![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#21
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
ce se intampla daca pun piesele la mana a doua? Ce fel de piese la mana a doua, omule ? Pistoane ? Bolturi ? Cuzineti ? ![]() -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#22
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 2,172 Joined: 26-November 05 From: Bucuresti Member No.: 109 Car: E34 Engine: M50 2.5 192CP ![]() |
Ce sa se intample, probabil o sa bata motorul
![]() -------------------- |
|
|
![]()
Post
#23
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
este vb de cuzineti,i-am gasit foita si incalecati.nu mai fac motorul o sa-mi iau altul.stie cinewva un motor de 200?bun?v-as fi recunoscator.mersi mult |
|
|
![]()
Post
#24
|
|
![]() . ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Super Moderators Posts: 5,955 Joined: 31-October 05 From: Bucureşti Member No.: 72 Car: . Engine: . ![]() |
![]() du-o la un meserias! cum sa pui cuzineti la mana a2a??? ![]() PS mai bine cauti motor complet SH, eventual sa fie pe masina sa il poti porni -------------------- "PUTEREA BATE CUPLU PT CA TOT TIMPUL VEI GASI O TREAPTA INFERIOARA UNDE SA O PUI"
"BMW E PENTRU DRUMURI LUNGI PE CARE SA LE FACI MAI REPEDE DECIT ORICINE PE SOSEA, SA MERGI TARE SI PE AUTOSTRADA SI PE SERPENTINE SI SA -I DAI 200 SI LA DEAL SI LA VALE" |
|
|
![]()
Post
#25
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 450 Joined: 20-November 05 From: Ottawa Member No.: 101 Car: e30 318is Engine: m42 +12psi of boost ![]() |
Cel mai simplu este sa iti cumperi un sset de cuzineti noi pe care sa ii montezi si sa ,nu au cun sa coste mai mult de 2 mi l din cate imi aduc eu aminte.Nu are rost sa dai banii pe un mot second care poate fi intr-o stare mai proasta ,motorul tau inainte de a bate in ce stare era ,scotea fum ,manca ulei,dupa cate secunde se stingea becul la ulei dimineata dupa 10 ore de stat?si ce ai mai putea sa faci daca tot i-ai dat chiulasa jos sa ii cumperi si un set de segmenti ,intai verifici daca ai uzura pe suprafata cilindrului ,daca nu sau daca nu mare merge stai linistit si daca ai avea undeva sa faci rost de o scula de honuit sa mai "zgarii' un pic cilindrii ca va fi foarte utila o honuire.O data cu lustruirea suprafetei cilindrului se accelereaza ritmul uzurii atat segmentilor cat si a cilindrului.Eu cred ca cu pana in 10 milioane il faci de doua ori mai bun decat orice motor pe care l-ai putea gasii la banii astia,bine nu am pus si mana de lucru ,daca i-ai schimba si simeringurile la supapa ar fi excelent.Bine,cineva care chiar stie ce face ar trebui sa masoare anumite lucruri inainte de a te apuca sa cumperi vreo piesa.
-------------------- UPGRADES SO FAR:12psi of boost,Fidanza 13lbs flywheel, M3 BULLY stage 3 clutch(240mm), getrag260 transmission,Coils over plugs (COP),Stock engine
|
|
|
![]()
Post
#26
|
|
![]() 36% BMW corupt ![]() ![]() Group: Members Posts: 372 Joined: 30-December 06 From: Bucuresti Member No.: 499 Car: E23 Engine: M30 2,8 135 kW ![]() |
Radule, fara suparare, e clar ca habar n-ai. Du-o sau cheama un meserias inainte sa te apuci sa dai cu banii. Chiar si cu cuzinetii incaletati, poate mai sunt ceva sanse sa-ti pastrezi motorul actual si sa iesi mai ieftin. Verifica arborele cotit daca se mai poate repara, s-ar putea sa mai mearga rectificat. Bielele si capacele de biela sunt ok ? 1. rectificat arbore cotit (daca e cazul) 2. rectificat chiulasa (daca e cazul) 3. un set de cuzineti la cota arborelui cotit (CN, R1 sau R2). Noi !!! Nu second hand !!! 4. o garnitura de chiulasa noua. Cea veche nu se mai poate refolosi. Nu are cum sa te coste prea mult reparatia, cu conditia ca arborele cotit sa mai poata fi reconditionat si bielele sa fie ok. Eu zic ca pe treaba asta nu cheltuiesti mai mult de 10 mil, o suma la prima strigare si socotita la gramada, dar sunt sigur ca poti iesi si mai ieftin. Daca tot l-ai desfacut poti sa mai schimbi cate ceva pe acolo si sa-ti faci un motor brici, cum zice colegul George77, un set de segmenti (tot noi ![]() Bafta. -------------------- Life is too short to drive anything less than a BMW ...
