![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
am si eu o intrebare: pot schimba diferentialul de pe e28 524td, platforma noua, cu un diferential de pe un e23 745?
se potriveste? ce rapoarte au fiecare? ala de 745 e LSD dc nu ma insel,nu? ce altceva mai implica? -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
am si eu o intrebare: pot schimba diferentialul de pe e28 524td, platforma noua, cu un diferential de pe un e23 745? se potriveste? ce rapoarte au fiecare? ala de 745 e LSD dc nu ma insel,nu? ce altceva mai implica? nu stiu daca intra, din ce imi aduc aminte ar trebui sa schimbi capacul din spate da, ala de 745 e LSD, are raport 2,92 ai doar diff de 745 sau sunt si alte piese? -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
probabil ar mai fi si alte piese, ce te intereseaza? mersi pt rasp, deci 2.92, trebe sa mai aflu acum cat e asta de pe 524td, poate a facut cineva un schimb asemanator..cum trage masina cu asta de 2.92...demaraj, reprize, viteza max, si mai ales, dc se potriveste la locul lui -------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
asa de interesat nu prea ma intereseaza mai nimic ca am si eu juma de masina ramasa.. dar e bine totusi sa dau un ochi ca nu se stie ce vad si imi trebuie..a .. vasul pt spalatorul de parbriz cred (de sub acumulator)..vezi.. se mai investe ceva
![]() nu stiu cum o sa-ti traga masina (dieselul).. banuiesc ca mai naspa fiind mai lung raportul din diff, nu stiu ce sa-ti zic, o sa vezi dupa ce il montezi iar de potrivit cred ca se potriveste doar daca ii pui alt capac la diff, un capac de E28, nu cred ca merge cu capacul cu care e acum -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
pai iau capacul de la al meu...nu-i problema..din cate cred eu, o sa aiba viteza mai mare la aceeasi turatie, indiferent de treapta, doarca o sa ajunga mai greu acolo....cred ca ideal ar fi sa gasesc o cutie de 524 aspirat, aia are primele rapoarte mai scurte;o sa ma uit de vas,k?
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
Diful meu are 3.15. M-am uitat dimineata pe placuta aia a lui. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() me,love,ciupacabra ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 4,273 Joined: 23-October 05 From: ROMANIA Member No.: 50 Car: 3.0, 2000,2800CS,2500 Engine: M 30 si 1 M10 ![]() |
am un dif de e 28 de 4 ,27 .
-------------------- |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
pai iau capacul de la al meu...nu-i problema..din cate cred eu, o sa aiba viteza mai mare la aceeasi turatie... da, cred ca o sa se potriveasca...o sa ma uit de vas,k? da, exact, o sa creasca viteza pt aceiasi turatie dar ajungi mai greu acolo.. si cred ca scade si consumul extraurban chiar te rog, poate ne vedem intr-o zi sa vin sa dau si eu un ochi, nu stiu ce mai vad si-mi trebuie ![]() -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
27% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 332 Joined: 9-March 06 Member No.: 223 Car: E 28 , Ford Capri Engine: turbu....524 TD ![]() |
0724518181..vb sa vedem cum facem sa ne vdem..eu weekendul asta il am cam plin..nu stiu dc o sa pot, s-ar putea sa nu fiu around
-------------------- proud owner of BMW E28 524td and Ford Capri Mk III V6 2.8.......and more
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 11:13 AM |