IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

2 Pages V  < 1 2  
Reply to this topicStart new topic
> ajutati-ma va rog, o bataie la pistonul nr1
nmg
post Mar 1 2007, 06:11 PM
Post #21


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW



QUOTE (radu @ Mar 1 2007, 03:18 PM) *
ce se intampla daca pun piesele la mana a doua?



Ce fel de piese la mana a doua, omule ? Pistoane ? Bolturi ? Cuzineti ? huh.gif


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
georgem
post Mar 1 2007, 08:08 PM
Post #22


100% BMW corupt
*****

Group: Super Moderators
Posts: 2,172
Joined: 26-November 05
From: Bucuresti
Member No.: 109
Car: E34
Engine: M50 2.5 192CP



Ce sa se intample, probabil o sa bata motorul ohmy.gif


--------------------
2007 Honda CBF 1000A SC58
1991 Audi 80 1.8 E - DZ, 82 kw (112 CP)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu
post Mar 1 2007, 11:14 PM
Post #23


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16-February 07
From: bucuresti
Member No.: 654
Car: e30
Engine: m20,325 170cp





este vb de cuzineti,i-am gasit foita si incalecati.nu mai fac motorul o sa-mi iau altul.stie cinewva un motor de 200?bun?v-as fi recunoscator.mersi mult
Go to the top of the page
 
+Quote Post
io'sŪ
post Mar 2 2007, 01:26 AM
Post #24


.
*****

Group: Super Moderators
Posts: 5,955
Joined: 31-October 05
From: Bucureşti
Member No.: 72
Car: .
Engine: .



conf (9).gif
du-o la un meserias!
cum sa pui cuzineti la mana a2a??? blink.gif

PS mai bine cauti motor complet SH, eventual sa fie pe masina sa il poti porni


--------------------
"PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
George77
post Mar 2 2007, 05:08 AM
Post #25


36% BMW corupt
**

Group: Insiders
Posts: 450
Joined: 20-November 05
From: Ottawa
Member No.: 101
Car: e30 318is
Engine: m42 +12psi of boost



Cel mai simplu este sa iti cumperi un sset de cuzineti noi pe care sa ii montezi si sa ,nu au cun sa coste mai mult de 2 mi l din cate imi aduc eu aminte.Nu are rost sa dai banii pe un mot second care poate fi intr-o stare mai proasta ,motorul tau inainte de a bate in ce stare era ,scotea fum ,manca ulei,dupa cate secunde se stingea becul la ulei dimineata dupa 10 ore de stat?si ce ai mai putea sa faci daca tot i-ai dat chiulasa jos sa ii cumperi si un set de segmenti ,intai verifici daca ai uzura pe suprafata cilindrului ,daca nu sau daca nu mare merge stai linistit si daca ai avea undeva sa faci rost de o scula de honuit sa mai "zgarii' un pic cilindrii ca va fi foarte utila o honuire.O data cu lustruirea suprafetei cilindrului se accelereaza ritmul uzurii atat segmentilor cat si a cilindrului.Eu cred ca cu pana in 10 milioane il faci de doua ori mai bun decat orice motor pe care l-ai putea gasii la banii astia,bine nu am pus si mana de lucru ,daca i-ai schimba si simeringurile la supapa ar fi excelent.Bine,cineva care chiar stie ce face ar trebui sa masoare anumite lucruri inainte de a te apuca sa cumperi vreo piesa.


--------------------
UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nmg
post Mar 2 2007, 09:07 AM
Post #26


36% BMW corupt
**

Group: Members
Posts: 372
Joined: 30-December 06
From: Bucuresti
Member No.: 499
Car: E23
Engine: M30 2,8 135 kW





Radule, fara suparare, e clar ca habar n-ai. Du-o sau cheama un meserias inainte sa te apuci sa dai cu banii. Chiar si cu cuzinetii incaletati, poate mai sunt ceva sanse sa-ti pastrezi motorul actual si sa iesi mai ieftin.

Verifica arborele cotit daca se mai poate repara, s-ar putea sa mai mearga rectificat. Bielele si capacele de biela sunt ok ?

1. rectificat arbore cotit (daca e cazul)
2. rectificat chiulasa (daca e cazul)
3. un set de cuzineti la cota arborelui cotit (CN, R1 sau R2). Noi !!! Nu second hand !!!
4. o garnitura de chiulasa noua. Cea veche nu se mai poate refolosi.

Nu are cum sa te coste prea mult reparatia, cu conditia ca arborele cotit sa mai poata fi reconditionat si bielele sa fie ok.
Eu zic ca pe treaba asta nu cheltuiesti mai mult de 10 mil, o suma la prima strigare si socotita la gramada, dar sunt sigur ca poti iesi si mai ieftin.

Daca tot l-ai desfacut poti sa mai schimbi cate ceva pe acolo si sa-ti faci un motor brici, cum zice colegul George77, un set de segmenti (tot noi smile.gif), simeringuri de supape, eventual chiar si alte supape.

Bafta.


