![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Incerc si eu marea cu degetul, pentru ca m-ar tenta sa pun o diferenta ca sa iau 528-ul lui turbocharger in loc sa mai investesc in tractor.
Asa ca dau troaca mea cu bunele si relele ei (putine dar grele) pentru 2000E, nu prea negociabil. Bune: AC complet si functional. Geamuri electrice fata. Schimbator ///M. Oglinzi electrice. CD Pioneer cam vechi dar bun, boxe Sony Xplod ovale pe spate, plus unele mici ovale pe fata, nu mai stiu ce marca. Perdeluta spate. Din ce vad eu, fostul proprietar a decupat o bucata zdravana de lemn pe care a montat o mocheta, perdeluta si boxele. Interior OK, am schimbat scaunele si bancheta cu unele in stare destul de buna. Cu bucsile si pivotii sta binisor. Am pus brat inferior cu bucsa si pivot stanga nou, celelalte pareau bunicele, dar am gasit alte brate SH la care pivotii pareau mai buni, asa ca le-am pus pe astea. Bucsile mari de la bratele superioare sunt noi. Flansa cardan, tampoane motor si cutie noi - un tampon motor inca nu-i montat. Bielete antiruliu spate noi. Un cablu de frana de mana nou. Cred ca trebuiesc schimbati si sabotii de pe partea aia totusi, ca parca nu tine cum ar trebui la o roata. Placute fata TRW noi, pe spate sunt prea bune ca sa le schimb. Discurile de frana sunt foarte putin uzate - cred ca sub 1 mm pe fata si aproape deloc pe spate. Turbina reconditionata. Bucsa semicaseta noua. Consum mediu 7,8%. Practic e mai mic, pentru ca am roti mari pe spate, asa ca bordul imi indica mai putini km. Nota: Prin "noi" inteleg ca le-am schimbat in ultimul an. Rele: Motorul pierde compresie. Pufaie destul de urat daca desfaci capacul de la ulei. A pornit totusi si la -12 grade. Manca 15W40 pe paine, chiar si cu aditiv 2+2, dar vad ca la 20W50 (fara aditiv) nu se da. Huruie un rulment in cutie cand se incalzeste - trebuie schimbata. Joc in planetare. Cardanul si diferentialul n-au nimic. Joc in caseta de directie si la imbinarea coloanei reglabile. Puntea fata lovita. Vopse urata. Capota si aripile fata ar merita schimbate + vopsit toata masina. Parbriz zgaraiat, ciupit... e o feerie cand te intalnesti cu alte masini noaptea. Cred ca am un foarte mic joc la rulmentul dreapta fata. Amortizoare cam naspa - eu as incarca fata si as pune noi pe spate. A fost lovita in spate si reparata cam in fuga, cred. Trebuie sa mai fie si altele care nu-mi vin acum in minte. Rotile pe 15 si volanul in trei spite cu piele nu le dau. As prefera sa tin si plansa spate cu perdeluta si boxe, dar nu cred ca i-ar conveni cuiva. O dau cu rotile de aliaj 14", ca in pozele de mai jos. 205/60 R14 resapate pe fata si 185/70 R14 pe spate. Poze nu pot sa atasez de la serviciu, va arat doar pozele din anuntul dupa care am luat masina. Acum nu mai arata atat de bine. http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190006.jpg http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190002.jpg http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190005.jpg http://www.autovit.ro/pozemari/1/9/1/9/2619190008.jpg Nu va lasati impresionati de parerea mea cam proasta despre masina asta, nu am de gand sa las la pret. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Si tu vrei sa treci la benzinare!
