IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

 
Reply to this topicStart new topic
> Schimbat mocheta, A incercat cineva ?
nmg
post May 7 2007, 10:21 AM
Post #1


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Ma intrebam cam cat de complicat ar fi sa schimb mocheta din interior. Cum se pot realiza 'umflaturile' acelea de pe la imbinari ?


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post May 7 2007, 01:13 PM
Post #2


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



cred ca se fac intr-o presa la cald, nu stiu daca ai sa reusesti tu... home made wink.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dust
post May 7 2007, 03:44 PM
Post #3


God himself?
***

Group: Members
Posts: 630
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (The Highlands)
Member No.: 388
Car: BMW nu mai e
Engine: nici motor





cumpara una noua...


--------------------
Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post May 7 2007, 11:45 PM
Post #4


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D



parerea mea nu te chinui sa iti fabrici una umflaturile/buretele ala are un rol antifonic si mai retine si apa ....am eu una de coupe daca te intereseaza in stare perfecta

This post has been edited by n3o: May 7 2007, 11:46 PM


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post May 7 2007, 11:48 PM
Post #5


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



cred ca vrea de e23 daca nu ma insel... nu's de ce dar asa scrie ca ar avea ca masina la profil biggrin.gif si de e23 coupe inca nu am auzit smile.gif


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
n3o
post May 8 2007, 12:05 AM
Post #6


CSL fan
*****

Group: Insiders
Posts: 1,944
Joined: 11-December 05
From: Bucharest, Pta. Romana
Member No.: 120
Car: e39 530da touring
Engine: 3.0D





scuza-ma nu am fost atent ... mai complicat asa daca totusi te apuci sa o faci cauta pasla si mai stiu un material foarte bun dar nu imi mai aduc aminte acum denumirea


--------------------
www.printareieftina.uv.ro - Servicii dtp, printare, copiere si multe altele
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post May 8 2007, 07:06 AM
Post #7


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



Aseara am curatat masina si m-am uitat in detaliu. Nu are 'umflaturi' decat acolo unde vin suruburile de scaun si sunt destul de mici ca sa nu deranjeze prin lipsa ...smile.gif Modul de aranjare e destul de logic, fara prea multe taieturi si imbinari. De fapt nici nu cred ca am vazut vreo cusatura pe undeva.

Peste tabla se afla un strat de ceva moale, cam de 1,5 - 2 cm, pasla sau vata de sticla, peste care se afla un covor de cauciuc peste care vine asezata mocheta. Deci nu o sa fie o problema cu antifonarea.

Ah, si da, o sa fie o problema cu rest pedal - ul dar o sa ma descurc eu intr-un fel.

Cum fac rost de bani, cumpar vreo 3 metri de mocheta, o scot pe cea veche si o folosesc ca model. Mi-ar mai trebui si ceva clei, pentru unele zone unde sunt bucati mai mici lipite direct (consola centrala, bancheta spate, etc) dar cred ca se va rezolva.

Si cred ca trebuie sa caut o mocheta foarte rezistenta, nu stiu daca cele obisnuite ar rezista la asa uzura.

@dust:
De unde sa cumpar una noua ? Ai idee cam cat ar costa ?


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dust
post May 8 2007, 10:09 AM
Post #8


God himself?
***

Group: Members
Posts: 630
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (The Highlands)
Member No.: 388
Car: BMW nu mai e
Engine: nici motor



de la bmw, nu poate sa fie o avere si merita pentru ca e originala si te tine plus de asta nu stiu daca o sa poti tu sa fabrici o mocheta care sa semene macar cu cea facuta de bmw... si daca nu iese bine o sa te enervezi de cate ori o vezi si va arata urat...


--------------------
Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie

Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 8 2007, 11:38 AM
Post #9


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



Adica la E23 mocheta nu are bureti lipiti pe ea in anumite zone? In cazul asta poate fi relativ simplu sa-ti confectionezi una.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post May 8 2007, 11:56 AM
Post #10


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW





QUOTE (dust @ May 8 2007, 11:09 AM) *
de la bmw, nu poate sa fie o avere


Pe Real Oem apare la 500+ USD ... Pret eronat ? Nu stiu dar nu vreau sa ma gandesc cat imi vor cere cei de la Bavaria pe ea.

QUOTE (dust @ May 8 2007, 11:09 AM) *
si merita pentru ca e originala si te tine plus de asta nu stiu daca o sa poti tu sa fabrici o mocheta care sa semene macar cu cea facuta de bmw...


Cum adica ? Ce ar avea mocheta de BMW in plus ? Rezistenta la uzura ? Poate. Dar am zis deja ca o sa caut una rezistenta si mochetele care sunt in comert sunt pe calitati, grosimi, etc. Culoare ? Am deja mostre din culorile originale folosite si o sa aleg una cat mai apropiata. Feston ? Stiu vreo 2 locuri in care pot sa-mi faca.

Singura grija care mi-o fac este in legatura cu 'umflaturile' acelea, si in special cu rest-pedal-ul, dar vad eu cum fac, eventual o ud, o pun pe un calapod presata pana se usuca si tot o sa iasa ceva, daca nu la fel, macar cat mai apropiat.

QUOTE (dust @ May 8 2007, 11:09 AM) *
si daca nu iese bine o sa te enervezi de cate ori o vezi si va arata urat...


Asta cam asa e ...smile.gif

@Til: este exact ce ma gandesc si eu. Nu am putut s-o desfac de tot sa ma uit dar cred ca nu are. Si oricum, stiu la obor un raion unde sa vand numai bureti smile.gif


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post May 8 2007, 11:59 AM
Post #11


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



dar buretii de pe mocheta originala sunt profilati pentru formele caroseriei, cred...

Si da, cred ca o mocheta originala e al dracu' de scumpa.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post May 8 2007, 12:09 PM
Post #12


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



QUOTE (TiL @ May 8 2007, 12:59 PM) *
dar buretii de pe mocheta originala sunt profilati pentru formele caroseriei, cred...


Nu-mi fac griji, daca sunt, sunt pe dedesupt. Depinde de cat de complicata e forma lor si pana la urma un burete se poate ajusta usor cu o foarfeca/cutter. Iar in caz de probleme, se pot refolosi cei vechi.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dust
post May 8 2007, 01:41 PM
Post #13


God himself?
***

Group: Members
Posts: 630
Joined: 19-July 06
From: Cluj-Napoca (The Highlands)
Member No.: 388
Car: BMW nu mai e
Engine: nici motor



dupa cum vad esti pornit sa o confectionezi singur si in acest caz pot sa spun doar : multa bafta si sper sa-ti iasa cum o vrei, sa nu faci crize de nervi in caz ca iese prost, sa postezi etapele in caz ca iese bine smile.gif


--------------------
Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie

Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 01:42 AM