mai des smile.gif

o seara placuta mellow.gif
Attached thumbnail(s)
Attached Image
 


--------------------
BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mario.b
post Dec 19 2007, 01:40 AM
Post #28


45% BMW corupt
***

Group: Members
Posts: 498
Joined: 31-August 07
From: Bucuresti
Member No.: 1,112
Car: E30
Engine: M20 2.0 93kW



In cazul meu (tot jetronic am) cred ca voi da foc motorului, daca nu reuseste Adi Oprisan sa ii dea de cap il pornesc si asa cum merge ma duc pe camp + un set de jante cu cauciucuri si dau burn pana sparg motorul. Abea reusisem sa il fac se mearga OK si dintr-o data nu mai merge. Nu stiu daca au fost facute vreo data motoare mai proaste ca jetronicul (dupa parerea mea), multe vacumuri, multe reglaje, multe furtune, multe prostii pentru pornire la rece, la cald la transpiratie, chiar nu inteleg motorul asta deloc, nici nu am avut mult timp pentru el, dar oricum, la cele motronic este simplu debitmetru+valva de relanti+ECU si gata motorul, jetronicul nu e asa, furtune din masa pana in tacsu, piese de pornire la rece + o gramada de furtune care si acum daca le desfac sigur nu mai stiu sa le pun la loc. Bafta celor cu jetronic. Eu sant satul de ele ca de mere acre. Sorry de rautate dar m-am saturat sa vad masina in parcare
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Dec 19 2007, 02:20 AM
Post #29


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Jetronikul este complicat pt cei care nu au cunostinte in materie.Ai putea sa cauti o carete ,te documentezi in leg cu injectia respectiva ,daca ai inteles ce se intampla cu toate compomentele si la ce folosesc iti va fii mult mai usor sa o reglezi sa sa o mentii intr-o buna functionare..


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Dec 19 2007, 12:49 PM
Post #30


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp





Jetronicul e al dracu de simplu, chiar daca are niste vacuumuri incalcite pe-acolo pe care inca nu le-am inteles nici eu. Dar daca sunt taote bune si la locul lor n-ai treaba.
Dar M20 cu jetronic e ca dracu, la motorul ala totul mi se pare pus pe dos.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Dec 19 2007, 06:53 PM
Post #31


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



QUOTE (mario.b @ Dec 19 2007, 01:40 AM) *
In cazul meu (tot jetronic am) cred ca voi da foc motorului, daca nu reuseste Adi Oprisan sa ii dea de cap il pornesc si asa cum merge ma duc pe camp + un set de jante cu cauciucuri si dau burn pana sparg motorul.

Ti-ai gasit si-un mare maestru sa-ti faca masina... conf (9).gif


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 03:12 PM