Chiar raman doar cativa cu TD pe aici. Bine macar ca ramai la E28. Bafta la vanzare. UP! -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Mda, vreau sa simt ca am BMW ![]() Si-apoi, e mai sanatos sa mergi cu bicicleta/pe jos/RATB decat toata ziua cu curu-n masina. Ma cam sperie gandul la consum dublu, dar ma descurc cu mijloacele alternative de transport ![]() In fine, astea-s povesti, cel mai probabil raman cu ea, ii dau o vopsea, schimb cutia si puntea fata si asta e. Trist dar convenabil ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Mda, vreau sa simt ca am BMW ![]() Si-apoi, e mai sanatos sa mergi cu bicicleta/pe jos/RATB decat toata ziua cu curu-n masina. Ma cam sperie gandul la consum dublu, dar ma descurc cu mijloacele alternative de transport ![]() In fine, astea-s povesti, cel mai probabil raman cu ea, ii dau o vopsea, schimb cutia si puntea fata si asta e. Trist dar convenabil ![]() Bineinteles ca asta e drumul cel mai greu pe care il urmezi. Desi, E28-ul lui turbocharger mi se pare o afacere excelenta. Arata foarte bine. Iar diferenta dintre E28-ul lui madbmw la 1400E si E28-ul turbocharger la 2500, pare complet justificata (cutie manuala buna. aspect, linia masinii, vopsea etc), arata mult mai bine. Intr-adevar parca un 2.8i ar suna mai bine decat un 2.4 td, parca ar aduce intr-adevar a BMW un 2.8i. Ce sa zic, tu stii mai bine ce trebuie si ce nu. Dar oricum, eu unul nu as face trecerea asta, chiar daca aparent scapi de toate problemele de mai sus. Aceeasi suma de bani se va duce in benzina, si practic nu iti vei amortiza investitia, ba din contra cred ca va creste, si vei ajunge sa ai o masina de weekend. E doar parerea mea, mai ales la traficul din Bucuresti. Tu decizi. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Hai mai omule, ca alea rele parca nu sunt chiar atat de rele. Si ce daca e diesel ? Multi ar vrea un diesel in zilele astea. Din ce spui tu acolo, nici una nu mi se pare a fi un capat de tara. Poate cu motorul sa fie ceva mai mult de cheltuit dara daca zici ca ai gasit un ulei potrivit, eu zic ca e in regula.
Cred ca daca te hotarasti sa nu o vinzi, ai putea sa o aranjezi frumos. Planifica-ti reparatiile si rezolva cate una pe rand, daca te apuci de toate odata, cheltui mult. Si ai auzit de do - it - yoursefl, nu-i asa ? ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Hai mai omule, ca alea rele parca nu sunt chiar atat de rele. Si ce daca e diesel ? Multi ar vrea un diesel in zilele astea. Din ce spui tu acolo, nici una nu mi se pare a fi un capat de tara. Poate cu motorul sa fie ceva mai mult de cheltuit dara daca zici ca ai gasit un ulei potrivit, eu zic ca e in regula. Cred ca daca te hotarasti sa nu o vinzi, ai putea sa o aranjezi frumos. Planifica-ti reparatiile si rezolva cate una pe rand, daca te apuci de toate odata, cheltui mult. Si ai auzit de do - it - yoursefl, nu-i asa ? ![]() "do-it-yourself" As vrea atat de mult sa fiu de acord cu tine. Mi se pare relativa expresia de mai sus. Intr-adevar nu e mare lucru, sa muncesti de unul singur la masina, si sa si obtii rezultate pe masura asteptarilor. Numai ce acest lucru depinde de multi factori: - garaj incapator; - sau mai bine sa stai la casa, si sa ai mai mult spatiu pentru reparatii de acest gen; - sa ai relatii la dezmembrari, sa stii unde sa cauti afara, ca sa aduci piese, kituri originale, etc; - sa ai bani pentru asa ceva; - sa stii sa faci asa ceva, ca pasiunea nu este egal cunoastere in toate cele, si aici nu ma refer la schimbat o bucsa sau un capat de bara, ci la chestii mai complexe; Si cate nu mai sunt dar care nu imi vin in minte, dar intra la categoria, "daca as fi si eu in locul lui, cu siguranta as face si eu la fel". Daca ne uitam la majoritatea care au facut din ursii lor, adevarate masini, acestia ori stau la casa, ori aduc periodic masini din Germania si le dezmembreaza, ba au bani si in acest caz pasiunea nu are limite, ba sunt la randul lor mecanici. Problema lui Lucian (Til), ca a multor de pe forum, si implicit a mea, este ca suntem intr-adevar pasionati de BMW, dar suntem pana la urma simpli oameni cu posibilitati limitate, care pe langa masina, mai au o gramada de probleme. Traim timpuri in care nu e usor sa pastrezi o masina de 20 de ani, ca noua si sa faci fata tuturor cheltuielilor. Si toate aceste probleme te pot deprima, si ganditi-va ca u traim singuri, si oamenii cu care convetium nu pot intelege la nesfarsit acest lucru. Era o vorba a lui Creanga: " ...decat codas la oras, mai bine in satul meu fruntas...". Care s-ar traduce cam asa" ... decat BMW de 20 de ani, mai bine Logan nou..." Hei hey! nu sariti acum pe mine, dar am prieteni cu Logan de 2 ani si ceva, si tin si ei la masina lor, cum tin si eu la a mea, dar spre deosebire de mine nu baga lunar bani in ea, ca se strica una, ba ca se strica alta. Asa ca pana la urma o sa murim cu ale noastre troace. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
@nmg: Do it yourself? Pai cine crezi ca a schimbat bucsi, brate cu pivoti, rulment (SH), tampoane, bielete spate, cablu frana?