--------------------
Life is too short to drive anything less than a BMW ...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu
post Mar 2 2007, 09:16 AM
Post #27


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16-February 07
From: bucuresti
Member No.: 654
Car: e30
Engine: m20,325 170cp



cand am luat masina nu scotea nici un pic de fum,motorul era excelent,din pacate nu stiu ce a terminat cuzinetii asa de repede.nu m-am dat la ea....cred ca din cauza uleiului?o intrebare:ca sai pun cuzineti noi,trebuie rectificat vibrochenul?uzura pe suprafata cilindrului nu este deloc,deloc,crede-ti ca as iesi mai bine cu un set de cuzineti,segmenti,arborele rectificat,decat daca as lua alt motor?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Sorin
post Mar 2 2007, 10:13 AM
Post #28


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 1,580
Joined: 20-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 37
Car: E46 Schwarz2
Engine: mic dar viguros



ce garantie ai ca motorul care il iei nu o sa crape dupa o luna???


--------------------
To the aiiiiiiirport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
316i
post Mar 2 2007, 11:37 AM
Post #29


Road Runner
*****

Group: Members
Posts: 3,336
Joined: 17-October 05
From: La dreacu'
Member No.: 9
Car: BMW E30 08/90
Engine: 08/94 M42 318iST



Deci ideea e ca mai bine il faci pe cel care-l ai acum. Ce-i in mana nu-i minciuna.


--------------------
16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu
post Mar 2 2007, 04:47 PM
Post #30


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16-February 07
From: bucuresti
Member No.: 654
Car: e30
Engine: m20,325 170cp





QUOTE
motorul a fost facut vara trecuta.

Segmenti mahle
cuzineti biela si palier noi
semeringuri chiuloasa noi
semeringuri motor noi
chiuloasa planata si rectificate scaunele
curea distributie si intinzatorul noi.

Motorul il dau cu cutie radiator mare + pompa de benzina.
Motorul este pe masina si se poate face proba la el.


Pretul este 390 euro usor discutabil;am gasit un motor pe net si cam asta ia facut respectivul.intradevar este mult mai bine sa-l fac pe al meu.o sa ma interesez de niste preturi si o sa fac o comparatie.dar daca ma duce mai mult de 500eur,mai bine iau alt motor.la risc:)
Reason for edit: mai bine cu quote, nu?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TiL
post Mar 2 2007, 05:11 PM
Post #31


100% BMW corupt
*****

Group: Administrators
Posts: 8,513
Joined: 17-October 05
From: Bucuresti
Member No.: 7
Car: E28 525i
Engine: M30 2.5 147cp



nmg - e vorba de buza in partea superioara a cursei pistonului, intre suprafata frecata de segmenti si cea neatinsa. Cred ca ai inteles ca ar fi fost vorba de buza pe traseul "calcat" de segment. Daca nu e buza in partea superioara inseamna ca diametrul camasii a ramas cel original. Caz in care nu poate fi vorba de segmenti cota I-II etc. In cel mai rau caz schimba doar segmentii cu altii obisnuiti - cota zero cred ca le zice. Radu nu-mi pare chiar atat de nepriceput, chiar daca la capitolul experienta poate nu stta foarte bine.

radu, eu zic sa faci cum a zis george77. Fa chiulasa cat poti de bine, verifica arborele la cineva priceput, ca sa-ti spuna daca trebuie rectificat. In functie de asta rectifica-l sau/si cumpara cuzineti. Daca te tine buzunarul pune si segmenti noi, chiar daca inteleg ca nu papa ulei inainte.

Asta-i parerea mea, nu am cine stie ce experienta prin motoare.


--------------------
Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i

ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu
post Mar 2 2007, 05:38 PM
Post #32


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16-February 07
From: bucuresti
Member No.: 654
Car: e30
Engine: m20,325 170cp



din pacate am gresit-o pe aia cu cuzineti second,habar cat de cat am,am sunat astazi la al padrino si nu au nici segmenti nici cuzineti nimik.la augsburg am sunat acm si au spus ca aduc pe comanda.astept preturi.va tin la curent
Go to the top of the page
 
+Quote Post
alex230ro
post Mar 2 2007, 05:42 PM
Post #33


100% BMW corupt
*****

Group: Insiders
Posts: 4,486
Joined: 18-October 05
Member No.: 15
Car: E30
Engine: M42



Ala care e de vanzare e motor de 2,3 deci o sa trebuiasca schimbata si injectia care este Jetronic si e diferita de a ta.


--------------------
cotetz 1,8is
Go to the top of the page
 
+Quote Post
radu
post Mar 22 2007, 02:46 PM
Post #34


0% BMW corupt


Group: Members
Posts: 23
Joined: 16-February 07
From: bucuresti
Member No.: 654
Car: e30
Engine: m20,325 170cp





salut nu am mai intrat de mult.pana la urma am luat un motor cel de 2,3 .merge perfect.daca are cineva nevoie de piese din motorul celalat sa ma anunte.nr tel 0729004877.sau schimb de piese.mie miar trebui niste amortizoare.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Pages V  < 1 2
Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 





Google
 
RSS Lo-Fi Version Time is now: 18th July 2025 - 01:40 PM