|
|
|
![]()
Post
#27
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
cand am luat masina nu scotea nici un pic de fum,motorul era excelent,din pacate nu stiu ce a terminat cuzinetii asa de repede.nu m-am dat la ea....cred ca din cauza uleiului?o intrebare:ca sai pun cuzineti noi,trebuie rectificat vibrochenul?uzura pe suprafata cilindrului nu este deloc,deloc,crede-ti ca as iesi mai bine cu un set de cuzineti,segmenti,arborele rectificat,decat daca as lua alt motor?
|
|
|
![]()
Post
#28
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 1,580 Joined: 20-October 05 From: Bucuresti Member No.: 37 Car: E46 Schwarz2 Engine: mic dar viguros ![]() |
ce garantie ai ca motorul care il iei nu o sa crape dupa o luna???
-------------------- To the aiiiiiiirport
|
|
|
![]()
Post
#29
|
|
![]() Road Runner ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Members Posts: 3,336 Joined: 17-October 05 From: La dreacu' Member No.: 9 Car: BMW E30 08/90 Engine: 08/94 M42 318iST ![]() |
Deci ideea e ca mai bine il faci pe cel care-l ai acum. Ce-i in mana nu-i minciuna.
-------------------- 16 valves, 24 hours a day, 1bar boost. A vulgar display of power. Making boost since 30-06-2008. |
|
|
![]()
Post
#30
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
QUOTE motorul a fost facut vara trecuta. Segmenti mahle cuzineti biela si palier noi semeringuri chiuloasa noi semeringuri motor noi chiuloasa planata si rectificate scaunele curea distributie si intinzatorul noi. Motorul il dau cu cutie radiator mare + pompa de benzina. Motorul este pe masina si se poate face proba la el. Pretul este 390 euro usor discutabil;am gasit un motor pe net si cam asta ia facut respectivul.intradevar este mult mai bine sa-l fac pe al meu.o sa ma interesez de niste preturi si o sa fac o comparatie.dar daca ma duce mai mult de 500eur,mai bine iau alt motor.la risc:)
Reason for edit: mai bine cu quote, nu?
|
|
|
![]()
Post
#31
|
|
![]() 100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Administrators Posts: 8,513 Joined: 17-October 05 From: Bucuresti Member No.: 7 Car: E28 525i Engine: M30 2.5 147cp ![]() |
nmg - e vorba de buza in partea superioara a cursei pistonului, intre suprafata frecata de segmenti si cea neatinsa. Cred ca ai inteles ca ar fi fost vorba de buza pe traseul "calcat" de segment. Daca nu e buza in partea superioara inseamna ca diametrul camasii a ramas cel original. Caz in care nu poate fi vorba de segmenti cota I-II etc. In cel mai rau caz schimba doar segmentii cu altii obisnuiti - cota zero cred ca le zice. Radu nu-mi pare chiar atat de nepriceput, chiar daca la capitolul experienta poate nu stta foarte bine.
radu, eu zic sa faci cum a zis george77. Fa chiulasa cat poti de bine, verifica arborele la cineva priceput, ca sa-ti spuna daca trebuie rectificat. In functie de asta rectifica-l sau/si cumpara cuzineti. Daca te tine buzunarul pune si segmenti noi, chiar daca inteleg ca nu papa ulei inainte. Asta-i parerea mea, nu am cine stie ce experienta prin motoare. -------------------- Inline 6 in a 5-er 4 ever
E28 528i, E39 525i touring, E39 520i touring, E53 X5 4.4i, E70 X5 3.0si, E46 318i ex E39 520i exclusive, E39 525tds, E46 318d touring, E28 525i, E34 525i, E28 524td, E30 318i, E28 525i |
|
|
![]()
Post
#32
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
din pacate am gresit-o pe aia cu cuzineti second,habar cat de cat am,am sunat astazi la al padrino si nu au nici segmenti nici cuzineti nimik.la augsburg am sunat acm si au spus ca aduc pe comanda.astept preturi.va tin la curent
|
|
|
![]()
Post
#33
|
|
100% BMW corupt ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Group: Insiders Posts: 4,486 Joined: 18-October 05 Member No.: 15 Car: E30 Engine: M42 ![]() |
Ala care e de vanzare e motor de 2,3 deci o sa trebuiasca schimbata si injectia care este Jetronic si e diferita de a ta.
-------------------- cotetz 1,8is
|
|
|
![]()
Post
#34
|
|
0% BMW corupt Group: Members Posts: 23 Joined: 16-February 07 From: bucuresti Member No.: 654 Car: e30 Engine: m20,325 170cp ![]() |
salut nu am mai intrat de mult.pana la urma am luat un motor cel de 2,3 .merge perfect.daca are cineva nevoie de piese din motorul celalat sa ma anunte.nr tel 0729004877.sau schimb de piese.mie miar trebui niste amortizoare. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Lo-Fi Version | Time is now: 18th July 2025 - 01:40 PM |