![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Ma intrebam cam cat de complicat ar fi sa schimb mocheta din interior. Cum se pot realiza 'umflaturile' acelea de pe la imbinari ?
-------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
cred ca se fac intr-o presa la cald, nu stiu daca ai sa reusesti tu... home made
![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
cumpara una noua... -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
parerea mea nu te chinui sa iti fabrici una umflaturile/buretele ala are un rol antifonic si mai retine si apa ....am eu una de coupe daca te intereseaza in stare perfecta
This post has been edited by n3o: May 7 2007, 11:46 PM -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
cred ca vrea de e23 daca nu ma insel... nu's de ce dar asa scrie ca ar avea ca masina la profil
![]() ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() CSL fan ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,944 Joined: 11-December 05 From: Bucharest, Pta. Romana Member No.: 120 Car: e39 530da touring Engine: 3.0D ![]() |
scuza-ma nu am fost atent ... mai complicat asa daca totusi te apuci sa o faci cauta pasla si mai stiu un material foarte bun dar nu imi mai aduc aminte acum denumirea -------------------- ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Aseara am curatat masina si m-am uitat in detaliu. Nu are 'umflaturi' decat acolo unde vin suruburile de scaun si sunt destul de mici ca sa nu deranjeze prin lipsa ...
![]() Peste tabla se afla un strat de ceva moale, cam de 1,5 - 2 cm, pasla sau vata de sticla, peste care se afla un covor de cauciuc peste care vine asezata mocheta. Deci nu o sa fie o problema cu antifonarea. Ah, si da, o sa fie o problema cu rest pedal - ul dar o sa ma descurc eu intr-un fel. Cum fac rost de bani, cumpar vreo 3 metri de mocheta, o scot pe cea veche si o folosesc ca model. Mi-ar mai trebui si ceva clei, pentru unele zone unde sunt bucati mai mici lipite direct (consola centrala, bancheta spate, etc) dar cred ca se va rezolva. Si cred ca trebuie sa caut o mocheta foarte rezistenta, nu stiu daca cele obisnuite ar rezista la asa uzura. @dust: De unde sa cumpar una noua ? Ai idee cam cat ar costa ? -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
de la bmw, nu poate sa fie o avere si merita pentru ca e originala si te tine plus de asta nu stiu daca o sa poti tu sa fabrici o mocheta care sa semene macar cu cea facuta de bmw... si daca nu iese bine o sa te enervezi de cate ori o vezi si va arata urat...
-------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Adica la E23 mocheta nu are bureti lipiti pe ea in anumite zone? In cazul asta poate fi relativ simplu sa-ti confectionezi una.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
de la bmw, nu poate sa fie o avere Pe Real Oem apare la 500+ USD ... Pret eronat ? Nu stiu dar nu vreau sa ma gandesc cat imi vor cere cei de la Bavaria pe ea. si merita pentru ca e originala si te tine plus de asta nu stiu daca o sa poti tu sa fabrici o mocheta care sa semene macar cu cea facuta de bmw... Cum adica ? Ce ar avea mocheta de BMW in plus ? Rezistenta la uzura ? Poate. Dar am zis deja ca o sa caut una rezistenta si mochetele care sunt in comert sunt pe calitati, grosimi, etc. Culoare ? Am deja mostre din culorile originale folosite si o sa aleg una cat mai apropiata. Feston ? Stiu vreo 2 locuri in care pot sa-mi faca. Singura grija care mi-o fac este in legatura cu 'umflaturile' acelea, si in special cu rest-pedal-ul, dar vad eu cum fac, eventual o ud, o pun pe un calapod presata pana se usuca si tot o sa iasa ceva, daca nu la fel, macar cat mai apropiat. si daca nu iese bine o sa te enervezi de cate ori o vezi si va arata urat... Asta cam asa e ... ![]() @Til: este exact ce ma gandesc si eu. Nu am putut s-o desfac de tot sa ma uit dar cred ca nu are. Si oricum, stiu la obor un raion unde sa vand numai bureti ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
dar buretii de pe mocheta originala sunt profilati pentru formele caroseriei, cred...
Si da, cred ca o mocheta originala e al dracu' de scumpa. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
dar buretii de pe mocheta originala sunt profilati pentru formele caroseriei, cred... Nu-mi fac griji, daca sunt, sunt pe dedesupt. Depinde de cat de complicata e forma lor si pana la urma un burete se poate ajusta usor cu o foarfeca/cutter. Iar in caz de probleme, se pot refolosi cei vechi. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() God himself? ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 630 Joined: 19-July 06 From: Cluj-Napoca (The Highlands) Member No.: 388 Car: BMW nu mai e Engine: nici motor ![]() |
dupa cum vad esti pornit sa o confectionezi singur si in acest caz pot sa spun doar : multa bafta si sper sa-ti iasa cum o vrei, sa nu faci crize de nervi in caz ca iese prost, sa postezi etapele in caz ca iese bine
![]() -------------------- Spart in cap de fum am o revelatie
Sa n-ai incredere-n femei si-n franele de Dacie ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 17th July 2025 - 08:46 PM |