![]() De restul s-a ocupat Interceptor, care nu ma usuca la buzunare, ii sunt eu mai simpatic probabil. Si ai dreptate, dupa ce am facut toata lista de mai sus mi-am dat seama ca nu trebuie sa renunt la ea atat de usor. Cat despre masina de WE.... masina mi se pare un moft, sunt inca tanar si pot sa ma deplasez si fara masina prin oras. E chiar indicat, ca oricum stau toata ziua pe scaun la serviciu si simt ca o iau razna. Prefer o masina adevarata pentru WE. Masina lui turbocharger are si ea niste minusuri, (fara trapa, sonorizare putin mai slaba, plus frane nepotrivite pt mine - ABS+servo hidraulic). Dar are tot ce-i trebuie unui BMW: Caroserie teapana si motor pe masura. Da, as baga bani si in aia ca s-o fac cum vreau eu, dar as avea o masina pentru sufletul meu. Chiar daca o sa fiu nevoit sa calculez fiecare km parcurs prin Bucuresti... am mai facut asta ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
@reactor_share crezi ca daca iei masina noua faci vreo treaba?Am dat ursul si am luat masina noua Fiesta-motor mic consuma putin garantie 4 ani si crede-ma ca regret ca am dat ursul.Am masina noua dar dau 600Ron pe luna rata pe o perioada mare de timp,sincer preferam sa tin ursul si sa nu am datorii pe termen lung dar asta e
![]() ![]() Edit:sa nu intelegeti ca Fordu ala nu e bun,merge consuma 6-7 in oras si 4-5 afara ara garantie dar nu se poate compara niciodata cu ursul din punct de vedere al senzatiilor si al placerii la condus.Daca ar fii sa fac o paralela si la consum Ford care are 1,4- 68 cai ia 6-7 in oras si 4-5 afara iar ursul la 2,3-150 cai lua 12-16 in oras si 7-10 afara asa ca..... This post has been edited by alex230ro: May 4 2007, 11:33 AM -------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
LE: @reactor_share:
Nu te pot contrazice in totalitate, fiecare are dreptate in felul lui. Totusi, eu prefer sa-mi fac reparatiile singur, si culmea, nu am garaj sau spatiu special, o fac in fata blocului. Bineinteles, sunt unele lucruri pe care nu le pot face, motor, vopsitorie, etc, etc. Dar marea majoritate a reparatiilor curente la o masina se pot face foarte frumos si fara sa dispui de cine stie ce dotari. Nu prea am multi bani pentru masina, este cum ai zis si tu, sunt si alte probleme mai importante si de aceea imi planific orice reparatie si nu ma apuc de lucru pana cand nu sunt sigur ca am toate informatiile si tot ce imi trebuie, piese, scule, etc. Si slava Domnului, gasesti informatii pe net cate vrei, pentru masinile noastre. In felul asta si timpul de imobilizare al masinii se reduce la minim. Sunt sigur ca daca nu ti-e jena sa pui mana pe cheie poti face lucruri de care sa fii mandru. Trebuie doar vointa, curiozitate si sa nu pornesti de la ideea 'eu nu pot face asa ceva'. Nu cunosc masina lui Til dar din lista lui 'rele', sunt multe care le-as incadra la categoria 'fa-o singur', macar partial. Parerea mea . ![]() This post has been edited by nmg: May 4 2007, 11:50 AM -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
nmg, multumesc pentru incurajari. Si eu gandesc la fel, mai bine lucrez eu la ea si stiu tot ce are. Chiar daca uneori s-a lasat cu suruburi rupte si alte nebunii, am invatat cate ceva. Portbagajul meu e acum service mobil: capre, crickuri, tubulare, inelare etc si-mi place sa lucrez la masina. Dar tot un diesel ramane, cu bunele si relele lui. Am pus anuntul doar ca sa vad daca e cineva interesat de un diesel, nu tin neaparat sa trec la benzina acum. Iar AC-ul o sa-si faca treaba in vara calduroasa care se anunta. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() 64% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 655 Joined: 23-May 06 From: Iasi Member No.: 303 Car: E28 Engine: M21 524 TD 116CP ![]() |
Trebuie sa clarific cateva lucruri:
