![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Aham turbo merge bien cred
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
dupa 500ture parca isi ia zborul.cred ca se intinde mai mult.nu stiu trebuie sa vin sa vedeti si voi.unde va strangeti duminik si la ce ora?
dupa 5000 ture m-am exprimat gresit am pastrat aceeasi injectie.sa schimb si toata admisia de la celalat motor?acm dupa 5000 ture parca trage bine. masina asta am luat-o de la unul din turnu magurele:B-19-WUG,are nr.de inmatriculare ,mi-au spus multi baieti ca o cunosc foarte bine,ca prin 2003,2004 era nr.1 la curse.nu prea a fost ingrijita ,dar eu nu vreau sa ma dau la curse cu ea vreau so fac pt.mine si din cauza asta va intreb tot felul de chestii,urmeaza sa o bag la facut,tinichigerie,vopsitorie etc.din pacate am avut probleme cu motorul,acm ceva mai mici cu asta.cred ca merg sa planez chiuloasa cealalata,a lui si o pun pe aia.dar o sa vin la intalnire sa o vedeti si voi. This post has been edited by radu: May 8 2007, 06:16 PM |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
nu stiu trebuie sa vin sa vedeti si voi.unde va strangeti duminik si la ce ora? cauta pe aici pt locul de intalnire -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 1,440 Joined: 8-February 07 From: Bucuresti/Oltenia Member No.: 625 Car: E 28; ex e12, e34 Engine: m10 pe gaz ![]() |
Motorul de 2,3 se regleaza astfel:1.se regleaza avansul cu stroboscopul 2.debitmetrul sigilat 3.tobe intregi care sa nu rasufle 4.MOT(aparat de masurat noxe) 5.se regleaza din imbusul de la debitmetru noxele daca debitmetrul e desigilat se cauta una bucata personaj care sa bage mana in el Catalin in cazul meu. Bafta-oricum parerea mea e ca ai gresit cand ai cumparat motorul de 2,3 in loc sa repari 2,5-ul salut, catalin se baga si la alte debitmetre? eu am un 2.3 si imi face probleme debitmetru... as vrea sa-l reglez cat de cat. |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() Was ist Zeit? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,084 Joined: 31-October 05 Member No.: 75 Car: E28 Engine: M20 2.0i 129CP ![]() |
mai bine cauti unul bun.....preferabil sigilat...parerea mea
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
da cam asa e -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
da, asa e, merg 6 turbine de logan dci
![]() in primul rand trebuia sa iti cumperi un arbore cotit si un set de cuzineti, mai mult de 100e nu costa chestia asta, 150 sa zicem. ai pus un motor de 2.3 facut de cine stie ce mecanic si cu o injectie mult mai proasta decat cea pe care ai avuto, sa zicem ca mergea bine, ti-ai batut joc de el si l-ai fiert, probabil ca avea o garnitura foarte proasta de "s-a ars" din prima, sau nu a fost stransa calumea, sau avea prezoane folosite de 5+ ori. ai pus o chiulasa de 2.7 care are porturile de admisie mai mici decat vechea chiulasa, aceeasi camera de ardere (acelasi raport de compresie) dar o axa cu came foarte slaba. la intalnirile bmwzone se regleaza debitmetre in masa, ar trebui sa ajungi mai des ![]() o seara placuta ![]() -------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 45% BMW corupt ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 498 Joined: 31-August 07 From: Bucuresti Member No.: 1,112 Car: E30 Engine: M20 2.0 93kW ![]() |
In cazul meu (tot jetronic am) cred ca voi da foc motorului, daca nu reuseste Adi Oprisan sa ii dea de cap il pornesc si asa cum merge ma duc pe camp + un set de jante cu cauciucuri si dau burn pana sparg motorul. Abea reusisem sa il fac se mearga OK si dintr-o data nu mai merge. Nu stiu daca au fost facute vreo data motoare mai proaste ca jetronicul (dupa parerea mea), multe vacumuri, multe reglaje, multe furtune, multe prostii pentru pornire la rece, la cald la transpiratie, chiar nu inteleg motorul asta deloc, nici nu am avut mult timp pentru el, dar oricum, la cele motronic este simplu debitmetru+valva de relanti+ECU si gata motorul, jetronicul nu e asa, furtune din masa pana in tacsu, piese de pornire la rece + o gramada de furtune care si acum daca le desfac sigur nu mai stiu sa le pun la loc. Bafta celor cu jetronic. Eu sant satul de ele ca de mere acre. Sorry de rautate dar m-am saturat sa vad masina in parcare
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Jetronikul este complicat pt cei care nu au cunostinte in materie.Ai putea sa cauti o carete ,te documentezi in leg cu injectia respectiva ,daca ai inteles ce se intampla cu toate compomentele si la ce folosesc iti va fii mult mai usor sa o reglezi sa sa o mentii intr-o buna functionare..
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#30
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Jetronicul e al dracu de simplu, chiar daca are niste vacuumuri incalcite pe-acolo pe care inca nu le-am inteles nici eu. Dar daca sunt taote bune si la locul lor n-ai treaba. Dar M20 cu jetronic e ca dracu, la motorul ala totul mi se pare pus pe dos. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
In cazul meu (tot jetronic am) cred ca voi da foc motorului, daca nu reuseste Adi Oprisan sa ii dea de cap il pornesc si asa cum merge ma duc pe camp + un set de jante cu cauciucuri si dau burn pana sparg motorul. Ti-ai gasit si-un mare maestru sa-ti faca masina... ![]() -------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 03:12 PM |