![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#41
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Vrei sa ma interesez si la "furnizorul" meu, sa vedem ce gaseste? Da, dar sa fie noua, si cu tot cu garnitura. Inca n-am comandat-o, vreau intai sa o desfac (deseara sper sa reusesc) sa ma conving ca ea e de vina. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#42
|
|||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am desfacut pompa de apa in seara asta. Ea e de vina si cred ca si la Gimi tot ea e de vina. Pozele si filmuletul spun totul. Maine sper sa o montez pe cea noua. Pana la urma am comandat o pompa de apa la furnizorul meu de piese pentru Audi, care aduce si pentru BMW, mi-a recomandat aceeasi pompa de apa ca si furnizorul lui TiL (marca Hepu), dar la un pret putin mai mic (nesemnificativ), dar o sa iau de la el pentru ca mai iau si pentru Audi ceva si n-are rost sa ma complic.
Si acum pozele: Si filmuletul: http://www.youtube.com/watch?v=qs13REHJmsw In film e fixa rola antrenata de curea. Maine seara sper sa ma plimb cu masina ![]() -------------------- |
||
|
|||
![]()
Post
#43
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Am reusit in sfarsit sa desfac si vascocuplajul de pe pompa de apa. M-am chinuit destul de mult, dar in cele din urma am reusit, folosind cheia fixa de 32 si o cheie de tevi cu care am tinut de axul pompei de apa. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#44
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Noua pompa de apa Hepu are palele metalice. Deseara o montez.
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#45
|
||||||
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Gata, am rezolvat. Am pus noua pompa de apa si e totul ok. Temperatura sta acum fix la jmumatate. Cu ocazia asta am schimbat asadar si termostatul si curelele (le cumparasem de vreo 2 saptamani ca sa le schimb), si am pus si antigel nou bmw (care cred ca e Hepu).
Poze: Gimi, cand schimbam si pompa ta de apa? -------------------- |
|||||
|
||||||
![]()
Post
#46
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
cat te-a costat toata distractia? detaliat ... -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#47
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Pai preturile au fost urmatoarele:
- Pompa de apa Hepu: 180 RON (Volksparts) - Curele Contitech + termostat Wahler: 103 RON (Augsburg) - Antigel BMW: aproximativ 64 RON (Automobile Bavaria) - Apa distilata: 10 RON (Petrom) Si 3 seri de munca dupa servici (prima sa schimb termostatul, a doua sa dau jos pompa de apa sa ma conving ca are palele rupte, a treia sa montez noua pompa de apa). Acum as putea sa rezolv totul in aproximativ 3 ore (daca nu sunt suruburi blocate - la mine m-am chinuit sa desfac vascul de pe pompa de apa veche). Sunt curios cum va sta temperatura acum (inainte statea putin inainte de jumatate) si cat de repede se va incalzi motorul cu noul termostat (si ce efect va avea asupra consumului urban). Aseara temperatura mi-a stat fix la jumatate pe testul de cativa km facut la finalul operatiunii si cred ca era bine aerisita instalatia deracire, ca la final am mai desfacut putin surubul de aerisire din radiator si iesea numai antigel (aer deloc). Sunt convins dupa cum arata pompa de apa veche ca palele erau crapate deja si eu doar am ajutat-o sa cedeze complet din cauza ca am facut niste teste de acceleratie ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#48
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 404 Joined: 4-April 06 From: Bucuresti Member No.: 242 Car: E46 Engine: M54 ![]() |
Gimi, cand schimbam si pompa ta de apa? A mea vad ca s-a cumintit putin. Nu a mai trecut de jumatate (probabil a luat-o frica de cheie ![]() Asta nu inseamna ca problema s-a rezolvat de la sine ![]() ![]() ![]() -------------------- Topas blau
![]() |
|
|
![]()
Post
#49
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Asa ca George e bine ca ti-ai facut incalzirea ![]() ![]() Cand te hotarasti imi spui ![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#50
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
Pai preturile au fost urmatoarele: ... ... mamaaaa.... manopera vad ca te-a costat cel mai mult !!! ![]() ![]() bine ca ai rezolvat-o -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#51
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Dupa cum am scris si mai demult, imi cumparasem curelele si termostatul sa le schimb. Curelele erau foarte crapate, era normal sa le schimb. Dar termostatul vroiam sa-l schimb pentru ca temperatura imi statea in oras putin sub jumatate si in afara imi scadea uneori si mai in stanga de liniuta intermediara intre centru si albastru si il suspectam ca se deschide prea devreme.
Ei bine, acum temperatura imi sta fix la jumatate indiferent de regimul de mers, chiar si la 180-200 km/h sta nemiscat acul. O sa vad in saptamanile urmatoare daca are vreun efect si asupra consumului, cred ca daca motorul merge mai rece consuma mai mult, deci ar trebui sa scada putin. Se si incalzeste mai repede acum. Va tin la curent. -------------------- |
|
|
![]()
Post
#52
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
...... O sa vad in saptamanile urmatoare daca are vreun efect si asupra consumului ..... normal ar cam trebui sa aibe , numai ca vad ca de ceva timp tot modifici consumul la semnatura (in sus!!!)... sa fie oare ca te-ai invatat cu masina si apesi ceva mai tare pedala aia care iese din podea??? ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#53
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Eh, stiu si eu? Adevarul e ca am mers mai mult prin oras cu masina, iar la drumurile in afara am mers si eu cat mi-a permis drumul. Si din cauza deselor accelerari si franari consumul nu sta jos...
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#54
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 11 Joined: 1-June 08 Member No.: 1,671 Car: e36 Engine: 20i 110kw ![]() |
am si eu o problema cu apa si am citit pe aici totul bun si interesant; numai ca la mine daca stau in trafic 15-30 minute creste temperatura la rosu. am schimbat si busonul de la antigel aveam presiune in radiator tot timpul (nu am reusit sa vad daca era numai de la el poblema: aer in radiator ). dar mai am o problema care am vazuto, daca ii dau blana baga caldura inauntru daca merg la relantiu sau sub 2500 turatii nu vrea sa bage aer cald ![]() |
|
|
![]()
Post
#55
|
|
![]() 73% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 748 Joined: 3-February 06 From: Iasi Member No.: 176 Car: E30 316i Engine: M40B16 100CP ![]() |
pai, din ce zici, in mod sigur s-au dus palele pompei de apa. Trebuie schimbata.
-------------------- You only need two tools in life: WD-40 and "Duck" Tape.
For everything that doesn't move and it should, use WD-40. For everything that shouldn't move and it does, use the duct tape. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 06:42 AM |