Nu vreau sa credeti ca sunt de acord cu Logan nou, poate sa fie de 10 ori mai buna decat un E28, dar pur si simplu nu imi place ca masina, si mai ales la interior si tinuta de la volan, dar intru in detalii si nu merita. Mi-ar place sa ma implic in reparatiile masinii, dar problema mea este ca nu stiu mai nimic, doar din ce am vazut pe la altii care au reparat-o, si pe langa care am stat. Nu o sa imi fie niciodata jena sa pun mana pe o cheie si sa o invart, ba mai mult as face-o cu drag. Nu am vrut sa am un ton rautacios mai sus, am punctat doar acolo unde eu am crezut ca sunt goluri. -------------------- NOW E34 2.5I vanos '94 (THEN E28 2.4 TD '86 (BACK THEN E28 2.4 TD '83))
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Trebuie sa clarific cateva lucruri: Nu vreau sa credeti ca sunt de acord cu Logan nou, poate sa fie de 10 ori mai buna decat un E28, dar pur si simplu nu imi place ca masina, si mai ales la interior si tinuta de la volan, dar intru in detalii si nu merita. Mi-ar place sa ma implic in reparatiile masinii, dar problema mea este ca nu stiu mai nimic, doar din ce am vazut pe la altii care au reparat-o, si pe langa care am stat. Nu o sa imi fie niciodata jena sa pun mana pe o cheie si sa o invart, ba mai mult as face-o cu drag. Nu am vrut sa am un ton rautacios mai sus, am punctat doar acolo unde eu am crezut ca sunt goluri. Nimeni nu s-a nascut invatat ![]() ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Haideti ca vreau sa-mi iau masina cu consum dublu.
Dau si cutie de viteze impecabila, capota nevopsita. Cu putin noroc, maine mai adaug: punte fata, caseta de directie, aripi fata, bara spate... -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Daca vreti un schimb cu diferenta din partea mea, incercati. Ce s-a mai schimbat de cand am pus anuntul: - am schimbat cutia - acum are alt huruit din zona ambreiajului. Cred ca n-am pus furca potrivita pentru combinatia asta de cutie/ambreiaj. - am un set cu toate cele 4 brate fata si bucsi in portbagaj, chiar daca nu are nevioe de ele deocamdata (nu bate nimic). Le dau cu masina doar daca trec la alt model decat E28. As da-o pentru ca s-au dus zilele de concediu pe care vroiam sa le iau ca s-o vopsesc, s-o fac cum vreau si n-as lasa vopsitorul nesupravegheat cu ea. In schimb o sa iau niste bani... LE: de fapt mi-ar conveni si o bombita pe benzina+diferenta. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Ia sa vedem chiar nu o vrea nimeni?
E28 524td, aer conditionat, geamuri electrice fata, interior destul de bun (am schimbat scaunele si bancheta cu unele albastre). Fete de usi si mocheta originale, verzi. Volan in trei spite imbracat in piele. CD Player+ 4 boxe Plus obisnuitele inchidere centralizata, oglinzi electrice, servodirectie. Am schimbat cutia de viteze, puntea fata, bratele fata cu tot cu bucsi, caseta de directie. Mai am amortizoare fata Bilstein noi + flanse Lemforder noi pe care nu le-am montat inca. Disc ambreiaj nou, care a facut sa nu mai huruie cutia decat in anumite situatii. Am luat capota, care trebuie vopsita odata cu toata masina. Asa cum e acum, la 2000 euro. Daca nu apare nimeni, in doua saptamani o dau la vopsit. Posibil sa ramana la vanzare si dupa aceea ca e posibil sa-mi iau 528i intre timp ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() 82% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 821 Joined: 18-October 05 From: Bucuresti Member No.: 18 Car: E21 Engine: M20 2.3 143CP ![]() |
-------------------- BMW E21 323i 2.3l K-Jetronic, 17" Alpina
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
ea e!
-------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Urata rau, dar are potential ![]() Mi-ai luat-o inainte cu poza si ai gasit-o pe-aia cu praful adunat dupa cateva drumuri pe camp ![]() -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Nu mai e de vanzare, sper sa-mi fac timp de un topic la Masina mea.
-------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 29th June 2025 - 01:28 AM |